-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
DDA40X #46697 üzenetére
Írnám hogy olvass vissza, de nem kell, többünknek november 23-30-től van ilyen, lelassult a holland posta, mert hiába kerülne át Belgiumból hozzájuk, nem könyvelik le és így akár 25-30 csúszással érkezik meg. Nem győzik a melót, mert a Brexit miatt is az eddigi angol EU-s árufogadás átkerült erre a két országra.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
dragonfx #46702 üzenetére
Nem változott semmi az van amit itt olvasol, Öf. 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai.
27% áfa és a szállító vámeljárási költsége, ha februárban érkezik meg, akkor az áfa értéke 200 $*294,57 Ft, 58914 Ft az alap, az áfa 15907 Ft és ha posta akkor 3500 Ft, tehát úgy19404 Ft + még ahhoz amit kifizetsz vételárként.Összefoglaló, 12. Az AliExpress ez évi akcióinak listája ezen a linken olvasható.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
finest #46715 üzenetére
A luxemburgi postai azonosítónak nem az az útja mint a hollandé, a tied egyértlmű hogy Magyar Posta feldolgozására vár úgy hogy a tranzit országból gyorsan itt volt január 7-én indult és 11-kén itt van. Sajnos amíg nem látjátok ezt Egységképző felbontása addig a konténerben ücsörög és ezután a bejegyzés után még kell a A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben bejegyzés ami a feldolgozás megkezdését jelenti.
Sajnos nagyon csiga üzemmód van, hivatalosan nem indokolják semmivel hogy miért. -
válasz
Baloo27 #46719 üzenetére
Én is emlékszem még
arra hogy a holland postás küldemények itt voltak 14-20 napon belül. Amióta ez a járvány van azóta nagyon rossz, de már 2019 nyarától érzékeltem hogy van valami bökkenő a rendszerben, bár akkor a Kínából való szállítási időt tartottam soknak.
[ Szerkesztve ]
-
Figyelem!
Sajnos a PayPal megszüntette azt linket ahol lehet előre fixen beállítani a konverziót a kártyakibocsájtó váltásra.
Aki ez előtt beállította annak maradt a banki váltáson, ma is fizettem és ott nem történt változás, az volt látható hogy nem a PayPal vált.
Ha ez a szöveg látható Exchange rate: Card issuer will determine your exchange rate akkor nem a PayPal vált. Ez nem csak az eBay esetén van kiírva.
Aki új kártyát ad hozzá vagy megújítja és a fizetésnél PayPal váltást lát annyit tehet, hogy majd a fizetésnél fogja átállítani a váltást.
A képen a Show payment options linkre kattintva lehet előcsalni a beállítási lehetőséget, más oldalakon is hasonló a szöveg.
Ha átállításra kerül akkor majd lehet látni hogy ad-e fel megőrzési lehetőséget vagy megjegyzi-e.
A pénzküldésnél ha kártya volt a pénzforrás eddig is kézileg kellett állítani, ezek szerint vásárlásnál is így fog működni.
Ha a PayPal váltana, akkor Forint konverziós értéket láthatunk kiírva. Ennek a problémának megoldása lejjebb, a PayPal topik Gyors tippeknél a 3. pontban megtalálható.[ Szerkesztve ]
-
válasz
hevizms #46722 üzenetére
Itt nincs frissítés, törlöd a régit lásd Összefoglaló 13. Gyakran ismételt kérdések
5. Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?
és a legközelebbi fizetésnél amikor megadod a kártya adatokat megjegyezteted.A kártyahozzáadás a PayPal-onhoz találsz segítséget a PayPal topik Összefoglalóban, a kártyának aktívnak és legalább 600 Ft elérhetőségűnek kell lenni akkor is, amikor csak frissíted a dátumát és a cvv, csc kódját. Némely banknál az erős hitelesítés jóváhagyása bekavarhat.
Kár volt törölni, de lehet hogy pár nap múlva ha végigfut a törlés, feltöltve pénzzel és aktívként hozzátudod adni, persze ha nem nyűglődnek a hitelesítéssel a bankodban[ Szerkesztve ]
-
válasz
hevizms #46726 üzenetére
Elsőnek azt írtad hogy frissítést akartál és nem sikerült arra írtam hogy amiatt nem kellett volna törölni. Én már jártam úgy hogy 5 perc volta késleltetés és a 4-ben akartam fizetni akkor el is hasalt. A kártyaszámot kell aktiválni virtuális kártyánál is, értelemszerűen nem pénzfelvétel vagy bolti vásárlás hanem a kártyánál aktívlás link vagy gomb.De biztos bvan olyan bank ahol aktív rögtön a kártyaszám, de én ilyet nem ismerek. A Revolut nekem nem bank kategória.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
hevizms #46734 üzenetére
Írtam: és legalább 600 Ft elérhetőségűnek kell lenni akkor is, amikor csak frissíted a dátumát és a cvv, csc kódját. Ezért nem sikerült.
Tudom hogy az Erste ezt írja, mert amikor nekem lejárt ugyanezt a levelet kaptam.De egy kissé értelmetlen.
Megjött január 5-én az új plasztiklap, úgy hogy a régivel még január 31-ig lehet vásárolni Akkor rákérdeztem ha ez igaz hogy aktív és ugyanaz kártyaszám, de más a dátum és más a CVV kód ami érvényesíti a fizetést akkor egyidejűleg 2 azonos számú virtuális kártya van aktív állapotban az adott bankszámlához, ami nem lehetséges a kártyatársaságok szerint.
Melyikkel fizetek és melyiknek adjam meg az adatait fizetéskor január 5 és 31 közt? Szerinted mi volt erre a válasz? Semmi, mert én vagyok hülye, hogy ilyet kérdezek.[ Szerkesztve ]
-
válasz
user112 #46743 üzenetére
Miért lett lezárva? Van nyomkövetési számod?
Ha azért mert lejárt a szállítási védelmi idő és nincs értékelhető mozgás a nyomkövetésnél akkor No tracking information amit a nyomkövetésről egy képpel tudsz igazolni, mint bizonyíték
Bővebben az Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás -
válasz
Szoniboni12 #46747 üzenetére
Munkanap.
-
válasz
sheerfinesse #46749 üzenetére
1. Belépsz a fiókodban és az adataidnál. Account, felső piros menüsor Accout, bal oldalt Account Settings Edit Settings és Security Information Settings, Change Email Address
2. Minden megfoghatnak eleve úgy kalkulálunk hogy azt fizetni kell és csak akkor vesszük meg ha az nekünk ezzel is megfelel, ha véletlenül nem kell fizetni akkor pedig nagyon jól jársz.
Januárban 44,86 USD-ig, februárban 45,25 USD-ig nincs fizetni való.
Ha ezt meghaladja és kell fizetni vámeljárás keretében áfát akkor nem tisztességes eljárás az eladót azzal szívatni hogy nem veszed át, nem ő tehet arról hogy rosszul kalkuláltál. HIszen te tudtad hogy fizetős lehet.
Semmi garancia nincs arra hogy visszakapja a terméket és így jogosan visszajárna a vételár mert lényegében sztornózva lett a vásárlás mert nála van az áru.[ Szerkesztve ]
-
válasz
sheerfinesse #46755 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Putyin90 #46758 üzenetére
Nézd meg itt, ez úgy gondolom hogy 11-én el lett ide indítva, előtte meg kell érkeznie Liegébe és azután Hollandiába. Nekem az ottani megérkezéstől számolva 26 nap volt mire itt a Magyar Postához megérkezett. Úton lehet a tied is, nem kamu szám.
Nem a Cainiao oldal számít, a bolt megbízhatósága nincs összefüggésben azzal hogy a szállító cégek elveszítik vagy nem veszítik el[ Szerkesztve ]
-
válasz
Putyin90 #46761 üzenetére
Már írtam, nem valószínű, onnan átviszik Hollandiába mert odatartozik, de esetleg a hollandok nem könyvelték le hogy átvették és ott dekkol náluk, de persze ők is ülhetnének rajta, de azt látom az enyémeknél hogy képesek 2 napon belül átpasszolni. Túl sok küldemény kerül oda, mindkét országba, és ezért le vannak terhelve.
Ettől a dátumtól számolva írtam hogy legutóbb 26 nap volt hogy ide ért, ez 19-e volt, de még mindig az NPKK-ban van, nem küldték tovább, remélem 25-én kikerül az OLK-ra hogy jöjjön tovább nekm kézbesítésre.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
hardline #46772 üzenetére
És a kézbesítés helye Magyarország, a te lakóhelyed és egy könyvelt postai küldemény volt, amit minimum 7 nap alatt futárcég kézbesített? Mert más eseteben 20-45 nap.
Ha fentiek nem állnak fent akkor nem szokták elutasítani, valami nem egészen jól lett indítva. Mi volt az indokod a dispute-ra? Milyen képet mellékeltél bizonyítéknak?[ Szerkesztve ]
-
válasz
hardline #46774 üzenetére
Az nem az amiről beszéltem, az az lenne hogy oda fogják kézbesíteni majd. Nem ez alapján döntenek.
Az AliExpress hivatalos keresője a Cainiao és még a 17track-et ajánlgatják, ezeknek képeit kellett volna mellékelni hogy nem kaptál semmit. Én mindig a Parcelsapp és ha olyan akkor a Magyar Posta angol nyelvű nyomkövetési képét csatolom, soha nme volt kamu szám esetén elutasítás.[ Szerkesztve ]
-
válasz
hardline #46779 üzenetére
Miért nem küldted be azt a 17track akármit új bizonyítékként? Már a döntésük után szereztél róla tudomást? Számomra nem tiszta a dolog. Ez egyértelmű hogy nem a te nyomkövetési számod, mi volt beírva a vásárlásnál nyomkövetésnek? Mivel igazoltad hogy te nem kaptál semmit? A levelezés az eladóval nem bizonyíték, azt kell igazolni hogy nem kaptad meg, az abból nem derül ki, nem igazolódik.
De lehet még kérni felülvizsgálatot, holnap munkaidejükben a chat robot tud továbbítani ügyintézőhöz.
És zárás előtt is átbeszélhettük volna hogy mit javasolnánk.[ Szerkesztve ]
-
Figyelem!
Mivel a PayPal-on megszüntették a kártya deviza konverzió előre történő fix beállítási lehetőségét, ezért azt fizetéskor kell beállítani.
Emiatt bővült az Összefoglaló ezzel a leírással: 4. PayPal fizetést használva a deviza konverzió beállítása
Akik régebben átállították azoknál még megmaradt a fix beállítás, lehet látni a képernyőn kiírva a ráutaló szöveget. -
Kínából magyar szabványnak megfelelő dolog? Az ő szabványaiknak lehet hogy megfelel a méret. De ruhát, cipőt úgy vásárolunk hogy lemérjük centiben a méreteinket és annak megfelelőt választunk, így szabványosítod magad. Vagy nem tudom milyen szabványt szeretnél számon kérni.
De mindig ki kell elemezni a hirdetést, hogy nem-e be lett nézve valami. Ha nincs szabványra utalás a hirdetésben akkor nem felel meg annak szabványnak amit te szeretnél, ezért nem is kérhető számon.
Akkor jogos ha utalnak rá és még sem olyan, a fordított helyzetre nincs mit kérni.[ Szerkesztve ]
-
Ez így egy kicsit ellentmondás, ami nincs benne a leírásban arra nem lehet hivatkozni. No mindegy.
De akkor az egyszerűsített kérdésedhez, abból indulj ki ha teljes pénz kell, akkor vissza kell küldened, ha tudod használni és tényleg jelentős az eltérés a leírtakhoz viszonyítva, akkor egy részét az összegnek. Olyan hogy megtartod és teljes pénzt visszakéred mert szerinted nem azt kaptad nem igazán létező opció.[ Szerkesztve ]
-
válasz
petymek #46798 üzenetére
Neki is azt írták hogy e-mailben jelentkeznek, azt ember küldi. Azt is olvasni hogy a robot felterjesztette a magasabb szintre, az nem egy magasabb rangú robot.
expert group, higher team emberi csoportosulás.
Szóval eljut emberhez, de még nem jelentkeztek, de célszerű megnézni az üzeneteket mindenhol ahol jöhet.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Redneck #46807 üzenetére
Még Brest és Vilnius közt van, majd könyvelik ha odaért, vasút és még mindig nem barátok.
22 Jan 2021 10:27 Leave processing center Brest, Belarus
Delivered a kézbesítés, ez pedig azutolsó bejegyzés szerint elhagyta a breszti küldemény feldolgozót: 离开【布列斯特,白俄罗斯】处理中心
Náluk a Delivere az szürke még.[ Szerkesztve ]
-
válasz
koko52 #46812 üzenetére
A PayPal fizeti, pont az egyik ok az elállás, mert Néha az átvételkor derül ki, hogy az online vásárolt tétel nem egészen olyan, mint várta. Ilyen esetben egyszerűen küldje vissza, és ne aggódjon a visszaszállítás költsége miatt, azt mi álljuk
Rosszul értelmezed a PP szabályt, 9300 Ft-ig fizetnek. Itt vannak a feltételek. Melyikből vontad le azt a következtetést hogy nem fizetik?
De nem írtad hogy mi, mennyi a súlya és a csomagolás mérete, akkor meg lehetne nézni a konkrét költséget.
Nem lesz új dispute ha visszavonod, lezárul úgy hogy nem kapsz semmit.[ Szerkesztve ]
-
válasz
koko52 #46814 üzenetére
Ezt írtad: A kapott termék nem megfelelően működik. Ez benne van az kereskedő leírásában, hogy amit kapsz az nem megfelelően fog működni?
Hol találtad ezt a szöveget?
Akkor idézem én is, arról linkről ami a visszatérítésre vonatkozik és ez az alap:
Mire nem terjed ki a PayPal visszatérített visszaküldés szolgáltatása?A PayPal visszatérített visszaküldés szolgáltatása nem vonatkozik a következőkre:
-a PayPal használati szabályzatát vagy a PayPal szolgáltatásaira vonatkozó felhasználói megállapodást megsértő vásárlásokra;
-az immateriális árucikkekre és kuponvásárlásokra (pl. Groupon), a digitális tartalmak és szolgáltatások licenceire;
-olyan tételekre, amelyeknek cseh, finn, görög, magyar, román, szlovák, bolgár, litván, szlovén, horvát, lett, észt, ciprusi, máltai vagy portugál normál postai, futáros vagy bármely szokásos szállítási módon vagy szolgáltatással történt visszaküldéséért az értékesítő vagy a kereskedő már fizetett;
-készpénzre, utazási csekkekre, jegyekre, hitel- vagy bankkártyákra vagy bármely más átruházható eszközre;
-az értékesítő vagy a kereskedő általános értékesítési feltételeivel összhangban nem visszaküldhető tételekre (pl. az értékesítő vagy a kereskedő engedélyezett visszaküldési határideje már lejárt);
-a tétel eltűnése, ellopása vagy sérülése során felmerülő költségekre, ha a tételt már visszaküldték;
-az egészében vagy részben készpénzzel vagy bármely más, a PayPalon kívüli fizetési módon kifizetett tételekre (a PayPal visszatérített visszaküldés szolgáltatása keretében csak a teljes egészében a PayPallal kifizetett tételek visszaszállítási költségei téríthetők vissza);
-valamint bármely tételre, amely más hasonló (akár a PayPal, akár harmadik fél által nyújtott) séma keretében a visszaszállítási vagy postaköltségek visszatérítésére jogosult.
-A több mint százötven (150) nappal a visszatérítési kérelem benyújtása előtt történt vásárlás.Vitázhatunk róla még, de akkor te legfeljebb nem veszed igénybe.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Szoniboni12 #46818 üzenetére
Te kértél valamit és teljesítik.
Az ellenőrzés után ezt a megrendelést visszafizettük Önnek.
Ha volt dispute akkor nézz rá hogy ott mi van írva.
Ugye ember is dolgozik, nem csak a robot?[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
hevizms #46824 üzenetére
Ez még az Erste virtuális? Nekem is van ilyen.
Amikor megkaptam a lejárt helyett a folytatást, kettő bankkártya látszott, mert a régi még nem járt le. Aktiváltam, mert csak ott volt ez a lehetőség.
Azután egy kártya maradt látható és az az új volt, akkor adtam rá pénzt és időt 48 órára és azután frissítettem a PayPal-on.
Legyen rajta 48 óráig legalább 1000 Ft elérhető pénz. Azután most munkaidőben ezen a linken válaszd Account profile and set up, ott a Credit or debit card majd a Add and confirm.
Válaszd a Message us-tJelöld a Are you trying to link or confirm a card? Yes-t és azután ahogy jönnek a lépések.
Meg kellene adni hogy milyen számú kártyát akarsz hozzáadni és azt hogy nem sikerül, legyenek szívesek segítsene, angol a nyelv.[ Szerkesztve ]
-
válasz
hevizms #46831 üzenetére
Most már megint nem fogsz emberrel beszélni aki azonnal meg tudná oldani, már késő. Ez amit írtam közvetlen kapcsolat lett volna, bár lehet hogy 6-ig lesz elérhető ember.
Az a lényeg hogy a pénz felhasználási idő sem járjon le, hogy a bank megtudja erősíteni hogy jó a kártyaszáma és érvényes. -
válasz
Inhouse #46836 üzenetére
Nem kell a kérelem rész az csak akkor ha meghaladja a 22 €, (24$) az értéke.
Én pdf-be nyomtatóm az oldalakat, de úgy hogy látszódjon rajta a lényegi információ.
A nyomtatványt kitöltheted és azután nyomtatod, de az aláírás nem lehet kép rámásolva, rendes aláírás kell, csak úgy érvényes a megbizás, ez akkor is kell ha jelen esetben nem fog történni semmi.A "Feladási hely:" Kína
Postai azonosítószám: LT390041208NL
Feladó neve: BESDER Direct Store
Küldeménytartalom, áruk pontos magyar megnevezése: BESDER 3MP PTZ WiFi IP Kamera
Azt szoktam névnek adni amit tartalmaznak a doksik, persze röviden.
vásárlás_ ig1, vásárlás_ig2, bankifiz_ig -
válasz
FerNandor #46841 üzenetére
Ha a holland postások nem teszik rá a sárga címkét hogy nem vámolták vagy nincs a küldemény címkén ugyan ez a szöveg, akkor EU-n belülinek tekintik.
Persze a vámosok ezeket is ellenőrzik hiszen EU-n belül sem lehet Mo-ra kábítószert, robbanószert vagy egyéb tiltott dolgot küldeni, így hiába EU-s akkor is felülbírálhatják a dolgokat. Szóval nem egészen igaz hogy nem foglalkoznak velük.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- BestBuy ruhás topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Vicces képek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- BestBuy topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD