Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Quent1n

    senior tag

    Hali!

    Én most rohadt ideges vagyok!!! A BOLT AMELYBEN SOHA TÖBBÉ NEM VÁSÁROLOK SEMMIT AZ AZ ALIEN!!! UNDORITO A GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSÜK!!!

    Multhét szerdán vettem náluk néhány alkatrészt az uj gépem épitéséhez. X2 4200+ os proci AM2es, Giga M95SLI-S4 alaplap, Geil 1gb 667es DDR2es ram, GEforce 7600GT videokari. Mindezekért kipengettem kb. 160ezer forintot.Hazamegyek összerakom a gépet a Lordnál vett vinyoval és a Pixelnél vett táppal kiegészitve. Windows telepités kékhalál.Mikor át kéne lépni a telepitő komolyabb grafikus környezetébe.3 napon belül még pénteken visszavittem összeszerelve az egész hobelebancot hisz a hibás alkatrészt náluk vásároltam( a vinyo és a táp jo ez 100%) Ők mondtak h mivel NINCS BENNT a 2 SZERVIZES KÖZÜL EGY SE AKI A MUNKÁJÁT VÉGEZNÉ így nem tudják teljesiteni a csereigényemet hisz nincs aki megnézné h jogos e. Bevették a gépet mondván h megnézik de mivel a szervizesek el vannak uszva 8 géppel(ez mit érdekeljen engem?) hivjam őket e hét szerdán mer akkor nagy valoszinüséggel kész lesz.Én kedden odacsörögtem h lesz e vmi szerdára.Mondták h hibás az alaplap cserélik,szerdán mehetek érte. Szerdán odacsörögtem.Nincs alaplap raktáron csütörtökön hoznak igy már csütörtök délután mehetek érte mer cserélik.Csütörtökön hivtam őket...Alaplapot még nem hoztak nekik majd pénteken...Ma hivtam őket...Alaplap csere volt de kiderült h a memoria is hibás VALOSZINÜLEG igy azt is cserélni kell(persze Geil sincs éppen raktáron igy időlegesen Kingmaxra).3-4 körül hivjam őket és mehetek a gépért... Most hivtam őket 10perce sincs, mire azt mondták: Nem tudták kiadatni(?) az alaplapot igy nem tudják cserélni(holott a másik faszi már azt modnta ki van cserélve) és mondták h hétfőn 100% h kész lesz és mehetek érte ne is telefonáljak menjek dél!! körül(persze én akkor suliban leszek igy fater megy el.... A F****M KI VAN VELÜK SOHA A BÜDÖS ÉLETBE SEMMIT NEM VESZEK OTT AZ 10000000000% ! Ráadásul telefonszámla is lett persze mer ők basztak hivni és folyamatosan tájékoztatni.K***** BE!

    200rugot költöttem el a gépre mert kéne a sulihoz nagyon(grafikai cuccok meg miegymás) és be kellett volna izzitani már. Persze ezt nekik hiába mondtam mikor beadtam a gépet. Csoka megkérdezte h átvegye e? Hát erre mit mondtam volna neki?Hogy ne?!!........

    Ennyit roluk...................

    U.I.: Jha és a raktárkészletük is 1 szánalom.Utoljára AUGUSZTUS 18.án volt frissitve. Én 23.án mentem be és memoriábol csak 1db 1gbos GEil modul volt ami DDR2es és 667es na meg Kingmax.Persze MSI alaplap se volt amit akartam....Jha és Gainward videokari se...Persze rendelésre lett volna...Csak ugye a honlapjukon a céginfoba az áll h a csoka épp azér alakitotta meg az üzletet h(többek között) minden legyen rakátron ne kelljen rendelgetni...


    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz Ariadne #217 üzenetére

    Azt tom h felszámolhatnak dijat is mert a ház a vinyo és a táp nem tölük van de az nem is izgat csak legyen már meg a gép. Ha hétfőn se lesz semmi jön az asztalracsapás...
    Amug meg azér vittem vissza az egész gépet egybe mert a hibás alkatrész tőlük vettem és mert ugy gondoltam h ha van szervizes rögtön bekapcsolja és megnézi nem kell cserélgetnie mindent egyenként. Szoval én ezzel az ő dolgukat akartam megkönnyiteni. Amugy meg azzal nem lett volna gond ha azt mondják EGYBŐL h jhét hétfőre MEGLESSZ A GÉP BIZTOSAN. De ezt a hitegetést nem szeretem. Mert igy majd minden nap már tökre örültem h meglesz meg minden aztán mégse. Ráadásul basztak volna egyszer is hivni.... Meg összevissza dumálnak akikkel beszéltem....Az árlistájuk meg egy kamu seni ne dőljön be neki. Most ki van irva h frissitve 09.01 de az áruk 90%a ua. mint 08.18. ai utcso frissitéskor csak az akciok változtak. Raktárkészletük meg nem nagy szám legtöbb cuccot rendelni kell.

    Amugy ami jo dolog h amig VEVŐ voltam addig tleg NAGYON rendesek és SEGITŐKÉSZEK voltak EZ TÉNY.Most meg persze le vagyok szarva pedig azért 160ezret simán otthagytam.1 szo mint 100: A szép külső nem takar olyan szép belsőt. :DD

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    Nah végre megvan a gép!!! Memoriat és alaplapot is cserélni kellett de memot csak Kingmaxra lehetett mert nem volt és nem is lessz mas ramjuk beláthato időmn belül.Lol....Igy kaptam vissza 1500Ft-ot mert azér a Kingmax olcsobb volt mint a Geil(mondjuk csak 5-5-5-15 ös sajna de elmegy).A Geil 4-4-4-12es volt.Csak xar... Amugy a bakizasban nem alltak meg mert a számlát elsőre elcsszte a srác igy majd 1 orat ücsörögtünk ott meghittségben a vásárlok könyvét olvasva...Aztán meglett a számla gép lecsekkol go haza.Itthon nézem, az uj számla is xar.Hisz náluk vettem a vidkarit,memot, lapot,procit de az uj számlára(a régit bekérték) csak az alaplap és a memo került fel a többi cucc nem.Igy hát telefonálgatás ismét(telefonszámlát ne krdezzétek...) és 2hét mulva lesz számla.Megnyugtattak h a nyilvantartásban azér benne van minde szoval garral nem lesz gond.Remélem..

    Ennyit a kis kalandomrol az Aliennel... :))

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz Sipi16 #220 üzenetére

    Ez legyen a legkisebb gondod 1 bolttal kivánom neked!

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    Hi!

    Szégyen sajnos a magyar helyzet ilyen téren is.Joggal kérdezi sok ember: külföldön sok jo törvény van.Miért nem lehet ezeket 1 az 1be átemelni?. Multkor meséltem egy külföldi ismerősnek(angol) chaten ilyen garis infos dolgokrol. Hát ledöbbent a csávo...A helyében én is ledöbbennék.Nem igaz h nem veszik mar észre magukat a kis/nagykerek(h csak az info szektroban maradjak)! Tleg CSAK addig vagyunk fontosak MÍG VEVŐK vagyunk aztán csináljunk amit akarunk csak őket ne csesztessük a hülyeségeinnkel.Mert ha mégis akkor ugyis csak mi szivunk.Egyszerüen vicc h miket meg nem engednek maguknak.Ráadásul az árak perxe nem alacsonyabbak mint külföldön.Az egyetlen ok amiért nem külföldről vásárolok az a garancia intézése, ami kissé nehézkes na meg a tárgyak esetleges szállitás közbeni sérülése.Várom már nagyon a változást mert a mostani helyzet elkeseritő...Tényleg már lassan az én pofám ég mikor visszaviszek vmit gariban mert olyan szinten hülyének néznek meg viselkednek velem. Legközelebb megfontolom a fentebb olvasott ''kisérőszközöket''. ;)
    Nincs ez így jól...

    Nah további szép napot illetve jo reggelt! :))

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz XaraX #231 üzenetére

    Csak ugye pl nálam az volt a probléma h nem volt bennt szervizes aki egyáltalán megállapithatta volna h cserélhető e vagy nem így se pénzt nem tudtam visszakérni se azonnali cserét nem kérhettem...Ezzel a helyzettel én nem igazán tudtam mit kezdeni igy beadtam a cuccost. Éljen a magyar jog utvesztője! :P

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz Ariadne #235 üzenetére

    Látod ebben igazad van, hibáztam h nem néztem meg ott helyben a számlát csak már menni akartam a francba. Ebből is tanultam. Amugy a számlát azóta se küldték ki ugyh még nincs teljesen vége a dolognak. Mind1 nálam Alien kilőve :D

    [Szerkesztve]

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz Ariadne #237 üzenetére

    Na igen elég elkeserítő a helyzet. De amugy meg fura is mert embere válogatja. Nekem például sok más hozzászoloval ellentétben a Mitralla csak jó tapasztalataim vannak és birom őket pedig garis ügyem is volt már velük (zuglói Mistral). De ott van például a Pixel is ahol szeretek vásárolni. Én az AMP Computert is birtam meg a Red Tower is jo hely SZTEM. Mások mást mondanak. Furcsa világ ez itt kishazánkban. Egyetértek Veled, valóban kéne egy jo sztechbolt ahol minden raktáron van amit kiirtak a listájukra, ahol kedvesek és udvariasak a dolgozók ÉS még értenek is a témához. Ahol mindig van bennt szervizes aki a munkáját végzi. Ahol jó árak lennének házhozszállítás, rendes netes ügyintézés. Ej de szép is lenne! :)) De amugy meg érdekes az is, hogy az emberek igényszintje mennyire lecsökkent. Sokan inkább lenyelik a békát és örülnek annak h megkapták amit akartak nem számít, hogy hogyan. A vállalkozóknak így nem is érdekük egy igazán jo számítástechnikai üzlethálózat létrehozása. Meg hát ugye egy ilyen üzlethálózat létrehozása igencsak veszteséges lenne az első néhány évben, és ugye szinte mindenki a gyors meggazdagodást keresi. Én néha álmodozok arról, hogy ha sok pénzem lenne milyen fain sztechköztpontokat!! lehetne létrehozni. Ejj ha sok pénzem volna.... :D

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz Fryskitt #242 üzenetére

    Ez a magyar valóság sajnos..... :(((

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    Aqua.. SB Z hangkártya berendelem dobozosan, odautazok és OEMet akarnak adni aztán elküldenek, hogy szereznek dobozosat.. Nemsokára jön a telefon hogy mégse tudnak..

    Aztán.. Sennheiser füles elszállt.. kivittem Budaörsre ott rányomták a papírra, hogy kérik a vevő kártalanítását. Bevittem a karinthysba ott nem tudnak kártalanítani mert a Dohányba vettem.. Mondom de nem egy cég vagytok? Hát de de ez nem megy vidd oda holnap.. Odavittem ma de ott meg vevőszolgálat kell ami csak kedden van és mindezt leereszkedő stílusba.. Mondtam nekem nem vevőszolgálat kell hanem a pénzem, és akkor jött a duma hogy az nem úgy megy.. Megy ennél a cégnél bármi úgy ahogy kéne? Ezért kedden utazhatok be pestre újra csak ezért, mert nem tudtak egy szerviz által kért kártalanítást(6 ezer forint) 5 perc alatt letudni.. Vicc komolyan. Amíg a pénzem költöm jó vagyok aztán szarba se vesznek. Az aqua is tökéletesen megtestesíti azt a hozzáállást amiért oly sok magyar számítástechnikai boltot rühellek. Egy szó mint 100 tőlük egy csavart se, soha. És akkor még a karinthyba mondta a srác, hogy ne idegeskedjek..

    [ Szerkesztve ]

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz mukurisho #1663 üzenetére

    Én már azt se érettem, hogy egy cégnél miért nem halál mindegy hova viszem vissza a kártalanítós papírt? Miért nincs egy közös rendszerük ahol simán sztornózzák a számlát vagy valami. Miért kell ide oda rohangáltatni mintha ez lenne az egyetlen dolgom? Akkor nevezzék át az egyik céget Magmának a másik meg legyen Aqua, mert ezek szerint nem ugyanaz a bolt a kettő. És ráadásul a stílus ahogy kommunikálnak az azért nah.. "Ne idegeskedj csak nyugi" meg ott hangosan minden más vevő előtt nagy lazázós stílusba az én dolgomról beszélgetni, hogy ennek adnék sallert meg annak meg így meg úgy, hogy visszaküldik a vevőt meg buzi sennheiser... Direkt mondták, hogy ma vigyem át nyugodtan a Dohányba.. Átviszem ott meg ilyen "apa a hülye fiának" stílusban, "vevőszolgálat kell az csak kedden van én nem ismerem ezt az ügyet" könyörgöm milyen ügy? Ott a papíron, hogy kártalanítsanak adják oda a pénzt és köszönjünk el egymástól. Ennyi. 3 napot rohangáltam, először Vecsésről Budaörsre aztán Pestre.

    Ami külön vicces volt, hogy először a csávó a karinthyba azt mondta, hogy a mai értékén kártalanítana (amíg még nem látta, hogy a dohányba vettem a cuccot) aztán mondta a másik, hogy az azért nem úgy működik, annyi pénz jár amennyiért vettem.

    Összehasonlítva a hardverkernél bevittem a hibás tápom, rárakták ott helybe egy műszerre, meg se nyikkant és adták vissza a pénzt szó nélkül mindezt kb. 20 perc leforgása alatt. És teljesen normálisak meg rendesek voltak nem úgy bántak velem mintha valami nemkívánatos személy lennék a problémámmal aki feltartja őket az eladásban. Lehet, hogy nekem vannak nagy igényeim nem tudom. Mindenesetre kedden v szerdán beviszem és kiszedem belőlük a pénzem aztán annyi. Egyedül egy dolog szimpatikus bennük, hogy van valamekkora raktárkészletük.

    [ Szerkesztve ]

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz TIT #1666 üzenetére

    Nálam ez tipikusan az az eset mikor profinak akarunk látszódni csak sajnos a lényegen azaz a személyzeten és az ügyintézésen bukik el az egész. Az egy nagy pozitívum nálam, hogy élő raktárkészletük van nem csak ilyen "rendelje meg és következő munknap stb." amit ugye van pofája sok cégnek úgy beállítani az árukeresőn, hogy "RAKTÁRON", holott a külső raktár az kicsit más dolog ugye.. de ennyi.. végülis pénteken a karinthyba megvettem az új fülest ha ezzel is gond lesz legalább tudom, hogy működik a csodás ügyintézési rendszerük.

    Én így jártam elcsesztem 6-8 órát az életemből hát ezvan remélem másoknak szerencséjük lesz velük. :) Én többet nem választom őket, inkább várok 1 napot aztán ott a pcland, ipon, hardverker, oázis, ezekbe még nem csalódtam.

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

Új hozzászólás Aktív témák