-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Voice24 #40024 üzenetére
A csomagod vonattal van szállítva ezért van több érkezés.
Ha azt látod hogy megérkezett az itt van, de azzal még van munka átveszik a konténert, fel kel bontani konténert és a küldeményeket kezelésbe venni, az MP esetén ez lesz majd az első hivatalos bejegyzés, mivel elméletben 1 napja érkezett meg még korai a dolog.
Türelem. Az adatbázisok frissülés nem percenként történik.
De valójában csak egy tranzit országba érkezett meg, még nincs nálunk.
Jun 15, 2020 14:12 A feldolgozó központba megérkezett Vilnius, Litvánia a pontos fordítás.
Előtte pedig Jun 8, 2020 17:13 Dostyk, Kazahsztán
Neme sokára itt van, türelem. -
Topikgazda
válasz maestro87 #40025 üzenetére
Nem kell ezt túl agyalni, ha AliExpress-en belül megy a dolog és nem az eladó adta a kupont hanem be lett számolva az eladási árba akkor az eladó a teljes összeget kapta, ha ő adta volna akkor az ő vesztesége lenne az eredeti árhoz viszonyítva, de kedvezmény ami a
Szóval nem kell foglalkoznod vevőként hogy miként kap vissza valamit. Van amit visszakap, van ami üzleti kockázat.Ha valami nem érkezik meg akkor a dispute számától függetlenül jogos lesz, olvasok meséket én is nem nem adtak neki igazat, de a sumákolós vásárló esetén van így, normális vevőnél nem volt még ilyen.
A magasabb értékű valamit azt meg nem küldik nyomkövetés nélkül, szóval igazolni is tudom hogy nem kaptam kézhez, miért utasítanák el? -
Topikgazda
válasz fagylalt #40027 üzenetére
Ilyenkor mielőtt dispute-t indítasz megnézed a böngészős felületen hogy hol tart a szállítási védelmi számláló, ha még van belőle , nem idítasz dispute-t.
De Jun 12, 2020 17:52 elindult vasúti szállítással ide Csungking-ből
Kantonból nem tudták légi úton elküldeni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Voice24 #40032 üzenetére
Az első mondat az lenne ha azt látod hogy megérkezik ide, akkor még itt akár 1 hét is lehet mire elkezdi a feldolgozást a MP.
A vasúti szállításnak ez a folyamata, vannak tranzit állomások ahova megérkezik és ezt a Cainao logisztikai cég könyveli, mivel ők az AliExpress szállítója ezért te kapod ezeket az értesítéseket is. Egységes a szöveg a megérkezésre ezért van ...arrived in your country
Ez meg már papíron 11 napja itt van, és még mindig semmi. és ennek hivatalos nemzetközi postai nyomkövetési száma van, mint ennek a vonatosnak? Ha nem az a 11 nappal ezelőtti megérkezés nem igaz.
Nem kell összekeverni a könyvelt és a nem könyvelt küldeményeket, a logisztikai cégek aztán írnak mindenféle hülyeséget.
Az Összefoglalóban (5. pont) ott vannak a normálisabb nyomkövetési oldalak, a Postal Ninja mutatja vonatosok teljes "életútját".[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz fagylalt #40034 üzenetére
Ez volt az alap, ha letelt és a 91.-napon indítod akkor elméletben így van, de ez igaz azokra is ami 90 napon túl van, senki nem azt írta hogy nem kapod meg a Full refund-ot.
És az is igaz hogy járvány miatti késés dolgok ezen garancián felül vannak, nem számolnak a 90 napba bele. -
Topikgazda
válasz Voice24 #40036 üzenetére
Ez nincs Magyarországon.Van egy kód a érkezésre ahhoz ez a szöveg van társítva: Your order has arrived in your country.
Ez jelenik meg mindig ha ezt kódot alkalmazzák. Dostykba megérkezik, ott ezt feljeygzik mert ott teszik át a konténert a kínai vasúti nyomtávról az "oroszra" majd ezt is át kel rakni análunk használatosra, így ezért van több megérkezési bejegyzés.
Azt hogy miért nem használják a tranzit országba való érkezés megnevezést (ilyen is van) annak okát nem tudom, tehát nem szó szerint kell venned a fordítás.
Ha kétségek merülnek fel akkor nézd meg a Postal Ninja-n egyébként meg nézed a megszokott nyomkövetési oldalon, de inkább Parcelsapp-ot javaslom. -
Topikgazda
válasz Vertigo18 #40052 üzenetére
Én azt csinálom amit az Összefoglalóban a máshol kézbesítésre írtam, nem szokták késleltetni, még ha 25 nap is van hátra a szállítási védelemből. Mivel az egy másik küldemény nyomkövetési száma és azt máshol kézbesítettek valójában nem kaptam igazi nyomkövetési számot, így nem igazán kell várnom, szaladgálnom utána.
-
Topikgazda
Van a DHL posta és a DHL Express futár, de az időtartam az 95% annyi lesz, ha DHL akkor 7600 Ft a vámeljárási költség és az 129 € utáni áfa (úgy 12200Ft) amit kell még fizetned az átvételkor. Ha Kínából jön.
Magyarországra kéred és €-ban fizetsz? A $-al kevesebbet fizetsz forintban egy 1000-es ennél.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maestro87 #40063 üzenetére
Az eredeti kérésedre is válaszoltam ami ez volt:
Sziasztok!
Egy 4,99$-os termékért 1,25$-t fizettem, a többi Aliexpress kupon volt, és nem érkezett meg a termék.
Dispute esetén ha beírok 1,25$-t, akkor mennyit fogok vissza kapni? Mert azt tudom, hogy ha 4,99-et írok be, akkor is csak 1,25$-t kapok, meg elvileg a kupont vissza ha még nem járt le (de lejárt).Mivel van a kupon amit visszakapsz ha sztornó lesz a vásárlás és van olyan amit elveszítesz és nem írtad konkrétan milyen kuponról van szó így csak általánosságban válaszoltam azt hogy kupon szabályzat. A pénz meg annyi amennyit írsz, mert nincs más opció.
Refund esetén akkor az van a ez eladónál amit írtam és ezzel neked nem kell foglalkoznod.
Te azt kapod vissza amit konkrétan kifizettél. Ő meg a termék árát leírja veszteségként, ha nem volt rá szállítási biztosítás elvesztés ellen. Kupon ide vagy kupon oda.Az hogy ha később megjön és ki akarod fizetni az megint más dolog.
Rád van bízva, hogy kifizeted és mennyit, de mivel te kuponnal már nem rendelkezel és még is fizeted azt amit vagy az AliExpress vagy az eladó adott kedvezményt kupon formában arra meg nincs mit válaszolnom. A te dolgod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz GT5402 #40069 üzenetére
Mi a nyomkövetési száma és ez a DHL Express oldala? Még a beérkezés előtt értesítenek és bekérik az igazolásokat hogy amikor megérkezik rögtön tudják továbbítani és így kézbesítéskor fizeted a költségeket.
Ha ők nem kerestek eddig akkor az adott számmal érdeklődj telefonon. +36 1 2 45 45 45
Ez az keresőjük azért nézz már rá itt is. -
Topikgazda
válasz szemmelver #40070 üzenetére
Ez postai lesz, köze nincs a Meest-hez. Van még ez a küldemény azonosítója: LP00173367965991 de annál április 14 az utolsó bejegyzés.
-
Topikgazda
válasz maestro87 #40068 üzenetére
Az utolsó kérdésed az egyszerűbb, rész refundot kérsz, ha 20-at írsz be annyit fogsz kapni, ha elfogadja az eladó ezt a kérést. Ezt az AliExpress oda is fogja adni hiszen az eladó még nem kapta meg a pénzt (dispute időben vagyunk.
Az eladási árból az AliExpress fizet 20 $-t és a te 80-at, így az eladó kap 100-a ha nem volt probléma.
Ha ebből te visszakérsz 20-at, akkor technikailag simán visszaadják neked és az eladó akár a 100-at kapja meg, ha volt neki eladói védelem szolgáltatása, ekkor a kupon nem befolyásol semmit. Az hogy az AliExpress betudná a saját kupon értéket visszatérítésként ami feléd nem igazi pénz, csak az eladó felé lenen az nem valószínű, így az eladónak járó pénzt fogja csökkenteni.
Ha pedig teljes refund akkor visszakapod azt amit te fizettél és kapsz egy másik azonos értékű kupont ha ez teljesül: No new coupon will be issued after the refund or return unless the refund or return is caused by the supplier's failure to ship the full order within the shipping period. If this is the case, a new AliExpress Coupon with the same face value will be issued.
Ekkor az eladó csak eladói védelem esetén kapja meg az eladási árat, egyébként bukja a pénzt.
De ez a AliExpressen belüli reklamáció esetén lenne így. -
Topikgazda
válasz sztanozs #40082 üzenetére
Tavally októbertől változott az AliExpress standard szállítás, akkor került be ez a módi ezt akkor heteken keresztül tárgyaltuk. Segítség és magyarázat Összefoglaló, 11. Egy rövid összefoglaló az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő Észt postai számos vagy SyTrack (SunYou) küldeményekről.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nyisziati #40090 üzenetére
Nem fontos azért. Minek? Alapértelmezett az összes oldalon, aki elsőként találkozik vele próbálja ki. Kapcsolatfelvétel egy chat robottal, aztán ha jól van beállítva továbbít egy operátorhoz. Ezen nincs mit magyarázni és fairi is rámutatott arra hogy egyszerűen elérhető.
Nem kell keresgélni, ott van képernyőn, a böngészős oldalon meg le sem lehet "tagadni" eleve vásárlási oldal alap eleme mert csak vásárlásnál vannak problémák és egyértelműek a szövegei. Az app-ban is ugyan nem EVA robot hanem fülhallgatós mikrofon a chat elérés, ránézve nekem az jut az eszembe.
Legtöbben inkább azt kérnék hogy az legyen megosztva az hogy miként lehet kikapcsolni.
De átgondolom a kérésed újból.Most tényleg egy fizikailag létező üzlet ügyfélszolgálatát említetted fel?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha valakinek gondja van az ügyfélszolgálat elérésével akkor a következő módon éri el.
Böngészős felületen:Belépés után a felső menüsorban vagy alul a Help menüpont és a Customer Service választása
Ezután az általános Help oldal alján az Online Service
Mobil app-ban:
Belépés után alul az Account, a következő oldalon a Services rész Help Center
-
Topikgazda
válasz sztanozs #40100 üzenetére
Ezt beszéltük több héten keresztül.
Ez van írva címnek: az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő Észt postai számos vagy SyTrack (SunYou) küldeményekről.
Ez röviden a lényeg
Most még akkor a leíráson belül is ismételjem ezt el?
Ha ezzel küldik, az a te szállítás opció választásod, a cím a fix a rendszerben így az van mindig megadva, akár címre akár máshova adják le, nem random teszik le, hanem a legközelebbi pontra, az más kérdés hogy a járvány miatt csökkent az elérhető pontok száma, de talán újra megnyílnak. És az is hogy néha tévednek. De az orvosolható és átszállítják, ez többek szerint működik.
A mászkálásban igazad van, de a postára is be kell mászni (az is egy pont) mert a posta sem szállít ki mindent, az sem mindenkinek a közelében van.
Annyit tudj hogy ennek ellenére van igazi észt postás küldemény küldés amit a posta kézbesít és címen, a SyTrack (SunYou) is jöhet postával de akkor ezek nem AliEpress Standarkénr vannak megadva.
És szoktak olyat is hogy hiába fizettél kínai postás air mailt- akkor is ezzel küldik. -
Topikgazda
válasz Directors #40102 üzenetére
Nem, mert ez könyvelt küldemény amit címen kell kézbesíteni a postának. De van ahol elsunnyogják. Úgy mint nálad is, lehet hogy csomagos próbálkozott 8 óra körül és már vissza is vitte ottani átvételre egy órán belül. Szerintem el sem indult vele a kézbesítő. Bár ott nem tudom miért 17 Jún 2020 05:56 ilyen korán kezdenek dolgozni a kézbesítők?
Persze ha a kézbesítés nem sikerül, akkor be kell menned érte és még mindig a postás írja alá hogy kézbesítve ( a járvány miatti jogtalan előírásuk) és berakja a postaládába ha belefér.
Nézd meg van-e valami értesítés és menjél be érte, ez külföldről jön nem lehetne postán maradó, mert ezt eddig annál írták:
2020.06.17. | 09:07 Kézbesített Sikeresen kézbesítve Abony posta[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem azt kérdeztem, de egyébként lehet úgy érkeztetni a külföldit is.
Ajálott levélre lettem volna kíváncsi mert adtam fel, de nem tudom a nyomkövetési számot mert elvesztettem a feladóvevényt és így nem lehet megnézni. Egyáltalán mit írnak amikor oda megérkezik. Azt hittem hogy tudod azt is. Csak azért kérdeztem.
-
-
Topikgazda
válasz Csatravi #40147 üzenetére
Ezeknél nincs semmi személyes adat.
A vonatos szállítás lényege az hogy elindul ebből a városból, megérkezik Kazahsztánba, majd Brest vagy Vilnius és majd azután Magyarország, minden alkalommal lesz majd egy Megérkezés az országodba szöveg.
A kereskedő feladja a postán, a posta elszállítja egy postai kicserélőközpontba, ott meg csinálják a kifelé történő vámolást majd valami szállítóeszközre rakva elindítják. Ez folyamat van leírva -
Topikgazda
válasz pszichiater #40150 üzenetére
Senkimás, csak a posta szállítja. E
bből is látszik hogy gagyi a mobil app felülete, szépen megtudja kavarni az embert, én csak a az olcsóbb fizetés miatt használom, ha él az eladónál ez az opció, a böngészős verzió nem kavar meg az egyértelműbb. -
Topikgazda
válasz Csatravi #40153 üzenetére
Abból lesz 3, az sajnálatos hogy kínai nem tudja elolvasni a kínai szöveget, mert egyértelműen írja az országokat.Kazahsztán nem ygenlő Magyarországgal ennyit talán tud értelmezmóni.
De a kézbesítés vagy annak a kísérlete ami szükséges hogy arról beszéljünk hogy igazából megérkezett.
Ha levél neki megérkezik Csingkungba és ő Sanghajban lakik az még nem lesz neki kézbesített állapotú, mert nem kapta meg.
De itt nézd meg mert ez pontos nem a 17track valami, még fordításod is jobb lesz.Postal.Ninja linkje pontos nyomkövetés
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #40159 üzenetére
Más is egyet kapott, a képen valóban 4 van de 1 darab amit megveszel. Más mennyiért ad ilyet?
Pictured despite appear 4 send only 1 28 Feb 2020 18:55Size: as picture pedig azt jelenti hogy a képeken a méret (size), nem a quantity (mennyiség) szó van használva és tényleg ott a méret.
A Color: 1-16 pedig a termék variáció.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
3
Emelkedtek a posta díjak ott is április 8-tól, persze csak két emelés (01 és 04) volt náluk ebben az évben még, nem úgy mint a Magyar Postánál aki július 1-től a 4. emelést hajtja végre.
Az árak meg a gazdasági válság miatti költségnövekedés. Mert a járvány ezt is hozta magával.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az eladó nem refundolja a pénzt, amikor már ő megkapja azt nem lehet visszakérni.
Amíg nem igazolod le azt, hogy megérkezett és nincs vele gondod addig az Aliexpress kezeli a pénzt, így tőlük kapod vissza, ha csak az eladó nem állítja be hogy elküldte, még akkor is ha te előbb kérted a vásárlás törlését. Sajnos a te törlési kérelmedet figyelmen kívül hagyhatják. -
Topikgazda
válasz ecaddsell #40191 üzenetére
Nincs ilyen opció, pontosabban van egy egyszerű, belépsz a shopjába és a keresőben azon az oldalon, a webshopba keresel.
Van keresel egy terméket, feladja a listát ott választasz.
Ekkor lesz keresési lehetőség a az üzletben (In this store) vagy az AliExpressen ( On AliExpress)Vagy a Store home-ra kattintasz és akkor ott tudsz keresni, képen jobb szélen a nagyítós rész
Ha egy terméket keresel az pedig feladja az összes webshopot, de mivel 50 karakter a kereső szó, nem lehet kapcsolt keresést csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- World of Tanks - MMO
- Hardcore café
- LEGO klub
- Spórolós topik
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs