-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
A Magyar Posta átírta a nyomkövetési információ magyarázó szövegét, nem kell meg ijedni, ha az új megfogalmazásokat látjátok, amikor olyan küldeményről van szó ami vámeljárás alá esik.
Ebből
Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedure
ez lett
Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés / Under postal customs procedureEbből
Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve
ez lett
Hatósági eljárás kezdeményezéseAmi előtte és utána van az nem változott.
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
és
Küldés a kézbesítő postára / Postal forwarding resumed -
Topikgazda
válasz s.ztasak #20456 üzenetére
Kamu is lehet erre nem alapozhatsz semmit
Ha nem nemzetközi postai nyomkövetős, akkor mivel azokat nem kell a postának könyvelni itt nem írják be a megérkezést.
Ez a szállító akihez tartozik a számod kamu adatokat szokott meg adni, pl. az járat amit ír LH8415-1342 nem 5 napi repked és előfordulhat, hogy nem is Budapesten szállt le. -
Topikgazda
válasz Soockit #20460 üzenetére
Mivel ha küldi a pénzt pár mp hogy megjelenjen az egyenlegen nem szabad zárni. De akkor sem zárd, hanem Cancel ha még él az a lehetőség.
Írd vissza, ha látod az egyenlgen, abban a pillanatban vége a disputenak és melékeztesd, hogy úgy küldje, hogy a küldési jutalékot ne te fizesd, amennyi a küldés költsége azt adja hozzá, hogy neked a nettó összeged annyi legyen, mint ami visszajár. -
Topikgazda
válasz fornettisuti #20466 üzenetére
Az nem gond, ha az Alipayről tűnne el az lenne probléma. Írd be újból.
Egyébként egy idő után szokta kérni a rendszer még az Alipay-n megadott kártya adatok beírását is, amikor ez elsőre megjelent én azóta Cancel-t nyomom és kifizeti. Mivel már egyszer az Alipay-re regisztráltam, hogy ne kelljen állandóan beírni. Nehogy már az app mondja meg mit csináljak.
De azt is vedd figyelembe, hogy változott az aoo, a jobb felső részen nem véletlen az alábbi szöveg, link: USE OLD VERSION. Ezért is "tűnhetett el" az egyébként szerintem hiba kártya adat megmaradás. Mert tárolja az Alipay ha ott megadtam, de az app az ne tárolja, majd megadom ha fizetni akarok. Egyáltalán nem tartom biztonságosnak ezt sem és az Android-t sem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz KutyiHU #20469 üzenetére
Török posta csomagos repülő hozza el Kínából, van ilyen, bár az LP... bejegyzések sosem igaziak az ide való megérkezés tekintetében.
De megkérlek legközelebb csak az azonosítót add meg és a kérdést, mi is meg tudjuk nézni.
Mert ekkora sorközökkel a teljes sztori nagyon hülyén néz ki az oldalon.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #20474 üzenetére
Válaszolj vissza hogy neked a pénz kell. Ilyenkor van lehetősége önként visszaadni a pénzt s akkor nem lesz a dispute neki sem feljegyezve.
A várakozás nem elegendő, csak akkor dönthet az AliExpress, ha nem tudtok megegyezni és az eladó ajánlatát nem fogadod el. Ezt jelezni kell.
Az Összefoglalóban ott a dispute téma, benne hogy mit kell tenni: AliExpress probléma kezelés, dispute indítás -
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #20476 üzenetére
Ha mindegyiknél ott a dispute gomb akkor igen, mert csak azt fogod lerendezni amelyiknél indult.
-
Topikgazda
válasz Punike #20478 üzenetére
a pénzvisszafizetésről nem jön értesítés ez akkor megerősítve: Nem jött üzenet, nem jött semmi értesítés, csak a pénz (ami a lényeg)
OTP esetén
Ha van sms értesítő előfizetésed és előfizettél minden számla mozgásra akkor természetesen kapsz értesítőt, de az is lehet, hogy a mostanában történt OTP technikai fejlesztés tette lehetővé.Senki sem írta hogy az Aliexpress esetén PayPal-ra kérd a pénzt, mivel itt nincs.
Viszont ha az eladónak van PayPal fiókja, akkor fel szokta ajánlani, hogy az AliExpress dispute rendszeren kívül intézve arra küldi a pénzt. Erre szoktuk írni, hogy nyugodtan add meg az azonosítót. Ez nem az amit te írsz.A több nap is igaz, az Aliexpress is 10-15 napot ír, az hogy te hamarabb megkaptad az egy jó dolog, de nem ez a jellemző.
The refund caused by order cancellation, refund agreement or Mediation will be process instantly from AliExpress account. However, it may take 7-10 business days for it to display on your credit card statement.A következtetésed meg hibás: Virtuális kártyánál egyik sincs. Ezt többen tudják cáfolni, köztük én is, nekem is virtuális kártyám van.
Egy apró kérdés a képen 5 € van írva, tényleg €-ban fizettél?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Punike #20481 üzenetére
A dispute lézárásról nem szokott menni értesítés, a pénz megjelenés az.
Azért nem kerek a dolog, mert ha kártyával fizetsz és $-ban, akkor a refund is $-ban érkezik vissza a bankba és azt váltják forintra. Itt az € nem egészen jó. de előfordul, hogy csak az sms-ben van így, a tényleges számla könyvelés más lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kisnyikhaj #20484 üzenetére
Mondjuk ide importálunk, ez az országokból kimenő csomagok szövege.
Ha ilyet látsz: Import (Megérkezett a célországba) akkor van itt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Nazarov77 #20492 üzenetére
A Flyt bejegyzéseket nem a mi postásaink írják, ez nem érkezett meg ide.
Eddig még talán jó: 2017-08-19 03:26 Shanghai, Shipped
De ez nem írja, hogy onnan a Pudong reptérről szállítják és az lesz vagy 25-30 nap, jött már 50 körüli napra is több küldeményem onnan. Bár néha 3 hét. -
Topikgazda
A vámeljárás során ha rosszul számolnának, nem a ténylegesen kártyával kifizetett összeg alapján állapítják meg az Áfa összegét, akkor igazolások becsatolása mellett lehet kérni a határozat felülvizsgálatát.
DE: A vámérték az a vételár és szállítási költség együtt. A kifizetett összeg az, ami konkrétan le lett vonva a bankkártyáról.
Az igazolások:
A vásárlás View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a 2 képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek,A határozat képen piros színnel jelölve és írva a lényeg.
-
Topikgazda
válasz fornettisuti #20499 üzenetére
A posta ugyanúgy működik náluk is, az ajánlott úgy 1,5 $-nak megfelelő jüan és nincs küldemény értékhez kötve.
-
Topikgazda
válasz kippedli #20506 üzenetére
Két papír minimum amit kapsz:
Most nem tenném fel ide mindet. De ezt kötelező kiadni, írja is a Posta:
Vámmal terhelt küldemények kézbesítése Magyar Posta általi vámkezelés során:
A Magyar Posta a küldeményhez mellékeli a vámhatározatot, a CN23 vám-árunyilatkozatot, illetve a díjjegyzéket, amely tartalmazza a vámteher összegét és a vámkezelés szolgáltatási díját.
A küldemény abban az esetben kerül kézbesítésre, ha a címzett a vámterhet és a postai vámügynöki szolgáltatás díját megfizeti. A vámteher befizetésének igazolásául a Magyar Posta ún. számviteli bizonylatot állít ki, amelyen feltüntetjük a vámteher összegét és az érintett küldemény postai azonosítószámát (ragszám).Ha van CN22 a küldeményen az akkor mellékelve van, ha a feladó CN23-at adott akkor azt adják, ezért írtam kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dluinet #20511 üzenetére
Most én a szabályukat idéztem, van akinek meg nem viszik ki, mert ott betartják a szabályt, az nem általánosítható hogy neked kivitték eddig. Másrészt céges küldeménynek, amit cég telephelyre visznek mások a kézbesítési szabályai, te ezt veszed igénybe. Én nem tudom, mert én vagyok a cég és a lakás a telephelyem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Corleone33 #20514 üzenetére
Hát nem tudom, de szerintem a amgyar postásnak azért nem okoz gondot ha Hódmezővásárhely helyett ezt olvassa Hodmezovasarhely.
De település esetén az írányítószám az azonosító, így legfeljebb az utca név lehetne gond de a Petőfi Sándor utca is azonosítható Petofi Sandor írással. A külföldinek meg mindegy.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz adamos0606 #20521 üzenetére
Ez postai szállítás lesz, Ez az igaz, hogy elküldve: Departure to country of destination 2017-08-19 07:51:02, de ez már kamu:
Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days. 2017-08-19 14:15:36
Csak nézd az időpontokat: indul 07:51:02 érkezik 14:15:36. 7 órán belül itt
A nem postai szállító gépek -a postaiaknak hosszabb a repülési idő- az ideje Budapestre:
Peking 12 óra
Sanghaj 12 ó 45 perc
Kanton 14 óra 30 perc
Hangcsou 13 óra 50 perc[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laci85 #20527 üzenetére
Egyáltalán nem ide tartozik és ezért kell használni a szövegbeíró ablak alatt a Hozzászólásom témába vág vagy pedig off topic gombokat. Javítom most is.
Egyébként lehet hogy befolyásolja, ha ez kamu cég volt, mert el sem küldték, ha meg megjön valami ami lehet az amit kifizettél vagy nem az, akkor nincs hol reklamálni.
De előfordul, hogy
1. feltörték az oldalukat
2. nem fizettek a tárhelyszolgáltatónak és ideiglenesen
3. a név hasonlóság, félreérthetőség miatt blokkolták őket
4. Ez van most: Invalid domain name...We are unable to perform a lookup for aliexpressz.hu. It appears to be an invalid or unsupported domain extension.
5. Ez tényleg kamu oldal volt[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz trialboj #20529 üzenetére
Olvass vissza.Van egy csomó hsz kamu nyomkövetésre. Kereső, kamu tracking, 80 hsz
A Szingapúri nyomkövetőszámos küldemények jellemző szállítási ideje Mo-ra 12-25 nap, semmi meglepő nincs benne.
A te küldeményed utolsó bejegyzése ez:
14.09.2017 02:13 Import (Megérkezett a célországba) Bucuresti Bsi (c, M, E) a román posta bejegyzése.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laci85 #20546 üzenetére
Ez nyilvánvalóan értelmetlen dolog: nem kell állítgatnom a számlaszámon az euro és a dollár miatt.
Az AliExpressena $ az elfogadott alap deviza és a bankok a kártyás vásárlások esetén kedvezőbb árfolyamot kapnak a Visa és a Mastercard cégektől mivel ők is $-os cégek.
Itt a topikban is számolgattunk.
De mindenki az ízlése szerint költi a pénzét.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laci85 #20546 üzenetére
Csak kíváncsiságból kerestem azonos terméket.
A magyaron akciósan 10851 Ft a 11 668 Ft-ról és minimum 890 Ft a postaköltség.AliExpress több eladónál is van ez értékhatár alattiak ennek az ára mobil appa-al fizetve 24,78 $, ha megvenném 6429,67 Forint lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sambenez #20550 üzenetére
Magyarul lehet olvasgatni a dolgok 15 %-át a termékeknél, a leírások mind az eredeti angol nyelvűek és ki lehet fizetni drágán azt utalással, amit ezek az igazi Aliexpressen megvásárolnak.
Valakinek előny, hogy nem kell bankkártyát erre használni, viszont az utalás az pénzért van, a kártyás vásárlás meg legtöbb banknál ingyen.Ez érdekes 675 Ft az igazin menő tappancsokkal
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Predator2 #20552 üzenetére
Nem kamu, ez egy küldeményazonosító rajta van a csomagon a címkén, ami létezik az nem lehet kamu.
Nem kapod vissza a pénzed ha ez az idő letelik. Az Összefoglalóba minden be van írva ami ehhez kapcsolódik.
AliExpress probléma kezelés, dispute indítás
Két dolgot tehetsz most.
1. Kéred a vásárlói védelem kiterjesztését, mondjuk 15 nappal. Összefoglaló Gyors tippek 2. pont
2. Dispute-t indítasz mert nem érkezett meg.
Ha szükséged van dologra akkor az 1.-t javaslom mert vannak csúszások, még befuthat, mert még csak 36 napnál tart a számított szállítási idő. Lehet 45-50 belőle.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz m4rk.89 #20556 üzenetére
Aki a dispute-t javasolta hogy biztos legyen az újraküldés az hülyeséget írt. Köze nincs a dolgokhoz.
A dispute lényege az lenne, hogy visszakapd a pénzed. Ha újraküldésben megegyeztetek -bár én ezt nem javaslom- akkor ha volt megnyitva dispute az egyezség miatt zárandó. Nem pénzt kértél hanem újraküldést.
Olyan nincs hogy küldje újra és a pénzt is megkapd. Most úgy áll a dolog, hogy te ezt szeretnéd. Ami ugye azéert nem kerek dolog.
Az idő tényező miatt nincs is jelentősége, mert az Aliexprress hamarabb zárja a dispute-t, mert bizony annak is van lejárati ideje, mint hogy megérkezne az újra küldött.
Az hogy te cancel-t nyomsz az egy értelmes gesztus az eladó felé, illetve amit fent írtam annak logikus következménye.
Ha nem küldi el akkor sem tudsz a jelenlegi helyzetben mit tenni már. Legközelebb pénzt kérj vissza.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Punike #20558 üzenetére
Komolyan nem értelek.
Ezt írod: Szóval, amíg a dispute nyitott, addig van lehetőséged tenni bármit. Ez nem egészen így van, nem kell, illetve nem lehet nyitva.
Mivel az újraküldés nem Alin keresztül történik (egymás közti megállapodás, Tiltott itt is a megkerülésük, de valójában az AliExpressen veszed fel a kapcsolatot és az a dispute ami nem kerül az ALiExpress elé döntésre nem okoz gondot sem a vevőnek, sem az eladónak, így mehet minden az AliExpressen keresztül, az ellenkezője nem javallt.Akkor újból leírom, hogy érthető legyen.
Nem érkezett meg a dolog, ezért indítasz dispute-t.
Lehetőségek:
1. pénzt kérsz vissza és visszakapod
2. az eladó újraküldi
3. ha az 1-2 nem működik akkor az AliExpress döntését kéred.Az 1-s és 2-es esetében a dispute az egyezség miatt zárul vagy zárnod kell.
Nem lehet függőben hagyni.
Ha nem lenne világos az időrendben az automatikus claim valójában zárja a dispute-t és ezért nem lehet egyezségnél nem lezárni, függőben hagyni, mert adott helyzetben hoppon maradhatsz és se pénz, se megvett áru.
Az AliExpress vitakezelése meg általában 1-3 nap, amit kérni kell, az automata meg 1/2 perc.Egyébként az is benne van az Összefoglalóban, hogy a Cancel esetén újranyitható a dispute, de megint csak azt tudom írni, hogy az idő tényező miatt nincs is jelentősége ha újbóli elküldés az egyezség.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laci85 #20566 üzenetére
A hozzászólásainkból nem azt akartuk kihozni hogy lenéznénk a dolgaidat. Én ezt komolyan gondoltam: De mindenki az ízlése szerint költi a pénzét. Úgy is értve, hogy közünk nincs hozzá.
Ami a probléma, hogy ez a cég csak helyetted rendel az AliExpressről és az ő feltételeik az AliExpress feltételei nagyobb részben, azért pénzt fizetni amit saját magam is el tudok végezni ingyen, nem igazán feléjük orientál.
Sajnos a költségek amit felszámolnak minimum 50%, a rendelés leadása és elektronikus számla készítése nem biztos, hogy indokolja.
Arról eddig nem találtam utalást ha az adott termék értéke meghaladja a 22€-t akkor mi történik, mert ezt írják: Postázás: A termék Kínában van raktáron, 9-35 munkanap alatt szállítjuk!
Ha onnan küldik akkor elméletben Áfaköteles és vámeljárás alapján kerülhet be az országba. Ha trükköznek, akkor az Egyesült Királyságban léptetik be az EU-ba. mert ott van a cég bejegyezve, és a Királyságból jön akkor persze nincs + költség. Ha viszont egyenes idejön és nincs +költség akkor valószínűleg ők fizetik az import költségeket.Szerintem nem is igazán kell ezzel a magyar céggel itt foglalkoznunk, mindenki ott vásárol ahol neki az megfelelő.
-
Topikgazda
Kezdetektől az Alipay-re ezeket lehetett csak regisztrálni, fizetni lehet a Maestro-val és az Aliexpress felület el is tárolja, de az nem az Alipay regsiztrációs téma.
Azt kellene csinálnod hogy a mobil app-ban törölni a régi kártyát az a böngészős rendszerből is törli, (Összefoglalóban van leírás a Gyakran ismételt kérdések 5. pont) majd amikor az új kártyával fizetsz azt ha akarod eltároltatod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz eddieke666 #20575 üzenetére
Ez beérkezett az ottani Nemzetközi Postai Kicserélő központba, a szállításra vár a kimenő vámolás után. Minden normális időben van.
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #20581 üzenetére
A 17track a nemzetközi adatbázisból dolgozik, az Aliexpress meg a kínai adatbázisból. Nem minden adat kerül át az egyikből a másikba.
-
Topikgazda
válasz Hun91FaTe #20585 üzenetére
Az Alipay fizetési módszer, azért nem találsz semmit a vásárlói védelemmel kapcsolatos hsz-ekben és az Összefoglalóban utalást rá, mert nincs összefüggés a kettő közt.
Ha lenne ilyen, akkor a Vásárlás folyamata az AliExpressen leírásba bele írtuk volna.
A vásárlói védelem független a fizetés módjától, a fizetett szállítás módjától függ, lehet kevesebb 60 napnál, amelyet egyébként lehet növelni.
Amikor fizetsz a pénzed addig az AliExpressnél van amíg nem igazolod vissza a megérkezést, sosem fizetsz direkt az eladónak.
Az Alipay esetén van egy lényeges dolog, de ezt nem kifejezetten szoktuk a vásárlói védelemhez érteni, hogy ha a vásárlás jogosulatlan kártya használat volt, akkor 90 napig nyújthatunk be kárigényt feléjük. Tehát ez nem az, hogy nem érkezik meg vagy gond van a megjött termékkel.
Ténylegesen az Alipay fizetési rendszer kezeli a kártyás fizetéseket is, csak fixen nem lehet a Maestro-t hozzáadni, az ismert hibája miatt. (Nem mindig lehet vele fizetni)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csaszifaszi #20587 üzenetére
Az elmúlt évek során te leszel a második akinek "feltörték" az Aliexpress fiókját. Nem egészen jellemző még nemzetközi viszonylatban sem.
A banki elszámolásodon egy AliExpress tétel van zárolt tételként? Vagy hogy történt a leemelés?
A függőben lévő dolgaid ha már szállítva vannak akkor azok ettől függetlenül megérkeznek.
Valahogy jelezned kellene az AliExpressnek, hogy nem tudsz belépni, de próbáltad már az elfelejtett jelszót? -
Topikgazda
válasz Viktor0610 #20589 üzenetére
A fizetés a lényeg hogy védve legyen és tényleg nem olvasni Aliexpress fiók feltörésről. Van jelszó, vannak biztonsági kérdés, az alap e-mail megváltoztatásról jönni kell értesítőnek, nem tudom elképzelni, hogy egy magyar regisztráció feltörése miért érné meg, de ha ezt írta, akkor az van.
-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
A kérdésemben az időpont volt a lényeg, mert jó eséllyel az megadja a választ, hogy miért nem tudsz disputet nyitni.
Nem üzenetet kerestettem.
De akkor tedd azt, hogy belépsz, My Aliexpress ott a Manage Feedback, ott a három oszlop közül valamelyikben ott ez a vásárlás:
Orders Awaiting My Feedback
Orders Awaiting Seller's Feedback
Published Feedback
és látod, hogy Order completed15 Sep 2017 07:46 valami dátum.
De ha túllépi a várható szállítási időt, akkor automatikusan lezárja és nem minden esetben 60 nap után, mert szokott rövidebb idő is lenni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csori23 #20597 üzenetére
Ha a vámom és postán van akkor az a szerencsétlen eladó mi a francot tudna tenni, nincs vásárlói védelem arra, ha ezek miatt nem kapod még meg a küldeményedet. Nyaggasd a postát, mert mindkettő az ő saruk, ha nem nemzetközi nyomkövető számod van, akkor meg a vámon és postán az kamu szöveg.
De itt az AliExpressen a vásárló türelme az elfogadott erény, tehát ha majd eltelt a 31-ből 29 nap és a 28-ból 26 nap akkor dispute.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Így semmit sem tudsz már tenni az AliExpressen. Ők is azt látják hogy ekkor igazolva lett a megérkezés. Szeptember 9-én lejárt az utolsó 15 napos dispute ideje. Nem hiszem hogy tárolnák és nyomoznák hogy milyen ip címről történt
De valójában az 20-22 napos szállítási idő, még hihetőnek is hangzik.
Véletlenül nem keverted össze egy másik vásárlással? Én is igazoltam már le olyat ami nem érkezett meg addig, aztán úgy is jártam, mert tényleg nem jött meg.Ha igazi postai nyomkövetési szám, akkor ha olyan bejegyzés kerül hozzá, hogy kézbesítve akkor küld az AliExpress értesítést hogy mikor jár le a 15 nap és azután automatikusan zárul, illetve utalnak arra is hogy ha nem érkezett meg akko r induljon dispute. Nem ez volt nálad? Mert ha másnak a nyomkövetési száma lett beírva és az kézbesítve lett akkor úgy tekintik, hogy te vetted át.
Ez az e-mail tárgya: Please confirm delivery for Order no. 786505013639999
A szöveg:
Dear X Y,
Your Order No. 78650501363934 has been delivered by China Post Registered Air Mail (中国邮政挂号小包) and our system shows you have received the product.
If you have received your full order in satisfactory condition, please Confirm Order Received.
If you have not received your items or are not satisfied with the items you received, please contact the seller to resolve it or ask seller to extend your product receipt time.Otherwise you can Open Dispute before 2016.11.06 12:18. If you do not open a dispute within this time AliExpress will consider the order to be satisfactory and will finalize the order process.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nintendo Switch
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Starlink
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- i5-13600KF (14 mag/20 szál) +hűtött VRM-es B660/B760 lap +16-32-64GB DDR4! GAR+SZÁMLA (a Te nevedre)
- IPhone 13 256GB gyári független
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)
- ERŐMŰ - Ryzen 9 7900X RTX 3090 64GB DDR5 1TB & 2TB M.2 SSD 4TB SATA3 SSD
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen