Új hozzászólás Aktív témák

  • mrgg

    tag

    frescho: Igen, valami ilyesmi lehet a dologban, illetve ha nem vagy nem sokat változtattak az OpenGL API-n, akkor nem is nagyon kell az azon nevelkedett kódereket oktatni, ami pénzmegtakarítás lehet...
    Kevés volt az AGP iránt érdeklődők, a gamereknek nem volt elég tápos, nem tudott az integrált piacra jól betörni? Áhh, nem tudom, de erről ugrik be, annó volt egy ATi Rage-gel ellátott Compaq gépem, mekkora borda volt a P2-es procin... És milyen nehéz volt az a gép... :DDD Akkoriban még volt egy kevés anyag a gépekben...
    zoltanz: Néha rámjön a kódolási hullám, és annó gondolkodtam a DX-re való átállásra az OpenGL után, de rájöttem, hogy inkább tudjam kisebb módosításokkal Linuxra fordítani a cuccot, minthogy az MS-t pártoljam...

Új hozzászólás Aktív témák