Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Tyrel #43967 üzenetére

    a kettő közti különbséget kell nézni.
    Az egyiknél ugyan olyan árnyékot és fényt látsz mindenhol,kivéve ott ahova ezt a programozó az adott helyszínre/ fényforrásra fixen előre beállítja míg másiknál a különböző felületeken más árnyékot és tükröződést vet ugyan az a fény. Az egyik a parasztvakítás a másik a valóság.
    A másik fele hogy nem értem hogy a fenébe tudod ezt rávetíteni Nvidiára és ebből ezt kihozni.Az nvidia kártyák Rt nélkül is működnek és ugyan azt tudják mint a Radeonok az mellett képesek RT re. Ha AMD decembertől támogatni fogja akkor máshogy fogod látni akkor lesz ez isteni manna? onnantól lesz a jövő záloga és a fejlődés kulcsa? mert jelenleg ez az út ami előrelépést eredményezhet bármiben akár térhangzásban/ tükröződésben akár rombolhatóságban bármiben.
    Ez kell hogy egy fejlesztőnek ne kelljen letárolnia/ megterveznie minden egyes helyszínre a fényforrásokat és a tükröződéseket, hanem egy adott helyszín kezdő jelentében be foga majd állítani a fényforrásokat és a textúrák, majd az engne a felületek/ fényforrások rombolt környezet hatására kiszámolja az egészet real time a térbeli hangokkal/ visszaverődésekkel együtt. Ez a jövő.
    Decembertől pedig a radeonok is támogatni fogják. Állítólag...

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák