Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz combi27 #22503 üzenetére

    Némi félreértés van a dolgokban.

    Miért indítanál dispute-t, rád várnak a vámolással és itt van az országban.
    Az AliExpress szabályai szerint sem felelős a vámolás idejének hosszáért az eladó! Meg a vevő gondjaiért az átvétel során.
    Miért akarod az eladót szívatni, köze nincs a szituációhoz.

    Amikor a kinti DHL átvevőhely megkapja a szállításra a dolgot erről kap értesítőt a magyar DHL is. Ekkor hogy gyorsan menjen a szállítás bekérik a címzettől az érték igazolásokat.
    Ők végzik a vámolást és 22 € felett mindenképp megtörténik, nem kiszedik a vámosok mivel ott helyben a DHL részlegnél végzik az egészet.
    Ahogy az Összefoglalóban a vámolásnál írjuk azokat elküldve nem szokták becsülni az értéket, hanem elfogadják.
    Ott ugye a tényleges ár szerepel, nem az eredeti 250. Kérdés azért az, hogy miként lett elszámolva az a 150 $ -.
    Mivel a 3. naptól tárolási díjat is felfognak számolni, küldd el nekik újból egyértelműen olvasható formában az igazolásokat. Ha ezek ott vannak, nem lehet becsülni az értéket, hanem ebből kell kiindulni.
    Ha ezek után is többet kérnének (a szállítási költség is a vámértékhez tartozik) akkor kifizeted és a NAV-nál megreklamálod, kéred a vámhatározat felülvizsgálatát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák