Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cof

    veterán

    válasz KaiotEch #64155 üzenetére

    Hát, ott sem egyszerű a helyzet csak ha már ember kell a megoldáshoz. Addig csak jön a buta automata előre megírt sablonszöveg.

    Aztán levelezel 2 hétig, de nem történik semmi érdemleges előrelépés. Annyira nem fognak hiányozni.

    Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

  • V/

    Topikgazda

    válasz KaiotEch #64155 üzenetére

    Én a fizetések védelméről írtam, arról hogy visszaéltek volna az AliExpress fizetéskor megadott kártya adatokkal én bizony olyat nem halottam, olvastam, szóval ezen nincs mit vitatkozni, köze nincs az eladókhoz.
    De ha nmár felmerült a téma.
    Azért hidd el hogy a PayPal-nál is vannak némi problémák ilyen tekintetben és mivel elsőként az eladó reagál a reklamációra nem PayPal és az eladó elfogadja azt amit megreklamáltál rögtön küldi vissza a pénzt.
    A PayPal közreműködését, döntését külön kérned kell, hányszor kellett ezt kérned? Ha nem jutottál el addig akkor az eladó önként teljesített.
    Próbáld ki mostanában a PayPal védelmet az eBay fizetésnél, meg fogsz lepődni.,
    De nem értem az eladót védik dolgot, láttam már reklamációt ahol annyi volt írva hogy nem működik, se kép, se videó nem volt mellékelve, ha az ilyet elutasítják azzal az eladót védik? Persze igen, de bemondásra sehol nem kap pénzt vissza senki.
    Olyat is hallottam, láttam hogy mindig reklamált hogy nem jött meg, mert direkt nyomkövetés nélküli szállítást választott azért hogy tudjon reklamálni azzal hogy nem kapta meg, pedig kézhez vette, sportot űztek belőle. Ezek ellen hogy lehet védekezni?

Új hozzászólás Aktív témák