-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Alogonomus #57295 üzenetére
Ez 1.0 nem hasznal temporalis adatokat az eljaras.
A 2.0 temporalis adatokkal dolgozik,fel kell kesziteni ra a motort/jatekot mint a DLSS es XeSS eseteben ugyan úgy.
Az FSR 1.0 szerintem ennyi volt jon helyette az RSR (nvidia NIS) ami minden jatekban aktivalhato.Ha kap elokeszitest a HUD ot nem skalazza a jatek.tehat lesz RSR es NIS nativ es elokeszitett es FSR 2.0 DLSS 2.3-3.0 temporalis.
mindharom ceg egyseges utat kovet es Nvidia NIS es a DLSS utan mennek mert ez járható minőség terén.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...