Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz 1Krt #16 üzenetére

    Sziasztok!

    Sikerült bluemobile-lal (vagyis hát t-mobile-lal, mert a beállítások t-mobile-osok) belőni. A probléma valóban a virtuális soros portok összeakadása. Nekem pl. úgy osztotta ki, hogy

    Application1 Interface COM7
    Application2 Interface COM8
    Modem Interface COM8

    3. A gond sárga jellel látható mégpedig a Portok (COM és LPT) ágban:

    Nálam nem volt sárga felkiáltójel, csak amikor éppen csatlakoztattam a modemet és elindítottam a programját, akkor próbáltam az eszközkezelőben a Modem Interface-nél a Modem lekérdezése gombra nyomni és ott írta ki, hogy nem tesztelhető, mert a port már használatban van.

    4. Töröld ki mindkettőt.
    5. Indítsd újra a gépet.

    Ezeknek semmi értelme. Ehelyett elég annyit csinálni, hogy miután rendesen feltelepítetted a drivereket a modemhez és elindítottad a modem programját, akkor belépsz az eszközkezelőbe. Rámész a portokra jobb klikk tulajdonságok, utána port beállítása, speciális és átírod a COM-port számát egy szabadra. Például sorban a következőre: Application1 legyen mondjuk COM9, Application2 mondjuk COM10. És kész vagy. A lényeg az, hogy mind a három interface-hez tartozó portszám különbözzön. Ha ez megvan, akkor kihúzod a modemet, majd újra csatlakoztatod (lehetőleg ugyanabba a foglalatba) és jéé hirtelen minden jó lesz. ANÉLKÜL, hogy kitörölnéd az interface-eket vagy újra kéne indítanod a gépet.

Új hozzászólás Aktív témák