Új hozzászólás Aktív témák

  • erx470

    csendes tag

    Bitcoin-ban vásárolt már valaki az alza-tól?

    Párszor vásároltam már tőlük bankkártyásan semmi probléma nem volt velük.

    Jelenleg már több mint két hete vásároltam tőlük egy terméket. BitcoinPay felületen keresztül ment a fizetés, maga a tranzakció kb. 10-15 perc volt, a legvégén szép zöld pipa és Paid felírat fogadott. A fizetés az alza webshop szerint is rendben lezajlott („kifizetve – várjuk a tranzakció megerősítését a megrendelés kiszállításra készen áll”), továbbá különböző Blockchain Explorer-eken is jól látszik megtörtént a tranzakció rendben (átkerült a Wallett címükre az utalásom a Wallett-emből), igazából magam is meglepődtem, hogy így pikk-pakk ment a dolog. De eddig volt minden szép és jó…

    Szinte 0 reagálás volt a cég részéről felém a továbbiakban. Írtam az info@alza.hu-ra, kérték küldjem el a tranzakció sikeresség screenshot-ját, elküldtem, semmi reakció. Majd ügyfélszolgálatuk első hívásakor, kb. annyit tudtam meg, amennyi az oldalon is látszódott („kifizetve – várjuk a..."), ill. kérte az ügyintéző, hogy küldjek mail-t a tranzakció screenshot-járól, ismét elküldtem itt már linkeket is átküldtem a Blockchain Explorer-ben látható tranzakció sikerességéről is. Meg mondta, hogy gondok vannak a Bitcoin-os fizetéssel. Teltek a napok, belépve a webshopba az alza törölte a megrendelésemet :(. Írtam újból és kértem utalják el a pénzem, ha már úgy törlik a megrendelésem, hogy nem is tájékoztatnak a pénzem meg lassan egy hete náluk (tudom ilyenkor már nem Bitcoin-ban kapom meg a pénzem, ezt írják is az oldalon). Majd pár napra másodszor is hívtam az üf. szolgálatot, itt a hölgy azt mondta, jelez az illetékeseknek ill. a pénzügyre várnak, hogy jóváhagyják, elfogadják a Bitcoin-os fizetésem. Ill. itt is említett valami központi hibát a Bitcoin fizetéssel, meg én vagyok már aznap a második ilyen ügyfél az ügyben, amúgy ez az ügyintéző legalább segítőkésznek tűnt. Újból napok telnek el, ezek szinte tojnak rám. Harmadjára is telefonos üf. szolgálat, itt nem mondok semmit csak egy megrendelés számot, azt mondja ez törölt megrendelés, mondom nézzen már utána, ki van fizetve, és látja a jelzett reklamációmat. Most meg látja IT hiba van, IT-nál a labda. Az ügyintézőknek főnöke nincs visszahívást nem lehet kérni, bepanaszolni nem lehet, felügyeletei szerv a békéltető testület ahova fordulhatok (de szerintem tőlük fel is).
    Milyen arctalan, balkáni és nem 21. századi, nem európai, hanem egy sötét középkori cég már ez?

    Azóta semmi jelzés, csak volt pofájuk küldeni egy sablon mail-t, hogy értékeljem a vásárlást.

    Ja és a Bitcoin-ban vásárlás lehetősége még mindig kint van az oldalon információként is a fizetési módok között és még mindig lehet Bitcoin-ban fizetni is van ilyen opció.

    Szerintetek? Merre menjek?

    Köszi.

Új hozzászólás Aktív témák