-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Rendelésnél mikor lejár a határidő és ha nem reagálok semmit akkor úgy veszik, hogy megérkezett?
Ezt értettem félre, elnézésedet kérem. Javítom is a hsz-t.Akkor most tényleg a kérdésre válaszolok.
Célszerű figyelni a szállítással kapcsolatos infókat, ha hosszabb ideig nem mozdul, vagy nem odaillő bejegyzés jelenik meg, akkor célszerű jelezni az eladónak.
Azért nem 60 nap a normális szállítási idő, még hajóval is 55-56 nap a maximum valójában.
Ha finished és nincs itt rögtön dispute-t javaslom, mert ha letelik a 15 nap, akkor már semmit sem tehetsz -
Topikgazda
válasz chopin42 #23180 üzenetére
A malájoktól és szingapúriaktól óvakodj, meg Sanghaj-Pudong-tól.
Bár most egy küldeményem hétfő reggel óta a helyi postán vár a szabad ég alatt arra, hogy kinyissák a konténert (ez épp vízhatlan) és kiadják a kézbesítőnek.
Köszönöm a Választási irodának a sürgős levél küldését, még mindig azzal foglalkoznak, a másik levelet meg nem is említem.
Már 3-szor több idő telt el itt az országban, mint az ide szállítása.
De közben eszembe jutott, hogy még tart a kínai újév nálunk is, nyilván azt ünneplik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kuksa90 #23183 üzenetére
Nem saját érdek. Mint a Magyar Posta - mely állami cég- átvitt értelembe egy kis tulajdonosa, mint állampolgár nem igazán értem, hogy mi alapján nem hajlandók elvégezni azt feladatot amire kitalálták őket.
A küldemény megtett 2515 km 56,5 óra alatt, 44,7 km/ó sebességgel nem Magyar Posta fennhatósága alatt, a 186 km-t meg 133,5 óra alatt, 1,38 km/ó sebességgel a Magyar Posta kezelése alatt.
Jó értem, hogy nem folyamatosan mozgott, de így is számolhatom.
Ma sem kaptam volna meg ha nem érdeklődöm intenzíven, hogy ugyan miért nem nyitják már fel a posta udvarán hétfőn reggel 7:30-tól ott lévő konténert[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mormota79 #23190 üzenetére
Így megnézve ez már nagyon elveszett, mert 10 nap után visszaküldték volna, ha bármely postán ott lenne január 20-tól számítva 2-6 nap és kézbesítik.
Az is lehet, hogy nem jó a szám, valaki másét írták be.Erre már nyigodtan mehet a nem érkezett meg dispute.
Abban igazad van, hogy ennél a nyomkövetőnél ahol ezt nézted, nem arrived a megérkezés. Nekik ezek szerint a Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting ezt jelenti: Shipment with local shipping company
-
Topikgazda
válasz chesterboy #23196 üzenetére
Már vége február 21-el, ahogy az Összefoglalóban lévő ünnepi naptárban is látod, 9. pont.
-
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #23198 üzenetére
Nem kell vele foglalkoznod.
28. cikk
(1) Az Unió vámuniót alkot, amely a teljes árukereskedelemre kiterjed, és magában foglalja a behozatali és kiviteli vámok, valamint az azokkal azonos hatású díjak tilalmát a tagállamok között, továbbá közös vámtarifa bevezetését harmadik országokkal fenntartott kapcsolataikban.
(2) A 30. cikk és e cím 3. fejezetének rendelkezéseit a tagállamokból származó, továbbá a harmadik országokból érkező és a tagállamokban szabad forgalomban lévő termékekre kell alkalmazni.
29. cikk
A harmadik országokból érkező termékek akkor tekinthetők egy tagállamban szabad forgalomban lévőnek, ha az adott tagállamban eleget tettek a behozatal alaki követelményeinek, és a fizetendő vámot vagy az azzal azonos hatású díjakat az adott tagállamban e termékekre beszedték, és azt sem teljes egészében, sem részben nem térítették vissza.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz baandii #23201 üzenetére
Az egész magyar vásárlói kört tiltják általában, de itt is van vevő tiltó lista lehetőség, de ha jogos az oka a dolognak, akkor miért tiltana le? De ezért nem kell eltűrni a dolgot, belenyugodni a hibás teljesítésbe.
De ha elégedetlen vagy vele akkor minek vásárolná tőle? Az a probléma újból előfordulhat.
A szabály az, hogy létező terméket árulhat, ha elfogyott az nem érdekli az AliExpresst, akkor ne hirdesse.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Madycsa #23231 üzenetére
Ha valami a indításnál kimaradt beírhatod, de eseztleg új bizonyítéknak tekinti a rendszer és az eladónak reagálnia kell, csak felesleges időhúzás.
Kifogásoltam, hogy kamu nyomkövetési számot adott meg mert 280 km-el arrébb kézbesítették valakinek. Erre leírta, hogy az új év miatt késnek a szállítások. Szerinted mit reagáljak rá? Reject és kész. -
Topikgazda
válasz Bella80_ #23233 üzenetére
A megérkezést le kellene igazolni, mert csak azután lehet egyrészt dispute-t indítani a minőségi kifogás miatt, másrészt meg elméletben addig az eladó nem is rendelkezik a vételár felett.
Segítség az Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem írta a mobil nézetet, de ha legörget a belépés után az aljára van ott egy ilyen kiírás hogy Teljes verzió és azután a mobilos nézetben is látható az Összefoglaló kinyitása link.
Bár igazad van, a kezdő Prohardveres topik lakók ezt valószínűleg nem tudják.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem az a gond, hanem sem ez a dolog (egyáltalán a nézetek különbözősége) és az sem hogy vannak Összefoglalók nincsenek benne a PROHARDVER! - abszolút kezdőknek oldalon, amit javasolnak hogy aki regisztrál nézzen át.
Meg persze a regisztrációval járó szabályok megismerésének kötelező tétele sem működik. De ez már más téma. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Bianka91 #23246 üzenetére
Két lehetőséged van kérsz idő növelést, vagy ha nem adja fel automatikusan visszakapod pénzed. Még az utolsó napon is feladhatja.
Egyébként nyugodtan írhatsz üzenetet, hogy mikor szeretné feladni.
Ha gondolod nézd meg az Összefoglalóban a 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen leírást, ott bővebben el van magyarázva. -
Topikgazda
válasz Janika005 #23249 üzenetére
Köszönettel venném ha a hozzászólásban használnád a link gombot, szebb lenne.
Erre gondolok:
Szoval a lényeg hogy az Alitól ma a következőajanlatot kaptam
Sajna az angol tudásom a google fordítoban kimerül de ha jol értem a kettes opciot akkor csak akkor kapom vissza a pénzem ha visszakuldom a kijelzot a sajat költségemen ?
Ez még egyenlőre az eladó ajánlata, amit ha nem fogadsz el (Reject gomb) akkor az AliExpress döntését fogja jelenteni.
If your item is significantly different from the seller’s product description, you can
A: Return it and get a full refund, or
B: Get a partial refund and keep the item.A szabály ez, ha visszaküldöd akkor teljes refund (A) vagy egy másik kijelző vagy rész refund (B) és megtartod.
Ha az eladó nem vállalja a teljes vagy részleges postaköltséget önként, akkor saját költséged lesz.
Nem írtad milyen kijelző, mennyi a súlya, 250 g-ig 2590 Ft,500 g-ig 3610 Ft és 1000 g-ig 3610 Ft lenne a megfelelő módú visszaküldés.1500 g-nál éri el a vételárat a 7370 Ft-al.Ennél nem igazán tudok segíteni, mert csak a két opciód van elfogadod és visszaküldöd, nem fogadod el és jó eséllyel nem kapsz semmit.
Egy apró megjegyzés, ha az AliExpressen magyarként nem $-ban fizetsz a forintos kártyáddal, akkor veszteség keletkezik. A $-ról ők valami saját árfolyamon váltanak, aminek a végeredménye kedvezőtlenebb, mint ha a bankodra bízod a váltást. Jó csak pár forint.
Pl. ennél 22,87 € az 7194.63 Forint, ha $-ban fizetem akkor 27,65 $ ami 7050.75 Forint . Persze ngyobb érték esetén a különbség is nagyobb.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor is jobb az OTP árfolyama forint végösszegre a konverzióval is. Eddig ahányszor kiszámoltam kedvezőbb volt, de most nem néztem azt.
Attól is függ a végösszeg, hogy milyen a kártyád Visa vagy Mastercard, mert más árfolyamokat használnak és ettől is függ az OTP elszámolás.Itt tudod napra megnézni az árfolyamokat:
és azután nézheted, hogy az OTP hogy számolja el ténylegesen.
Lehet csinálni próbát a két deviza beállítással történő vásárlásra egymást követő kettő vásárlással, az Ersténél már csináltam ilyet, arra alapoztam amit írtam, pedig ők is €-oznak.
Más banknál persze megint más a módszer.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Janika005 #23253 üzenetére
Sajnos ez így van. Olcsón tudunk vásárolni, de vannak buktatói a dolognak.
Néha nálam is egyszerűbb volt a veszteséget "leírni", mint visszaküldéssel kísérletezni, mert sajnos az oda irányba is elveszhetnek a dolgok.
Akkor vagy 2590 Ft vagy 3610 Ft lenne, 250 g a váltás. -
Topikgazda
Most is csináltam egy próbát. Jövő hét elején megleszek a konkrét értékek, majd jelzem. Ráadásul a mobil app-on lehet kérni hogy vegyenek fel más devizát is, beírtam a forintot.
Bár a Banggood-nál és a Gearbestnél lehet forintban is fizetni, ekkor tényleg forint terhelés megy a bank felé, de ott is a $ volt a jobb.
Pl ez 11.11 $ ami 2833,05 Forint átváltással, a forintos ára meg 2906 Ft, €-ban 9,13 ami 2872,19 Ft lenne nekem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz internetezoo #23258 üzenetére
Ha majd tudják az Alipay-en azt is "csereberélni". Valami banki dolog van a háttérben.
Lépj be a mobil app-ba és kérd te is a forint felvételét a devizák résznél, akkor már lesz 2 kérés feléjük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz internetezoo #23261 üzenetére
Mást nem is tudsz, mert az a nemzetközi rövidítés. Kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán lesz-e valami reakciójuk rá.
-
Topikgazda
válasz internetezoo #23263 üzenetére
Nem az OTP a meghatározó, hanem hogy a kártyatársaság elfogadja-e és azután az OTP tudja-e használni.Azért az "egzotikus" devizáknak mindig magasabb a váltási árfolyama, mint a kommersz devizáknak, $, €, font mivel azok nagyobb forgalmúak.
De van az OTP-nek ez az oldala[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Rayden02 #23265 üzenetére
Nem érdekesség, ez két rendelés, mert amit kitakartál order id-et (amire semmi szükség, mert nem tudunk vele mit kezdeni) az különböző. csak ugye ugyanahhoz az eladóhoz rendezte be a képernyőn.
Amelyiknél a Pay now van írva nyomj a Cancel-re. Az volt az első 10:36-kor, de valamiért a 10:38-ast fizetted ki.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz internetezoo #23268 üzenetére
Megnézted azt a hszt-t ahol a z OTP kártyás vásárlás elszámolása van leírva? Az Aliexpress és az OTP közt semmi kapcsolat nincs deviza konverzió témában. Az Ali és a Visa vagy a Mastercard társaság van kapcsolatban. Majd a kártyatársaság és az OTP.
A kártyatársaságok meg nem a x-rates-t használják, van sajátjuk.
És nem adnak el neked semmi devizát, csak deviza eladási árfolyamon konvertálnak.
De ez már sok banki téma lesz a topikban. Lépjünk tovább.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomazin #23273 üzenetére
Ez csak teória szintű dolog. Nem tudni mi alapján kalkulálnák a devizát, az sem biztos hogy közép mert nem vesznek és adnak el devizát mint a bankok és így nem lehet a bankjaink konverziójához viszonyítani sem, hiába nézem mondjuk a rubel árfolyamot, nekem nem mond semmit.
A kártyás vásárlások elszámolása a bankjainknál nem középárfolyamos, talán egynél van így, deviza eladási a jellemző.
Azért néhány bankunk drágán dolgozik, így lehet még kedvező is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #23279 üzenetére
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #23281 üzenetére
Ezek szerint volt egy kérdésed kuponra, meg volt egy kérdésed a mobil app-ra.
Én a kuponra reagáltam, mert arra értettem a második mondattól.Tedd a kosárba, lépj be a mobil app-on és látod a kedvezményes árat. Ha adsz linket akkor megnézem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #23283 üzenetére
Milyen 20 cent? A 17,60-ból jön le valamennyi.
A kuponok nem minden esetben vonhatóak össze, ezt a 4 $-ot is kötik értékhatárhoz és eladói kuponnal ne vond össze, mert törlik a rendelést a kuponszabályzat megsértése miatt. -
Topikgazda
válasz DonThomasino #23285 üzenetére
Rosszul értelmezed az eredeti ár amiből lejön a 15 % és lesz belőle 17,6 $ az a felette lévő 20,71 $. Az app az tényleg pár cent általában.
Tehát a kép:
Az ár 20,71 $ a diszkont ár 17,6 $ a kedvezmény -15% 6 óra 37 perc 14mp-ig
Ha mobil app-ban fizetsz akkor még van kedvezmény.Az neked írta ki amikor igényelted, szerintem 20 $ most.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #23287 üzenetére
Nem mert ez 17,4 $ és neked 20 $ felettire használható fel. Ha kettőt veszel belőle akkor igen.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sunavlys #23289 üzenetére
Nem írja a meghosszabbítást, azt kéri hogy vond vissza (cancel) Ezután te is kérheted a védelmi idő kiterjesztését vagy ő is emelheti.
Bármit csinálsz ez igaz lehet: akkor bukom az árut? Nincs garancia arra hogy megkapod, viszont a vételárat amit kifizettél azt visszakaphatod.
Sajnos előfordulhat, hogy már megérkezett csak a mi postánk késve kézbesít.
Írd meg neki, hogy sajnálod de REJECT a választásod és ha megérkezne akkor kifizeted neki, de most úgy gondolod, hogy ez elveszett. -
Topikgazda
válasz sunavlys #23291 üzenetére
Elméletben ha meghosszabbítja kénytelen vagy, célszerű visszavonni, mert a megindított dispute az esetleg véget ér hamarabb, mint a ahogy lejárna a hosszabbított védelem és azután nem lehet újat nyitni ha lenne gondod. Ha visszavonod (cancel) akkor persze lehet nyitni újat.
Minden tevékenységnek van nyoma, az üzenetek sem tünnek el egy adott vásárlásnál.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen