-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ontheground
tag
Sziasztok.
Ezeket így megengedi az Ali? Én kicsit visszásnak tartom a dolgot.
Más. Vásároltam Ali-n 27 dollárért egy kijelző+érintőpanel kombót egy telefonhoz. Meg is jött, sajnos nem működik az érintő rész, szerintem gyári hibás, selejt termék, az én régi, erősen törött üveges előlapommal tökéletesen megy a teló.
Jobban is utánanézhettem volna az eladónak, mert 92% csak a pozitív értékelése 4800 eladásból, és rengeteg a negatívja.
Elkezdtünk levelezni, videót kért, húzta az időt, majd Paypal-os visszatérítéseket kezdett ajánlgatni, $8, $10, $14. Ekkor meguntam, indítottam egy dispute-ot, közben jött még két Paypal ajánlat message centerben, feltételként a Dispute törlését kötötte ki(hülye azért nem vagyok) $17, $19 volt a két ajánlat. Dispute-ra meg "no return-no refund" volt a hivatalos ajánlata az eladónak, szóval valami nem stimm.A következő üzenetet küldtem neki:
Hello. I don't have a Paypal account, doesn't want to make one. Aliexpress has an official way to make refund offers and refunds, use that, don't need a third party like Paypal involved. Everything involving Paypal on Aliexpress seems fishy to me.
Most várom a 10-ét, akkor hívható be az Aliexpress a buliba(dispute). Kérdésem az lenne, hogy ez automatikusan történik, vagy nekem kell kérvényezni? Van esélyem visszakapni a teljes összeget?
[ Szerkesztve ]
-
ontheground
tag
válasz ontheground #25048 üzenetére
Újabb üzi, de még véletlenül se a dispute-ot használja erre.. Az ürge azt szeretné, hogy én tegyek ajánlatot 19 dollárról Tesz a fene, nem vagyok a saját pénzem ellensége, marad a full refund-os kérvényem, szerintem vissza se írok neki, majd az Ali eldönti:
"Hi dear
Can you change the proposal to Refund Only US $19 First,
When we see it, we will accept, Is that OK?
Waiting your news"És a válaszom:
Hello. Can't do that. Are you joking? It's your offer, not mine. You have to offer that in an official way, not me. Even if I wanted to, which I dont, I can't do that, there is no 'Add a New Proposal' button on my page. Maybe we can wait for Aliexpress to step in. And I remind you, I still don't have to accept your proposal, as you didn't accepted mine.
[ Szerkesztve ]
-
ontheground
tag
válasz vasi89 #25059 üzenetére
Ment pü. Amúgy szerintem némelyik eladó a gyári selejtet árulja szerintem, ami mondjuk 1-1 paraméterében nem ment át a minőségellenőrzésen. Én a Paypal-es próbálkozás miatt reménykedek, több ilyet lehet olvasni a neten, ahol emiatt (is) visszaadták a teljes összeget.
[ Szerkesztve ]
-
ontheground
tag
válasz ontheground #25058 üzenetére
AliExpress' Proposal
Proposal: Refund Only EUR € 20,93
Buyer accepted proposalÉn már elfogadtam, ez a teljes vételár. Jobb is, hogy nem mentem bele a 19 USD-s ajánlatba(16.6 €). Az eladó nem tudom hogy dönt
-
ontheground
tag
válasz ontheground #25071 üzenetére
Csak nem nyugszik az eladó, jött egy üzi:
Hi dear,
would you mind tell us your papal account?
we will full refund the money for you within 2 working days after the dispute cancelled
We are looking forward to your early reply.
Have a nice day!
Best regards.
---------
Can you cancel the dispute first?
When you cancel the dispute, please tell us, we will refund you as soon as possible,
Waiting your news.Ezek teljesen hülyének néznek
-
ontheground
tag
Ezzel nem csak az időt akarja húzni az eladó? "Extend delivery time", vagy ilyesmi alapon. Nekem erősen olyan szaga van. Vagy a másik, hogy rá akarja venni vacs-ot, hogy valótlant állítson.
vacs: Amit a hozzászólásodból kivettem, én a helyedben maradnék az eredeti Dispute-nál, mert ugye az a valós ok. A nem érkezett meg, az hamis állítás lenne. Ha később közbelép az Ali, úgyis látni fogják az előzményeket, és mivel te állítanál valótlant az új Dispute-odban, az eladónak adnának majd igazat. Szerintem az eladó ebbe a csőbe akar téged behúzni.
[ Szerkesztve ]
-
ontheground
tag
Ha videót töltött fel a hibáról, ahogy írta is, akkor teljesen mindegy, hogy megérkezettnek van-e jelölve, nyilvánvalóan megérkezett. Ezt az Ali is látni fogja szerintem, nem is nézik majd, hogy le van-e igazolva, mivel nyilvánvaló, hogy ott van. Addig meg úgyis kihúzza az eladó, hogy közbelépést kelljen kérni. Nem értem én se, hogy mire jó megváltoztatni a dispute indoklását, amikor nyilvánvalóan hamis indok lenne az utolsó. Igérnek az eladók fűt-fát sokszor, nem kell semmit készpénznek venni.
Nincs hál'istennek negatív tapasztalatom, egyedül múltkor próbálkozott egy másik eladó, ő se igazán csőbe húzni, inkább csak az időt húzni meg a refund-ot faragni
[ Szerkesztve ]
-
ontheground
tag
Sziasztok. Ezzel mi lehet? Ki-be tologatják a raktárajtón?
2018-11-26 11:16
Leave [Shenzhen Center], next stop [Shenzhen Center]2018-11-26 11:07
Air transport2018-11-26 11:06
Arrive at [Shenzhen Center]2018-11-26 11:05
Arrive at [Shenzhen Center]2018-11-24 16:44
[Shenzhen Interchange Bureau] has been exported directly2018-11-24 16:43
[Shenzhen Interchange Bureau] has been opened for export2018-11-20 14:23
Air transport2018-11-20 14:22
Arrive at [Shenzhen Center]2018-11-20 14:21
Leave [Shenzhen Center], next stop [Shenzhen Center]2018-11-20 14:15
Arrive at [Shenzhen Center]2018-11-19 16:00
[Shenzhen Interchange Bureau] has been exported directly2018-11-18 01:21
[Shenzhen Interchange Bureau] has been opened for export2018-11-18 00:35
Leave [Shenzhen Center], next stop [Shenzhen Interchange]2018-11-18 00:33
Arrive at [Shenzhen Center]2018-11-17 21:02
Leave [Post Shenzhen International Bulk Mail], next stop [Shenzhen International]2018-11-17 20:44
[Post Shenzhen International Bulk Mail] has been received2018-11-15 19:04
Logistics order has been created -
ontheground
tag
Rendben. Ki bírod radírozni, mint topikgazda? Én már sajnos kicsúsztam a szerkesztési időkorlátból.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Bestbuy játékok
- DIGI Mobil
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke