Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz peestike #53431 üzenetére

    Nem mentegetés, de mobilszolgáltató és Internet szolgáltató hibája is szóba jöhet. A hétvégén mindkettő vonalon voltak gondok.
    Az automatikus számtógépes vámolási feldolgozás lényege hogy nem a küldemény címkét nézegetik. De ezt ők is írták, idéztem és én is írtam. Erről beszélünk.
    Az még nem a kézbesítési folyamat, ahol elsőként a OLK-ban el kell dönteni hogy mely városba küldjék, ehhez sem kell olvasni semmit a címkén, hiszen az irányítószám adja az automatikus feldolgozás lehetőségét, csak a kézbesítő postán kell ránézni, de az már nem vámolás hanem egy másik folyamat.
    És még egy másik dolog mondjuk csökken a harmadik országból érkező eddig úgy 15 millió küldemény 8 millióra, de mindegyikkel egyedileg kell foglalkozni, szerinted ha csak emberek dolgoznák fel, mennyi idő lenne? Bárhogy működne mindig lesznek problémák a rosszul megadott adatok miatt, sose lesz 100% hibamentes.
    Pl minden jó az adatok közt, csak épp a vám-árúnyilatkozatról lemarad az IOSS szám, ez már megy is az SA feldolgozásba.
    A probléma most azért nem az értesítő, mert azt könnyebb elintézni, hanem a téves SA vámkezelés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák