-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Én nem a helyi postára értettem, az NPKK-ra, ott nem írnak értesítőt.
De lesz majd itt postás kolléga aki megerősítheti hogy néhány kivétellel azért a kézbesítésre váró küldemények nagyobb része nem 3-4 hétig vannak náluk .
Érdemes lenne elmenni oda dolgozni és lehetne látni hogy nem egészen úgy van ahogy gondolod.
De mivel ezek nem könyvelt küldemények így sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom az elméletedet, csak néhány postai információ alapján írom azt hogy nem valószínű hogy így lenne. -
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #41812 üzenetére
A DHL Express saját maga vámol. A postánál van a vám külön.
-
-
Topikgazda
Nem minden zsákban érkezik és tárolódik.
Olyan biztosan állítod ezeket, mint aki nap mint nap ezzel foglalkozna. Konkrét tapasztalat vagy vélemény?
De a tűzvédelmi és munkavédelmi szabályok nem teszik lehetővé hogy szanaszét heverjenek a küldemények, ezért is van fenntartásom ezzel a véleménnyel kapcsolatban. -
Topikgazda
válasz Thunderace #41828 üzenetére
Én megvárnám hogy a szállítási védelmi idő lejárjon és azután a dispute.
-
Topikgazda
Te hiszel a külsős nyomkövetési programok bejegyzéseinek, amelyek egy adott tételhez akár más-más szöveget is rendelnek hogy az igaz, rendben van, én viszont nem hiszek. Az a tény igaz ha átvettem, hogy az megtörtént.
Nézd én azzal zárom, ha nincs első kézből, szemmel is látott információd erről, akkor ez csak találgatás, egy fiktív elmélet.
Én ha ilyet osztanék meg, akkor hangsúlyoznám hogy ezt egy hipotézis és bizonyíték még nincs rá.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AndrewBlase #41853 üzenetére
Csak azt a pénzt vonták le ami a AliExpress vásárlások közt a vásárlásnál van. A bankod viszont azt is zárolta aminek az ára nem fog a kereskedőhöz kerülni, mivel nem tartozik hozzá vásárlás, majd feloldja a bankod a zárolást és hozzá fogsz férni
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #41899 üzenetére
Összefoglaló, 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen
Röviden összefoglalva, hogy egy vásárlás folyamata hogyan történik, valamint tipp EU raktáras eladó kereséshez. -
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #41904 üzenetére
Értem, de ha nincs egy termék az EU-s helyekről szállítóknál akkor nem fogsz találni ezzel a módszerrel sem.
-
Topikgazda
A 15 napon belül újra lehet nyitni, a PayPal esetén viszont úgy kell elfogadni, hogy adja hozzá a vételárhoz a PayPal jutalékát ami 5,4%+0,3 $ mert csak úgy tudja küldeni, hogy a fogadó félnél a PayPal a jutalékot levonja, tehát
5 $ -> 5,6 $
10 $ -> 10,89 $
15 $ -> 16,17 $
20 $ -> 21,46 $
50 $ -> 53,17 $
100 $ -> 106,03 $[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #41914 üzenetére
Ha dispute indult akkor nem kapja meg a pénzt, ha a vevő javára döntenek.
Ha nincs dispute mert törlöd, akkor majd megkapja és akkor nullszaldós lesz a vásárlás ha a pénzt visszajuttatja hozzád.
Nincs ezzel gond engem így ne vert át eladó, lezártam és másnap meg is jött a pénz és lett volna még 10 napon dispute-ozni, ha nem teljesíti.
Jobb neki ha így küldi, mert a dispute rontja az üzleti besorolását és ez költségemelést jelenthet az AliExpressnek fizetendő jutalékokba.
Nálad az nem végleges döntés, mert hiába fogadtad el, ha az eladó benyújtott egy kérelmet hogy ezzel gondja van, azért olvashatod a képen hogy várnak még valamire, de nem tőled. Waiting for both parties to respond[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #41918 üzenetére
Ha lezárod akkor amíg a 15 napon belül van megnyithatod, de csak telnek a napjaid, döntened kellene. Lényeg az, hogy nem tudni hogy az eladó hétvégén foglakozik-e pénzügyekkel, de ha van pénz forrása a PP-n akkor pár mp és a pénz nálad van.
Én valójában megírom hogy oké ez a PayPal azonosítóm ......, xxxx pénzt küldjön (rászámolva a PP jutalék) és kérem hogy 48 órán belül tegye meg (a hétvégét nem számolom bele), mert egyébként újból indítom a dispute-t.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #41921 üzenetére
Általános szabály hogy dispute csak a vásárlói védelem ideje (Purchase Protection time) alatt kezdeményezhető, kivéve, ha leigazoljuk a megérkezést, ami után még 15 napon belül lehet dispute-t indítani.
Dispute indítás végső határideje a szállítási védelmi idő lejártát követő 15 nap, ilyenkor a rendszer teljesítettre zárja a vásárlást, de ne várjon senki a 14. napig.
Ha a szállítási védelmi idő vége közeledik, érdemes elgondolkodni hogy kérjük a szállítási védelmi idő növelését az eladótól. Sajnos a postai szállítás ideje kiszámíthatatlan, néha csak adni kell még pár napot.
Ha az eladó feladta a megvett terméket, a feladás napja után a 11. napon lehet dispute-ot nyitni.
Ha a védelem lejárta előtt nem indítható dispute, mert az AliExpress rendszer felad egy későbbi érkezési dátumot, vagy azt hogy folyamatban van a szállítás, akkor azt követően legyen elindítva, itt is van lehetőség maximum 15 nap dispute-ra, de annyi napot ne várjon senki és ne fogadja el az újraküldés lehetőséget az eladótól.
A "megszakított" Cancel dispute (dispute megszakítása) esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le.
Az eladónak a megindított dispute-ra 5 naptári napon belül kell reagálnia, ha nem teszi meg, akkor automatikusan megkapjuk a refund összegét 3-15 munkanap alatt.
A visszatérítés - refund - automatikusan fog visszakerülni arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz pszichiater #41930 üzenetére
Vigyázz, az olcsó DHL az postai szállítás, a drága az pedig a DHL Express, de ez utóbbi a gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pszichiater #41934 üzenetére
A felső értéke annak amennyit írnak mellé.
-
Topikgazda
válasz G.I.JOE #41938 üzenetére
Ez a küldemény azonosító amit a vásárláshoz kaptál, ezt adta meg a logisztikai cég az eladónak, a nyomkövetési szám a RB956829447SG ami hozzátartozik. Azonosak a bejegyzések. De a Arrive at transit airport az nem Magyarország ha ide indult, hanem mondjuk Frankfurt a a németeknél, mert HK-ból odaérkeznek elsőként. Az MP nyomkövetője is egyezik az utolsó két bejegyzéssel.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Némi tévedés van abban amit írnak a bal szélen, max december 31 él az UK eddigi vám és áfa státusza. A jobb oldalt meg az van hogy fizetted a vámot, ami 0% és az Áfá-t ami 27% (vételár és száll költség az alap) és persze a vámeljárási díjat, ha DHL Express hozza. 7600 Ft
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz t72killer #41943 üzenetére
Téves a Revolut nyilvántartása. Emlékeim szerint szokott ilyen probléma náluk előfordulni.
Nézd meg légy szíves az AliExpress rendeléseket a böngészős és a mobil app-os felületen, mennyi élő vásárlásod van, ami szállításra vár vagy szállítják az érintett napon történt vásárlásokból. ezeknek van a pénze az AliEXpressnél. Ők biztos nem emelték egy törölt vásárlás összegét, ami nincs törölve az van náluk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vendingo #41951 üzenetére
Mivel többször felmerül ez, legutóbb 3 napja, ezért már hosszú ideje beírva az Összefoglalóba is az alábbi pontnál: 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen Röviden összefoglalva, hogy egy vásárlás folyamata hogyan történik, valamint tipp EU raktáras eladó kereséshez.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Okosandroid #41962 üzenetére
Ha megadnád a nyomkövetési számot könnyebb lenne segíteni. De ha 29 -én adja fel az ide Magyarországra úgy 5-8 munkanap múlva ér ide még futárral is. Az a 30-i bejegyzés az ottani kicserélőközpont lehetne szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Vagy kb 20 napja gyűjti a postahivatal őket, Mi a bizonyítékod erre az állításra? Ha nincs konkrét bizonyíték, akkor csak rágalmazod a Postát és a dolgozóikat, hogy nem végzik el a munkájukat. Ez te összeesküvés elméleted, ami véleményem szerint téves, nem gyűjtögetnek hetekig a helyi postán küldeményeket, nem ide értve a 20 napos őrzésű, át nem vett küldeményeket. Még mindig elhiszed hogy külön vezetik a nem könyvelt küldemények megérkezését.
Nekem azt válaszolta a Posta Ügyfélszolgálata hogy ők nem írják be ezeknél a megérkezést. Én elhiszem nekik, de nem fogok már rájuk kérdezni. Tegye meg más.A rágalmazás az ÁSZF szerint tiltott, az hogy mást rosszhiszeműnek tüntetsz fel az is tilos.
Megint nem használtad az OFF topik beállítást a hozzászólásodhoz, mert amiket írtál ezek postázásos témák.
Kérlek hogy tényeken alapuló hozzászólások szülessenek, vagy jelezd hogy ez csak magánvélemény, bár a rágalmazás az esetben is igaz lehet, így nem kívánatos. -
Topikgazda
válasz Okosandroid #41966 üzenetére
Itt volt 31-én
31 Júl 2020 21:37 The parcel has reached the parcel center. Neuenstein, Germany.
Nem kell megijedned ez jó, mert majd a GLS hozza, ott a központjuk
Itt pedig tudod követni -
Topikgazda
válasz Voice24 #41969 üzenetére
Hát meg szokott érkezni, elsőként Hollandiába és a következő megérkezés az Mo. Kérdés hogy neked ez melyik bejegyzés, első vagy második.
Itt egy minta. 04.14 Hollandia, 04.22 Mo
A PR ..YP az a Yanwen azonosító, szállítási nyomkövetési szám a holland szám, YP kóddal nincs ország[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jozsohaver #41975 üzenetére
Lehet kérni átirányítást is, bár ez pénzes szokott lenni és ha nem tudják átadni akkor a postán átvehető, de jobb lenne a helyi kézbesítőrészleggel megbeszélni
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pszichiater #41978 üzenetére
Azt írja hogy indíts dispute-t, visszaküldték nekik a terméket. Ilyenkor én azt nem értem ha észreveszi hogy valami visszament hozzá akkor arról miért nem értesíti a vevőt?
-
Topikgazda
válasz pszichiater #41981 üzenetére
Írtam hogy az ottani kicserélő központig jutott el. Ha van a vele valami gond, hiányzik a kifelé történő vámoláshoz valami, sérült vagy nem megfelelő a csomagolás, nem veszi át a szállító akkor nem fogják több ezer km-re elküldeni, megy vissza a feladóhoz.
-
Topikgazda
A Revolutnál kell keresgélni, az AliExpress már rég elküldte. Amikor azt olvasod hogy a javadra zárult, ott a zöld betűs összeg, akkor ők max 2 munkanap múlva elutalják, jellemzően 3-5 nap és a bankszámlára megérkezik. Június 14 az vasárnap volt így 15-16 lehetett az utalás és ha bankhoz ment volna akkor már pénteken vagy legkésőbb 22-én jóváírták volna.
A Revolut az ami összevissza könyvelget vagy késik vele. Nem egyedi a problémád.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz t72killer #42011 üzenetére
Hidd már el hogy nem ment el az AliExpress-re semmi pénz. Normál esetben minimum 24 óra amíg a bankban van a pénz a kártyás fizetés után, azután a kereskedő bankja pár napon belül lekéri a pénzt és a bankod elutalja nekik.
De ez csak akkor történik meg ha van érvényes megrendelés, vásárlás hozzá.
Nálad nincs, tehát el sem ment a pénz. A Revolut belső könyvelése kattant ki.
Egy nem létező vásárlást kerestetni az AliExpress-el és igazolást kérni róla hát nem is tudom.
Elküldted már a Revolutnak azt hogy a vásárlás törölve, mellékelve a "vásárlási" oldal képét? -
Topikgazda
válasz HUNRobar #42025 üzenetére
Nincs jelentősége hogy EU vagy kínai, ha itt van akkor kézbesítik mindkettőt, amit írtam időket az vásárlástól, elküldéstől a kézhezvételig számolt idő. Persze itt is szokott néhány % csavargós csomag lenni, de ha nem veszik el akkor 20-25 nap a jellemző maximum kézbesítési idő.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!