Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz mzso #25110 üzenetére

    Most mi nem érthető? Ha nem akarod értékelni a megérkezés pillanatában, akkor az értékelési oldalon Cancel- választandó. Ha 60 napon belül érkezik meg a termék, akkor neked kell igazolni a megérkezést. Nem mindenki dispute-al indít rögtön.
    Ha minden dispute indításra zárná a vásárlást, akkor nem lehetne dispute cancel esetén újra nyitni, akkor meg az lenne a bajod. Persze erre azt írod, hogy akkor meg automatikusan vegye vissza.
    Ez így működik.
    Ezt a vásárlást nem értékelted és akkor? Egy negatívval még nem lesz neki sokkal rosszabb. Most már tudod a sorrendet és legközelebb nem marad el.

    Belépek az Aliexpressre, vásárálási listát választom, https://trade.aliexpress.com/orderList.htm
    Rákattintok az egyik vásárlásnál lévő Track Order gombra.
    Látom a szállítási információkat ezen a linken http://track.aliexpress.com/logisticsdetail.htm?tradeId=99999999
    Semmiféle végtelenül átirányított oldalt
    Ezen az oldalon alul ott a vásárláis azonosító linkként Order number: 9888888888 rákattintok és vissza kerülök https://trade.aliexpress.com/order_detail.htm vásárlás oldalára.
    Ha felül a My AliExpress > Order List > Track order résznél az Order list linkre kattintok, akkor pedig ide kerülök: https://trade.aliexpress.com/orderList.htm
    Mi működik rosszul?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák