Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BonFire

    veterán

    válasz ViZion #14251 üzenetére

    Egy termék nevének a kitalálása nem a grafikus dolga, hanem a marketingesé. Millió meg egy szempontot figyelembe kell venni névválasztáskor. Kinek lesz, ki a célközönség, ki tudja-e mondani és meg tudja-e jegyezni a 90 éves Boriska néni is stb-stb. Ez egy szakma. Nem lehet csak úgy lepasszolni egy grafikusnak, hogy csináld meg. Aztán meg tényleg jönnek a copyrightos dolgok. A nevet be kell jegyezni, ha márka lesz, hogy mások ne használhassák, és ha mégis megteszik, akkor küldözgetni nekik az ezzel kapcsolatos figyelmeztetéseket, stb. Egy rakás olyan dolog, amiben ne kompetens egy grafikus, hacsak nem polihisztor, de én (annak ellenére, hogy zseni vagyok) mindig jobban szeretem, ha tudja a megrendelő, hogy mit akar. Tegnap is kellett egy banner, megmondta, hogy hányszor hanyas legyen, meg milyen szöveget írjak rá. A grafika meg adott volt. Tíz perc alatt megcsináltam, és mindenki örül.

    De mikor még az űrtartalmat se képes kitalálni hetek alatt...

    [ Szerkesztve ]

    A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.

Új hozzászólás Aktív témák