-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#22794752 #22471 üzenetére
6-al feljebb már írtam a módokat.
Nem egészen AliExpress nélküli megoldás, de ennek nincs jelentősége.
Egy harmadik fél miatt késik az adás-vételi szerződés teljesülése, így ha a terméket megkapod ezzel az eladó az ő részéről teljesített, így neked kell a te részedet -kifizetés- rendezni a szerződés szerint, ha közben te már visszakaptad a vételárat.
A feladás után a szállító szerződési feltételei szerint kárpótolják azt akitől átvették a csomagot ha elveszne.
Mint írtam te kifizeted a terméket, addig amíg nem igazolod le az átvételt, a megérkezést addig az AliExpresnél van a pénzed, ők a te pénzedet adják vissza, az "alapot" te finanszírozod. -
válasz
Madycsa #22482 üzenetére
Ezt a ki-be lépkedést nem értem, de akkor rossz pillanatot kaptál el.
Ha megérkezik azután kérheted a "technikai hiba" miatt felszámolt szállítási költség visszatérítését, legyen egy képernyő képed hogy ennél Free Shipping to Hungary via Singapore Post mondjuk ez:A vásárlás View detail és a Logistics Information résznél SG posta van?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Madycsa #22497 üzenetére
Az AliExpress adja vissza mert csak azután kapná meg az eladó a pénzt, ha leigazolod a megérkezést és nem jelzel problémát. Egy dolog hogy az eladó mit szeretne, nem számít. Dispute csak akkor indítható ha megérkezett, vagy letelt a szállítási határidő.
Összekeverte a szállítási módokat. Még jól is kijöhetsz a dologból, hamarabb ideér. Nem a + költséget gondoltam jónak.[ Szerkesztve ]
-
válasz
combi27 #22503 üzenetére
Némi félreértés van a dolgokban.
Miért indítanál dispute-t, rád várnak a vámolással és itt van az országban.
Az AliExpress szabályai szerint sem felelős a vámolás idejének hosszáért az eladó! Meg a vevő gondjaiért az átvétel során.
Miért akarod az eladót szívatni, köze nincs a szituációhoz.Amikor a kinti DHL átvevőhely megkapja a szállításra a dolgot erről kap értesítőt a magyar DHL is. Ekkor hogy gyorsan menjen a szállítás bekérik a címzettől az érték igazolásokat.
Ők végzik a vámolást és 22 € felett mindenképp megtörténik, nem kiszedik a vámosok mivel ott helyben a DHL részlegnél végzik az egészet.
Ahogy az Összefoglalóban a vámolásnál írjuk azokat elküldve nem szokták becsülni az értéket, hanem elfogadják.
Ott ugye a tényleges ár szerepel, nem az eredeti 250. Kérdés azért az, hogy miként lett elszámolva az a 150 $ -.
Mivel a 3. naptól tárolási díjat is felfognak számolni, küldd el nekik újból egyértelműen olvasható formában az igazolásokat. Ha ezek ott vannak, nem lehet becsülni az értéket, hanem ebből kell kiindulni.
Ha ezek után is többet kérnének (a szállítási költség is a vámértékhez tartozik) akkor kifizeted és a NAV-nál megreklamálod, kéred a vámhatározat felülvizsgálatát.[ Szerkesztve ]
-
válasz
combi27 #22511 üzenetére
Ugye te sem úgy érted hogy a DHL terminálra besétál egy NAV-vámos, oda megy és kiveszi a csomagodat?
6 féle módon határozhatják meg a vámértéket, a becslés is az egyik mód.
De leírtam, hogy mit tegyél, ha nem hiszik el, hogy 100 $-t fizettél érte.A kérdésem továbbra is az hogy ezek ellenére meddig tartják vissza küldeményem?
Ez most ugyan új kérdés, de 21 nap a hivatalos maximum idő a vámolásra.Akkor még egyszer leírom: az hogy a vámolás miatt nem kapod kézhez nem ok a dispute-ra, mert max 21 napon belül megfogod kapni.
Ilyenkor a hátra lévő 16 napból a 14. napon kérsz 10 nap vásárlói védelmi idő kiterjesztést, akkor már mindenképp nálad lesz.[ Szerkesztve ]
-
válasz
hacki87 #22514 üzenetére
De emlékszel hogy ezt írják:
Payment successfully made
Payment for Order no. 99999999999999 has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.2-4 nap is lehet mire zárolják.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
hacki87 #22516 üzenetére
Ez volt a kérdésed: Mennyi idő alatt vonják le a pénzt kb? mert addig nem akarom kivenni a pénzem a számláról.
A válasz 2-4 nap.
Nem egészen értem a többit. Annyit hozzáteszek, hogy volt már olyan Aliexpress vásárlásom aminek vételárát a 7. napon zárolta a bankom és a 10. napon könyvelte le. -
válasz
combi27 #22517 üzenetére
Most már téged sem értelek. Kérdésed volt az hogy a vásárlói védelemből ne fuss ki, arra írtam azt a lehetőséget.
Nem igazán érdekel hogy a DHL mit mennyit számít fel és nem is gondoltam bele, mert nem a vásárlói védelemhez tartozik.Nézd nagyon nem akarok már belemélyedni a vámolás témába, mert nem egészen az a tapasztalatom amit írsz, én eddig a magánszemély külföldről történő vásárlásáról írtam, de most neked ez a téma megy elméletben: "közteher kiszabás esetén a DHL vámjogi engedélyeinek felhasználásával a vámteher megfizetése előtti árukiadásért a közteher 2,5%-a, de minimum 5.990,-Ft + ÁFA kerül kiszámlázásra!"
A többi meg lényegtelen már. Nem sokára lesz egy határozatod és a DHL viszi a csomagodat.
Mindent átbeszéltünk.[ Szerkesztve ]
-
Ha már lefordítottad -bár én jobb szeretem az eredeti szöveget-, az első képen alul ezt olvashatod:
A következő oldalon, akkor használja a kuponokat, vagy hagyjon üzenetet az eladónak.
Ennél tovább kell lépni egyet és az lenne a fizetési összesítő oldal.Az hogy a Select kuponokat miként tudod felhasználni az mondjuk úgy egy változatos kategória, vagy tudod használni, vagy nem.
-
Az ok nélküli törlést senki sem szereti.
A csomagodra meg akármit írhatnak, lényegtelen vámolási szempontból.
2004 óta ténylegesen sem vehetik azt figyelembe és előtte sem vették egyébként, ez egy mese.
Esetleg nem fogják úgy gondolni hogy nagyon értékes még ha 29,88 $ fizettél. Nem tudom mit vettél, de ha nem mobiltelefon, akkor 85 % hogy nem lesz áfa[ Szerkesztve ]
-
válasz
eszti95 #22532 üzenetére
Az Aliexpress termék megérkezése és egy PayPal-nek tulajdonított e-mail érkezése közt nincs összefüggés.
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com
webform@intl.paypal.com
paypal@e.paypal.com, de ezt csak akkor használják, ha a felhasználási feltételek változnak.
Jöhet még felhasználói értesítés erről a címről: member@paypal.comHa ezek közül valamelyikről jött akkor foglalkozz vele.
-
válasz
MittuDomain_ #22537 üzenetére
Azt írta hogy úton van és ezért az a javaslat, hogy semmi. A Reject-re kattintva ezt nem fogadod el és majd az Aliexpress dönt.
-
válasz
MittuDomain_ #22540 üzenetére
Azért nem mindig jellemző a 30 nap, van ami 50-60 napra érkezik, több év tapasztalata alapján (1000 körüli vásárlás) úgy 50 % ami 30 napon belül megérkezik.
-
Szerintem nem jó ok lett nyitva, mivel Cancel shipment volt és arra írta hogy logisztikai problémát nyiss. Viszont ez esetben az hogy nincs szállítva a termék az lett volna jó.
Amit megszakítanak az nem fog ideérni. Cancel volt a szállítás.
Tehát akkor a második, mely szerint visszament az eladóhoz volt az igaz, de most meg azt kellene hogy nincs nyomkövetési információ. Nem írta hogy újból elküldte.
A cancel shipment akkor van, ha az eredeti számmal már nem megy szállítás, legtöbbje megírja az új számot, vagy szó nélkül visszaadja pénzt.
Ha nem fejeződött be a dispute, bár dátum szerint igen, akkor módosítani kellene az okot. -
válasz
GaTToN1 #22548 üzenetére
Az Összefoglalóban benne, hogy miként megy a vásárlás.
Minden oké nálad is, ez a szöveg jelzi hogy elküldésre kerül és alatta ketyeg a vásárlói védelmed napjainak vissza számlálója.
Ezeket az üzeneteket előre meg lehet írni és automatikusan megy a vevőnek, van aki szán rá pár percet és azután folyamatosan "tájékoztatja" a vevőit.
A múlt időt nem érzem, még a fordító is ezt írja: Várja a megérkezést. Az inkább jövő.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Madycsa #22556 üzenetére
Mivel az üzenet váltások megmaradnak, küld el az ebben a hsz-ben lévő képet, hogy te nem választhattad a China Post Registered Air Mail-t, mert az nincs a felsorolásban és ő azzal küldte.
A Free Shipping to Hungary via Singapore Post viszont van 0 $-al és te ezt választottad.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Cyberslider #22563 üzenetére
Mivel emelte a védelmi idődet (ez látod is hogy hosszabb ideig fog jönni), nyugodtan nyomhatsz a dispute-ra CANCEL-t, nem close-t.
Arra a nyomkövetési információra nem igazán kell támaszkodni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Cyberslider #22567 üzenetére
A vásárlásnál nézted ezt, .....will be closed in: XX days....
De te is kérhetsz + időt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Cyberslider #22570 üzenetére
Akkor ha van olyan hogy REJECT az legyen, mert erre már nem lehet védelmet kiterjeszteni, mert lejárt.
-
válasz
Terentius #22574 üzenetére
December 23-ai bejegyzés után (Érkezés a nemzetközi átvételi helyre) majd lenni kell egy -több nappal későbbi- Import (Megérkezett a célországba) és Célországban feldolgozva / Processed in the destination country bejegyzésnek, azután kezdődik vele a móka, vagy simán jön tovább vagy vámoláshoz adatbekérés.
Már most kérhetsz rá hosszabbítást, a buyer protection-ra, mert ez ha itt van Budapesten még nem került ki a konténerből. De ez nem jelenti azt, hogy elveszett, vagy nem kapod meg.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
barna E #22578 üzenetére
Hogy mi van? Ezzel a számmal nem lett elküldve. Az lenne a első-utolsó bejegyzés hogy a nyomkövetési szám elektronikusan igényelve, nem került feladásra azon a számon.
Valószínűleg normál küldemény azonosító számmal jön.
Lényeg az amit 11 hsz-feljebb lévő képen látsz, hány napot mutat?Amíg az nem közelít a végéhez, nem igazán tudsz mit tenni, az már jó ötlet, hogy írtál az eladónak.
[ Szerkesztve ]
-
Az ingyenes szállítás csak azt jelenti hogy te nem fizetsz érte.
Ennek nincs köze ahhoz, hogy az országba történő beérkezés után mivel meghaladja a áfamentességi határt ezért fogsz fizetni vámeljárás keretében áfát és a szállító eljárási költségét.
Ha DHL-t választod akkor a pénzedért gyorsabb szállítás fogsz kapni, de ugyanúgy jön ez: az országba történő beérkezés után mivel meghaladja a áfamentességi határt ezért fogsz fizetni vámeljárás keretében áfát és a szállító eljárási költségét.
DHL esetén bruttó 7607 Ft megy még eljárási költségként a 27 % Áfához.
Példa: A 60 $ most 15271,8 Ft
Az Áfa 4123,4 Ft
Ha a Posta szállítja akkor: 15271,8 Ft + 0 Ft+ 4123,4 Ft + 3000 Ft=22395,19 Ft-ba kerül a megrendelésed
Ha DHL, akkor 15271,8 Ft + 5599,66 Ft (a 22,xx $)+ 5635,29 Ft + 7607 Ft = 38237,19 Fttermék ár+szállítási költség+áfa+eljárási költség= megrendelt termék összköltsége
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #22586 üzenetére
Semmilyen lezártat -close- nem lehet újranyitni, ha az AliExpress zárná, akkor van amikor lehet fellebbezni a döntés ellen. Ezt sem minden esetben.
-
válasz
fornettisuti #22591 üzenetére
Dispute, az Összefoglalóban, 3. pont. leírásában Megérkezett a termék de gond van vele rész, Product not as described, Nem felel meg a leírásnak, Szín probléma.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
werszomjas #22596 üzenetére
Elfogadod.
Küldi a pénzt és kész. Vagy nem küldi, akkor meg dispute.
De akkor, mivel nehéz igazolni hogy hamisítvány nem biztos, hogy az AliExpress úgy dönt, hogy nem kell visszaküldened, azért hogy a pénzed visszakapd.
A visszaküldés díját nem fogják visszatéríteni.
Az alap az, hogy a termék vissza az eladónak és azután a pénz vissza a vevőnek.
Dönthetnek úgyis hogy nálad marad, de ha már megreklamálod hogy hamisítvány akkor azt használni sem akarod, így azt biztos nem akarod elfogadni.
Mert akkor mindenki hamisítványt fog jelezni ha rájönnek, hogy így a pénzt is visszakapják, meg a termék is megmarad.
Azt vedd figyelembe, hogy amíg nem igazolod le, hogy megérkezett addig z AliExpressnél van a pénz, nem az eladónál.A PayPal-n a pénz fogadása nem kerül pénzbe, de küldheti úgy a pénzt, hogy a fizetendő jutalékot tőled vonják, ne tőle.
Ezért írod azt neki, hogy úgy küldje a PayPal költséget ő fizesse.UI: Ahogy Dluinet is írja.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
werszomjas #22599 üzenetére
Mivel azzal fogadsz és küldesz pénzt, igen.
-
válasz
tranceplanet #22601 üzenetére
Ha majd a lesz a spanyol raktárban akkor nincs rá más költség, ha tényleg onnan küldik. Most épp nem vásárolható. Feltéve ha nem te vitted el az utolsó darabot
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Elden Ring
- 24 Hours of Le Mans
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Külpolitika
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- iphone 15 Pro Max 256gb Natur Titanium,független,bontatlan
- ÚJ Bontatlan APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY33MG/A) ÉJFEKETE - 8GB/256GB SSD- Magyar - 3 év Garancia