-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Tomika86 #59253 üzenetére
Nem írhatnak elő határidőt mert az postai szállítási időt te nem tudod befolyásolni, egyedül a feladásra határozzák meg.
Annyi gond van hogy a Kína Posta oldalán és a nemzetközi adatbázisban sincs az elindulás bejegyezve, csak az MP-nél látható az amit írsz. Gyanús, lehet hogy nem indult Kínába szállítógép a héten.
Ha tudsz képet vagy valami szöveget reagálni akkor ennyit tudok segíteni a feltöltéshez:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Eredetileg is Luxembourg lux volt az AliExpress levonás és a deviza egyezett vagy te is forintban vásárolsz itt?
Nálam így szerepel a banki elszámolásnál:
Kártyaszám..........ALIEXPRESS.COM Luxembourg 21120811:46 .00 vásár. 5.45 USD 376.63
Te is a teljes tételsort nézd meg.
Ha biztos vagy benne hogy nem te vásároltál, nem valami más előfizetés és a családban sem vállalja senki akkor bejelented a bankodnak hogy jogtalan vásárlás volt. Persze ellenőrzöd az AliExpress vásárlási listádat is nehogy élő maradjon valamelyik Cancel-ed. Nem closed a státusz.De az OTP-nél a múlt héten nyilvánosságra került hogy voltak olyan kártyás vásárlások amelyek régebben voltak, de most vonták le a bankszámláról.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jobarat01 #59274 üzenetére
Kár volt Hazugságukat újból idézni. Bizonyíték arra hogy nem érkezett meg az IOSS azonosító az adatállomány bemutatása lenne.
De!
Az benne van az adatállományban hogy AliExpress, köztudott hogy ennek a cégnek van érvényes IOSS azonosítója, tudják az értékét, mielőtt vámolnák miért nem kérik be ellenőrzésre az AliExpress számláját amelyben benne van áfa bontása, csak a hülye Magyar Posta az aki nem hajlandó betartani a vámolás azon törvényi szabályát hogy hiányos adatok esetén be kell kérni az adatot.Javasoljuk, hogy a feladót keresse meg az Áfa összeg visszatérítése miatt.
Milyen jogon gondolják hogy az AliExpress által jogszerűen beszedett és a NAV-nál lévő áfát kell visszaigényelni?Nincs jogalapja, mert hogy az Posta később ugyanazért beszedi törvénytelenül az nem jogalap az AliExpress áfabevallásának módosításra.
A Magyar Posta feldogozása jogszerűtlen, nekik kell visszaadni a pénzt, ez csalás.A vámkezelés lezárása eredményeként hozott Áfa-, és vámfizetési kötelezettségre vonatkozó döntésekért társaságunk nem vállal felelősséget."
Hibás adatokat dolgoznak fel, szám elírások, rossz deviza árfolyamot vesznek figyelemebe, így hibás a határozat, mi az hogy ezért nem vállalnak felelősséget? Milyen diktatúra ez már?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem így van, a Posta felel az egész automatikus postai vámolásért 150 € értékig nem a Vám NAV, benne van az áfa törvényben, felhatalmazták rá őket. A hibák kijavítása a Posta dolga, a NAV csak zsebreteszi az áfát amit a posta kiszámolt és beszedett.
Állandóan kifordítják a valóságot. Amit írnak mellébeszélés, hazugság.
Mutassák be az általuk benyújtott vám-árúnyilatkozatot és a postai küldemény adatokat, amíg ezt nem teszik meg semmiféle bizonyítékuk nincs arra hogy igazat mondanak.
Egy mondat csak leírva nem bizonyíték.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Voice24 #59297 üzenetére
Belga címet kaptál az eladótól? Nem oda kell visszaküldeni ami a címkén van! Az a Cainiao belga postafiókja. Úgy lesz belga számosoknál hogy ott adják fel a Magyar Posta irányába, de Kínából van küldve mert ott az eladó. Nem fogja kifizetni az eladó, az AliExpress szövegét olvasd csak el újból. Azért fizetjük PayPal-al mert ott van 9300 Ft-ig térítésünk.
A menüben a dispute-os részt keresd és ott a dispute,
Orders, Refund & Disputes
de persze el kell fogadnod a visszaküldés ajánlatot ha megjelenik az Accept gomb.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Voice24 #59302 üzenetére
Ahogy írják majd az eladó megadja címet 72 órán belül, második kép zöld szöveg.
Az első képen alul ott egy web link ahol be kell írni a nyomkövetési számot, bár hibás az eleje, a https://trade.aliexpress.com/iss.... és nem http://Arra a postafiókra nem szabad visszaküldeni semmit, az a logisztikai központ és onnan nem kerül vissza az eladóhoz, nem fogják leigazolni a kézbesítést és mindent buksz, kivéve a postaköltséget ha azt a feladás után visszaigényled a PayPal-tól.
87.6%-os értékelésűtől vásárolni nagy fokú bátorság, én 95 % alatti értékelésűtől inkább nem vásárolok semmit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz st6969 #59319 üzenetére
Én az AliExpress app-ról beszéltem, te is azt használtad. Az app irányítgat , indít dolgokat köztük a PP böngészős oldalt és az nem jó, ahogy a PayPal-t is meghívja, te is észrevetted. Már legalább 8 hónapja tisztáztuk ezt a hibát.
Ne gyors fizetést használj és a PayPal-on vedd ki az AliExpresst a megjegyzett fizetési helyekből. Van a Paypal-on kétlépcsős azonosításod bekapcsolva?
Egyébként a PayPal fizetésnél nem lehet az AliExpress-től átvett címet módosítani, szóval annyira nem lényeges. Eleve a más címet felveszed az Alis szállítási címek közé és fizetés előtt azt választod, nem a PP-n kell választgatni ami ugye csak eleve magyar lehet, míg az AliExpressen más országé is megadható. -
Topikgazda
Röviden, nekem nem adták ki a saját adataimat adatvédelmi szabályozásra hivatkozva.
Az AliExpress küldi az elektronikus adatokat.
Már írtam hogy mikor nem lehet vámolni, ha nincs CN22 vagy CN23 vám-árúnyilatkozat akkor a címzettől kell bekérni, mert nem lehet vámolni enélkül, ezt írja a vám törvény és így van vagy 30 éve.
Letöltöd a számlát az AliExpressről az az IOSS akármi.
Csak a Magyar Posta az aki nem hiszi el hogy az AliExpressnek van érvényes IOSS azonosítója, de amit írnak hogy vám-árúnyilatkozat nélkül vámolnak akkor ez már teljesen világos, a programjuk adatok nélkül vámol.
Többszörösen megsértik a jogszabályokat és a BTK-ba ütköző dolgokat csinálnak, feljelenteni nem lehet őket mert itt a feljelentő fogja megszívni akkor is ha jogos.
Amikor csak 399 Ft-ot kérnek akkor nem ment ki az értesítés miattuk neked, ahogy Jahno is írja és ezért annyi.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Makifeju #59332 üzenetére
Csak annyi kell hogy az eladó leigazolja, 1 hét kiesés volt. Ha még sem kapta meg akkor szerinted az ügyfélszolgálat ellenőrzés nélkül visszaadja a pénzt? Ha valamire az eladónak 17 napja van akkor nem kényszeríthetik korábbi nyilatkozatra.
Ott is előfordulhat másnak kézbesítés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Törölted a gyorsítótárat mert akkor le kell töltenie az oldalt a képekkel együtt. Ha nem megy akkor reklámblokkoló, oldalfordító, VPN és tűzfal okozza ezt.
Vagy az Internet szolgáltatod, érdemes lenne a csatlakozó eszközödet újraindítani, hogy új kapcsolat és új IP cím legyen.
Szándékosan van fontra állítva a deviza?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tomika86 #59344 üzenetére
Még mindig az ajánlottak:
Parcelsapp.com linkje. Pontos nyomkövetés, ha több szállító van a folyamatban akkor látható a másik nyomkövetési szám is.
Postal.Ninja linkje pontos nyomkövetésA postai az szerintem továbbra is gagyi, van amikor nem is működik
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Makifeju #59356 üzenetére
Nem tudom hol voltál 2019 márciusától mert azóta a postás írja az átvételt. Van az Covid dolog. És vannak nem igazán erkölcsös dolgozók is. Az hogy Kínában milyen a munkamorál azt innen nem tudjuk megítélni, de olvastam ilyen problémákról a külföldi posták esetén is.
És van téves kézbesítés is, saját bőrömön tapasztalta többször is.
Ma is egy levelem valamelyik szomszéd postaládájába lett bedobva aki automatikusan bontotta és azután rakta át nekem, mi van akkor ha valami értékesebb van benne és nem becsületes a szomszéd?
Mivel az AliExpressnél van a pénz nem az eladónál sok értelmét nem látom az időhúzásnak, főleg hogy ha az eredeti problémát elfogadta és még a visszaküldést is ő javasolta.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Makifeju #59362 üzenetére
Azt tudod hogy általában nem az eladó gyártja a terméket, így ha meghibásodik vagy minőségi kifogás van az a gyártó sara.
Azért mindenhol az van hogy a kereskedőnek ne legyen vesztesége abból hogy a vevőnek visszaadja a pénzt, ezért a visszaküldött terméket a gyártónak eljuttatják hogy kicserélje vagy a beszerzési értékét visszaadja.
Egy kicsit túl pörögtél, mert ennél az esetnél meg van adva egy időpont amíg jeleznie kell hogy átvette és ez nem az eladó rosszhiszeműsége miatt van. Addig csak rá lehet kérdezni hogy mi az akadálya annak hogy visszajelezzen, de szerintem az hogy a chat-en egy ügyfélszolgálatos azonnal küldi a pénzt az nem valószínű. Erre próbáltam rámutatni.
Ha sértőnek érezted azt hogy 2019 márciusától a postás igazolja az átvételeket, akkor azért elnézést, de te írtad hogy a postás nem ír semmit, ami valójában nem úgy van.
Többünknek tűnt el így küldeménye és ezzel az a gond hogy nem tudjuk a pénzt visszakérni az AliExpresstől mert ők csak a kézbesítés tényét látják, nincs bizonyítékunk arra hogy nem kaptuk meg. -
Topikgazda
válasz laca223 #59364 üzenetére
Február 1-én a helyi postára megérkezett, ha ez vastagabb 24 mm-nél akkor "elfelejtettek" értesítőt küldeni, de bent van náluk. Ha vékonyabb akkor azt már a postaládába kézbesíteni kellet volna.
Semmit nem tudsz lépni mert ezeket nem tekintik könyvelt küldeménynek így se kártérítés, se keresés.
Ha kegyeskednek akkor szétnéznek a küldeményválogatóknál vagy a hivatali kézbesítőknél ránéznek hogy a neveden van-e már náluk valami -
Topikgazda
válasz #34232064 #59366 üzenetére
Ez sajnos fizetős postai lesz, de ha szerencséd van az IOSS azonosítót megkapják, bár az azeri leveleknél 50 % az esély és az elektronikus értesíthetőséget sem mindig kapja meg a MP.
Ezt szerintem nem AliExpress Saver-el küldték, még ha az is volt kiírva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz erdey_a #59374 üzenetére
Ha az NPKK továbbítja belföldre az akkor már nem náluk van. De február 6 a bejegyzés és mivel ez nem könyvelt küldemény előfordulhat hogy itt meg is állt a bejegyzések sorozata és már esetleg a kézbesítő postán várja a sorát a kézbesítésre, de most a postások "fontosabb" levelekkel szaladgálnak
-
Topikgazda
válasz vasi89 #59385 üzenetére
Ha neked ez nem jó akkor marad a China Post Air mail és a Cainiao economy ahol mindenképp fizetős a Magyar Posta közreműködése és némileg hosszabb is lehet a szállítás. 20 napon belül itt szokott lenni a belgás, lecserélve EO azonosítóra, ha nincs szállítási szünet.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hevizms #59389 üzenetére
Szerintem nem, mert más másnak is volt hasonló problémája, akkor jön az amit Makifeju írt hogy az ügyfélszolgálathoz kell fordulni.
De nem reagált az üzenetedre az eladó? Célszerű a AliExpress app-ból és a böngészős felületről is üzenni neki, hogy legyen szíves igazolja már vissza, mert gondok lesznek a pénz visszakapásával.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- PNY GeForce RTX 3060 12GB VERTO Dual Fan (3 év garancia)
- IPhone 11 Pro 64GB Silver gyári független akku 83%
- iPad Pro M1 128GB wifi 2024.09. 29. Apple garancia
- ÚJ, MUNKA/ Ultimate 2k GAMING PC / i7 14700KF,32Gb,1+2Tb,RTX4070ti super 16Gb,win11home,2 év gari
- Apple iPad Air 6 2024 13 128GB Cellular 5G "ÚJ" 2027.05. 16. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest