-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Dispute-ot nyitottam, eladóval megbeszéltük, hogy részleges refund-ot kapok PayPal-ra, megadtam a PP acc-omat.
Az eladó válaszolt, hogy egyetért, és küldi a dispute moneyt.
Igen ám, de egyből záródott is a Dispute. Én nem zártam le, mivel még nem is kaptam meg a refund-ot.
Az eladó egyoldalúan zárhatja?
Jelenleg a rendelés státusza finished, a dispute is finished. És nem is tudok nyitni újat. Ilyenkor mi a teendő?-= Pancsermeste® =-
-
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Biztos volt már, de nem találom...
Az lenne a kérdésem, hogy ha egy termék nem érkezik meg akkor is lehet dispute-ot nyitni?
1 nap múlva lejár a védelem, így kíváncsiságból rányomtam a Dispute-ra, ám ott azt látom, hogy a 2,85 dolláros cuccra csak max. 0,85 dollárt tudok vissza igényelni. Egyelőre nem küldtem el a dispute-ot, hanem írtam az eladónak, ám ha nem válaszol, akkor mi a teendő?-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
Mindent értettem, igazából csak azt nem, hogy miért nem tudom a teljes összeget visszakérni. Azt gondoltam, hogy ez természetes Alinál, de közben rájöttem.
Szóval, én régebben kaptam az eladótól egy 2 dolláros kupont, és azt használtam fel a 2.85 dolláros termékhez, így fizettem érte 0.85 dollárt. Valamiért ezt az összeget veszi a termék árának, holott a 2 dolláros kupont sem ajándékba kaptam, az is jogosan járt nekem.
Ha tehát csak a 0.85 dollárt tudom visszaigényelni, akkor a 2 dolláros kupont elbuktam?
Most nem a 2 dolláról van szó, hanem az elvről, mert ugye lehetne nagyobb érték is, és szeretnék tisztán látni.-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Most nézegetem a Feedback profilomat, és nem igazán értem.
Eddig minden eladó 5 csillagot adott, pozitív szöveges értékeléssel, ám a legtöbbhöz az van írva, hogy "No Feedback Score" A 72 értékelésből csak 10 feedback score-om van. Ez miért van így?-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #19580 üzenetére
Erre van valakinek ötlete?
Ill. azt is tapasztalom sokszor, hogy az eladónak van egy csomó értékelése, de a feedback score 0.
Olyan is van, hogy az van a terméknél írva, hogy 22 feedback, de ebből semmi se jelenik meg, vagy megjelenik néhány értékelés, de jóval kevesebb, mint amennyit ír.
Egyszer kíváncsi lettem volna a 0 csillagos értékelésekre (22-őt írt), de rákattintva azt írta, hogy nincs értékelés.
Ezek mitől vannak? Az oldal BUG-os, vagy az eladók manipulálják az adatokat?-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
Szerintem 5x10db - tévedés jogát fenntartom
Bocsi, hogy ide írom, de hátha találkoztatok ilyennel:
Keresek 2 db kis éjjeli lámpát, amit a hálószobába az ágy két oldalán lévő kis polcra/polc alá lehetne tenni/felszerelni.
Nem kell nagy fényerő, lehet LED-es megoldás is, ám csak is AC 230V-os megoldás érdekel, elemekkel nem szórakozok.
Kinézetre valami ilyesmi lenne a legjobb, csak ez ugye elemes...-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Egy termékre a TN azt mutatta, hogy megérkezett, átvéve. De nem az én városomba, és nem is én vettem át.
Rákérdeztem az eladónál, hogy biztos jó-e a megadott TN, mert hogy én nem kaptam meg a csomagot. Az ünnepek alatt csak automata válaszok jöttek.
Mivel utolsó nap volt a vásárlói védelemből, így dispute-ot nyitottam. Erre végre válaszoltak, amiből semmit se értek.
Azt írja, hogy nem fizettem ki a terméket. Ez hogy lehetséges? A szokásos "has been paid successfully" és
"has been shipped" email-ek megjöttek, semmi olyan üzenetet nem kaptam, hogy baj lett volna az átutalással. Hol tudnám megnézni, hogy az adott rendelés valóban fizetve lett?-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #20933 üzenetére
OK, nagy nehezen át tudtam állítani asztali nézetre (mindig mobil nézetet akarta)
A Financial-nál ott van az összeg a Payment Received-nél.
Akkor most mit akarhat tőlem az eladó ezzel a szöveggel?
"Dear friend,
Have a good day!
We appreciated your purchase from us. However, we noticed you that haven’t made the payment yet. This is a friendly reminder to you to complete the payment transaction as soon as possible. Instant payments are very important; the earlier you pay, the sooner you will get the item."-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
A múltkori értelmezhetetlen üzenet után ezt kaptam:
"Dear friend,
We are so sorry to hear that you still have not receive the package
But please do not worry, as a responsible seller, we would like to give you full refund
Plesae open dispute
But if you receive the package somedays later, please give back the money to us
Thank you in advance
Best regards"
Viszont, én már nyitottam erre disputot 2 napja, mert lejárt a vásárlói védelem, és amire a fenti üzenetével egy időben válaszolt, melyben nem fogadta el a refundot, hanem kérte, hogy töröljem a dispute-ot, és várjak még türelmesen.Most akkor mi a teendő?
-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #20998 üzenetére
Ha törlöm a dispute-ot, akkor a vásárlói védelem automatikusan meghosszabbodik? Vagy előbb az eladó ajánlatát kell elfogadnom, és utána a törlésre? Mi a garancia arra, hogy továbbra is élni fog a vásárlói védelem?
-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
A nem fogadjuk el lehetőség az egyértelmű volt.
Engem az érdekelne, hogy ha belemennék az eladó kérésébe, hogy várjak még, akkor mi a teendő.
OK, dispute nyitás előtt még nem járt le, de utolsó napon nyitottam, tehát ma már rég lejárt a védelem, és most dispute alatt sehol se látom, hogy lenne még valamennyi belőle, vagy esetleg meghosszabbodott volna. tehát, ha az eladó kérését elfogadom, és visszavonom a dispute-ot, akkor mi van a vásárlói védelemmel? Kapok automatikusan hosszabbítást? Ezt nem olvastam az összefoglalóban, vagy csak vaksi vagyok.-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Lejárt a szállítási védelmi idő, a csomag nem érkezett meg.
Nyitottam reklamációt, amire ez jött:
"Because your order was sent by AliExpress Shipping, your refund request will be automatically handled by us instead of the seller. "
Email-ben arra kérnek, várjak türelemmel 6 napot, a dispute részleteknél nincs lehetőség elfogadásra vagy elutasításra, mint ahogy az szokott lenni, csak szerkeszteni vagy törölni tudom a vitát.
Most mi a teendő?-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
Szia!
De azt választottam: "Purchase Protection is running out, but package is still in transit"
Mit kellett volna választanom? (nem emlékszem már, mik voltak a lehetőségek) Nyomkövetésből az látszik, hogy még úton van.
Eddig kétszer volt ilyen, mindig elfogadták, kaptam refund-ot.-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #49052 üzenetére
Van 3 csomagom (UHxxxxxBE) március vége óta NPKK-ban.
Lassan lejár a vásárlói védelem is.
Ha nem érkeznek meg, akkor van esélyem refund-ra?-= Pancsermeste® =-
-
Pancsermeste
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!