Új hozzászólás Aktív témák

  • fagylalt

    senior tag

    Sziasztok,

    Még január 29-én vásároltam egy terméket Alin (25,66$ értékben), amit elméletileg nemzetközi ajánlott csomagként adtak fel, viszont ez azóta sem érkezett meg. Nyitottam egy dispute-ot, amibe full refundot kértem még máj. 24-én. Az eladó az utolsó (5-dik) napon (máj. 29-én) beköpött egy 0$-os ajánlatot, aminek a magyarázatát/indoklását értelmezni sem tudom (valószínűleg nem angol nyelvű).

    Nyilván ezt elutasítottam, amire az AE közbelépett: elutasítottak, mivel szerintük hibás a dispute reason, mert transitban van, ami részben igaz.

    Csakhogy amikor bejelentettem, a tracking szerint az utolsó státusz megjegyzésébe security return volt beleírva.

    A tracking szerint jelenleg pingpongozik, illetve a csomagszám is lejárt. Elképzelhető, hogy fake? RE027739634CN

    Az Ali azt írta várjak 3 napot, hátha megérkezik...nos vártam eleget és természetesen még most sem érkezett meg. Május 31-e óta semmilyen visszajelzést nem kapok. Mit javasoltok mit tegyek? Indítsak charge back-et a bankomnál?

    A vásárlói védelmet az eladó kb. már 3x meghosszabbította önkényesen. Türelmesen vártam szerintem elég sokat, de most már betelt a pohár.

    Szerk.: A három napos ajánlatukat május 31-én kaptam, szóval több 2 hete.

    Előre is köszönöm a segítségeteket!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák