Új hozzászólás Aktív témák

  • LukyHun

    csendes tag

    Sziasztok,

    Segítséget, tapasztalatot, ötletet szeretnék kérni.
    Garanciális videókártya javítás az ügy. 08.22-én kapták meg ügyintézésre,vették át javításra (postával küldtem). Kaptam sms-t. 09.15-én kaptam sms-t, hogy javítva, Budapesten átvehetem. (Ha minden igaz, alapból vissza kellett volna postázniuk.) Másnap írtam nekik, hogy postázzák le, tök gyorsan reagáltak. Írták, hogy küldik, kaptam csomagszámot is. Magyar Posta rendszere felismeri hogy az övék, de azóta minden nap 2x néztem és soha nem találtam még meg. Pénteken, 23-án írtam nekik, hogy mikorra várhatom, a csomagszám nem létezik. Ugyanazt a levelet kaptam, hogy várhatóan 09.20-án vagy 23-án. Türelmet kérnek. Aztán hívtam őket telefonon 23-a után pár nappal. Azt mondta az ügyintéző, hogy továbbította az ügyet a budapestieknek. Azóta még két levelet írtam, de nem válaszoltak eddig. Egyiket tegnap, másikat ma reggel. Alza rendszerében a lezárt ügyeknél van a javítás, státusza: "vásárló átvette". Asus rendszerében azt látom (RX 570 volt javíttatva), hogy javítva, amennyiben személyesen hozta be átvehetem a terméket, ha futár hozta pár napon belül visszaszállítja (gondolom Alza bp-i központba, onnan küldték ki, mert ha minden igaz nem itt javították.).
    Ilyenkor mi a teendő, meddig vagyok köteles még türelmesen várni? A vége lehet az lesz, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok. Ja, nem kaptam semmi jegyzőkönyvet a javításról sem, ha kellett volna.
    Várom az ötleteket,

    Köszi!

    Üdv,
    Zsolt

Új hozzászólás Aktív témák