-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Unreal Engine-nél is implementálni kell, illetve eleve implementálva van. De ugye ott az a gond, hogy az Unreal Engine 4 alkalmaz olyan pipeline-okat, amik nem kompatibilisek vele, így amikor a TAAU-t vagy DLSS-t kérsz, akkor a motor automatikusan letiltja a nem kompatibilis effekteket, mint például a DoF. Ahhoz, hogy ezek működjenek, a nem kompatibilis pipeline-okat ki kell cserélned, mert a TAAU és a DLSS ezt nem teszi meg helyetted. Ez ugyanúgy igaz lesz az FSR 2.0-ra és XeSS-re is. Egyedül az FSR 1.0, ami minden UE4 pipeline-nal kompatibilis.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Diablo IV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hálózati / IP kamera
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...