-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
djsunstealer #57543 üzenetére
Valóban, de egyébként meg az összes szállító el van havazva, a Posta még a csomagautomatáknál is, szóval ha nem lenn munkanap akkor is illene dolgozniuk.
-
Akkor stimmel a dolog, ez lejár, záródik a vásárlás és majd azon az oldalon amit előzőleg linkeltél jobbra ott lesz a dispute gomb, 15 napon belül kell indítani.
Viszont az eladó emelheti az időt, szóval ha tényleg nem foglalkozik vele akkor szerencséd lesz és lejár, ha foglalakozna akkor meg akár 30 napot is rádobhat és tolódik minden. -
válasz
Archttila #57559 üzenetére
Igen hétfőn várható, mert ez olvasható: 16:43:27 E40 Depó kiszállítási kapacitási hiánya miatt
Mondjuk azon csodálkozom hogy nem kaptál e-mailt, bár lehet hogy nem kapták meg azt az információt, jó ha be van írva a címsor folytatásba. Nem szoktak telefonálni, mert az elektronikus értesítés megy náluk és ha nem jó az nap az ügyfélnek akkor az hívja őket.
Egyébként most hétvégére nem csak az Exopress One, hanem a Foxpost, a Posta és a GLS is kapacitás gondokat jelzett. A Posta 2 napja nem tudja a megadott automatába betenni a küldeményemet, most abban maradtunk hogy hétfőn bemegyek érte, az ami már tegnap kellett volna. -
válasz
lacoka55 #57569 üzenetére
Hétvége volt és ez még csak azt jelenti hogy a Cainiao érkeztette, mivel regionális központ azért van elég sok munkájuk, hiszen nem csak a Magyarországra érkezőkkel kell foglalkozni, vámolásilag beléptetni az EU-ba. Eddig is volt hogy akár 5 nap eltelt mire tovább adták az Express One-nak
-
Van az a reklamációs lehetőség az Összefoglalós dispute leírás végén és megírnám nekik hogy Magyarország és Belgium nem ugyanaz, akár egy Európa térképpel, angol nyelvű lenne a jó. Megkérdezném hogy ők honnan vették hogy Magyarországon vár a vámolásra, mivel ilyen nincs, semelyik nyomkövetési oldal nem mutat ilyet. A vásárlás AliExpress IOSS rendszerben történt és 150 € értékig nincs vám, még a Kínából érkező termékekre sem. Az indoklásuk az elutasításra nem felel meg a valóságnak, legyenek szívesek felülbírálni a döntésüket és adják vissza a pénzt.
-
Nem olcsóbb, hozzáférhető a Kínai Posta online rendelési oldal és ott egyértelműen látod hogy milyen súlyhoz mennyi az annyi. Az eladók az AliExpress támogatása miatt sosem kérik el a tényleges díjat. A Cainiao-t sem futárcéges díjazáshoz kell nézni, máshogy müxik, még ha itt futáros cég kézbesíti is.
Majd oszd meg hogy mit reagáltak az ügyfélszolgálat részéről, mert semmi érdemit nem szoktak. -
válasz
headhunter #57604 üzenetére
Szokott ilyen lenni.
Egyik verzió, elmegy a címzett postájára, ott nem tudják kiadni kézbestésre mert az elektronikus adatoknál nem stimmel valami, mondjuk elmaradt a vámolás, nincs meg a címzett valamelyik adata, de azt helyben nem lehet pótolni a küldemény címkéről ezért visszaküldik az NPKK-ba ott pótolják és újból elküldik.
Másik az lehet hogy rossz irányba lett küldve és visszairányítják, bár ez a rész a logisztikát szokta érinteni. -
válasz
Digitalpimp #57607 üzenetére
Az enyémmel.
-
válasz
blackangel11 #57614 üzenetére
Az UH....BE csomag az postai szállítású, Belgiumig ugyan logisztikai cég szállíttatja, de onnan a belga és magyar posta dolga. Nem kapott egy másik azonosítót? Minden AliExpress csomagot bárki is a kézbesítő a Cainiao intézi. De abban igazad van hogy nem érdemes hívogatni mert ez a Magyar Posta szerint nem könyvelt küldemény és ezért ha meg is érkezik nem tudnak adatot adni róla.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
laleeee #57618 üzenetére
Azért mert ez az igazi száma: 158271900010317143604400, kapott egy másikat és azt linkeltem neked ma viszik, Előrejelzett kézbesítés: 81.; 14:17 - 16:17 között, elméletben kapnod kellet volna e-mailt.
Figyeltem és azért írtam.
Van a Tracking number és van a Next tracking numbers az szokott lenni az utolsó valós információ.
[ Szerkesztve ]
-
-
Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai leírva minden, az is hogy milyen díjakat szed a Posta, ha újból kérik az áfát akkor meg a 8. Reklamáció módja ha az IOSS kezelésű (kereskedő szedi be az áfát) küldeménynél a Magyar Posta újból felszámolja az áfát.
Az IOSS-os (áfát az AliExpres beszedte) esetén is kell vám-árúnyilatkozatot beadni, annak a díja 399 Ft 0-150 € értékig.
Írtuk már hogy az azeri és emirségi posták esetén nem szokott az IOSS azonosító átkerülni a küldemény adatokhoz és ezért ha az nincs akkor a vámolási program áfás modulja fut le. Kerülni kell az ilyen szállítást.
Fizesd ki online hogy ne legyen több mint a 399 Ft, azután meg a 160 Ft-ot megreklamálod.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Goldelf #57642 üzenetére
A sok számból álló nyomkövetési számost 158-al kezdődik az Express One kézbesíti, nem a Posta. A vámolási papírmunkát pedig a Cainiao csinálja, ha kész akkor kapja meg a csomagot és majd tud róla az Express One. Nincs elérhetősége a Cainiao Budapesti regionális központjának és nem foglalkoznak ilyen megkeresésekkel.
Itt egy érkezés és az Express One-hoz kerülés minta.
Ami lényeges hogy az Import clearance start és a Import clearance success közt normális esetben nem sok nap hanem 1-2 nap szokott lenni és ez lenne a "vámolás".[ Szerkesztve ]
-
No azt hiszem jól működik az ország így karácsony előtti vásárlások tekintetében. Banki vásárlási árfolyamom 1 € 380.12 és 1 $ 336.73, a piaci árfolyamos is 1 € 368.97 és 1 $ 325.314
-
-
válasz
Balázs1621 #57681 üzenetére
Az AliExpressen ha dispute-t indítasz és refund-ot kapsz (visszatérítést) akkor nem kell semmit megadnod, a pénz simán jön vissza.
Ha dispute-n kívül egyezkedsz akkor vedd figyelembe ha az eladó kínai akkor csak úgy tud pénz küldeni mintha te eladtál volna neki valamit és ezért a PayPal jutalékot von ami 5,4%+0,3 $, tehát ha elfogadod ezt a módszert akkor a vételárat fel kell bruttósítani ennyivel és annyit kell küldenie.
A belépési e-mail címed a PayPal-on az, amire tudnak küldeni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Imilenni #57707 üzenetére
Ha megmozdult akkor meg is érkezhet és van a szállítási védelmi idő ha az lejár akkor ez a szöveg semmit nem jelent kéred vissza a pénzed és egyébként is lehet dispute-t indítani. Egyébként te hallasz olyat hogy Kína le van zárva vagy a szállítási útvonalon valamelyik ország? 2019 óta COVID, de most nincsenek zárások. Hülyeség akárki is írta.
[ Szerkesztve ]
-
Lejárt szállítási információk nem láthatóak, de nincsenek törölve, archív adatok, ha kell hozzáférnek. Nincs folytatása a képen látható számú szállításnak, nem aktuális és nincs mit látni.
Ez amit most látsz(158271900013838663601212) egy 17-én indult új szállítási folyamat és ez sem azonos Feladói ref. szám:
Ez a szám akkor az amibe összevonták a küldeményeket? Vagy azok közül az egyik.
HHa ma nem kerül ki akkor hétfőn minden kiderül, türelem. -
UR129784744DE ehhez semmiféle dokumentumot nem kellett volna küldeni sehova hiszen EU-n belüli nyomkövetési szám, de hidd el az új számítógépes rendszerükben vannak hibák és hiába van a címkén minden adat, nem engedi meg rendszer hogy kézbesítésre ki legyen adva, több indok is lehet, köztük az is hogy EU-s küldeménynél hiányolja a vámolási állapot kitöltését, ami itt alapértelmezetten az hogy nincs.
Például vámolva 1, nem kell vámolni 0 kódú. Nem lett beírva semmi, tehát üres, viszont a kiosztó programnak meg kell az adat, vagy az hogy 0 vagy az hogy 1, ezt a helyiek nem tudják beírni.Visszaküldik az NPKK-ba mert ők tudják.
Az utóbbi időben még a Posta csomagautomaták sem hajlandók befogadni a csomagokat, már kétszer kellett bemennem a postára mert automatában nem tudták kézbesíteni, pedig ott kellett volna.[ Szerkesztve ]
-
Nem jól gondolod, nem így működött ahogy írod az összevont csomagos kézbesítés, a vámolás is máshogy van.
Szerintem 3 csomagot kapsz egybe csomagolva, eddig mindenkinél így volt, nem kell semmit variálni, semmi nem tűnik el és azért is csinálsz kicsomagolási videót hogy a nagy zacskóból 2-öt vagy 3-at veszel ki, úgy csinálod hogy a címkéket is olvasni lehessen., így ajh akebesebb volt benne tudod a reklamációt alátámasztani.
Ha gondolod nézd meg mindhárom vásárlásnál a View Detail, Logistics Information-nál a nyomkövetési azonosító változást azt valószínűsítem hogy az utolsó bejegyzés az mindegyiknél azonos szám lesz. -
Komolyan momóndom hogy nem kell variálnod, hétfőn viszik átveszed és örülsz, mert mindent megkaptál.
Kérhetted volna postai szállítással akkor később kaptad volna meg, nem lett volna összecsomagolva és 3 * 399 Ft fizetése után kézhez kapod.
Vagy. Nem találja a program az elektronikus azonosítóidat, így 3*799 Ft fizetsz, esetleg ezen felül a Posta kéri az értékek után az áfát is.
Melyik a jobb?
Le kellene nyugodnod, mint írtam átveszed és biztonság kedvéért amikor felbontod a nagy zacskót videózol mindent, mindig így csináljuk ha külföldről vásárolunk.
Ha lenne hiány, bár ezt nem hiszem akkor tudsz arra reklamálni. Ha már eleve azzal indítasz hogy át sem veszed, meg sztornó mi a csodát érsz el? Ha nem volt ezekre szükséged akkor meg sem kellett volna venni és az eredménye ugyanaz. Pénzed megvan, termék meg nincs. -
válasz
Entrecampos #57725 üzenetére
Nekem is ez van két csomagnál az idő táji bejegyzéssel, majd előkerülnek. Még van 40 és 42 nap a szállítási védelmi időből.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD