-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Amikor írtam hogy a Wise-nál a digitális kártyákat az adott devizára állítva pakoltam be a PayPal-ra külön USD, EUR, GBP, HUF alapértelmezett kártyák hogy ne kelljen a PP váltással foglalkozni hanem csak választani a megfelelő kártyát, említettem hogy a Revoluton is van rá lehetőség, ők lehet hogy virtuálisnak hívják ami a Wise-nál digitális. Főleg mert a PP-n stabilabb kártyát szereti a rendszer.
Adatszivárgás meg folyamatosan van a Google-nál, a Metánál, a böngészőknél, még a magyar céges szolgáltatóknál, az állami cégeknél az Androidos rendszereknél, ha az nem gond akkor egy valamikor a távoli jövőben előfordulható AliExpress adatszívárgás az mit számít?
A legjobb védekezés ha valaki nem használ Internetet és egyéb elektronikus dolgokat, bár szerintem 2022-ben nagyon nehéz elkerülni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz stomi61 #64180 üzenetére
Nem hülye, ez így működik. Jön az értesítő, rávésem a nevem. a címem és a kézbesítő körzet számát, a dátum eleve meg van, ezek alapján van bent a küldemény értesítési dátum szerint a tároló helyen és így tudják kiszedni. Csinálni kell egy azonosítót mert egyébként nem használható az értesítő program, de a tárolást szerencsére nem ehhez igazítják, mert a majd százéves rendszer bolond biztos.
Sima levél nem kell igazolnod magad, szóval ezen nem kellene felakadni, le van írva, annak adják oda aki jelentkezik érte, ez is elég régóta így van, 52 évre emlékszem vissza.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz spiritex #64187 üzenetére
Ez csak azt jelenti hogy akkor átadták a Magyar Postának mint belföldi nem könyvelt levél azután 2-10 nap mire kézbesíti a helyi posta, ha 24 mm-nél vastagabb akkor értesítést kapsz és a postán veheted át, ha nem ilyen az kiviszik és bedobják. Még a jövő héten megkaphatod, van ahol nem kapkodják el a kézbesítést, az értesítést.
A javaslat ha postán átvehető lehet, akkor ez lenne.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LouiS22 #64193 üzenetére
Nem tudni hogy mennyire jellemző a küldemények eltüntetése a helyi postákon, a legtöbb helyen tisztességesen dolgoznak, lehet hogy nem akkora probléma, mint ahogy itt annak tűnik.Természtesen akinek eltűnnik annak tényleg komoly gond, főleg ha több küldeményről van szó, az sajnos helyi probléma és nem igazán vevők a kritikára azokon a helyeken, ami nekem azt bizonyítja hogy sárosak a dologban.
Nem számolom már, de én mindegyiket megkaptam, ugyanúgy az Express One kézbesítésűekkel sincs gondom. -
Topikgazda
válasz stomi61 #64196 üzenetére
Azt ki kellett volna vinniük, ha belefér akkor postaládába kézbesít és beírja a kütyübe a kézbesítést, ha nem fér bele akkor pedig nyomtat értesítőt.
A kézbesítő volt a lüke, de az sms-t az be kell mutatnod, ha kell kinyomtatva, ezeket bemondásra nem adják oda. Viszont ha megkereste és nála van akkor az hogy nem fogadta el a személyes okmányokat igazolásul, azért kértem volna a részlegvezetőt, hogy mivel jelen esetben meg sem próbálták kivinni, pedig címen kézbesítendő -ugye nem volt sikertelen kézbesítés- akkor tegyék már meg hogy odaadják neked így sms bemutatás nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Lehet belga is, én már nem hiszek ebben a csak kínai postával lehet küldeni dologban, ha az előírások szerint van csomagolva akkor bármivel lehet szállítani, még a litium-ion akksikat is. Ha arról van szó amit linkeltél ez a normál elem kategória nincs semmi korlátozás pár darabra. 100-200 darabos karton az már más dolog.
Nem jó a sima elem? Tölti a gép amibe beleakarod rakni? Merta képen csak 2 kábel látszik és olyanokat lehet gyártani a mini pont hegesztővel, egy kicsit olcsóbb lenne és helyben.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz menledge #64220 üzenetére
Mellékeled a dispute-hoz az angol nyelvű (fordításos) postai pecsétes igazolást, amin a helyi posta leírja hogy ők nem kapták meg kézbesítésre ezt a küldeményt (nekik ez már belföldi küldemény, mert a Cainiao Budapest logisztikáig volt külföldi) és onnantól sima ügy.
Hozzáteszem igenis megkapták, mert normális helyeken az átadási bejegyzéstől (Arrive at local delivery office) számolt 2-12 nap közt kézbesítik.
Te azt látod és az AliExpress is hogy a Magyar Posta átvette, szóval azt kell igazolni hogy nem tudták kézbesíteni valamiért.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz luciferk #64223 üzenetére
Ha kérsz miért nem adna?
Én tudom bizonyítani hogy megkapták a küldeményt, eltelt 12 munkanap és nem kézbesítették számomra, akkor náluk tűnt el. (Persze azok amik 24 mm vékonyabbak postaládába kell hogy kerüljenek, ha nincs ott akkor a postás nem tette bele, vagy valaki kilopta a postaládából.)
Azt nem írják le hogy a postás ellopta, de azt igen hogy ilyen küldemény nem került a kezelésükbe, így nem kézbesítették annak ellenére hogy a nyomkövetésnél ez olvasható: (Arrive at local delivery office)
Itt egy említés erről.
Én meg ezt javaslom azzal hogy akkor ha nem találják, adjon róla igazolást.
A javaslat ha postán átvehető lehet, akkor ez lenne.Lényeg az, ha nem mellékelsz hivatalos igazolást a postától, akkor az AliExpress nem fogadja el azt a bemondást, hogy nem kaptad meg. Én kérném a postát az igazolásra.
-
Topikgazda
Egy nem küönyvelt küldemény esetén ez hogy ők igazolják az átvételt nem működik, még ha az tűnik logikusnak.
De nem akarok itt agyalni, ők kérik azt hogy adjál be igazolást, ezt írtam le, ezen nincs mit magyarázni, ez van.
A problémákat neked kell bizonyítani a dispute során, ez a szabály, szóval ennek semmi köze ahhoz hogy nekik mit kell vélelmezni.
Vagy adsz be és elfogadják a dispute kérelmedet vagy nem adsz be és elutasítják.
Én leírtam a körülmények függvényében egy javaslatot, nekem nem kell azt magyarázni hogy az jogtalan a részükről, mert nincs jelentősége ha te érdemi döntést szeretné.
Téged ez zavar, engem meg az hogy a postások bizonyos helyeken simán eltüntethetik a küldeményeket, nem az AliExpress itt a hibás, ők nem tehetnek az enyveskezű emberekről Magyarországon.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az alapján mondom hogy látom azt hogy kézbesítésre átadták a Magyar Postának az 1005-ös postán, ha nem lenne ott, akkor hogy tudnák átadni a Postának?
Mivel a kézbesítést az átvett küldemények alapján számlázzák a Cainiaonak nagy valószínűséggel a küldemény létezik, ezután csak a Magyar Posta kezeli, így ha nem kézbesítik az nem az AliExpresshez köthető.
Ne keverd össze a dolgokat, azért reklamálsz mert az AliExpress nem teljesített, de ez nem az ő hibájuk és akár tetszik, akár nem, ezeket a küldeményeket a postai dolgozók veszítik el, én csak nevén nevezem az eltűnést, mert egy küldemény nem párolog el nyomtalanul. -
Topikgazda
Ha OTP-s kártya akkor náluk tegnap gondok voltak.
Ha neked van Google Pay és ennél az eladónál azzal is lehet fizetni, akkor tehetsz arra egy próbát.
Mivel lényegében csak kártyával mehet a fizetés én azt javaslom hogy a mobil app-on keresztül legyen hozzáadva az AliExpress fiókhoz (aktív kártya, legalább 600 Ft elérhetőség a hozzáadáskor).
Amikor fizetsz akkor van egy tranzakció a kártyaszám ellenőrzésre és van maga fizetési tranzakció, ha itt a folyamatba hiba csúszik akkor blokkolásra kerül a kártya. Van ez a fizetési megerősítési dolog minden banknál és az is megakaszthatja a folyamatot annak ellenére hogy az AliExpress fizetésre nem kellene működnie.
Ha valakinek az előzetes hozzáadás után jönne a Error code: CSC_7200026 arra egyy javaslatom van, ahol lehet több virtuális, digitális kártyát használni (Wise, Revolut) egy újat aktiválni és azt hozzáadás után fizetésre használni.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #64265 üzenetére
A slendrián újságíró csak azt hagyta ki hogy ha kap valaki sms-t, e-mailt ilyen témában az nézze meg az említett összeget, filléreket nem tudunk, szoktunk fizetni, szóval már ebből rájön az, aki tud olvasni, hogy kamu dolog.
Az hogy csomagot sem vár az is megerősíti ebben és bár a cikkíró nem tud magyarul, ha nem tűnik fel neki, de a magyartalan szöveg is gyanús.
Arról nem is beszélve hogy ez évek óta előkerülő dolog, nem újdonság és az is hogy sem az a cég akinek a a nevében írogatnak, sem a rendőrség semmi érdemi dolgot nem tesz.
Facebook-on üzenget a szolgáltató, az nincs mindenkinek és egy telefonszolgáltató miért nem küldhet egy figyelmeztető sms-t az ügyfélnek ha tudomására jut az ilyen csalás és miért nem blokkolja a számot.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mi nem világos azon hogy az állításodat bizonyítani kell? Ott van egyébként a felhasználói szerződésben. Nem a hasamra ütöttem és kitaláltam. Maradjunk annyiban hogy a PayPal-os reklamációnál is kell lenni bizonyítéknak.
Gondolj már bele leírod hogy nem kaptad meg, a nyomkövetésnél az látszik hogy kézbesítve ebből aki ránéz azt a következtetést vonja le hogy megkaptad, dispute elutasítva. Ha nyújtasz be bizonyítékot hogy az a kézbesítés mondjuk nem a te városodban, hanem Moszkvában történt, akkor más kisebb az esélye annak hogy elutasítják.
Vagy egy másik eset, nem működik a kütyü amit megvettél, akkor azt is bizonyítani kell, ha te úgy gondolod hogy elég ezt leírni, akkor ugyan kérhetnek külön bizonyítékot ha jó indulatú az ügyintéző, de miért tenné ha az van leírva hogy támaszd alá az állításodat?Tényleg nem értem hogy ezen mit kell magyarázni?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
1005-ös Posta, de mindegy.
Ne sértegess, leírtam hogy az állításodat bizonyítani kell a szerződési feltételek szerint. Ez nem ellened és nem az AliExpress melleti állásfoglalás, egyszerű tény.
Neked van probklémád akkor azt neked kell alátámasztani, a kereskedő majd azt azután esetleg cáfolja, ez minden on-line vásárlásnál így van, esetleg még a fogyasztóvédekmi szabályozás szerint is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Le is állhatunk ezzel, a kinek mit kell igazolni témával, teljesen át lett beszélve, többször is, a gyakorlati tapasztalatok is meg lettek osztva és mindenki el tudja olvasni a szerződési feltételeket, az adott tevékenységre vonatkozó segítő oldalaikat az AliExpress-nél és a szállítási szolgáltatók szerződési feltételeit.
Azután el tud járni a panaszának ügyében, úgy ahogy neki tetszik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem fogja ajánlott levélként kezelni mert Ux betűvel kezdődik, már az Lx kezdetű sem ajánlott, hanem prime levél náluk, ami sima leveles kézbesítésű, tehát 24 mm alatt postaládába teszik, ha vastagabb akkor majd értesítőt küldenek.
Csak az Rx kezdetűeket tekintik ajánlott levélnek és van olyan település ahol azt sem viszik ki. -
Topikgazda
válasz spiritex #64292 üzenetére
Itt nézegesd inkább, pontosabb mint a másik kettő és látod az esetleges újabb nyomkövetési azonosítót a Next tracking-nál jobbra.
Feltettem egy képet hogy azt mutassa meg bárki, hogy így néz ki a címkéje (aki látott olyat annak be fog ugrani) és hsz-ben leírtam, hogy mit kell kérni, hangsúlyozom kérni.
Azt is írtam hogy ez már nem külföldi a küldemény ha megérkezik és nem kell hivatkozni a ECSCCA kezdetű valamire, mert nem érvényes már miután átvette a Magyar Posta.
Az addigi külföldi küldeményből Arrive at local delivery office bejegyzéssel belföldi küldemény, egy nem nyilvántartott üzleti e-kereskedelmi levél lesz a postások azzal foglalkoznak, nem ECSCCA kezdetű valami külföldivel. Ezért azt ne kerestesse senki.
Ha előreláthatólag 24 mm-nél vékonyabb, azt pedig nem a helyi postán kell keresni, mert azt elméletben kiadták a kézbesítőnek, szóval őt kell nyaggatni.
Az Összefoglalóba is beírva a lényeg. -
Topikgazda
válasz LouiS22 #64296 üzenetére
Igen, ez van leírva Magyar Posta ÁSZF kártérítési rész.
De bennünket ez nem érdekel több okból is most nem részletezném, hanem ha az ismert bejegyzés (Arrive at local delivery office) után eltelt 10-12 nap és nem kaptuk meg, akkor udvariasan érdeklődni a kézbesítőnél vagy ha postai kézbesítésű, akkor a kézbesítő postán, aztán ha nem találják kérni egy olyan igazolást, amit szoktak adni, hogy nem került a kezelésükbe és így nem is tudták kézbesíteni és ezt az igazolást az AliExpress meg nem érkezett dispute mellé bizonyítéknak feltölteni ,hogy visszakapjuk a kifizetett árat. -
Topikgazda
válasz Gézengúz #64298 üzenetére
Remélem nem lesz elutasítv hiszen az az igazolás meg van amit kérni szoktak. De azt tényleg nem értem hogy miért olyan nehézkes a Posta részéről azta állításukat papíron kiadni hogy szerintük nem került hozzájuk, az igazságról nem is kellene gondolkodniuk.
Még pedig arról hogy milyen jogon szedik be a Cainiao-tól a kézbesítési díjat ilyen esetekben is, amikor náluk eltűnik a küldemény. Mondjuk a kártérítést sem adnának az ÁSZF szerint, pedig a pénzt azt elteszik. -
Topikgazda
válasz gyuri81 #64309 üzenetére
150 €-ig, 54000 Ft-ig (2023 januártól 64000 Ft) nincs vám. A 399 (799) Ft az a posta kezelési díja, nem vám, mert ezeknél is meg kell csinálni a vámolási adminisztrációt, a vám-árúnyilatkozat beadását a NAV Vám-hoz.
Az Összefoglalóban a 7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél mindent elmagyarázok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz attamb #64319 üzenetére
Mert csak.
De valójában kérnek pénzt ők is ha közvetlenül EU-n kívülről kapják meg.
Ha EU-n belülről vagy Magyarországról szállítanak ők már vámkezelt dolgot kapnak, nincs mit fizetni.
Tudod a postások furmányosak és mindenhol pénzt akarnak kaszálni. Ezekkel a kis összegekkel 2021-ben félév alatt lett 2,7 milliárd forint +bevételük.
Magát a programot ami feldolgozza ezeket a dolgokat EU-s és magyar állami pénzből csinálták a NAV-Vámmal együtt, szóval nekik ténylegesen nem került pénzbe,
Mivel törvényben felhatalmazták őket ezen küldemények (150 € határig) a vámolásával, lényegében a vámosok csak megkapják és tárolják a vám-árúnyilatkozatokat, ehhez emberi munka nem is kell náluk.
Erre az évre 5 milliárd forint bevételt saccolok, de a múlt évben és idén is veszteségesek voltak, lesznek a plusz pénzek ellenére, még mindig rosszul vezetik a céget.Egyébként EU szinten a postás lobbi járta ki magának hogy tudjanak + pénzhez jutni, csak éppen nem minden országban kaptak vérszemet. Pl Németországban az 1 € alatti áfát nem szedik be így 5 € áfamentes határ született, ezen felül az IOSS vásárlások esetén amikor a kereskedő szedi be az áfát ők nem kérnek pénzt a vám-árúnyilatkozat leadásáért, mármint az ottani posta.
-
Topikgazda
válasz LouiS22 #64323 üzenetére
A szállítási időkhöz.
Magyar webshop 1 napos szállítás, karácsonyig odaér akció a termékeknél. 16-án reggel rendelés. Jó hosszú 1 nap telt el (120 órás) azóta és semmi információ, nemhogy csomag.
A karácsonyig odaérnél persze nem írták hogy melyikre gondoltak (2023, 2024, 2025) de én naiv idén karácsonyra értettem.
Itt legalább megpróbálnak időbenn teljesíteni, nem hazugságokkal vevőket fogni. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz headhunter #64330 üzenetére
Az első lehet hogy nem lesz megfelelő az elvárásaidnak, de a másik kettő igen, az ilyen egeret használva a csuklód tényleg kímélve lesz, ha hosszabb ideig egerészel, persze csak akkor ha jobb kezes vagy. Ezért még a $12.63 is jó ár.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Formula-1
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Asztalos klub
- Lightyear - befektetési app
- Robot fűnyírók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Cyberpunk 2077
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Lian Li vízhűtések érkeztek!
- PC , i7 7740X , 1070 8GB , 16GB DR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Watercool HEATKILLER 200 D5 tartály , WCP D5-PWM pumpa