-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Csabee. #15484 üzenetére
Nem tudom mikor intéztél ilyet az eBay-n de a nyáron változtattak a rendszeren, hamarabb átpasszolják az embert a PayPal-hez, még akkor is ha kamu adatok voltak az eBay hirdetésben -egyértelmű hogy nekik kell intézni- és emiatt nem azt kapta a vevő amit kifizetett, simán figyelmen kívül hagyták és csak a PayPal-on keresztül lehetett lerendezni, mert nem foglalkoztak vele. Már nem annyira "barátságos" a vevői védelem ügyintézése és nem csak az én tapasztalatom ez.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #15499 üzenetére
Nem kötelező az értékelés adása, nem foglalkozik vele, vagy elfelejtette.
-
Topikgazda
válasz malisonX #15529 üzenetére
Benézték, nem kerüli el a vámot, mert még az EU-s csomagok is Posta Nemzetközi Kicserélő Központba futnak be és onnan viszik tovább, csak ott is emberek dolgoznak. Szerencséd volt.
Gondolom a nyomkövetési szám csak rajta volt, azt bepötyögve azért ki tudják deríteni, hogy nem osztrákiából indult eredetileg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zebede #15560 üzenetére
Jelezd az eladónak és majd megírja, hogy mi legyen.
Több opció is szóba jöhet, az egyik az amit írtak, esetleg PayPal-ja van neki azon keresztül rendezed, a második megveszel egy ugyanolyat, de nem adja fel, viszont te leigazolod hogy megérkezett és akkor is megkapja a pénzét, a harmadik esetleg lemond a kifizetésről. -
Topikgazda
válasz tobias40 #15569 üzenetére
Amíg szállítás alatt van nincs értelmezhető dispute ok:
Ezek közül melyik lenne?Refund Only
- I haven't received my order and I would like to get my money back OR
- The product is not as described and I would like a partial refund.Return Goods
- I am not satisfied with the product I received and would like to return it for a full refund. You may have to pay the shipping fee(s). -
Topikgazda
válasz tobias40 #15574 üzenetére
Ha szállítás alatt van az Aliexpress nem fog a javadra dönteni, mert ha visszaadnák a pénzt és megkapod később a terméket, akkor ugye ingyen lenne a tied.
Az hogy az eladó emeli az időt, nem igazán befolyásolja a szállítási folyamatot, megkapod amikor a posták leszállítják. Csak előrelátó volt, tudta, hogy a Magyar és Kínai Postának ez nagy falat lesz.
Volt 11.11-es, amit 60 napra írtak és a 19. napon nálam volt. -
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz trassher #15581 üzenetére
Azt hogy annál a Kisvarsányi postánál valamelyik kézbesítő körzetben átvette a címzett ezt a számú küldeményt: RJ853706809CN.
De a másik, nem postás nyomkövetőben még nincs kézbesítve:
29.12.2016 09:00 Érkezés a szállítási pontra, ami csak a postahivatalHolnap besétálhatsz és megkérdezheted kinek is adták oda.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #15594 üzenetére
Az osztrák posta és a kínai állam?
A nemzetközi posta egyezményen alapuló törvény vonatkozik az osztrák postára is, az alapján nem kérhet ilyet egy másik ország kereskedelmi egységétől. Neki osztrák posta - külföldi posta kapcsolat van
A beérkező küldemények kézbesítését nem tagadhatja meg, mert nincs fénykép. A személyes adatok ilyen kezelését meg az EU adatvédelmi törvénynek sem teszik lehetővé a Postának.
De nem igazán zavar bennünket, magyar posta használókat. -
Topikgazda
válasz Savaria61 #15596 üzenetére
Mi a fenének fordítod le? Nem értem a szöveget.
Ha még nincs küldve, ott van jobb oldalt a Cancel order
Ha már bejelölte a szállítást -ha jól értelmezem az be van jelölve- akkor 10 nap múlva éled a Dispute gomb
A Nyilt Dispute-ra kattintás nem léptet tovább vagy nem írja ki hogy várni kell?
Nincs Alipay szám vagy mi. Az Alipay ID az az AliExpress belépési e-mail címed
Ha €-ban fizettél akkor többe került, mintha $-on hagyod a beállítást.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A NAV "közzétette" a 2017. évben alkalmazandó vám- és adómentes értékhatárokról a tájékoztatást.
Itt megnézhető. -
Topikgazda
válasz Norbi29 #15609 üzenetére
Valójában azért nem egészen igaz, hogy a ráírt értéket kell egy postai küldeménynél vámalapnak tekinteni.
Ha szabályos a vámárú nyilatkozat (CN22 vagy CN 23) és az van a küldeményem, még akkor is ott a lehetősége, hogy ne legyen elfogadva és bekérje a vételár igazolást a vámügyintéző.
Mivel köztudott hogy nem a valós érték szerepelhet feltüntetve, ezért figyelmen kívül kell hagyni, ez a szabály.
Az, hogy nem minden küldemény ami értékhatár feletti terméket tartalmaz esik vámeljárás alá az teljesen más dolog. Emberek dolgoznak ott, sok a csomag, van hiba lehetőség a munkában.
Az hogy valaki nem fizet áfá-t, az meg legyen már magánügy.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tupacamaru #15647 üzenetére
Ha a posta nem látja. akkor nem is írják az adatokat, így nem igazán mérvadó a kézbesítési bejegyzés. Ha ilyesmi Rx999999999CN akkor ez alapján tudsz kerestetni, de akkor látnák. Milyen lenne a szám? Sokat könnyített volna, ha csak a számot írod le, nem pedig anélkül a nyomkövetési listát.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tupacamaru #15649 üzenetére
Ehhez tartozik egy nemzetközi postai azonosító RQ075950675MY
Ebben a hsz-ben #15566 KutyiHU adta a linket.Ennek az utolsó bejegyzés: 2016.12.29 16:27 Küldemény információ: Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting
Majd valószínűleg 2-án vagy 3-án viszik. Még nagyon sokat nem kézbesítettek.Ez az időpont meg legfeljebb nagyobb méretű csomag kézbesítése lenne, amelyet autóval vittek volna, mert túl korai a bejegyzés. 30.12.2016 08:55 Undeliverable in destination country
Ez nem biztos, hogy igaz. ha hétfőn nem viszik akkor már ez alapján rá tudsz kérdezni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz internetezoo #15656 üzenetére
Az ajánlott -Registered- mindig bekerül a nemzetközi postai adatbázisba, akár fizetek a szállításért akár nem. Nem a free shipping dönti el.
Az elsőbbségi alapból nem kerül be, csak ha van ajánlott szolgáltatás hozzá.
A csak küldemény azonosítós- ami nem nyomkövető számos, mert nem nyomon követhető- az tényleg nem kerül be. -
Topikgazda
A vásárlói védelem idejének megemelése ellen amíg szállítás alatt van, nincs megfelelő dispute indok.
Lehet próbálkozni, de a döntés az lesz hogy várj.
Bár valaki azt írta, ha letelt a 60 nap annak ellenére hogy az eladó 90-re emelte, ő mégis visszakapta a pénzét, de most a konkrét infót nem találom. -
Topikgazda
válasz zsolt19900 #15660 üzenetére
Az általános ügyintézési idő, 15-30 nap
-
Topikgazda
Na ilyennel sem talákoztam még. Mobil app-al fizetnék, feladja az Alipay-s beálítást, majd jön az ablka, hogy erősítsem meg a kártya adatokat. Persze beírtam már, nem fogom újból. Cancel.
Újból fizetném, megint jön az ablak, mondom, csak azért sem írom be, megint Cancel, majd nyaggatom őket egy kicsit, hogy mi van már megint, erre viszont a kifizetés megtörtént.
Itt is nyilván gondok vannak a fizetési rendszerrel.De ez tetszik a Your order xxxxxxxxxxxxxxxx has been paid successfully levélben:
Create an account on Aliexpress to track your orders online, save your shipping and billing information, and more!
Az accounton keresztül fizettem, de azért hozzak létre egyet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #15688 üzenetére
Nem kapsz sms-t ha nincs számlaőr a bankodnál előfizetve, mert majd 3-5 munkanap után fog oda visszamenni, arra a számlára ahova tartozik a kártya. (max 15 nap)
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Itt dilemma. Indítsam a dispute-kot a meg nem érkezés miatt vagy nem?
Mert úgy sejtem megérkeztek Mo-ra már, így nem igazán lenne korrekt lépés.
Elhiszi valaki, hogy egy társasházban ahol van 12 lakás és 37-n lakunk, sem 12.29-én, sem 01.02-án senki nem kapott még egy számlát sem, mert a postások közül senki nem jött be a kapun? A kapuig sem jött.
Hozzáteszem beteg a körzet postása, lehet hogy úgy gondolják, majd ha meggyógyul, akkor kihozza a küldeményeket, addig meg mivel minden más körzetben dolgozónak szintén sok küldeménye van, nem tudják helyettesíteni, nem is kézbesítenek ide.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Turbobacsi #15706 üzenetére
Vissza kell küldened, de 5000-ből megy. Visszaküldés nélkül max 30% fog megítélni az Ali
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #15737 üzenetére
Várd meg mit reagál, pont ma volt ilyen, kiderült, hogy nem az eladó volt a hunyó, szó nélkül felajánlotta hogy visszaadja a pénzt, ő kérte hogy induljon a dispute.
De a megérkezés még jelenheti hogy rossz helyre vitték, ha majd kézbesített a másik helyen -delivered- az lesz a nagyobb gond.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LG OLED65G39LA 2 Év GYÁRI GARANCIA !!
- Godox Litemons LA200D 5600K LED lámpa
- Fujitsu Lifebook S752, 14" HD, I3-2348M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A532, 15,6" HD, I5-3230M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A530, 15,6 HD, I3-380M CPU, 4GB RAM, 250GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen