-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
válasz Petykemano #57250 üzenetére
Abu is valami ilyesmire utalhatott a múlt heti videóban. Előkészíti a népet egy 40+ fokos Snapdragon és 30+ fokos Exynos variánsra, aztán mindenki eldöntheti, hogy a sebesség érdekében kellemetlenül meleg, gyorsabban merülő és stabil teljesítményhez aktív hűtést igénylő Snapdragon, vagy a takarékosan is elég gyors Exynos modellre nevezne be.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz Alogonomus #57251 üzenetére
Ez szerintem nem működik így.
Néhány vájtfülű emberen kívül a többség elsiklana afelett, hogy az alacsonyabb pontszámot produkáló termék kíméletesebb a hőtermeléssel és a fogyasztással és ezért hosszútávon használhatóbb. A "jó termék" gyakran csak szerényen pislog és eltapossák a "jobbnak látszó" termékek.
Ahhoz, hogy ez működjön, marketing kampányt kellene indítani, kifejezetten erre kéne felhívni az emberek figyelmét. Viszont a Samsung esetén nem egy ilyen tudatos tervezést látunk, hanem inkább kínos hallgatást.Szerintem valószínűbb, hogy igazak voltak a pletykák és az RDNA2 tényleg nem tud olyan magas frekvenciára turbózni, mint szerették volna. Azt is mondhatnám: a szokásos történet, ami lenni szokott, ha az AMD IP Samsung gyártástechnológán készül. Alacsony frekvencián hatékony, de egy bizonyos frekvencia fölött exponenciálisan kezd emelkedni a fogyasztás, a hősűrűség és összeomlik. Ez volt a polarissal, a vegával és a Zen-nel is, de szerintem hasonlóval szembesült az NVidia is.
Valószínűleg még dolgozni kell a Samsung gyártástechnológára való adaptáción.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #57252 üzenetére
"Valószínűleg még dolgozni kell a Samsung gyártástechnológára való adaptáción."
Vagy magán a gyártástechnológián...
"Samsung’s 5LPE process appears to be lacking .... At lower performance levels, we noted that the 5LPE node doesn’t look to be any different than TSMC’s N7P node, as the A55 cores in the Snapdragon 888 performed and used up exactly the same amount of power as in the Snapdragon 865. At higher performance levels however, we’re seeing regressions – the middle Cortex-A78 cores of the S888 should have been equal power, or at least similar, to the identically clocked A77 cores of the S865, however we’re seeing a 25% power increase this generation." [link][ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
Igen, a Samsung gyártástechnológiára általánosságban jellemző ez a viselkedés.
Szerintem a Samsung gyártástechnológia hátrányban van a TSMC-hez képest és hogy ezt kompenzálja az ideálisnál sűrűbben szedi a tranzisztorokat. Ennek előnye az, hogy rányomhatja az nanométer besorolás plecsnit, mert sűrűség tekintetében hozza a specifikációnak megfelelő értékeket. Hátránya viszont az, hogy a magasabb frekvencia esetén lényegesen magasabb a hőkoncentráció (kevesebb a hőelvezésre alkalmas hely) és Amíg a tranzisztorok nem melegednek túl, addig minden olyan, mint a TSMC-nél, de magasabb frekvenciák esetén a hőelvezetés rosszabb, túlmelegszik, ami kezelhető szinten csak magasabb fogyasztással jár, de a skálázódás egy bizonyos pontnál megáll.Persze jó lenne, ha "csak" a kihozatalhoz hasonlóan ez a probléma is visszavezethető lenne a Samsungnál még nem alkalmazott pelillulák hiányára és annak használata ezt is megoldaná - majd 2023-tól. [link]
Azért bátorkodtam ezt jelenséget kihegyezni az AMD IP-re. Merthogy tudtommal a Snapdragon 8 Gen 1 is 4LPE-n készülhet (De legalábbis Samsungnál) [link]
Én úgy értelmeztem, hogy a hírben szereplő három másik készülék SD8G1-gyel szerelt Samsung Galaxy S22.
Tehát vagy az van, hogy a Qualcomm második generációs Samsung-on készülő lapkájánál már valahogy alkalmazkodtak.
Vagy esetleg az lehet még, hogy a szóbanforgó SD81G valójábana TSMC 4nm-en készül, mivel a hírek szerint a Qualcomm ott is gyártat [link]Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
(Csak a log kedvéért)
D41241
rra.go.kr
[link]Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
-
regener
veterán
válasz Chiller #57260 üzenetére
Szerintem a sima 980-ra gondolt a szerző, az pont ott van.
24%-al lassabb pedig pont az RX 570 ami szinte megegyező pontot kap ugyanabban a benchben, ugyanazzal a procival (5600X, hasonló órajelen) és hasonló lappal (X570) mint az alanyunk.
-
Petykemano
veterán
válasz Yutani #57259 üzenetére
Ha és amennyiben a folyamatok a jelenlegi irányban haladnak tovább, akkor nemsoká megérkeznek az árak az msrp-hez. A 6500XT esetén már arról megy a vita, hogy ez megtörtént -e a 199 eurós ár esetén. (Dollár/euró vs adó)
De vajon megáll-e ott? Vagy megy lejjebb mert
- nem viszik annyira
- és persze mert az öldöklő verseny, ami az alapanyagok és szállítás árát is (az átlagos infláció felett sokszoros mértékben) felhajtotta, az is enyhül.Szóval oda akarok kilyukadni, hogy lehet, hogy pár hónap múlva megérkezik a 6500XT is a $149-ra, és akkor a 6400 mondjuk $99-ért már lehet, hogy egész elfogadható, ha valaki csak lecserélni akarná korosodó 4GB-os Polarisát.
Persze hangsúlyozom, hogy ez több hónapos egyértelmű stabilizáció eredménye lehetne csak.Egyébként nem úgy volt, hogy a 6400 OEM only?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Alogonomus
őstag
válasz Chiller #57260 üzenetére
Azért azt a "jó 20%" dolgot számold újra, mert a táblázatban az a 33% és 31% nagyon nem 20% különbséget jelöl. 3DMark esetén valóban 30% különbség is jelentkezik, ahogy abban a tesztben a 3090 is csak 1%-kal marad le a 6900 XT mögött, míg valós használatkor a tényleges lemaradása ennek sokszorosa.
-
Yutani
nagyúr
válasz Petykemano #57262 üzenetére
Nézzük csak. $149 az mostanában 60k lenne itthon (310-es árfolyammal számolva, kerekítve). Annyiért már jónak tűnik.
Aztán belegondoltam, hogy a még mindig PCIE 2.0-án lévő játékosoknak mennyire lenne jó választás és azt gondoltam, hogy inkább vennék egy RX 570-et régi gépbe (AM3+ és régebbi AMD konfigok, LGA1156 és régebbi Intel konfigok), majd megnéztem a TPU scaling tesztet, és rájöttem, hogy annyira nem egyértelmű a dolog. A 10+ tesztelt játékban kettőt találtam, ahol egy RX 570-en még játszható a játék, de a PCIe 2.0-án tesztelt 6500 XT már elvérzik. Meglepően jól tartja magát az alacsony sávszélesség ellenére is.
Természetesen mindez a tesztelt beállításokra vonatkozik, engedve a minőségből megváltozhat az eredmény és következtetés.Az RX 6400 $99-ért (~40k) is jó lehetne, de látnunk kellene a teljesítményét, mennyire herélték ki. De amíg OEM-only, addig mindegy is kb.
#tarcsad
-
huskydog17
addikt
Most már világos hogy hol kötnek ki az új RX580-as kártyák.
"Biostar's press release boasts, concerning iMiner A588x8D2 systems, that it "guarantees availability in large quantities for any interested party.""
Tehát csak a Biostar birtokában annyi RX580 van, mint a sz*r és mind bányába megy, de legalább most már nyíltan és őszintén felvállalják.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Yutani
nagyúr
-
Sz_Imre
senior tag
Kíváncsi leszek hogy a 2-5% teljesítmény növekedés az mennyi fps-t hozna átlagba.
Már csak azért is mert, akkor 6700 XT helyett 6750 XT venném... persze ha megéri -
Yutani
nagyúr
#tarcsad
-
Alogonomus
őstag
A sok reklámszövegből annyi a lényeg, hogy a képminőség jobb lesz, vagyis már valóban felér legalább DLSS 2.x szintjéig, miközben továbbra sem kell hozzá "machine learning hardware", vagyis se a kártyában Tensor Core, se speciális trenírozó szerverek által előzetesen legenerált neuronháló nem kell a használatához.
-
félisten
válasz Alogonomus #57269 üzenetére
Miért számít az egy AMD felhasználónak amúgy hogy a kizárólag Nvidia kártyain működő skálázó megoldás Tensor magon vagy bármin is fut vagy bármit is igényel egy Nvidia kártyán?
Amúgy a Spatial Rescaling nem igényel tensor magot. tavaly november óta elérhető.[link]
és sokszor jobb eredményt hoz :
[link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
válasz Alogonomus #57269 üzenetére
Ha csak a reklámszövegből ki lehetne indulni... Az alapján már az FSR1.0 is verte a DLSS-t...
Látni kell előbb, hogy mit tud.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Yutani
nagyúr
-
Komplikato
veterán
válasz Yutani #57268 üzenetére
De csak március 30-án lezsz bemutatva, elérhető meg hónapokkal később. Simán lesz addigra DLSS 3.x is.
Más.
Mai naptól van DirectStorage a W10/W11 alatt. Sokra nem megy vele a mezei user, az első hivatalosan támogató játék (Forspoken) októberben jön csak. Viszont a jelenlegi verzió NEM támogatja, hogy a GPU csomagolja ki az adatokat a VRAM-ba. Az majd később jön. Lehet ezért halasztották a fenti játékot is?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
beef
őstag
válasz Komplikato #57273 üzenetére
Az teljesen mindegy, hogy DLSS-ből mennyi verzió jön ki addig, mert eddig sem, és jó eséllyel ezután sem fog futni AMD kártyákon.
-
Alogonomus
őstag
Azért számít, mert a DLSS elterjedését leginkább az akadályozta, hogy az adott játék teljes játékteréről és az opcionális felszerelésekről is el kell készíteni a neuronhálót, ami:
- egyik oldalról a driver méretét is nagyon megemeli (Adrenalin 22.2.3 466 MB, míg Game Ready 511.79 786 MB), pedig csak a játékok töredékére készült el a neuronháló,
- másik oldalról eleve csak a megjelenő játékok kis hányadára lehet elkészíteni a neuronhálót, mert egy játék hosszú időre lefoglalja az Nvidia egyik céleszközét,
- harmadrészt pedig az Nvidia a jelentős számítási igény miatt állítólag szép összeget is kér a neuronháló elkészítéséért, vagyis a nagy kiadók csúcscímein kívül nem sok játék költségvetésébe fér bele a neuronháló legeneráltatásának a költsége.Az FSR ezzel szemben simán a kiadó programozói által beemelhető akármelyik játékba, mert nem igényel sem speciális hardverelemet a kártyában, sem külön driver-oldali támogatást a kártyagyártó részéről.
-
félisten
válasz Alogonomus #57275 üzenetére
Még egyszer megkérdezem miért számít ez egy AMD felhasználónak az FSR szempontjából egy kizárólag Nvidia kártyán működő felskálázó eljárásban bármit is a Driver mérete , az Nvidia felhasznált erőforrása, és hogy melyik címekben van bent?
Plusz ott a NIS ami ha nem optimalizált akkor is működik elég jó eredménnyel.sima on/ off és egy csúszka hozzá. Nem kell semmiféle AI és háló hozzá, működésben közelebb áll az FSR hez mint az FSR a DLSS-hez.
Ha jól számolom egy Nvidiásnak minimum 2 maximum 3 választása van van felskálázásra, egy DLSS, egy NIS és az FSR.
A NIS re jön egy AMD féle válasz mostanában, nem jutb eszembe a rövidítése,de amúgy a NIS is működik minden újabb AMD GPU-n is. [link]
Konkrétan nem látom mit veszít bárki is a DLSS 2.3. jelenlétével az AMD felhasználótáborban. Nekünk ez egy plusz szolgáltatás, jelenleg a legjobban működik és ez nem 2022 ben jön hanem kint van pár éve, már mint maga a DLSS.Ha már felesleges lesz kiiktatják addig meg elég sok jó címben segítséget nyújtott.
Tehát felesleges lenne a VS megint tőled, elfér egymás mellet szépen az FSR a DLSS és a NIS meg ami jön .
Amúgy nyugtával dicsérd a napot, melyik kártyákra lesz elérhető az új FSR. Minőségre biztos, hogy jó lesz ,ezt nem vonom kétségbe, de azt már igen hogy minden GPU támogatott lesz e akár AMD oldalon is.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Televan74
nagyúr
Ott van a linkelt cikk végén!
AMD Radeon Super Resolution on March 17th
Furthermore, AMD confirms it will finally launch RSR on March 17th, this is the official date for the new driver to launch. The RSR is basically FSR but working on a driver-level for all games. There are two things to consider though, it only works on Radeon RX 5000+ GPUs, and it will offer lower quality than FSR because the algorithm upscales the whole frame (including user interface and menus).Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
félisten
válasz Alogonomus #57275 üzenetére
Azért számít, mert a DLSS elterjedését leginkább az akadályozta, hogy az adott játék teljes játékteréről és az opcionális felszerelésekről is el kell készíteni a neuronhálót, ami:
Ez a DLSS 1.0 esetén volt így. A DLSS 2.* óta egy uniformizált rendszert használnak, ezért lehetett nem hivatalosan aktiválni a 2.2 majd 2.3 verziót például a Cyberpunk 2077 alatt.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Alogonomus
őstag
Ahogy fentebb paprobert kolléga is említette az örök igazságot: Ha csak a reklámszövegből ki lehetne indulni...
A DLSS 2.x uniformizált, de továbbra is valószínűleg össze kell hangolni a játékot a DLSS funkciókkal, hiszen különben ugyanolyan egyszerűen (állítólag pár hetes fejlesztői munkával) fel lehetne ruházni minden játékot a DLSS képességével, ahogy az FSR képességével.
A DLSS 1.x esetén valószínűleg az adott játékhoz kellett igazítani a neuronhálót elkészítő algoritmust, míg a DLSS 2.x már egy univerzális algoritmust használ, amit csak "rá kell ereszteni" az adott játékra, és elkészíti az adott játékhoz passzoló DLSS profilt. Aztán ez elkészült neuronhálót már tudja használni minden DLSS 2.x verziójú megoldás. Ezért lehetett nem hivatalosan működésre bírni a 2.2 és később a 2.3 változatot is file átmásolással.
Teljesen univerzális DLSS neuronháló esetén nem kellene felsorolni a driver kiadásakor, hogy melyik játékhoz érkezik meg a driver által a DLSS lehetősége, hiszen általánosan elérhető lenne a DLSS állományok bemásolásával.
A teljesen univerzális megoldást a NIS jelenti, amit ugyanúgy be lehet kapcsolni, mint az érkező RSR-t. -
gejala
őstag
válasz Alogonomus #57281 üzenetére
Nem kell új driver a DLSS bekapcsolásához. Én már több játéknál is használtam úgy RT/DLSS-t, hogy hónapokkal régebbi driveren voltam a játék megjelenéséhez képest és semmi gond nem volt.
Ezek a Game Ready profilok 10-ből 9 játéknál semmit nem számítanak (a maradék egynél grafikai hiba/crashelés miatt kell feltenni). Sőt, olyan is volt már nem egyszer, hogy a GR driverrel rosszabbul működött a játék, mint egy korábbival.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alogonomus #57275 üzenetére
A driver méretét nem ezek a kódok növelik jelentősen, hanem a vezérlőpult, vagy jobban mondva vezérlőpultok, mert az NV-nél ugye erre kettő is van.
#57273 Komplikato : A jelenlegi DirectStorage verzió azért van, hogy most már azért élesben is lehessen tesztelni a rendszer működését. Nyilván ez még nem a felhasználóknak szól, de abból a szempontból fontos, hogy jöjjenek majd a tényleges alkalmazások.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
navi3x bringup (március 4-én történt, ma derült ki, hogy navi3x-re vonatkozik)
[Greymon]tape out→wafer out→bringup
A tape out általában ~12 hónapot szokott jelenteni.
Tehát valószínűleg olyan 6 (5-8) hónap távolságra lehetünk a Navi3x kiadásától.Bátorkodnék inkább a korábbi időpontra saccolni (5-6 hónap) a következők miatt:
- állítólag az N5 lead time sokkal rövidebb. (Már az N6 lead time is) Ez azt jelenti, hogy az EUV kiterjedt használata miatt gyorsabb a megmunkálás, egy beküldött rendelésből hamarabb érkezik vissza eladható termék.
- ha minden jól megy, akkor júniusban megtörténik a merge, ami ha nem is 100%-ban, de a korábbiaknál nagyobb mértékben hordozza magában azt, hogy a kriptobányászat (tehát nem a kriptopiac, csak a bányászat) megrogyjon (tehát nem beomoljon, csak megrogyjon) és nagyobb mennyiségben kerüljenek a használt piacra korábban bányászatra használt kártyák.
Az AMD-nek és az Nvidiának legkésőbb ekkor át kell állítania az eladásait az új kártyákra, mert ha a bányarogyás megtörténik, akkor a most értékesített kártyáikat már csak bagóért tudnák eladni.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Alogonomus
őstag
Ez túl szépen hangzik, hogy igaz legyen.
FSR 1.0 kapcsán is elhangzott több helyről, hogy nagyon egyszerűen és gyorsan implementálható, de az FSR 2.0 kapcsán állítólag már az AMD is megerősíti ezt.
A másik erős állítás pedig, hogy már nem csak TAA nem kell az FSR 2.0 használatához, hanem már a mozgásvektorok támogatása sem szükséges az FSR 2.0 alkalmazásához.Ma kiderül, de amennyiben ez igaz, akkor valóban egy újabb G-Sync <---> FreeSync helyzet lett a vége.
-
félisten
válasz Alogonomus #57286 üzenetére
Megint nem értetted meg a cikk tobb elemét.
Csak kitetelkent a gsync parhuzamhoz DLSS 2018 ota van,2.0 2 eve. az FSR2.0 pedig 2022.4 és 2 év valamint a hardveres Gsyncet is minosegben jo sok idobe telt utolerni.
Minosegben meg mindig nem DLSS 2.3 a tesztek szerint,de kozel van hozza ami nagyon jó dolog ,arról nem is beszélve,hogy megy egy GTX 1060 karin is.kivancsi leszek Intelre mit produkál.l[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gejala
őstag
Itt az elterjedés lesz a kérdés. Még mindig nincs túl sok játékban FSR, ha meg kivesszük azokat, amiben nincs DLSS, csak FSR, akkor pláne kevés.
Merthogy előbb-utóbb mindenki lecseréli a kártyáját, ha PC-n akar játszani és a statisztika szerint 80% GeForce-t vesz. Tehát a nagy többségnél menni fog a DLSS, csak azok a játékok érdekesek, amiben nem lesz. -
Alogonomus
őstag
Speciel te nem értetted meg a cikk több megállapítását.
A DLSS 2.3 szintjét biztosítja egy 3 nap és egy hónap közötti szoftveres munka eredményeként. Ráadásul még ősrégi grafikus motort használó játékokhoz is igazodik. A DLSS ezzel szemben egy hosszú/drága és Nvidia szerverfarmokat igénylő feltanítási fázis után áll rendelkezésre.
A másik figyelmetlenséged pedig, hogy az FSR 1.0-val szemben az FSR 2.0 azért komolyabb kártyát igényel, így a GTX 1060-on már 1080p esetén sem ígérnek optimális működést.
Persze a 720p még ott lehet majd a GTX 1060 kártyákhoz.A DLSS 2018-as kezdeti szárnypróbálgatásai csak kényszer szülte opciók voltak, hogy legalább valamire használhassák a Turing kártyák RT magjait. Nem is készült belőle a 2 játékcímnél többhöz megvalósítás. Az FSR 1.0 a DLSS 2.0 ellenfele volt, és a könnyű integrálhatósága mellett is minimális mértékben volt csak gyengébb az Nvidia technológiájánál. Az FSR 2.0 pedig továbbra is könnyen integrálható technológiaként már valószínűleg minimum felért a DLSS 2.3 szintjére.
-
félisten
válasz Alogonomus #57289 üzenetére
Erről beszélek.A 3 nap azokban a jatekokban ahol van DLSS 2.0 tamogatas.
Ahol nincs az ugyan úgy több hetes /havi meló amit a kutya nem fog belefektetni regi jatekokba.osregi grafikus motorokban meg nincs szukseg felskalazasra.
Nem tudsz teszteredmenyeket hogy kijelento modban beszelhessunk.A megjelent promó képeken a DLSS meg mindig jobb eredmenyt ad.mivel egy atlagos neuralis halot hasznal mar a tobb hetes meló itt is adott.innentől megint az van ki melyik jatekot promóciózza,támogatja.Befektetett munkat igényel minegyik megoldas,ami penz.Ettol fuggetlenűl en orulok a fejlodesnek.Nezz utana dolgoknak mielott szamokat irsz le.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Alogonomus #57289 üzenetére
[link]
reméljük hamarosan általános lesz a pár napos implementáció a gyártók eljárásai között.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Alogonomus
őstag
válasz Raggie #57292 üzenetére
Az FSR 2.0 látszólagos nagy előnye, hogy az AMD állítása szerint olyan játékokhoz is alkalmazható, amiknek a grafikus motorja nem támogatja/biztosítja a temporális adatokat. Sőt akár magát a mozgásvektorokat sem támogató/biztosító rendszeren is működik. Valószínűleg maga az FSR keretrendszer képes a szükséges adatokat magának előállítani, ha a játék motorjától azt nem kapja meg. Ezért is készülhetnek az ilyen rajongói kiadások, ami a DLSS esetén nem lehetséges.
-
félisten
válasz Alogonomus #57295 üzenetére
Ez 1.0 nem hasznal temporalis adatokat az eljaras.
A 2.0 temporalis adatokkal dolgozik,fel kell kesziteni ra a motort/jatekot mint a DLSS es XeSS eseteben ugyan úgy.
Az FSR 1.0 szerintem ennyi volt jon helyette az RSR (nvidia NIS) ami minden jatekban aktivalhato.Ha kap elokeszitest a HUD ot nem skalazza a jatek.tehat lesz RSR es NIS nativ es elokeszitett es FSR 2.0 DLSS 2.3-3.0 temporalis.
mindharom ceg egyseges utat kovet es Nvidia NIS es a DLSS utan mennek mert ez járható minőség terén.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Alogonomus #57297 üzenetére
Szerinted mit jelent a jobb széle a grafikonnak illetve hogy ertelmezed ezt?
Tenyleg erdekel ,nem kotekedes.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Alogonomus
őstag
Pont úgy értelmezem, ahogy írtam is fentebb.
A temporális adatokat magától nem biztosító játékmotorok esetén az FSR 2.0 rendelkezhet eszközökkel a temporális adatokat saját maga számára előállítani. Ez persze jelentősen megbonyolítja az FSR 2.0 implementálását, ezért nem a 3 napos véglethez lesz közel az időszükséglet, hanem heteket, vagy esetleg hónapokat is igényel majd. -
félisten
válasz Alogonomus #57299 üzenetére
Minden skalazo eljarast igy kell beepiteni minden cegnek....fejlesztoeszkozok nelkul nem tudnak beepiteni se a DLSS se FSR-t.Nincs oyan hogy jatek magatol kinal skalazashoz temporalis es mozgasvektor adatokat a tamogatott felbontashoz .
ezt implementalni kell kiveve ha beepulo,mint az Unrealnal,de az van DLSS nel is.A DLSS tamogatottnal azert 3 nap az FSR 2.0 ,mert azt nvidia megtette mar, a jatek rendelkezik megfelelo elokeszitessel,optimalizalni kell ezeket es forditva is.
Tehat a grafikon azt jelenti hogy a temporalis eljarasi adatokkat nem rendelkező jatekot el kell latni ezekkel es ez 1 honapot is igenybevehet.Ezt mindegyik gyartonal es eljarasnal igy van ,DLSS nel is 1 honap.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tőzsde és gazdaság
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- F-Secure termékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
- Gainward RTX 2060 Super Ghost 8GB használt videókártya eladó garanciával! AKCIÓs
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- SAPPHIRE NITRO+ RX 5700 XT 8G GDDR6
- AMD RX 7900 XTX 24GB EKWB EK-Quantum Vector 2 D-RGB Nickel + Plexi Vizesblokkal Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest