-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Alogonomus #57299 üzenetére
Minden skalazo eljarast igy kell beepiteni minden cegnek....fejlesztoeszkozok nelkul nem tudnak beepiteni se a DLSS se FSR-t.Nincs oyan hogy jatek magatol kinal skalazashoz temporalis es mozgasvektor adatokat a tamogatott felbontashoz .
ezt implementalni kell kiveve ha beepulo,mint az Unrealnal,de az van DLSS nel is.A DLSS tamogatottnal azert 3 nap az FSR 2.0 ,mert azt nvidia megtette mar, a jatek rendelkezik megfelelo elokeszitessel,optimalizalni kell ezeket es forditva is.
Tehat a grafikon azt jelenti hogy a temporalis eljarasi adatokkat nem rendelkező jatekot el kell latni ezekkel es ez 1 honapot is igenybevehet.Ezt mindegyik gyartonal es eljarasnal igy van ,DLSS nel is 1 honap.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.