Új hozzászólás Aktív témák
-
sepsi0
őstag
válasz kerekfej #1617 üzenetére
Szia!
Alap, hogy külföldről csak fenntartásokkal veszünk bármit, főleg a gariztatás miatt...
Magyarországi szervek tehetetlenek a külföldi székhelyű boltokkal. Szóval külföldről nem rendelünk csak ha megéri árban a garancia probléma, románoktól meg ingyen sem!!!
Én a fekete péntek topikban is megmondtam, román bolt onnan semmit... lehurrogtak, most meg csak nevetek.
Az a biztos, ha van a közelben a boltnak tényleges üzlete vagy székhelye, hogy végső esetben legyen hol az asztalba állítani a kis baltát ha gond van.
Remélem tanult mindenki és nem az ár lesz a legfontosabb egy rendelésnél... -
sepsi0
őstag
NA... akkor működik a garancia futár:
Elromlott valami? Megkönnyítjük az ügyintézést Garanciafutár szolgáltatásunkkal!
"A szolgáltatást minden vásárlónk igénybe veheti abban az esetben, ha a meghibásodott termék Extreme Digital, vagy Digital Assistance jótállási jeggyel került értékesítésre, továbbá ha a termékhez a vásárlás során kiállított számla szolgál garancialevélként. Azon termékek esetén, ahol a garancia a gyártó által kibocsátott jótállási jeggyel érvényesíthető, továbbra is a gyártó magyarországi szervizhálózata felé kell eljuttatni a meghibásodott terméket, ezekben az esetekben garanciafutárunk nem tudja vállalni a díjmentes elszállítást."
ForrásNekem volt velük egy esetem...
Fuji fényképező, gyártói gari 2 év de ők 3évvel árulták. Rá volt pecsételve, hogy +1 év garancia Extreme...
Hívtam őket szar a gép... mondták küldjem szervizbe. Én mondtam garancia futár hivatkozva a kiemelt részre!
Volt még egy ki mellébeszélés, de aztán kérdezték mikor jöjjön a futár....
Egyetlen hátránya volt, hogy pont 30 nap volt a gariztatás... kivárták, de nekem így ingyen voltHivatkozz erre:
A szolgáltatást minden vásárlónk igénybe veheti abban az esetben, ha a meghibásodott termék Extreme Digital, vagy Digital Assistance jótállási jeggyel került értékesítésre, továbbá ha a termékhez a vásárlás során kiállított számla szolgál garancialevélként
Ha nem akarják akkor írj egy levelet a fogyasztóvédelemnek amit megcímzel az Extremenek is, persze ezt jelezd nekik előre. Ez mindig működik, ha gondolod átküldök privibe egy ilyen levelezést.....
[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz SunMount3r #1673 üzenetére
Szia!
Az a garifutáros amire ők adnak saját garancia levelet (nem gyártói).
Én egyszer ez alapján a Fuji gépünket vitettem be futárral, nem akarták, mondták küldjem be a szervízbe.
Gyártói gari papírja volt, de pecsételve volt rá még +1 év Edigitál gari. Na erre hivatkoztam, hogy ez nem gyártói garipapír, tehát garancia futár.... szerintem meguntak és küldték a futárt, pontosan 30 nap múlva jött vissza a gép... gpndolom ez volt az ajándék nekem.
Amúgy minden forgalmazónak kötelessége a meghibásodott terméket a szervízbe eljuttatni. Beviszed és ők futárral szervízbe küldik. El fognak hajtani, hogy küld te be a szervízbe, de ne hagyd magad! Nekik ez a kötelességük, ja és az ő költségükön.
Utoljára az auchan jött a szöveggel.... 3 napig ide utána szervízbe vigyem.... bevittem a kávéfőzőt és küldték is szervízbe (philips) igaz a szervízesek egy hónapig azon főzték a kávét. Én beadtam meg/kitakarítva (3 hónapos volt), 30 nap után visszakaptam, nem néztem meg az auchanba.... kávézaccos vízköves volt és csöpögöt belőle a kávé...
Na azóta nem veszek philips terméket, pedig nagy fan voltam. Csak egy csavart kellet cserélni, persze specko, kértem adjanak egyet kifizetem és cserélem, nem kell gari... á nem lehet, rendelni kell csak a szervíz....
Isten ovjon a philipstől, ha garizni kell..... -
sepsi0
őstag
Szia!
Én sok mindent vettem a PCX-től, egyszer vissza akartam küldeni a video karikat, mert letagadták a hozzájuk járó AMD kodokat. Amikor ezt felvetettem mindjárt lettek kodok 5 perc alatt (AMD promoció volt).
Akkor derült ki, hogy a mi kártyáinkhoz (Asus R9 270X) járt volna Battlefield 4 kód, persze azt is elfelejtették a kártyákhoz adni....
Viszont, tavaly meghalt az egyik R9 270X, jött a garifutár és elvitte. Pont a 30. napon írni akartam, de megelőzött a PCX. Írták, hogy nem tudják cserélni/javítan, vásároljam le... Így is lett, bár a pénzt nem ajánlották fel.
Szóval gari téren valamennyire korrektek.
Akkor lecseréltem az összes AMD kártyát a családban. 4db az Aqua-ból jött, egy pedig a PCX-től (levásárlás) GTX950.... Az Aqua küldött a karikhoz kodokat (promóció) a PCX nem -
sepsi0
őstag
Jut eszembe PCX...
Kollégámnak elromlott a WD ezex vinyoja.
Visszaküldte, egy hónap múlva jött a cseredarab futárral.....
Csak egy bibi volt, ezex helyett ezrx volt a dobozban.
Felhívta öket, áááá neeeeem ök ezexet küldtek, meg átvette, miért nem bontotta fel a csomagot futár jelenlétében, meg átakarja verni őket, meg rizsa rizsa....
Persze gari papirt és számlát nem kapott, mert szerintük az EZEX garija él tovább....
Na ennyit róluk.
EZEX (Blue)
EZRX (Green)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-5G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro A40-D: i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Tecra Z40-C: i5-6GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Toshiba Tecra Z40-B: i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Toshiba Tecra Z40-A: i5-4GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest