-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Onlány #66750 üzenetére
Akkor utánvétes lesz mert nem volt az adatok közt elektronikus elérhetőségi adatod és ezért nem az online fizetéses programrész futott le. Az hogy áfát kérik-e csak akkor derül ki ha 799 Ft-nál többet kell fizetned.
A programjuk nem nézeget csomag címkét, automatikus a feldolgozás, a helyi posta nézte amikor küldtek sms-t, ha ők küldték. -
Topikgazda
Honnan tudod hogy nem most emelték náluk a szállítási díjakat vagy vontak meg postázási kedvezményeket? Nézd meg a Kínai Posta szállítási díj kalkulátorát, az ért még a nagy logisztikák sem mennek nagyon alá az áraknak. Nem mindenhol van ársapka a különböző dolgokra, működik a gazdaság nem kézi írányyítással és emelkednek az árak, minimum a pénzromlás miatt, a Jüan sem egy fix áras valami.
-
Topikgazda
válasz bobek72 #66755 üzenetére
Azt kérdeztem hogy olyan e-mailt kaptál-e az Express One-tól amikor meg lett a vásárlásnál az Express One nyomkövetési azonosítója, ami ezzel a szöveggel indult:
Értesítjük, hogy a(z) Cainiao - partnerünk az Ön részére kézbesítendő, 1 darab csomagból álló küldeményének feldolgozását megkezdtük a központi raktárunkban (fizikális érkeztetés megtörtént).
Nem azt hogy kapacitás probléma miatt a kézbesítés miatt máskor lesz kézbesítve vagy azt hogy x időpontban lesz kézbesítve, ezek már az itt lévő csomagokra vonatkoznak, amaz meg még el sem lett indítva.
Arra lettem volna kiváncsi hogy ez az előzetes értesítés csak nekem nem jön vagy csak neki küldenek ilyet, mert ha neked is küldik akkor valami hibádzik nálam. -
Topikgazda
válasz Psychopeti #66761 üzenetére
Nem kell.
-
Topikgazda
válasz bobek72 #66763 üzenetére
Stimmel ez, csak az egyen szöveg nem érvényes, ezek szerint amikor"leigénylik" a nyomkövetési számot akkor küldenek egy előzetes értesítőt, csak épp nem egészen jól van fogalmazva. Pl a GLS is küld amikor a szállítást megigénylik, de náluk értelmesebben van írva:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Psychopeti #66769 üzenetére
Valami nincs szinkronban ha tényleg törölve lett a rendelés, itt 15 napot írnak várakozásra, aminek nincs értelme ha nincs szállítva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz FoLey-v #66776 üzenetére
64000 Ft (150 €) nettó értékig nincs vám, az AliExpress bruttó, áfás árat ír ki. Minimum 95%-os értékeléses, már régebben működő eladó legyen, nézd meg a visszajelzéseket a hirdetésben lejjebb, a garanciális dolgok nem igazán intézhetőek, lényegében garancia nélkül vásárolsz. USD-ben fizess, akkor spórolhatsz némi pénzt. A szállítás lehetőleg AliExpress (Selection) Standard és ha van 15 napos akkor az legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zolnagy #66784 üzenetére
Csak 2 évig volt PP fizetés nekünk, egyébként meg mindig bankkártya volt, sehol nincs említve hogy az Aliexpressnél lett volna visszaélés vele, nekem sem az elmúlt 13 év alatt, biztonságosnak tekinthető. Ha nem kapod meg a csomagot a PP nélkül is visszakapod a pénzt itt is van vásárlói védelem és müködik is a 2000-nél több csomagomnál a megnem érkezett 6 darabnál a PP mentes időben is . visszakaptam a pénzt.
Az eBay esetén a PP fizetést is az eBay kezeli, ezért az esetleges még nem kapás esetén konkrétan 20-25 nap mire végigfut egy ilyen reklamáció, pont folyamatban van egy esetem.
Itt az Aliexpress-en a mobil app-on célszerű hozzáadni a kártyát előre és nem fizetéskor.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nagysandor79 #66786 üzenetére
Ez a 4400 Ft mit tartalmaz? Áfa és kezelési díj, csak az áfa vagy csak a kezelési díj?
Mennyi is volt az értéke? Levonta az AliExpress az áfát? Csak az áfa kérhető vissza az Alitól, amit ők szedtek be. -
Topikgazda
válasz nagysandor79 #66796 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy mivel meghaladja a vámmentes 64000 Ft-ot teljes vámolás ami díja 4000 Ft, ekkor az áfát is beszedni kell ami 18000 Ft. Ha az Aliexpress a Prince adjustment tétellel nem sztornózta a kiírt áfát akkor ezt a 3830 Ft-ot visszakérheted az AliExpresstől (én nem foglalkoznák ezzel ilyen körülmények esetén), de ha nettó árat fizettél akkor nincs mit visszakérni.
Egy dolog hogy Hollandiából jött az ottaniak azt adták meg az MP-nek hogy tranzit ország voltak ezért lett vámolva az eladó által megadott "kedvezményes" értékkel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem egészen értem amit írsz, 10 -12 kg-os valami lehet annyi szállítási költségű, ha valaki nem kínai postával, hanem 3 napos futárkézbesítéssel kéri és ez az ár azért a szolgálttaó árlistájában is ellenőrizhető.
De többségünknek nincsenek ilyen szállítási díjaink itt az AliExpress-en, nekünk filléres, 1 kg alatti küldemények a jellemzőek.
Egyébként van rálátásom arra hogy milyen árakkal és szállítási költséggel dolgoznak a kereskedők és a gyártók, ha már említetted az Alibabát.
Másik dolog hogy kínai termékek esetén én kapzsi magyar kereskedőket látok inkább, az áraik még a magyar járulékok mellett is horrorisztikusak a "kapzsi" kínai kereskedőkhőz viszonyítva, nem volt vicc az a % amit írtam. -
Topikgazda
válasz lacoka55 #66804 üzenetére
Már írtam itt néhány embernek, az Alibaba B2B, (business to business ) gyártók, nagykereskedők üzleti oldala, nem magánszemélyek (B2C) kiszolgálására van. Nagyobb tételek, ezért mondom úgy raklapos tételek vásárlása és értelemszerűen annak megfelelő szállítási díjakkal.
Persze van olyan cég aki szóba áll magánszeméllyel is, de nem az az alap felállás.
Nem szedik be az áfát mert céges viszonylatban az importálás nagy tételben nem úgy működik. Itt kell vámoltatni és ha nem adod tovább, a céged használja fel akkor a cég fizeti az áfát, ha továbbadja akkor meg a végfelhasználótól kell beszedni a cégnek. -
Topikgazda
válasz lacoka55 #66808 üzenetére
Igen nettó árat fizetsz és majd itthon kell vámoltatni, nem fognak postára szaladgálni a gyárból 10 darabos tétellel és ezekre is vonatkozik hogy veszélyes anyagként kell szállítani, ennek megfelelő okmányolás és csomagolás. Ha 1000 darabot vásárolsz akkor már egy egységre nem olyan sok a szállítási díj, de az már nálunk is nemszemélyes használati mennyiség vám szempontjából.
Ott a gyártói kapcsolatfelvétel űrlap ahol megadod hogy mennyire van szükséged és adnak ajánlatot rá. Ara kell figyelni hogy mennyiség után megfelelő mértékegységet válassz, a 10 box vagy a 10 Piece/Pieces nem azonos.
Adott esetben kérik a vámazonosítót és a céges adószámot mert nekik az exportáláshoz ez szükséges és azért ez is kizárja a magánszemély vásárlókat. -
Topikgazda
válasz Mr. V. #66818 üzenetére
Néha bug-os az app. De így működik. Nincs más.
Az új verzió használata és ha frissítés van azután az app gyorsítótár törlése célszerű. Jelenleg a 8.70.3 verzió az aktuális.
Ne HUF legyen az ár kijelzés, az USD a stabil, ahhoz tudsz viszonyítani, az árfolyam akár naponta többször változhat náluk is, nem csak a bankodnál.
A 100 Ft + limit legyen 200 Ft, vagy nincs értelme egyébként.
Nem mindenhova ingyenes a szállítás, de ha be vagy lépve és Hungary célirány van megadva a keresésnél akkor az jelenik meg. Ha több verzióban létezik a dolog akkor nem biztos hogy mindegyiket szállítják ide.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #66829 üzenetére
Aztán amikor 30-55 napokat kellet várni hogy megérkezzen, ahhoz viszonyítva most gyors a feldolgozás, azért 2021 áprilisa előtt más volt a szállítási idő helyzet.
-
Topikgazda
válasz zotyesz 1 #66833 üzenetére
Tudsz valahogy IP címmel trükközni, hogy legyen új (router újraindítás), aztán az Edge-en úgy hogy törölve az összes Ali kezdetű süti, a böngésző gyorsítótár (ha használtad volna azt belépésre) és ezen a linken belépni.
Egyébként az csúszkálos valami egy Java script néha a böngésző biztonságból letiltja.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz fenergie84 #66841 üzenetére
Folyamatban van a szállítása, az elmúlt 1,5 hétben majd minden második hozzászólás erről szól, hogy késnek a feldolgozással.
-
Topikgazda
válasz Gasparics #66852 üzenetére
Annyit tennék hozzá hogy nem külön van a vámolás és érkeztetés, ha csak a Ghibli végzi a a Cainiao-nak akkor mindkettőt ők csinálják. Nem csak magyarországi csomagok feldolgozását végzik. Viszont nem postai módszerrel, nem egyedileg, egyes csomagokkal dolgoznak, ezért nem fognak csomagazonosítókra információt adni.
Dispute egyébként sem indítható a meg nem érkezés, nem kézbesítés okkal amíg a szállítási védelmi idő nem jár le.
Azért ányalja a dolgot az hogy 2021 április előtt is volt hogy 3 hétnél tovább is várni kellett a kézbesítésre és a Postán is sokat kallódtak a csomagok. Azért az nem változott hogy aki fix időre akar valamit megkapni az nem az AliExpress beszerzés, mégha van 15 munkanapos kézbesítési vállalás.
Az hogy valami májusban bekavart az addig rövid feldolgozásba szerintem nem várható hogy tartós lesz. Remélhetőleg adnak magyarázatot az okára.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Még a késedelmes feldolgozáshoz.
Engem jobban zavar az ESC00...-ás postai üzleti levelek problémája, azokat is ez acég dolgozza fel, a Magyar Posta elkéri a pénzt az összes kézbesítésért és ugye sokan nem kapják meg és nagyon nehéz az AliExpress felé az elvesztést leigazolni.
A sok dispute miatt viszont lehet elszámolási gond, ami befolyásolhatja a feldolgozást mert lehet hogy ezeket tételesen ellenőrizve kezdték el feldolgozni mostanában, ami időigényes.
De talán adnak indoklást, azt meg kéne várni. -
Topikgazda
válasz student #66869 üzenetére
Többször írtuk hogy mindent vámolnak, csak van ahol nem kérnek érte kezeláési díjat és áfát, mert az ki van fizetve, valamint azt is írtuk ahol látsz 15-day delivery szöveget az nem postás kezelési díjas lesz, ez általában 99%-ban van így.
Szóval az elsőt válaszd.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Lehetne egy kis türelem a küldemények kézbesítése témában? Nézzétek meg hogy mit írnak hogy mikortól lehet a meg nem érkezés miatt dispute-t indítani, amikor lezárja a rendszer a vásárlást.
Egy példa, a mai napi állás és aminek a várható kézbesítési ideje 2023 június 5, de a képen látható idő számít, addig szerintem megkapom.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Veszteségesen vásárolni nem igazán hasznos ötlet, azt is leírtam hogy miként tudod a fizetéskor hozzávetőlegesen tudni hogy mennyivel fogják terhelni (az Erste elszámolási módszerénél a kártyakibocsájtó banki költsége úgy 2% körülire állítva).
De csak azért bevállalni 150 Ft veszteséget hogy azt tudd az adott pillanatban hogy 7212 Ft aktuális árfolyamhoz viszonyítva pár nappal később 7222 Ft-ot vagy 7200 Ft-vonnak majd le, hát nem is tudom, nekem nem ér annyit az információ.De hogy ne legyen veszteség ezért érdemes Wise, Revolut, Curve bankkártyák használatával USD-re állítva USD-ben fizetni az AliExpress-en, ez esetben mindig piaci árfolyammal fizetsz, ami mindig kevesebb a banki és az AliExpress árfolyamoknál és aktuálisan terhelik, nem csúszással.
-
Topikgazda
Írtam már itt a lényegét.
Van ingyenes forintos bankszámlád és van EUR bankszámlád (egyenlegek bankszámlaszámmal) a forintos fogad minden belföldi utalás és benn van az azonnali utalási rendben, az MNB felügyeli, szóval arra még a munkabér is mehet
A számlák, egyenlegek közt szabadon mozgathatod a pénzed, a deviza átváltás pár forint (0,43-0,54%), pl most 1000 EUR-ra 375,55 Ft-os árfolyammal 2028 Ft-ért váltják át, ez így 377 578 Ft-ba kerül neked.AUD, CAD, EUR, GBP, HUF, NZD, RON, SGD és USD számlaadatok ingyenesen
Utalás fogadása AUD, CAD, EUR, GBP, HUF, NZD, RON, SGD és nem wire típusú USD utalások fogadása ingyenesen2420 Ft egy 5 éves Visa betéti kártya, csak ennyibe kerül, nincs éves díja, havi 80000 Ft ingyenes készpénz felvétel bármely ATM-ből. Azb Ersténél a virtuális évi 2030 Ft így az 10150 Ft költségű, a Wise divirtuális az ingyenes, de mivel a az 2420 Ft-os lkárty egy noemál Visa az az Ersténél évi 6631 Ft, ami 33155 Ft 5 évre. Már a bankkártyán megspórolsz 30735 Ft-ot. A deviza árfolyamokról meg nem is beszélve ahogy írtam a váltási díjat is beleszámolva a Wise € árfolyama 377,578 Ft, míg az Erste árfolyama 391,54 Ft
Van egy srác aki mindkettőt ismerteti és össze is hasonlítja, itt a Wise-ról az oldala itt pedig a Revolut-ról szóló oldal.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LouiS22 #66886 üzenetére
Nem a Revolutról írtam, azt csak megemlítettem választási lehetőségként és valójában nem igazán javaslom, de legyen mindenkinek választási lehetősége.
Mint írtam a Wise esetén MNB-s felügyeletű a forintos számla, egyébként akkor nem lehetne benne a magyar azonnali utalási rendben, ne keverd a másik céggel.
És semmi köze a litvánokhoz, hisz az EU-ban a Wise Europe SA a Belga Nemzeti Bank által felügyelt, engedélyezett pénzforgalmi intézmény.
Csak a pontosság miatt:
Az EUR számlaszámom így indul BE60 9670 xxxx xxxx0
Wise Europe SA Avenue Louise 54, Room S52 Brussels 1050 Belgium
A forintos pedig:
12600016-xxxxxxxx-xxxxxxxx
Wise Europe SA Avenue Louise 54, Room S52 Brussels 1050 BelgiumMagyarul lehet a Wise-nál intézni mindent, ez nem a Revolut!
Az ilyen téves információk kavarják meg az embereket.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem, egészen erről volt szó.
De a jobb oldali részen a kiírt 15,055.54 az épp aktuális deviza árfolyammal számolódik és azt jeleníti meg.
A bank az AliExpress-től jövő forintos terhelést az "aktuális forint árfolyammal" terheli a bankszámlára.
Azzal hogy a 14686 Ft-ot fizetted és nem a $ összeget itt úgy 1000 Ft-ot vesztettél vagy aki ezt fizette. -
Topikgazda
Ezt nem tudom minek írtad ide, maradjunk már a topik alap tartalmánál.
A fizetés nem utalással történik az AliExpressen, így ha Wise-t (Revolutot) emlegetek akkor Wise (Revolut) digitális, virtuális kártyáról van szó ami ingyenes kártya.A középárfolyamnak meg az fogalma hogy a deviza eladási és a deviza vételi árfolyam átlaga legyen kiírva bankok esetén, ami ingadozik az nem a középárfolyam, hanem az amiből számolva van.
És kikerülhető mert pl a Wise és Revolut piaci árfolyamot használ ott nincs deviza vétel és deviza eladási árfolyam, így közép se.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #66891 üzenetére
Mivel lejárt az AliExpress 15 napos vásárlói védelme, te az eladóval csetelgetsz, nem velük mert garanciális témában nincs részükről lényegében semmi tevékenység. Így az eladó néz hülyének és ő az idióta, nem az AliExpress aki nem is foglalkozik az ügyeddel.
Pont ezért nehéz bármiféle garancia ügyintézés az itt vásárolt dolgokkal. Az eladóknak nem igen akarodzik megoldani normálisan a dolgot. -
Topikgazda
A Magyar Posta a legolcsóbb 2 kg-ig és 90 cm csomag befoglaló méretig (egy oldal max 60 cm).
Az 500 g-ig vámköteles tartalmú levél 5 695 Ft-ba kerül , míg a 501-2000 g-ig 12 875 Ft, ez esetekben van igazolt kiküldésed és kézbesítési aláíratás, sajnos ennyi az ára.Milyen vámot? Nálunk 185,85 USD-ig nincs vám. Kínában is hasonló érték van. Mindig a címzett országában van vám, neked a vám-árúnyilatkozaton jelezned kell hogy visszaküldött termék és akkor a címzettnek nem kell fizetni sem vámot, sem áfát, hiszen nem vásárolt termékről van szó.
A postaköltséget és termék árát akkor kapod vissza ha az eladó átvette azt amit küldtél. A posta költséget azt külön küldené az eladó neked.
A gond az szokott lenni hogy a legolcsóbb Magyar Postás visszaküldési díj is nagyon sok, több mint Kínából ide és nem akaródzik kifizetni az eladóknak.
Másik gond hogy amit kapsz alapból visszaküldési címként, az a eladó céges telehely címe, ami nem biztos hogy azonos azzal ahova küldeni kell, ezért azt külön kell pontosítani az eladóval és ez sem szokott mindig sikerülni.
Tehát pontosítanod kel az eladóval a visszaküldési címet, meg kell írnod hogy mennyi a szállítási költség innen és megkérdezni hogy miként akarja neked kifizetni.
Ma a piaci árfolyamon a fenti postaköltség: 16,39 USD és 37,05 USD
A gyakorlati tapasztalat az hogy ez nem működik: Return shipping paid by: Seller -
Topikgazda
Esetleg nagyon nem kellene bizonyos dolgokba belemélyülni, de a pénzügyi dolgokban én nem szeretem az összevisszaságot és csak ezért reagálok.
Helyből sántít amit írsz mert van valutaárfolyam és van devizaárfolyam és így nem beszélhetsz a középárfolyamról, mint egységes globális valuta, mert nem az. Az árfolyam az árfolyam.
A valuta egy külföldi gazdaság hivatalos, kézzel fogható fizetőeszköze. Minden országnak megvan a saját fizetési eszköze. A fizetőeszköz attól lesz hivatalos, hogy saját gazdaságán belül általánosan elfogadott az adott fizetőeszköz tranzakciók elszámolására. A másik fontos ismérve, hogy kézzel fogható. A fizetőeszköz elektronikus pénzforgalomban való megjelenésére a deviza fogalom használandó.Amivel kapcsolatosan felmerült az a bankkártyával végzett vásárlások devizában, ez esetben a legtöbb bank a deviza eladásit használja elszámolásként, nem a devizavételi és nem a középárfolyamot, tehát csak egy árfolyam játszik szerepet ez esetben és ezért nem is kell foglalkozni a másik kettővel.
Némi pénzügyi-gazdasági ismeret anyagból:
A devizaárfolyam egyik jellemző sajátossága, hogy leginkább koncentrált piacon alakulnak ki, amikor egy kereskedő vállalkozás vagy egy bank úgymond jegyzi az árfolyamot. Ebben pedig megkülönböztetik a vételi árfolyamot és az eladási árfolyamot.
Egyszerűen meg lehet különböztetni a kettőt, a vételi árfolyam az az ár, amin az árfolyamot jegyző hajlandóságot mutat megvásárolni a külföldi fizetőeszközt, míg az eladási árfolyam az az ár, amin a külföldi fizetőeszközt el akarja adni.
Mindebből levonható a következtetés, hogy a vételi árfolyam mindig alacsonyabb, mint az eladási.
A deviza középárfolyamok e két árfolyam számtani átlagai.
Noha a konkrét eladás és vásárlás folyamatában nem használatosak, a deviza-középárfolyamok mégis fontos szerepet töltenek be. Leginkább a különféle statisztikai adatok, számviteli kimutatások során, összehasonlításoknál játszanak lényeges szerepet.
A deviza-középárfolyamok emellett kiküszöbölik az aktuális adás-vétel árfolyam alkalmazásából adódó esetleges torzításokat is.
Egyszóval a deviza-középárfolyamok alkalmazása nagyon precíz rálátást nyújtanak a devizapárok és egyes devizák egymás közötti kereskedelmi viszonyára, valamint az árfolyamszint-változást is jól lehet velük prezentálni.
A deviza-középárfolyamok folyamatos figyelésével elérhetjük azt, hogy a megfelelő időben lépünk egy adott ügyletben, vagy megfelelő időben váltjuk pénzünket egyik devizáról a másikra, de a deviza alapú hitelszerződéseknél is fontosak az aktuális deviza-középárfolyamok. -
Topikgazda
válasz capa123 #66903 üzenetére
Persze hogy elhajtott mert csak egy sima levél, nincs nyilvántartási száma sem náluk, április 14-én kapta meg a Magyar Posta és ha nem tűnik el akkor ettől a dátumtól számolt 10 munkanapig megkapod, mondjuk nálad a maximum idő május első hetének vége.
Csak ha 24 mm-nél vastagabb lenne akkor postán átvehető és arról helyben gyártanak értesítőt így tudnának róla. Egyébként meg csak a kézbesítő emlékezetére hagyatkozhatsz.
Ahhoz hogy az AliExpress-től visszakapd a pénzed kell egy olyan igazolás a Postától hogy ez a küldeményed nem került hozzájuk és ezért nem lett kézbesítve, azt hogy elveszett azt nem igazolják a nyilvántartás hiánya miatt.
Persze gyakorlatilag biztos hogy átadták nekik április 14-én, de egyszerűbb azt az igazolást kérni hogy nem kapták meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Psychopeti #66905 üzenetére
Pontosan, ahogy írják 2-6 munkanap és a bankszámládon a pénz.
-
Topikgazda
válasz capa123 #66907 üzenetére
Attól függ hogy ki kézbesíti hogy milyen szállítási móddal vásároltad és küldték el.
Azért írtam hogy szerezz be ilyen igazolást mert ez nagy valószínűséggel elveszett és indítanod kell majd dispute-t, de hogy számodra sikeres legyen és visszakapd a pénzed kell ez az igazolás, mert egyébként azt írják hogy keresd a helyi postán, ami viszont nem lehetséges egy nem könyvelt küldemény esetén és elég nehézkesen hajlandók ezt elkészíteni a Postánál, szszerint könyörögni kell nekik. -
Topikgazda
válasz herion #66911 üzenetére
Valójában én mind megkaptam az ilyen fajtákat és átlag 5 napon belül.
Az NPKK-ban veszik át belföldi üzleti levélként, lényegében kilóra, csinálnak azért egy listát és ahány darab ESC000-ás küldemény van, annak a bérmentesítési díját leszámlázzák a feladó Cainiao-nak, de semmi más nyilvántartás nincs.
Aztán a logisztika valamikor, mert nem idő garantált leviszi a kézbesítő postára, aztán az ottaniak mivel nem idő garantált, valamikor kiosztják a postásnak vagy a nagyobb méretűeket a hivatali kézbesítésre. A helyiek legfeljebb a saját nyilvántartású hivatalban kézbesítésűekről tudnak információt adni, miután kreáltak értesítőt.
Lehetőleg kerülöm az AliExpress Saver szállítást, vagy ha nem lehet akkor a 15 napos kézbesítésűeket szedem össze és akkor nem ESC000 lesz. Most azért az Express One kézbesítésűek is késnek.
Nem biztos hogy van összefüggés, de a Foxpost is büszkén hirdeti hogy már kínai csomagokat is átvesz kézbesítésre (ezt mi nem tudjuk választani) így szerintem van valami kavarás az itteni kézbesítéseknél.
És tényleg a májusi érkezésűeknél jelentek meg nagyobb mennyiségben a problémák.
Érdeklődtem, de senkitől nem kaptam értelmes választ az esetleges okokra.Egyébként a Postánál tudják ezekről hogy Kínából érkezőek, csak mivel belföldi levélként kapják meg ezért nem tudják a 399 Ft-ot rólunk lehúzni és ez a pénz több mint amit a Cainiao-tól beszednek az üzleti levélként érte.
-
Topikgazda
válasz herion #66915 üzenetére
Az e-cigi cuccait azt nem biztos hogy megkapja, mindegy hogy milyen szállítási útvonalon és módon jön, egyrészt azok nem egyszerűen importálhatóak, legfeljebb a technika, a többi hozzávaló jövedéki termék kategória, nem vámmentes és épp nem igazán engedik be a magánforgalomba.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!