-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kicsiPistike
tag
válasz dredjudge84 #70997 üzenetére
Nem Kínából jön, Németországból, az látszik a követésnél, most már Budapesten van.
#70998 herion Igen, én is úgy gondoltam, hogy teljesíthető a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Üdv!
Hát bejött, amitől a körülmények miatt tartottam. Ugye írtam korábban, hogy miután megrendeltem az okosórát, az adott bolt lényegében kiürült, létezik, de nincs egyetlen terméke sem. Ma meghozta az EO a csomagot, és a rossz érzésem valóra vált. Ugyan okosóra érkezett (elég viseltes dobozban), de csak külsőleg hasonlít valamelyest arra, amit rendeltem és ami a leírásban szerepel. Természetesen elindítottam a refundot, teljes visszatérítéssel, nagyon remélem, hogy meg fogják ítélni. Nem elég, hogy kevesebbet tud, mint a megrendelt, még azt is hibásan, bugosan. -
Alpachino
veterán
Az előző két rendelésemnél amit az EO kézbesített, nem jelezték közvetlen előtte telefonon, hogy csomagot fognak kézbesíteni....ez azért érdekes, mert a régebbi rendeléseimnél mindig ideszoltak előtte....ez a futártól függ, vagy ez most már így megy az EO nál ?
Most pl. nem volt jó a kapucsengő és csak a véletlen müve volt, hogy pont kinéztem és át tudtam venni a csomagot..."Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Topikgazda
válasz Alpachino #71003 üzenetére
Nem kell telefonálniuk mert a kézbesítés napján kapsz egy olyan értesítőt ahol megadják hogy mikorra várható a kézbesítés, mutatja hogy hol jár a futár, benne a telefonszáma és a rugalmas kézbesítési opciók. Percpontos az hogy melyik címen jár éppen
Mióta ez az új rendszer van nincs kötelezően előírva hogy hívják a címzettet, persze ha van gond akkor telefonálhat. Megteheti, de szerintem sem szükséges. Honnan tudná hogy nem jó a kapucsengő és rád csörögjön? Ha ki lett volna írva akkor biztos hívott volna, mert nincs megtiltva neki. A postás sem fog hívni ha a csengetésre nem jelentkezel.
[ Szerkesztve ]
-
Alpachino
veterán
Ok.
Végül is a lényeg benne van tehát nem feltétlen kötelező telefonálnia a futárnak, közvetlen kézbesítés előtt...erre való a tényleg precíz, (sorszámozott) címenként változó nyomkövetés
Bár értesítőt soha nem szoktam kapni, a csomagszám alapján az EO oldalán szoktam elindítani a nyomkövetést.[ Szerkesztve ]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Janusz001
őstag
Aliexpressen van valami értékhatár a bankkártyás fizetésekre? Cégünk akart venni egy készüléket, 2650 euro, számla terhelve is lett, de a rendelésnél továbbra is kifizetetlen tétel szerepel napok óta, így felvettük a kapcsolatot az eladóval, ő azt mondta, hogy az ali ekkora összegeket nem kezel, ő csak TT fizetést tud elfogadni. Ez mi, díjbekérő? Mindegy, a kérdés, hogy most az elutalt pénzt hogy kapjuk vissza? Egyáltalán miért engedi a felület így fizetni a terméket, ha nem megy tovább az eladónak.
-
Topikgazda
válasz Janusz001 #71007 üzenetére
A banknál szokott kisebb limit lenni. Konzultáljatok velük, mert a pénzt csak zárolták nem lett elutalva. Az Aliexpress-en nem vették semmit. Gondolom olyan bak ami több napig zárol még akkor is amikor a vásárlás nem teljesül, a normális bank 3 napon belül feloldja.
Aliexpress oldalán ennyi van írva, ekkora összeget amit írtál simán elfogadnak:
Method of Payment
Amount limitation
(single payment)
Debit/Credit Card
Visa/Master/Maestro/Amex/JCB/Diners Club/Discover/MIR/Hiper/ELO/TROY
0~50,000 USD[ Szerkesztve ]
-
Janusz001
őstag
Ezt még ki tudtam hámozni :
tranzakció adatai
tranzakció típus Vásárlás külföldi kereskedőnél
könyvelt összeg -2,685.5 EUR elszámolás összege -2,685.5 EUR
könyvelés értéknapja 2023.11.08 tranzakció összege
megbízó neve ************* partner neve WWW.ALIEXPRESS.COM
megbízó számlaszáma **************************************
partner számlaszáma
másodlagos
számlaazonosító
megbízó bank partner bank
tranzakció azonosító 547731******0762
egyedi azonosító
elszámolás napja 2023.11.08
tranzakció értéknapja
közlemény
tranzakció dátuma 2023.11.06 -
Topikgazda
válasz Janusz001 #71011 üzenetére
Nehezen hiszem el a 2 napos elutalást, de tényleg ez a könyvelése, de akkor az Aliexpressen lenni kell egy teljesült vásárlásnak. Nézd meg a böngészős felületen és a mobil app-ban is, lehet hogy valami nem frissült. Illetve ettől függetlenül pontosítani a bankkal is, hogy biztosan elutalták. Ha igazolják akkor az AliExpresst kell nyaggatni, az eladó is csak azt látja hogy nincs kifizetve.
[ Szerkesztve ]
-
Janusz001
őstag
Ez a banki program könyveléséből van az adott tranzakcióra, szóval ez tuti így van. Böngészőből történt a vásárlás, én másik gépen néztem utána, szóval nem tudom, most hol lehet a pénz. Egyelőre akkor ennyi, megvárom, amíg előkerül az illetékes, én ezzel egyelőre nem tudok semmit tenni.
-
blp85
aktív tag
Egy kis pozitív dolog. A hónap elején rendelt dolgaimat tegnap hozta meg az EO, amit november 11.-én rendeltem, azt pedig ma fogja hozni. Gyorsan dolgoznak mostanában, illetve eddigi pozitívum, hogy minden megjött, és ráadásul az, amit rendeltem.
Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
-
Topikgazda
válasz Janusz001 #71018 üzenetére
Én is az Aliexpresshez irányítottak. De még mindig a bankot kérdezném hogy ha tényleg elutalták akkor miként lehet visszaszedni ha a kereskedő bankja nem fogadta be, a vásárlási tranzakció sikertelen még mindig.
Aztán ha ők nem tudnak okosságot mondani akkor az Aliexpressen chat roboton keresztül ügyfélszolgálati emberrel konzultálni hogy a bank szerint ők leemeltették a pénzt, de a vásárlás mégis kifizetetlen. Az Aliexpress-en akkor a mobil app-ban és a böngészős felületen ebből egy vásárlási tételsor és fizetettlen van?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Janusz001 #71023 üzenetére
Amikor nem tud válaszolni akkor ott a lehetőség az ügynökhöz, agent. Vagy beírod azt szöveget hogy az kell neked. Ebben a hsz-ben van egy kép erről
Gondolom a bankotok nem tudott válaszolni értelmesen, én sosem hiszek nekik, mert tényleg volt olyan hogy azt láttam hogy lekönyvelve az utalás de valójában nem ment el a pénz
-
atos30
aktív tag
Régebben én is így csináltam.
Beírtam a címsorba pluszba mindent is. Egyszer mondja nekem az EO-s futár, hogy több csomagnál is látja ezt, hogy beírják pluszban az emailt meg telefonszámot a címmezőhöz és ilyenkor náluk szopás van, mert a kis GPS tervezőjük az adatokból tervezi az útvonalat nekik és ilyenkor, ha van valami plusz infó a címnél, akkor az útvonaltervezőjük ismeretlen címként kezeli és az utca közepére tervezi az útvonalat. Egy 3-4 km hosszú utcánál/útnál ilyenkor szívnak, mehetnek oda-vissza az utcában.
MPL-nél lehet más progit használnak útvonaltervezéshez.
Ha meg a névmezőhöz van még írva valami pluszban, azt meg (a feladási helyen ahol címkézik) hajlamos a cimkéző program egymásra nyomtatni az adatokat, azt olvashatatlan lesz a cím is a csomagon.( már jártam így)
Mindenesetre eddig beírva a plusszokat meg nem beírva is hálaajóistennek megjött minden , értesítésekkel isA pénz azért van, hogy elköltsük!
-
Voice24
őstag
válasz Voice24 #71002 üzenetére
Első körben az eladó elutasította a refundot, visszaküldést és refundot akar. Arra egy szót sem fecsérel, hogy átvert, mert nem azt a terméket küldte, amit rendeltem, hanem azzal jön, hogy komoly minőségellenőrzésen esett át a termék (ha-ha-ha), és nincs vele semmilyen minőségi probléma. (ehhez csatolt "bizonyítékot", amin be tudja kapcsolni az órát és be tud lépni a menübe ). Valószínűnek tartom, hogy nem fog engedni a visszaküldésből, és van rá esély, hogy végül az Ali is így fog dönteni. De még ha azt is határozza meg, hogy az eladó fizeti a postaköltséget, milyen garanciát tudok én arra kérni, hogy ez így is lesz? Továbbá az igazolható valahogy, hogy a kedves címzett átvette a csomagot?
-
Topikgazda
válasz atos30 #71026 üzenetére
Amit mondtak neked az nem egészen úgy van, a futár konkrét adatokat kap a feldolgozó programjuk működését nem is látja. Már az előzetes értesítés feldolgozása során jelentkezne ez a probléma és az még nem a futár hanem a központi részleg. Nekem sosem panaszkodott tőlük senki, de mindig kapok értesítést és meg is találnak.
Régebben írtam hogy honnan jött az ötlet és ha ott működik akkor itt is, én mindenképpen így adom meg, de ha valaki értelmetlennek tartja az ne írja be. Nem a név mezőbe írom,ott csak az szokott lenni nálam is. Ok[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
válasz Voice24 #71027 üzenetére
Ha visszaküldés nélkül nem adják meg a teljes refundot, megpróbálhatod részlegessel. Viszont, hogyha teljesen más terméket küldött (olcsóbb, gagyibb stb.) akkor jó esélyed van a teljesre.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Jester01
veterán
Nekem is megjött az email és meg is találtak, de most, hogy megnéztem a legutóbbi értesítőt így látszik benne:
Cím: 1111 Budapest, Minta utca 1. gipsz.jakab gmail.com
Összevonta egy sorba és kivette a kukacot. Azt, hogy ezzel az útvonal tervezőjük mihez kezd azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Topikgazda
válasz Jester01 #71030 üzenetére
Ez oké, de nem vonja össze, ott van címsor 1 benne a utca házszám és alatta 2. címsorban az @ nélküli e-mail viszont lejjebb az értesítítési e-mail az is stimmel. Szerintem ha úgy egyben ahogy ide írtad még Google Maps is megtalálja a címet. Mivel az előzetes érteítőben ez egy link, rákattintva a Maps megtalálja és lehúzta a 2. címsor tartalmát. Szerintem az összes navigációs program ezt csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
Nahát, ilyet sem kaptam eddig. Ha meg elhúzom, akkor:
De van "Click to feedback" ahol lehet jelenteni, hogy hibát dobott és utána megjavul. Micsoda csoda.
Jester
-
Voice24
őstag
válasz Digitalpimp #71029 üzenetére
Igen, ott a részleges visszatérítés is, de lehetőség szerint nem szeretnék bukni egy forintot sem az ő átverése miatt. Szerintem kitartok a teljes refunddal, aztán meglátjuk, mit lép majd az Ali.
-
Topikgazda
válasz Janusz001 #71035 üzenetére
Igen és a bank nem tudja visszakérni? Valójában 13 év alatt ilyennel még információ szintjén sem találkoztam, hogy az AliExpress leemelteti a pénzt viszont vásárlás meg nincs hozzá. Banki kavarást már tapasztaltam vásárlás fizetése során. Ha tudtál emberrel beszélnii akkor amit bank benyögött tranzakció azonosítót, az összeg, a devizaegység és dátum,esetleg időpont az segít az AliExpressnek keresgélni. Biztos a céges fiókból és ami egyedi regisztrációs volt, minden céges adattal feltöltve ment a vásárlás? Nem valami Google, FB-s reges?
[ Szerkesztve ]
-
Harcipocok84
junior tag
Sziasztok!
Van esetleg tippetek hogy miért állhat már lassan 1 hete a vámon a cuccom? A vámolás megtörtént, de valamiért nem kerül kiadásra az ExpressOne felé.
Érdemes rácsörögnöm a vámosokra hogy mizu?
Csomagszám:
158271900208682583605650 -
Topikgazda
válasz Harcipocok84 #71038 üzenetére
Mivel csak egy elektronikus listán lévő adat kerül vámolásilag feldolgozásra (vám-árunyilatkozat szerű dolog elküldése) a Cainiao itteni logisztikai partnerénél ezért hiába fordulsz a vámosokhoz hiszen ezzel ők nem foglalkoznak, hiába fordulsz a logisztikai céghez mert ők magánszemély egyedi küldeményeivel nem foglalkoznak.
Csak várni tudsz és reménykedni hogy előkerüljön. Az átadással szokott kiderülni hogy az elektronikus adathoz tényleg tartozik csomag és az aa logisztikai cégnél van, mert ami fizikailag nincs jelen azt nem lehet átadni kézbesítésre. Többször írtuk hogy ezek a magyar cégek van amikor nagyon lassan dolgoznak, nálad is ez van inkább, 11.11 után ide értek a sok csomagok, túlterheltek. -
csuhi17
tag
válasz Harcipocok84 #71038 üzenetére
Alkalmanként előfordul, ahogy V/ is írta, csak várni tudsz, lehet hogy hetekig is elhúzódhat.
Nekem a rekord ha jól emlékszem 3 hét és talán két nap volt ettől az üzenettől. -
zeon.hu
nagyúr
Ez a 2 csomag nagyon nem akar átkerülni az EO-hoz.
(Vannak olyan csomagok, amiket később rendeltem és már megjöttek múlt héten)158271900207849543604200
158271900211093603604200
Szerk.
Tudom, 11.11. és más is vár régóta.
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
kicsiPistike
tag
5 napos szállítás lengyelországból 7 nap alatt ért ide és németországból, a 15 napos szállítás kínából meg 9 nap alatt és tényleg kínából.
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #71045 üzenetére
Lengyelországból jött csak német szállítóval. A 7 nap az munkanap?
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #71047 üzenetére
Ez akkor még elfogadható, mert nálam is előfordult (EU-n belüliek) hogy volt amikor 2 munkanap alatt megérkezett és volt hogy 6 munkanap lett, szerintem már nincs az hogy mindennap küldenek ide csomagos járatot, legyen az posta vagy futár cég.
Ha jókor ér be a csomag akkor jön közvetlenül, ha már elment az aktuális szállítás akkor meg a következővel küldik, ami akár 2-3 múlva jön csak. Persze ha összejön egy teljes szállítmány akkor nem várnak, de ez megjósolhatatlan. -
csuhi17
tag
CH157229062NL holnapra számíthatok erre a csomagra? Már ki lett fizetve amikor küldték a számlát.
Átvételkor szeretném személyesen le ellenőrizni a csomagot, és nem tudom hogy intéztem a napomat.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Acer Nitro Óriás Magyar Gamer Laptop 17.3" i5 4210H 16GB 256GB SSD +1TB GTX 950M 4GB Dobozában!
- Asus Strix RX 560 OC 4gb GDDR5 DirectX 12
- 2 db Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 8GB CL16
- Samsung Galaxy Watch 6 Classic 47mm új állapot
- Lenovo Gamer Laptop i7 7700HQ 16GB DDR4 128GB SSD +1TB GTX 1050 Ti 4GB Jó Akku