Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesti95

    tag

    Szombaton rendeltem egy telefont, online kifizettem.
    Már szombaton átváltott arra hogy a "futárnál van" de vasárnap reggel kaptam egy email-t is az alzától hogy igen a futárnál van, meg kaptam nyomkövetési számot, illetve hogy várhatólag ma (hétfő) hozzák ki.
    A posta oldalán "A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot."
    Maga a számsorozat sem követi amúgy az eddig kapott kódoknak a mintáját, bár mivel lehet külföldről adták fel, így még oké is lehet.

    Ma kora reggel írtam nekik emailt, válasz még nem jött. (holnap fel is hívom őket) Visszaolvastam hogy mással már eljátszottak ilyen kamu nyomkövetést amikor vagy nem volt raktáron vagy felment az termék ára megrendelés után. Bár itt elvileg egyikről sincs szó, így még reménykedek hogy nem én vagyok a következő a sorban. Viszont 99,99% hogy holnap sem kapom meg, mert akkor már kaptam volna emailt a postától. Egy biztos, alzának többet nem fizetek előre.

    A nyomkövetés PN-el kezdődik majd 2 szám, egy betű, majd 21 betű aminek a végén 6db nulla van. -- Ez valid?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák