-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Vikusz77 #46220 üzenetére
A Postának semmi köze hozzá ha azt látod hogy kézbesítve, ez egy nem könyvelt küldemény így nincs róla valós információ. Aki beírta a hasára ütött.
De nézd meg az itt látható két szállítónál. jobb oldal alul Track with official websites Meglepő módon náluk semmi. Egyedül az SF Express írja és ki tudja hogy kinek adják át itt. Nme kaptál sms-t vagy e-mailt december 7-9 közt ismeretlen küldőtől? Spam könyvtár?[ Szerkesztve ]
-
válasz
shortcutme #46225 üzenetére
Lehet egyedi csökkentés is, nem csak az amit írtál.
-
válasz
shortcutme #46227 üzenetére
Természetesen előtte. Megírod hogy vennél 3 különböző darabot, de egy csomagban és egy szállítási költséggel szeretnéd.
Ha rábólint, akkor kosárba teszed elkezded a fizetést, de nem viszed végig. Amikor fizetendő tétel lesz belőle, akkor jelzed neki hogy megtörtént a vásárlás és csinálja meg amiben megegyeztetek. Ekkor át tudja írni a szállítási költséget és azután befejezed a vásárlást az új értékkel.
Lásd Összefoglaló, Gyors tippek 6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége. -
válasz
Remekelek28 #46229 üzenetére
Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás
Ha vissza kell küldeni akkor az önerős, de ha már PayPal-al fizetted akkor ők visszaadják visszaküldés díját.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Remekelek28 #46231 üzenetére
Ott a videó feltöltési link is a képes lehetőség alatt, kiírja hogy mekkora méret mehet.
-
válasz
#04441088 #46232 üzenetére
Nem tudom hogy november 30-ig miért nem lépett tovább a dolog az AliExpress döntéséig, de menjél már a böngészős felületen a Orders, Refund & Disputes menüpontban keresd meg a dispute-t és a Arbitration ID View details linken a részleteket.
De ha letelt a szállítási védelmi idő november 18-án és azután lett indítva akkor nem igaz az a indok amit a képen látok: Purchase Protection is running out, but package is still in transit -
válasz
Remekelek28 #46235 üzenetére
Ja nem figyeltem, felesleges külön levelezni, dispute nélkül nincs értelme rendezni sem.
A dispute-nál mindenképp van lehetőség videót küldeni de esetleg ne mobil app-ot használj mert videót nem is célszerű azon küldeni. De ha ráböksz a fényképezőgép ikonra a mobil appban a feltöltésnél ezt látod:
Take Photo
Choose photo
Upload videos
Cancel[ Szerkesztve ]
-
válasz
Remekelek28 #46238 üzenetére
Értem hogy elhinnéd hogy csak úgy küld egy másikat, de milyen bizonyítékot vársz tőle a tényleges elküldésre?
Csinálsz videót, Youtube-ra feltöltöd és beírod a linkjét, ha nem tudja megnézni akkor meg egy kínai hasonló videó megosztóra töltöd fel. Van nekik olyan is.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Wendelke #46247 üzenetére
Ez többszörösen
Dec 25, 2020 10:12 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 25, 2020 10:12 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Dec 26, 2020 16:37 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 26, 2020 16:37 / Aliexpress-Cainiao / Returned
és
Dec 30, 2020 14:21 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 30, 2020 14:21 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Jan 4, 2021 15:51 / Magyar Posta / ZHENGZHOU EM, Departure from outward office of exchange
Jan 4, 2021 15:51 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Jan 4, 2021 15:51 / Aliexpress-Cainiao / Returned
a feladónak.
Ezt valahogy jelezni kellene, hogy igencsak nem a te írányodba megy a csomag és időszerű lenne dönteni arról, hogy pénz vissza. -
válasz
KRISSTUS #46251 üzenetére
Kell nyitni. Félreértettél valamit, ilyen vissza jelzés nincs. Olyan van hogy ha nem tudtok megegyezni akkor majd közbelépnek és döntenek, de ezt nem szoktuk megvárni, ha nem felel meg az amit az eladó ajánl akkor elutasítjuk és hamarabb kérjük a döntésüket.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
petymek #46266 üzenetére
Az appeal az az Aliexpress döntése elleni fellebbezés. Nem minden döntést lehet felülbíráltatni, ahol lehet ezt ott leírod hogy miért kéred a felülvizsgálatot, csatolod a bizonyítékod mert ez kell és elküldöd. Nincs visszajelzés, legalábbis eddig nem volt, hanem majd a döntésről értesítenek, 2-5 munkanapon belül döntenek.
Ha nem felel meg számunkra az AliExpress döntése, a lezárástól számított 7 napon belül kérhetjük a döntés felülvizsgálatát (Appeal) -
A következő időszakra, a kínai újév kezdetéig az AliExpress akciók.
Január
Január 8 – WINTER SALE – Warm up. Add to cart
Január 11 – WINTER SALE – Promotion Period: 11-01-2021 – 16-01-2021
Január 11 – WORLD PREMIERE Xiaomi Redmi Note 9T
Január 16 – BEAUTY & HEALTH
Január 17 – AT EASE IN YOUR MOTOR
Január 17 – NEW MY LITTLE WORLD
Január 18 – BRAND FEST – REALME
Január 18 – CONSUMER ELECTRONICS
Január 19 – REEL DEALS FOR THE SEASON – Shop fishing equipment & gear up to 50% off
Január 20 – THE SEASON FOR SALES!
Január 20 – IDEAS FOR 2021 Shop our Global Picks, up to 50% off 20-01-2021–01-02-2021
Január 20 – SECURITY & PROTECTION – Sleep safe & sound with deals up to 60% off
Január 20 – GRAB HOME APPLIANCES
Január 21 – STYLE TWINNING
Január 21 – QUALITY LIFESTYLE
Január 21 – PEDAL POWER
Január 22 – CRAZY WEEKEND
Január 25 – BRAND FEST – HUION
Január 25 – BRAND FEST – TRONSMART
Január 25 – SUPER HOME SALE
Január 25 – SAY IT WITH LOVE
Február
Február 1 – TOP SELLERS FOR THE HOME – Deals continue with up to 40% off appliances
Február 10 – PHONES & ACCESSORIES – See phones & accessories by top choice brands
Február 11 – VALENTINE’S SALE – Perfect gifts up to 60% off
Február 12 – CHINESE NEW YEAR 2021[ Szerkesztve ]
-
válasz
Bacusuz #46274 üzenetére
A vásárlásnál kell kérni mert arra reagálnia kell, az üzenetek problémája az hogy nem tudni melyiket olvassa, a böngészős oldalt vagy a mobil app-ot és ezért a fontosabb kéréseket mindkét helyen el kell küldeni. Az enyém is hasonló állapot mind a tied, én adok meg egy hetet a csomagnak.
-
válasz
Ciccuka #46276 üzenetére
Ennél azért több kellene: Payment Failed
Kupon felhasználási szabályzat gond, vannak szabályok amit az automata rendszer figyel, felhasználási határidő (a nap nem 0-24-es), nem érvényes minden termékkategóriában, más kedvezménnyel nem vonható össze, a mobil app-os kupon csak az ottani vásárlásra használható, ha valaki más vásárlásához is kötve a kupon akkor az a másik nem fizette ki.
És a rendszer úgy gondolja hogy csak.
Sok hiba lehet és nehéz beazonosítani, mert néha nem egyértelmű a hiba kiírása.
Esetleg még bankkártya hiba.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Bacusuz #46280 üzenetére
A helyzet az hogy változtak a dolgok és hirtelen nem tűnt fel a változás.
Minden értesítés nélkül kivették azt a részt ahol lehet kérni a szállítási védelmi idő növelését ami a Helpjükben még mindig benne van, de sem a böngészős oldalon nincs ott a 2. pont és a mobil app-ból is kivették ezt a lehetőséget, tehát nem lehet kérni már ilyet. Ezért az eladó sem tudja emelni.
Ez volt:Ez van most:
[ Szerkesztve ]
-
válasz
petymek #46281 üzenetére
Erről nem igazán vannak bővebb tapasztalatok hiszen nagyon ritkán fordul elő.
Nekem sohasem kellett ezzel élni, mindig elfogadható volt az eredménye ha ők döntöttek, mert az eladó nem fogadta el az indokaimat.
Nincs olyan hogy magasabb bizottság. újból átnézik, ezért is lényeges hogy be legyen küldve az amit esetleg nem vettek figyelembe. Értelemszerűen ha nincs semmi "újdonság" vagy kimaradt dolog akkor nem valószínű a felülbírálása.
De várd már meg amíg az első körben születik döntés, nem szoktunk előre rohanni ennyire.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
xy.zsolt #46290 üzenetére
Értem, de nem lett volna egyszerűbb ha megnézed? De akkor bemásolom ide.
2021. január: 36,79 €-ig, 44,86 USD-ig, 59,28 AUD-ig, 57,76 CAD-ig, 33,43 £-ig és 39,89 CHF-ig.
Megjegyzés: Egyesült Királyságból a beszerzés is már ide tartozik és 2021. júliusig él ez a kedvezmény, havonta más értékhatárral. -
válasz
Zizi123 #46289 üzenetére
Helyzet az hogy hatályba lépett a Brexit 01.01-től., az jött közbe.
Az hogy te ott megvásároltál 14-én valamit amit legkésőbb 18-án el kellett volna indítani hogy január 1 előtt ideérjen, de akkor már a Royal Mail is és a többi szállító is korlátozottan vett fel csomagokat és a mennyiség is sok volt a COVID és a Brexit miatt és ugye volt karácsonykor volt a full lezárás és ugye a karácsony ezért eleve csekély esély lett arra, hogy december 31-ig bekerüljön az országba.
Ha azt a 2021-01-11-et is figyelembe vennénk a beérkezésre akkor már az is ugyan eljárás alá tartozik mint amikor eleve Kínából küldik.Lényeg az hogy január 31-ig valószínüleg megkapod, de ha nem akkor reklamálhatnál ha addig tényleg lejár a szállítási védelmi idő, de egy elindított csomagot nem tudnak leállítani már.
-
válasz
Zizi123 #46295 üzenetére
Mennyit fizettél utólag szállítási díjat? Az hogy változott a nyomkövetési szám én azt olvasom és azt is írták hogy ezt nem ők befolyásolják, hanem a szállító.
Ha átadta a logisztikai cégnek és azok őket is utólag értesítik hogy változik valami, akkor hogy a fenében tudna tőled az eladó előzetesen véleményt kérni a változtatásról?
A Németország még mindig zárolva és nem egészen működik az egyik ország raktárból rendelés egy másik országból küldve, a németből egyáltalán van szállítás ide?
De azt akartam lényegében mondani hogy elég lehetetlen időpontban lett megvásárolva és az előre kiszámíthatatlan dolgok pont összejöttek, ez balszerencse volt.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Zizi123 #46297 üzenetére
Pedig van, hiszen módosították, az ok meg olyan ami kétszeresen is indokolható.
De persze le is mondhatták volna, ebben igazad van, bár legtöbb kereskedő abból indul ki hogy teljesíteni akarja valahogy, aztán a kommunikáció meg olyan amilyen és aztán vannak azok a dolgok amiket nem tud befolyásolni.
De a szállítási árkülönbözet ha tényleg olcsóbbal hozzák akkor jogosan kérhető.
De akkor elírva a CN és nem CH mert Svájc sem jó áfamentesség szempontjából.
Viszont van egy gond, erre az indokra a dispute a visszaküldéses résznél választható. -
válasz
yogibear #46303 üzenetére
Nem egészen kettős azonosítás, hanem erős fizetési hitelesítés.
Melyik bank? Fogadjunk hogy OTP. Nincs ilyen az AliExpress fizetésre, itt nem érvényes egy EU-s jogszabályi előírás. A túlbuzgóság is hiba.
Tegnap fizettem itt semmiOTP-től idézet:
Az OTP Bank november 2-án bevezeti az erős ügyfél-hitelesítést az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására.
Az Európai Unió előírásainak megfelelően 2021. január 1-től már csak így tudnak európai kereskedőtől bankkártyával vásárolni az interneten.
Ez klényege és ha megnézed egy kicsit túllőtt az OTP a célon:
2021. január 1-től a hitelintézeteknek három, a kártyabirtokosra vonatkozó adattípusból kettőt ellenőrizniük kell az internetes vásárlásoknál.
A három adattípus:
- információ, amit csak a kártyabirtokos ismerhet, például egy jelszó vagy számsor;
- egy eszköz, amellyel a kártyabirtokos rendelkezik, például egy mobiltelefon;
- a kártyabirtokos valamelyik biometrikus azonosítója, például ujjlenyomata.
A fentiek alapján az eddigi módszerük is megfelelt (első és második) és nem egészen AliExpress specifikus, a hiba abból jelentkezik hogy hiába az AliExpress angol bankjába megy a pénz ami már EU-n kívüli és ezért nem érvényes a szabály, mégis úgy kezelik mint EU-s.
Aztán ha Az AliExpress is bevezeti az erős hitelesítést mint kereskedő, de ezt nem az EU írja elő neki, akkor mindenki úgy fog fizetni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Zoli-bácsi #46305 üzenetére
Van az csak máshol, az Orders és View detail. Pontosabban ez volt az eredeti helye. De pár napja is írtam.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
xy.zsolt #46315 üzenetére
Forintban sem jó, AliExpress-en $ az alap devizájuk, a kártyának mindegy, a bankod € és $ keresztárfolyama sem olyan nagyon eltérő.
December 23-án feltettem a januári árfolyamokat és a decemberi is 34,32 € volt szóval a 36,95 € az már akkor is sok volt, várható volt ez a + összeg.Január 20-án látni fogod a februárit a szokott helyen. De remélhetőleg nem romlik akkorát forint, viszont akkor neked nem lesz szerencséd.
De mivel nem a fizetéskori árfolyam számít, így most a mi lenne ha...... nem igazán hasznos.[ Szerkesztve ]
-
válasz
zeus_2k14 #46314 üzenetére
Az AliExpress megérkezés utáni 15 napos dispute-ja az megmaradt. Ediig csak ezt használhattuk és elegendő volt. Én nem variálnám, mert ha nem Revolut vagy Transferwise a bankkártyád és nem forintba fizettél, akkor banktól függően lehet hogy devizavételivel írják vissza azt amit deviza eladásival számoltak, nettó veszteséged lesz.
-
-
Ezekre a hibakódokra és megoldásukra itt egy gyűjtés:
1. Aliexpress payment failed Code CSC_7200011
2. Aliexpress payment error CSC_7200015
3. Aliexpress error code CSC_7200034
4. Aliexpress payment error CSC_7200022, CSC_7200051, and CSC_7200001
5. Aliexpress payment failed error number CSC_7200026
6. Aliexpress error number CSC_7200012
7. Payment error number CSC_7200020
8. Aliexpress error number CSC_7200040
9. Payment error CSC_7200006
10. Aliexpress payment failed error number CSC_7200009
11. Aliexpress error number CSC_7200021 -
válasz
Pancsermeste #46337 üzenetére
Semmi, megvárod azt az időt amit írtak. De ugye nem azt választottad hogy lejárt az idő de még szállítják, hiszen nagy valószínűséggel nincs bizonyíték arra hogy tényleg szállítva van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Háztartási gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD