-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz krsztk #66692 üzenetére
Valójában céges vámolást csinálnak és nem igazán foglalkoznak egyedi csomagokkal. Mivel csak vámjogi adminisztrálás történik a hozzájuk kerülő küldeményekkel elektronikusan (mert vámmentesek és csak a csökkentett tartalmú vám-árúnyilatkozat vám felé elküldése van mint munka és azt egy program is elvégzi) és azután adják át szállítólevélen az Express One-nak nem igazán tudnak segíteni, főleg olyan mennyiség ű csomag mellett.
Nem fogják keresni, nem fognak igazolást adni hogy elveszett mert nem a te nevedben végzi az országba beléptetést, nem te vagy az ügyfél nincs értelme hívni őket.
Ha 45 napig nem kapod meg akkor az elveszett, indulhat a dispute.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz krsztk #66695 üzenetére
Ahogy minden logisztikánál és munkahelyen védekeznek a dolgozói lopások ellen, de nem ezeknél "lopják".
Jön egy konténernyi csomag, van szállítólevele ahol felsorolva a tételek mivel ez elektronikus adatállomány az tovább küldhető a vámosoknak, ezután odaadják a konténer tartalmát az Express One-nak a szállítólevél alapján, (lényegében nem is kell egyenként fogdosni a csomagokat ha van targonca) ha az aki küldte minden csomagot berakott a konténerbe, akkor az Express One tudja kézbesíteni.
Több alkalommal futottunk olyan hibába hogy az okmányokon ott volt a csomag azonosító, viszont a konténerben nem volt benne, értelemszerűen ha kiszállításig automatizált a feldolgozás csak akkor derül ki hogy hiányzik valami. Ez sem ellopás mert máshova is kerülhet, leeshet a raklapról, a szállítószalagról lényeg az hogy nem csak szándékos eltulajdonítás lehetséges. -
Topikgazda
válasz krsztk #66725 üzenetére
Nem gondolom hogy van jelentősége, ezeket elektronikusan, a küldemény kézbevétele nélkül "vámolják" és adják át szállításra, szóval bárhol leeshet a hordágyról és csak később söprik össze. Éjszaka semmit nem vesz át az Express One.
Lehet hogy éjszakai műszak sincs, mert minek.[ Szerkesztve ]
-
cree
csendes tag
válasz krsztk #66714 üzenetére
hali!
expressone.hu van egy bennragadt csomag 2023 maj.9 ota dekol mondták expressonenál kérdezem meg Ghibli kft ügyfél szolgálatuk nincs hölgy azt mondta kérjek infot vam@ghibli.hu on de nem válaszolnak! Ilyen nemvolt még soha pedig a vámkezelés maj.8 véget ért ilyenkor 1..2 nap és már hozza expressone ma maj15 és még semi![ Szerkesztve ]
Tudás ingyen van csak a tudatlanságot kell megfizetni!
-
KekeDTM
csendes tag
válasz krsztk #66775 üzenetére
Igen van benne ráció. Én április 21-én adtam le a rendelést.
2023-05-02 16:46 Ekkor érkezett be az országba
2023-05-02 23:36 Ekkor már kész volt - Import customs clearance completeAzóta ez az utolsó státusz. Annyit tudok hogy 24 számjegyből álló azonosítószámmal rendelkezik azt NEM a posta szállítja ki mert ők mondták. És igaza van mert az express one rendszerben bennevan a szám csak még nem érkezett be hozzájuk a központba.
Addig ők nem is tudják megmondani mikor szállítják ki. Viszont arra az ügyfélszolgálatuk már nem tudott válaszolni, hogy miként illetve mikor kerül a hozzájuk a csomagom ami jelenleg 16 napja áll Budapesten ami 11 nap alatt ért el az országba. Kicsit vicces azért..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs