Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz zsida.kornel #836 üzenetére

    Ez alapján a kép alapján az új bluetooth-os verzió.
    [Xbox One controlelr old new]

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz kalozhun100 #958 üzenetére

    Szerintem kizárt, hogy ezen még bármit is lehetne. :N
    12k + 20k + 4k + 3k = 39k kuponérték a 39.170-es össz értékhez, ezt azért eléggé kimaxoltad szerintem. :D

    [ Szerkesztve ]

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz kissdani #3294 üzenetére

    Szia!
    Velem is ez volt miután valakinek megnyitottam az idióta angol alzás linkjét, és szívtam vele vagy fél órát mire sikerült megcsinálnom, hogy újra rendesen magyar legyen mindenhol. :((

    Ha chrome-ot használsz ezt kell tenned a visszaállításhoz:
    A címsorba ahova a webcímeket is beírod ezt írd vagy másold be:
    chrome://settings/siteData

    Ami bejön oldal jobb felül lesz egy Cookie-k keresése mező oda elkezded begépelni, hogy alza és amiket kilistáz végig kitörlöd mindet a kis szemetes jelekre kattintva.
    Ezután bezárod a böngészőt és újraindítod, és ha felmész az alza.hu-ra és bejelentkezel a fiókodba, akkor már magyar nyelvű lesz minden rendesen, és nem fog többé átállítódni.
    :K
    Ennyi, és újra boldogság van. :))

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz bul07 #7273 üzenetére

    Az sajnos főként annak a hibája aki becsomagolta, nem lehet egy IQ bajnok az illető.
    Azért tapasztalatból még én is tudom, hogy ezeknek a mosószereknek, öblítőknek, egyéb folyékony tisztító szereknek sokszor gyárilag sem zár teljesen jól a kupakjuk, amit a boltok polciról leveszek, azt is állítva helyezem a kosaramba.
    Így, hogy fejjel lefelé összecsomagolja a kettőt, így aztán tényleg jó nagy esély volt rá, hogy az egyikből nekiáll majd kiszivárogni, szerencsétlen csomagszállítós rakhatta volna bárhogyan is. :N

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

  • Exelsior24

    aktív tag

    Sziasztok!

    Évek óta rendelek az alza-ról és eddig soha nem volt gondom velük, de sajnos ma érkezett rendelésemmel egy kicsit én is megszívtam. Több kisebb dolgot is rendeltem amelyeket egy kisebb dobozban küldtek el összezsúfolva.
    Illetve volt a rendelésemben egy Fiskars SnowXpert Jégkaparó is, amely másik végén egy seprű / kefe szerűség van, így méretéből adódóan egy kissé hosszabb (nagyobb - hosszabb dobozba férne csak bele), nos ezt az alzás csomagoló jóember nem tette a dobozba, hanem külön csomagként adta fel, amivel nem is lett volna gond, viszont becsomagolásként mindössze ilyen bazi vékony átlátszó "frissentartó fóliába" (folpack) tekerte bele egy kicsit, én ilyenbe max a szendvicseimet, vagy egyéb ételt szoktam csomagolni.
    Mondanom se kell szállítás közben valószínűleg rázuhant, vagy rádőlt valami, és ripityára tört a kaparó fej része.
    A doboz is kapott a rázuhanó / rádőlő súlyból, mert az egyik széle végig volt hasadva, és meg is volt lapulva, a leragasztása szét volt nyílva, de szerencsére a benne található termékek jól be voltak csomagolva, vagy a saját gyári csomagolásuk megvédte őket, illetve olyan levegős párnás kitöltő védőizé is volt benne bőven, így szerencsére, és csodával határos módon abban semmi sem sérült meg, csak maga a doboz nézett ki úgy mintha valaki ráült volna, és tényleg nem túlzok, tudok küldeni róla képeket is.

    A széttört jégkaparóról készítettem is fotókat, és a weboldalon indítottam reklamációt "sérülten vagy hiányosan" érkezett termékre, amelyet szerencsére jóvá is hagytak délutánra.
    Most a jégkaparónál ezt írja nekem:
    "Vedd fel velünk a kapcsolatot, a következő összeg a számládra történő visszatérítésre várakozik: ........ Ft. "
    "Küldd el nekünk azt a bankszámlaszámot, ahová meg szeretnéd kapni az összeget, mi pedig azonnal elküldjük azt. A kapcsolatfelvételi űrlapon vagy telefonon kapcsolatba léphetsz velünk."

    Tudnátok nekem abban segíteni, hogy hol tudom elküldeni nekik a bankszámlaszámomat, hol találom ezt a kapcsolatfelvételi űrlapot, mert sehol sem látok ilyen űrlapot így elsőre?
    Esetleg a telefonszámukon hívjam fel őket, úgy egyszerűbb megadni nekik a szükséges adatokat a visszautaláshoz? :F

    Köszönöm a segítséget előre is!

    [ Szerkesztve ]

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz raziel01 #7883 üzenetére

    Köszönöm szépen!

    Kaptam is erről az e-mail címről egy levelet tőlük nemrég, arra válaszolva visszaküldtem nekik az adatokat, remélem így vissza tudják majd utalni a termék árát. Bankszámlaszámot IBAN formátumban is elküldtem nekik, mert azt már sokszor olvastam itt a topikban, hogy abban szokták kérni.

    Esetemben most, mondjuk a DPD volt főként a hibás, mert teljesen biztos, hogy valami nagy súlyú csomag ráesett, vagy rádőlt a csomagjaimra az autó hátuljában, de ettől függetlenül abban azért az alza is hibás, hogy egy kicsit nagyobb méretű dobozba belefért volna a jégkaparó is a többi kis rendelt dolog mellé, és akkor nagy valószínűséggel épségben, egyben megérkezik.
    De ez, hogy ilyen kis vékony folpack-kal egyszer körbetekerték az egészet, és semmi sem védte a terméket (csupán a milliméter vékony folpack), ez azért hihetetlenül hanyag csomagolás a részükről, én az alza-tól eddig nem ehhez voltam szokva.
    Korábban volt, hogy szintén apróságokat akkora hatalmas dobozban küldtek el, hogy több mint kétszer belefértek volna, és a doboz több mint fele levegős pufizacsival volt kibélelve gondosan.

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz Met #7885 üzenetére

    Az alza-nál valószínűleg még nem volt törött amikor feladták, de mint leírtam a becsomagolása egyenlő volt a nullával, így persze csoda lett volna ha épségben megérkezik.
    Egyszerűen nem értem, ennyire spórolnak már náluk a csomagolással, dobozokkal? Egy nagyobb dobozba tényleg simán belefért volna a többi kis méretű termék mellé szépen, és semmi gond nem lett volna vele.
    Ráadásul mivel eddig semmi gondom soha nem volt velük, amikor hívott a futár, hogy hozza a csomagot és mivel ki is volt már előre fizetve, mondtam neki, hogy nyugodtan adja oda a portás hölgynek, mert a 4. emeleten dolgozok, és kell vagy 6-7 perc legalább mire onnan a portához leérek, nem akartam, hogy a futárnak ott kelljen még várakoznia majdnem 10 percet.
    De tanultam most belőle, legközelebb csak is személyesen veszem át, illetve megkértem a portás hölgyet is, hogy ha látja legközelebb, hogy szét van szakadva a doboz, mintha fociztak volna vele, akkor vagy ő, vagy a futár csörgessen már meg telefonon, és addig ő ne vegye át tőle semmi esetre se a csomagot.

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

  • Exelsior24

    aktív tag

    Most érkezett a segito@alza.hu -címről:
    "Üdvözöljük!
    Köszönjük az információt.
    Megerősítjük, hogy a visszautalás megtörtént, megérkezése a számlájára 2-3 munkanapon belül várható.
    Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
    Tisztelettel, ... "

    Köszönöm szépen még egyszer az e-mail címet, szerencsére így gyorsan lezárult ez a kárigény. :R

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

Új hozzászólás Aktív témák