Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    aktív tag

    Sziasztok,

    Osztanék én is egy tapasztaltot az Alza -val. Rendeltem tőlök egy LG G6 -os telefont ment is szépen majd idén elkezdett rakoncátlankodni a gyortöltés funkció. Hát még garis volt a telefon novemberig leadtam hát a raklamációt. Küldtem fotókat a telefon akkori állapotáról a későbbi esetleges problémakezelés miatt. Ezt el is fogadták bekérték a fotókat, jött a GLS vitte a telefont. Elég gyorsan meg is fordult kb 3hét után a mai napon vissza is kaptam, csörög a telefon ExpressOne csomagot hozott. Megörültem átvettem kibontottam aztán vetettem egy behatóbb pillantást a készülékre és háááát amikor eljutottam erre a pontra:

    Na hát itt kb ilyen volt a fejem: :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y Aztán megláttam hogy mind a 4 sarka ugyanilyen a készüléknek :F . Az utolsó kisvárosi sarki GSM-ben jobb minőségű javítást kaptam volna ami fél napba sem került volna, most mev visszakapok egy darab ..... -ot. Ha nem lett volna garanciás magamnak szebben szétszedem. A dolog szépsége, hogy a hátoldalon volt egy kis karcolás legalábbis az eredeti hátlapon. Ezt én tökösen vállaltam is az originál fotókon amit az Alza megkapott be is jelöltem szépen pirossal. Na az nincs ott tehát a hátlapot kicserélték. Bár ha így néz ki az egész telefon akkor nemcsoda hogy kicserélték mert az a hátlap biza nem élte túl az eltávolítást.

    Úgyhogy most ment egy levél az Alzának, hogy köszönöm szépen ezt így nem áll módomban elfogadni és itt áll a dolog, várok a válaszukra. Igazából tudom bizonyítani a telefon javítás előtti és utáni állapotát szóval remélem nem akarnak ezen szőrözni. :N

Új hozzászólás Aktív témák