Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Alogonomus #57299 üzenetére

    Minden skalazo eljarast igy kell beepiteni minden cegnek....fejlesztoeszkozok nelkul nem tudnak beepiteni se a DLSS se FSR-t.Nincs oyan hogy jatek magatol kinal skalazashoz temporalis es mozgasvektor adatokat a tamogatott felbontashoz .
    ezt implementalni kell kiveve ha beepulo,mint az Unrealnal,de az van DLSS nel is.A DLSS tamogatottnal azert 3 nap az FSR 2.0 ,mert azt nvidia megtette mar, a jatek rendelkezik megfelelo elokeszitessel,optimalizalni kell ezeket es forditva is.
    Tehat a grafikon azt jelenti hogy a temporalis eljarasi adatokkat nem rendelkező jatekot el kell latni ezekkel es ez 1 honapot is igenybevehet.Ezt mindegyik gyartonal es eljarasnal igy van ,DLSS nel is 1 honap.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák