PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok! Már működik az oldalon a reklamáció indítása. 01.09.-n a 2. lépésben:
kiválasztottam, hogy Termékbegyűjtés futárszolgálattal, alatta a naptárban a mai napot 01.14., mert az volt a legkorábbi, címem, stb.
Jött is azonnal egy automata válasz email, hogy RMA kiszállítási kérelem: Az átvétel időpontja:14/01/2019 nevem, címem amit megadtam, telefonszámom.
Ma jön egy sms reggel 9kor, gondoltam azt írják, hogy jön a futár, valami érkezési időköz. Nem, az sms-ben ez van:
A panaszara ezen a napon 9.1.2019 meg nem kaptunk olyan termeket, amivel a feldolgozast folytatni tudjuk.
Tehát, hogy a bejelentésem napján nem kaptak terméket, eddig jó, azóta még nem történt semmi.Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések