Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    Sziasztok!

    Egy elég érdekes helyzet állt elő. Van egy Acer Aspire One netbook, amiben a HDD 33%-os kondíciót mutat, rendszer használata esetén BSOD és adatvesztés fordult elő, ghostolni a HDD-t már nem is lehet.

    100km-re BP-től vettük a notit, ezért is örültem a háztól házig garanciának. Eredeti dobozában, a garanciafüzetet ott kinyitva, ahol lepecsételte a kereskedő és ahhoz az oldalhoz a számlamásolatot betéve küldtem meg a cseh központba, töltővel, kábellel mindennel. Kb 5 nap elteltével jött a válasz, hogy árajánlatot tudnak adni a HDD cserére, ami 32.000Ft-ba fájna (320-as Toshiba hDD). Az árajánlatban az szerepelt, hogy az eredeti garanciafüzet nem lett megküldve, ezért nem garanciális a javítás.

    Természetesen az ajánlatot nem fogadtam el, és megírtam hogy márpedig én a dobozba beletettem a garanciapapírt, azt is megírtam hogy pontosan azon az oldalon volt kinyitva, ahol lepecsételték a garanciát, ill mivel 2012.novemberében vettük, így erre már 2 év garancia van.

    Szerintetek megcsinálják azt, hogy letagadják hogy a garanciafüzetet elküldtem, s így akarnak kierőszakolni belőlem pénzt?

    Sajnos voltam olyan hülye, hogy a garanciafüzetet nem másoltam le előtte, csak az eredeti számlát, ami amúgy nálunk is van.

  • _NCT

    őstag

    válasz _NCT #28521 üzenetére

    Kiderült a turpisság, sajnos garancia terén a kereskedés nem ugyanazt érti, mint amit az Acer megkövetelt.

    Kiderült, hogy a vidéki Expert Electro kiskereskedés "elfelejtette" odaadni az Acer gyártó garanciáját, helyette a Garancia füzet aljába pecsételtek a b@rmok egyet, és szerintük ezzel el is van intézve minden. A másik, hogy a számlán a gép sorozatszáma, vagy azonosítója sem szerepelt, így ehhez sem tudták kapcsolni a garancia érvényesítését.

    Holnap megyek is a fejükre koppintani, mert ha emiatt kell 7000-et fizetnem feleslegesen és emiatt bukom a garanciát, akkor az tuti hogy kő kövön nem marad.

    Nem mellesleg teljesen jól és érthetően elmagyarázták az Acer-nél, hogy mit kellett volna kapnom, abszolút segítőkészek voltak, gyorsan reagáltak. Ez azért mondjuk nem utolsó szempont ha gariztatni kell valamit. :R

    [ Szerkesztve ]

  • _NCT

    őstag

    válasz sowi #28532 üzenetére

    Eléggé sajnálatos, a szerencsétlen user meg csak néz, hogy miért nem garanciális a notebook, pedig a kereskedés is pecsételt... Csak épp nem azt és nem oda ahova kéne.

    A számlára ráírták a gép típusát és ennyi....

    De tényleg örülök neki hogy sikerült az Acer segítségével a végére járni a dolgoknak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák