-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz #45997568 #34099 üzenetére
és a mikulás is léteztik....
Gondolod hogy pár hónap vagy fél év múlva amd itt fog villogni 7nm-es kártyákkal?A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#45997568
törölt tag
válasz #45185024 #34096 üzenetére
Ez azert erdekes mert a Vega is csak par honappal a megjelenes elott kerult be placeholder-kent e a Linux-os driverek koze. Ha veletlen most kovetkezetes az AMD akkor akar meg 2018-as megjelenes is varhato, ebben az esetben a Vega-t hamar "kinyirja" az AMD.
A zinternet "leghitelesebb teny portalja" is ezt pedzegeti, nem bannam, foleg ha vegre ugy minden keszen lenne es sikerulne par ev utan egy jo rajtot produkalni, nagy kihozatal, konkurencia vero termek, remek szoftveres tamogatas etc. Lisa Su meg kepes ezt levezenyelni, Ryzen 2-vel egyutt az mar igazan jo eve lehet az AMD-nek mindket vonalon.
Az erdekesseg a multi-GPU-s megoldas ha hozza az AMD, abbol jo kis APU-kat lehet majd legozni
Varjuk a hireket es a teszteket
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Televan74
nagyúr
Olvasgattam teszteket, árat és az elérhetőséget emelik ki a negatívumként. Ami nekem is bajom a Vega56 Nitro+ kártyával kapcsolatban.200.000Ft nem adok érte.150.000 -ért kaptam jól hűtött GTX1080 -at.Freesync -ről le kellett mondanom. 160.000Ft -os összeget kiadtam volna egy custom Vega56 -ért.
[ Szerkesztve ]
Mindenbe beleugatok!!!
-
Z10N
veterán
SAPPHIRE launches RX Vega NITRO+ series
RX Vega 64 NITRO+ $659
A +32% felar eleg messze van a $499-tol
Ezt igy csak a banyaszok fogjak venni.[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Jack@l
veterán
válasz #45185024 #34088 üzenetére
2500 dollárba/laptop
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-Solt-
veterán
Nem, főleg ha nincs helyed második monitornak! Sokkal egyszerűbb egy táblagépen, telefonon, vagy Logitech kijelzőn megnézni azokat az értékeket amire kíváncsi vagy, ha meg nincs rá igényed, kikapcsolod. Ezekhez egy második monitor totál felesleges.
Logitech ARX az alap infókhoz, ha több kell akkor plusz még Aida 64 és ennyi.
www.smart-bus.hu
-
#45185024
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
apatyas
Korrektor
válasz stratova #34071 üzenetére
Jó lenne, de nem hiszem, hogy azt a foglalatot hitelesítették volna videojeleket közvetítő lábakra is, mert nem volt még termék, amivel.. egy új revízióba/számozásba esetleg beleférhet, úgy, hogy az előzővel kompatibilis maradjon (pár üres láb gondolom akad az eredeti kiosztásban, amire ki lehet küldeni a jeleket)
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
Z10N
veterán
válasz stratova #34071 üzenetére
Nos, igen. Ez a package mar lehet 150W is cpu+igp+hbm. A tr4 siman elbirna, meg tobbet is. Az am4 nem tudom, hogy kepes lenne-e ra. En peldaul siman beruhaznek ra amennyivel dragabb a tr4 lap, annyival olcsobb az igp, mivel nem kell draga pcb a gpu-nak. Johetne akar egy kompakt vizhutesel is. Hosszu evekig eleg lenne.
"Illetve felmerül a kérdés, ha ezt be tudják tenni egy RadeonPro APU-ba, miért ne csináljanak belőle dVGA-t a mostani RadeonPro Polaris paletta cseréjére."
Ezert viszont jar a szaloncukor, mivel en sem tudom, pedig mar ezt szajkozom tavaly ota.# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
HSM
félisten
válasz #85552128 #34072 üzenetére
Azért azt gyorsan tegyük hozzá, hogy egy "mobil app" hozzárakása eléggé minimális erőforrásból megoldható. Ehhez képest egy komplett új shader lépcső beépítése a meglévő futószalagba transzparensen, elég horror méretű feladat.... Össze sem hasonlítható a kettő.
(#34074) -Solt-: Mire nem jó egy második monitor... Gyönyörűen mehet rajta mindenféle üzenetküldő, monitorozó, egy második játék, bármi, ami épp hasznos.
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz #85552128 #34072 üzenetére
Szokás kérdése... én például inkább követem az adatokat a G13 kijelzőjén, mobilon vagy táblagépen mint a monitoron, szóval kifejezetten örülnék egy hasonló gyári NV megoldásnak.
A Vega szoftveres rajtja meg úgy az egész sztori gáz... nem véletlenül vettem meg a PG279Q-t, letéve pár évre az AMD-s vonalról, de ettől még kétlem, hogy az APP fejlesztése bármilyen módon is összefüggene a Vega szoftveres kálváriájával... nem hiszem, hogy ezen bármi is múlott volna.
www.smart-bus.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #34072 üzenetére
A kezelőfelületnél fontos kérdés a célpiac. Ma már elég sok 2 az 1-ben és All-in-One gépet vesznek, és ott számít, hogy a beállításokat érintőképernyőről is elvégezhessék a felhasználók. Emiatt újított itt az AMD, hogy jó legyen hagyományos és újszerű bevitelre is. A régebbi felületek csak a hagyományos bevitelre jók, érintőkijelzőre nagyon rosszak. Meg kell találni az ideális átmenetet a kettő között, mert ha ez nincs meg, akkor nagyon sok piacot nem lehet jól célozni. Az NV is el fog jutni ide, amikor nekik is meg kell találni az egyensúlyt. Számukra annyi előny van, hogy lophatnak az Inteltől és az AMD-től. Nagyon eltérő módon ezt amúgy sem lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz -Solt- #34068 üzenetére
A kezelőfelület sebességét illetően egyetértek, elrendezésben viszont sokszor még így is jobb és átgondoltabb mint a RS aktuális felülete (ahogy pl. a régi Catalystben is voltak ilyen dolgok...) - nem csilli-villi, de teszi a dolgát. Tavaly jött a Relive ami tényleg hasznos volt, ez a mobil app ahhoz képest eléggé "meh" inkább parasztvakítás kategória. Trendiek a mobil appok, legyen nekünk is. Mindeközben a legutóbbi flagship hardvert úgy indították útnak, hogy nem győzték hangsúlyozni szoftveresen még nincs kész a kártya...
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Viszont egy ilyen dögöt én csak SP4r2 foglalaton tudok elképzelni, azt úgyis használja Epyc 3000 (3251) a beágyazott rendszereknél.
Illetve felmerül a kérdés, ha ezt be tudják tenni egy RadeonPro APU-ba, miért ne csináljanak belőle dVGA-t a mostani RadeonPro Polaris paletta cseréjére.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz -Solt- #34068 üzenetére
Világos, de a gyártóknál jellemzően vannak prioritások. Általában mindenhol az API-k támogatása élvezi a legfőbb prioritást, és ha a szimulációkhoz mérten elég jó a gyakorlati implementáció, akkor jöhetnek az ilyen extrák. Az NV-nek jelenleg sokkal fontosabb, hogy jól működjön az explicit API-ra írt alapréteg, amit fél éve cseréltek ki, mert az előző nem működött jól, míg a mostani jó csak még kiforratlan. Az AMD-nek jól működik már évek óta a PAL, tehát számukra van egy nagy adag humánerőforrás, akik dolgozhatnak érdekesebb fejlesztéseken. Szóval az NV is látja, hogy a vezérlőpult és a szolgáltatások szempontjából lemaradtak, csak van fontosabb is ezeknél, amiben szintén hátrányt szedtek össze az elszúrt első implementációval.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-Solt-
veterán
válasz imi123 #34062 üzenetére
1 év alatt 10-20% pluszban egy RX480-n 1080p-n azért elég korrekt. Kíváncsi vagyok a Vega-k az első mérésekhez képest mennyit gyorsulnak.
(#34064) Szaby59: Kifejezetten örülnék, ha ilyenekre az NV is "pazarolná" a pénzt, hogy ne kelljen külsős programokat használni. Plusz jó lenne FPS fixálási lehetőség driveresen, illetve egy olyan kezelőfelület aminek nem hosszú másodpercek kellenek ahhoz, hogy egyáltalán elinduljon.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
#45185024
törölt tag
Én ma bekészítettem ide a pop corn-t.
Van egy érdekes beszélgetés aki unatkozik:
Regarding the Vega refresh rumors
Csak kérdés hogy majd a most kijövő értékek a 11.4 es változásokat beleszámítják e.
Mert volt egy nagy előrelépés a 10.1hez képest.
Amit ki kellett adniuk mert 11.1 el nem működtek a customok nehézkes volt a tesztelés. -
Jack@l
veterán
válasz imi123 #34062 üzenetére
"Performance Gains since Radeon Software Crimson Edition Launch"
Édes, hogy a tavaly év végi driverekhez hasonlítják a mostani "nagy áttörést", ez már sejteti mennyit hoz a wunderdriver.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
imi123
őstag
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
De akkor hol a limitje a Vegának a játékok zömében? A Polaris dupláját kéne hoznia kb, ehhez képest a gyarkolat 50-60%. Mondjuk én a ROP limitben nem nagyon tudok hinni, mert a Vegában duplázott a ROP-ok száma, a CU-k száma is közel duplája (80%), egyedül a frontend képesség maradt ugyanannyi (4 geometria motor, 4 ACE, 2 HWS).
Tippem az, hogy az NV-nél a grafikai (nem compute) feladatoknál rengeteg fejlesztés van, amiről nem tudunk, s brutálisan gyorsít. Tehát ami compute-ban nem tud, azt behozza grafikai tudásban, lásd tile-alapú raszterizáció.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #34058 üzenetére
Gbors semmit nem mondott a beköthető ROP-ok számára vonatkozóan. Annak, hogy a hardvert hogyan strukturálják ezernyi oka lehet. De nem azért van 64 blending benne, mert csak ennyi építhető bele. Akár egymilliót is belerakhatnak, ha akarnak, csak nincs semmi értelme, mert nem erre tervezték a dizájnt. A részegységek száma azonban egymástól eléggé függetlenül beállítható, elvégre ezek a GPU-k heterogén dizájnok.
Alkalmazásfüggő. Illetve a jövőben még bonyolultabb lesz, mert a shader modell 6.0-ban már van programozható blending. Ott a ROP-ok szart sem érnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
ok, megmondom neki...
De akkor gbors téved? Ő mindig a ROP-számot, vagyis a render-backend soványságát okolta.
(Persze tudom, hogy nevezett még ezen a versenenyen a setup/frontend is a geometriával.)Namost a kérdés az, hogy most akkor ezeken miért nem lehet segíteni?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #34049 üzenetére
Nem így van. Minden CU tömbhöz köthető egy ROP blokk. Az SE itt lényegtelen, mert nem ezekhez van bekötve, hanem az SE-n belüli CU tömbök összevont buszára fűzhető fel. Konkrétan a ROP-ok részei az SE-nek. Maximum annyi ROP blokk lehet az SE-ben, ahány CU tömb van. Technikailag egyébként lehet több is, csak nincs értelme, mert azokat már elméletben sem lehetne mindig etetni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raggie
őstag
Na skacok, akkor elvileg ma van a nagy nap?
Kiváncsian várom a Redux drivert. Jó volna ha gyakorlati haszna is volna.
Jövő év elején tervezek custom vegát venni, addigra talán elérhetőek is lesznek esetelg a Sapphire modellek, meg ki is forrja magát pár hotfix-el az új drivercsomag![ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
stratova
veterán
válasz füles_ #34051 üzenetére
Kaby Lake G gondolom... Legalább ha házon belül csinálnának ilyen core configos GPU-t...Bár... ez lehet Vega 11 csak WS APU/FirePro GPU-ként. Ezt az SM5.2-t nem nagyon tudom hová tenni (DX12-ben SM 6.0 előtt 5.1 volt nem?). 2 GB HBM mellett nagyon bízhatnak HBCC képességeiben.
[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
28CU 1792SP SM5.2 555MHz, 16kB L2, 2GB 2.4GHz 32-bit, Integrated Graphics
Ez lenne az AMD alternatívája a Kaby Lake G-re?
-
stratova
veterán
válasz Petykemano #34049 üzenetére
Hurrá... akkor Ravenben is maradt a 8 ROP (10-11 CU-ra.. csodás...). Mondjuk így HBM nélkül talán mindegy is (tudom HBCC).
Csak azt nem értem, ha képesek 2 SE -> 16 ROP-ra még egy Polaris 12-nél 10 CU mellett (RX 550-ben 8 aktív). Ennyivel nagyobb a helyigénye, vagy csak nem akarták még teljesen kannibalizálni a belépő GPU-k piacát?Egyébként 4 HBM2 lapka és 4096 bites busz ide-vagy oda (Fijiben is ilyen felállás üzemelt HBM megoldással) ha Vega 20-ban marad a 4 SE és a backend limitet nem enyhítik általánosan driver szinten, akkor Vega 20 abszolút okkal marad csak professzionális kártya.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
The Stilt veled ért egyet:
..Severely ROP and memory starved.
The Vega iGPU inside Raven also has the lowest ROP to CU ratio of all AMD GPUs so far (0.727).
Ever since Hawaii (1.454 ROPU ratio) the GCN GPUs have been held back by the insufficient render backend resources (apparently current GCN cannot support more than 4 RBs per SE). This is the case with all Polaris GPUs and especially with Vega. The performance difference between Vega 64 & 56 at the same frequency is diminising due to the backend starvation (1:1 ROPU in 64, 1.142 in 56).Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
nagyúr
válasz Jack@l #34046 üzenetére
Pixelben a GTX 1080 cca. 20%-kal gyorsabb, mint a Vega64. ALU-ban a Vega64 cca. 30%-kal gyorsabb, mint a GTX 1080. Ha egy motor egyensúlya eltolódik valamelyik irányába, akkor az eredmény simán elmehet a status quo-tól 10-15%-kal. Aztán azon persze lehet vitatkozni, hogy miért tolódott el
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Jack@l
veterán
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #34045 üzenetére
Amennyiben egyik-másik játékban a nagy átlaghoz képest kilóg a teljesítmény 10-15%-al, az nagy valószínűséggel nem az R&D munkája...
NV-nek már rég nem kell fizetnie ilyenekért, gurul a szekér anélkül is (mind teljesítményben mind eladásokban).@Abu85: akkor hol a nagy low-level tudás/sebeség a mostani battlefield-ekben? Köddévált? Velük is nagy volt az összeborulás 4 éve.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gbors tudja, hogy miről szól a shader modell 6.x. Neki nem kell elmagyarázni, hogy miért jó a wave programozás.
(#34043) Jack@l: Az AMD nem fizet. Az AMD a Bethesda R&D partnere. Egy rakás kódot konkrétan velük iratnak meg. Ezért akarta őket a Bethesda partnernek, mert a pénzükkel nem sokra mennek, pénze van a Zenimaxnak is. Nekik tudás kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #34039 üzenetére
Mi vagy ki volt a forrása ezeknek a mendemondáknak?
Wolf2 is olyan útörő lesz mint a bf4 mantle-ja, hogy azóta sincs 1 játék amiben annyira elhúzot volna fps számban?
Sztem parasztvakítás az egész, amd fizetett, a fejlesztők beleraktak egy kis huncutságot hogy másoknál szarabbul menjen ez vagy az. Nagyjából ezért lehet mindig csak az az 1-2 cím amivel hakniznak megjelenések előtt(többre már nincs lé).[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
do3om
addikt
Nem, most írta hogy jön a SM6.x ami az NV-nek kedvez mert most sokkal lassabb mint az AMD megoldása (röhögjek már egy kicsit mert nem tudom hol kell ezt nézni). Az NV gyorsulni fog, szóval a vega 56 az 1060, a 64 meg 1070 alatt, lesz.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
nagyúr
Plausible deniability már megint. Magyarul akkor marad a Vega64 az 1080 szintjén, a Vega56 pedig az 1070 felett valamivel - kivéve 1-2 játékot, amennyi egyébként a másik oldalon is van. Megvárom a teszteket (ha lesznek egyáltalán), de ez így...
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #34039 üzenetére
A DSBR eléggé hatékony. Konkrétan a leghatékonyabb ilyen rendszer a számok alapján.
A shader modell 6.0 kész. Már a 6.1 is. A Fall Creators frissítéssel futtathatók az új HLSL-re írt programok. Ez igazából az AMD-nek nem nyújt semmi újat, mert nekik eddig is voltak olyan kiterjesztéseik, amelyekkel a bekerült függvények elérhetők, ráadásul úgy ahogy a konzolok támogatják, és rengeteg motor támogatja is ezeket. Az NV-nek és az Intelnek sürgős a shader modell 6.x, mert a megoldásaik nem kompatibilisek a konzolos kódokkal.
A shader modell 6.0 elsődlegesen azért lényeges, mert a konzolra írt egyes algoritmusok jellemzően sokkal gyorsabbak, és azok ezzel menthetők át PC-re.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
válasz imi123 #34038 üzenetére
Arról volt szó nyáron a Vega összes újításával kapcsolatban, hogy vééégre feladták/belátták azt, hogy majd ha majd ők azt csinálják a fejlesztőknek, amit kérnek, akkor használni is fogják, hanem hogy ezek driverből programozandók és kapcsolhatók. Akkor arról volt szó, hogy a hbcct próbálgatják, dsbr aktív, de még nem túl hatékony és decemberben jön a driver, ami aktiválja driverből a primitive shadert és az nggt.
Mindenki tudja, hogy a három amds címén kívül sehol nem lesz használva. Még portoknál se. Mert minek kínlódjanak? Ez nem része a konzol programnak, Pcn amd részesedés <10%, Vega részesedés 0.00000001%.
Lehet, hogy a wolf2-ben leprogramozták. Hurrá. Egy program nem fogja eladni ezt a kártyát. Meg másikat se.
Talán feladták a driveres implementációt, nem sikerült időre hozni, innentől már más a feladat, aki akarja, oldja meg. A white paperből még nem vették ki.
Tényleg , mi van a shader model 6-tal, ami majd mindent megváltoztat?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
imi123
őstag
-
Televan74
nagyúr
válasz #45185024 #34031 üzenetére
Ekkora készletet azért nem kellene tartaniuk belőle. Vicc kategória ez így karácsony előtt,utána meg csak sírás lesz ha beüt az adrenalin meghajtó!
Holnap akkor már lesz cikk az új meghajtóról? Tényleg kíváncsi leszek rá mit is tud és mennyi az annyi!
Mindenbe beleugatok!!!
-
#45185024
törölt tag
Ja tesztelik a zafírkékkel az adrenalint, de ezt én már mondtam itt sokszor hogy custom az éves driverrel jön.
Devilből már meg lehet rendelni 56 188-ért Prey-t meg Sniper Elitet kapsz hozzá mert Németek picit érzékenyek arra a másik játékra. -
#45997568
törölt tag
Ez jol hangzik, Abu, ugye lesz 10 oldal? Nyugodtan engedd szabadjara
Kartya meg van, nalam legalabbis megjelenes ota, ugy latszik hajlitod a valosagot, megint
Custom-ok is vannak, ha gondolod segitek beszerezni egyet
Abu, mikorra varhato az NDA lejarta es a cikk?
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
Úgy látom lesz itt driver elemzés +10 oldalban, fantasztikus sosem látott technológiák alkalmazása.......
Jön hozzá VGA is? Vagy az nem kel? Olyan ez a vega a saját topikjába mint a UFO-k a valaki lát egy lefényképezi Pepee meg berakja hogy tessék létezik a custom vega ott van valaki kezében, meg hírérték ott ha a világon valaki szeret egyet
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #34024 üzenetére
Igen, sok a funkció és kevés a magyarázat. Erre vonatkozóan is lesz megoldás az új driverben, de nem írhatom le még, hogy mi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Párdon, talán félreérthető voltam:
Én értem, hogy az AMD nekem, mint Radeon tulajdonosnak erre lehetőséget biztosít. csak ha ez az általánostól eltérő profil a vásárlókat tájékoztató és terelgető tesztoldalakon a csíkokban nem jelenik meg, csupán az, hogy másfélszer akkora chip, kétszer akkora fogyasztással és zajjal éri be a konkurencia olcsóbb termékét, akkor hogy lesz nekem radeonom?
Ez a lehetőség nekem nagyon fancy, de olyan a vásárlókat tájékoztató és terelgető tesztoldalakon eltűnő részlet, ami nemadja el a terméket.segíti hozzá a terméket széleskörű terjedésben, nem ösztönöz vásárlásra széles vásárlói közönségeket, csupán olyan geekeket, akik hajlandók időt és energiát nem kímélve előcsalni a kártyából a potenciálokat.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #34021 üzenetére
Ez attól függ, hogy miképpen lesz megoldva. Ma még nem sok adat van erről.
Csinálsz magadnak csíkot a különböző paraméterekről, és azt összehasonlítod.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Envo_
aktív tag
válasz FragMaster #34019 üzenetére
Itt a "wunderezők" álláspontja az, hogy mi a fenének jön 300 csillivilli dolog, ha végül úgysem hoz semmit a gyakorlatban?
-
Petykemano
veterán
azért viszlát 2019-ig, mert senki nem fogja használni az AMD évi 3 címén kívül.
Én értem, hogy az AMD nekem, mint Radeon tulajdonosnak erre lehetőséget biztosít. csak ha ez a csíkokban nem jelenik meg, csupán az, hogy másfélszer akkora chip, kétszer akkora fogyasztással és zajjal éri be a konkurencia olcsóbb termékét, akkor hogy lesz nekem radeonom? Ez a lehetőség nagyon fancy, de olyan részlet, ami nem adja el a terméket.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
-FreaK-
veterán
válasz FragMaster #34019 üzenetére
Pont ezt írtam, hogy nem tudjuk mit hoznak teljesítményben, de abban kb mindenki egyetértett, hogy többet kellene mint 1-2%. De ez mind akkor már lett kitárgyalva, semmiféle hozzáálmodás, gbors még egy logoutos elemzést is írt róla.
(#34016) Abu85: oké, csak nehogy baj legyen belőle..
[ Szerkesztve ]
-
FragMaster
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #34017 üzenetére
Miért lenne viszlát? Működik már a Wolf 2-ben is. Direkt hozzáféréssel egyébként némileg jobban járhatunk. A driveres megoldással például a PS4 superstenciljéhez írt effektek nem lettek volna portolhatók. A direkt eléréssel azzá válnak.
Nem, mert nem stabil. A Chill csak az egyik oka annak, hogy a hardvert stabilra kell paraméterezni, mert a gyakorlatban előhozza a stabilitási hibákat.
A Chill mindig is egy funkció volt. Ha elég neked x-y teljesítmény, de fele-harmadakkora fogyasztást akarsz, akkor bekapcsolod.
A csíkok csak az alapértelmezett beállításra vonatkoznak, de az AMD régóta tartományokat kínál a hardverivel. Aztán otthon eldöntheted, hogy a felkínált tartományból milyen konfigurációt akarsz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Értem, akkor tehát viszlát primitive shader 2019-ben.
Chill. Értem ezt is. Nem lehetett volna úgy csinálni, hogy csak akkor magasabbak a feszültségek, ha használod a chillt? Mert én értem, hogy a chillel több energiát lehet megtakarítani átlagban és ez tök jó lesz majd a villanyszámlán, de
a) fog-e látszani a hatása a tesztekben perf/W értékben és/vagy peak teljesítmény (magasabb min érték) vonatkozásában?
b) fogja-e valaki chillON tesztelni egyáltalán?Gondolom abban egyetértünk, hogy többen vásárolnak csíkokat nézegetve
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
-FreaK-
veterán
válasz FragMaster #34012 üzenetére
(#34013) Abu85: pedig korábban elég jól kifejtetted már, hogy ilyen afterburner féle OSD meg egyebek várhatóak, olyanok amiket eddig csak külső programmal lehetett megoldani, most viszont benne lesznek a driverben.
-
FragMaster
addikt
válasz -FreaK- #33986 üzenetére
Nem rémlik, hogy Abu mondott volna valaha bármit teljesítményről a Redux-al kapcsolatban. Bekapcsolásra váró funkciókról beszélt, arra meg egyesek ráálmodtak ilyen-olyan számokat.
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
Yany
addikt
válasz Petykemano #34007 üzenetére
Ezt most én sem vágom. Abu, mi az a redux driver, amire utaltál korábban? Mit fog akkor hozni valójában?
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Most néztem pár Wolf 2 tesztet, hogy hogyan teljesítenek a videokártyák. Mintha egy AMD-s álomba csöppentem volna. Kb ezeket az erőviszonyokat vártuk, s ezt kéne látni mindenhol. A Vega 64 és 56 között végre szignifikáns különbség van, s olyan GeForce-ok mellé kerültek ahová kéne. De ez ugye egy AMD szponzorált játék, szóval ehh. Wunderdriver helyett van wundergame.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #34007 üzenetére
A fejlesztői támogatás ott van mögötte, elvégre a kódok nem jelentősen mások. Ha annyira használnák majd, mint az Async Compute-ot, akkor az nagyon jó, mert ezt minden explicit API-ra írt program használja. De a cél az volt, hogy visszafelé is működjön, persze nem biztos, hogy ez sokezer játékra kivitelezhető.
Igazából a primitive shader haszna sokkal inkább az lenne, hogy adjon egy értelmes futószalagot a GPU-driver pipeline-ban gondolkodó fejlesztőknek, mert a mostani futószalag nekik egyáltalán nem ideális. Utóbbi amiatt van, mert a GPU-driver pipeline-t kidolgozó fejlesztők nem azt kapták a Microsofttól, amit anno kértek. Sokkal jobban járna az ipar, ha hagyná az AMD a régebbi alkalmazásokat, és direkt hozzáférést adnának, persze ez az én véleményem, valószínűleg az AMD nem akarja hagyni a trükközést, ami per game alapon megoldható.Chill. Ebben a módban a feszültség nagyon ingadozik, és az ingadozást túl kell élnie a hardvernek. Eltérő paraméterezéssel belefagyhat a skálázásba. Nem beszélve arról, hogy sokkal többet takarítasz meg a Chillel, mint akármilyen manuális feszültségskálázással.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz golya87 #34006 üzenetére
Elég nehéz az API alatt kicserélni a pipeline-t úgy, hogy kompatibilis legyen a már kiadott shader kódokkal. Valószínűleg igényel manuális kódcserét is. Aztán persze a fordító fejlődésével lehet, hogy ezekre nem lesz szükség, de ma még szükség van. Hosszabb távon egyébként ebből több dolog kisülhet. Azon is elgondolkodhatnak, hogy direkten kihasználhatóvá teszik a primitive shadert, ami érdekes lépés lehet, mert a twitteren már több fejlesztő is írta, hogy inkább ezt szeretnék, mint a driver oldali okosságokat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Arról volt szó, hogy a NGG driverből fog menni. Ennek nyilván megvolt az oka: azért, mert eltekintve attól a 10-ből 1 AMD partnertől a kutya se fogja használni. Akkor tehát az NGG is megy a kukába, mint az Async Compute.
Ha viszont itt tartunk, hogy tulajdonképpen minden aktív, akkor mégis mire mondtad, hogy majd decemberben megértjük, hogy miért olyan a feszültség-frekvencia beállítás, amilyen?
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kiderült már pár dolog.
A HBCC inkluzív cache mód még nem lesz aktív, de az úgyis fejlesztői kihasználást igényel, tehát kvázi ráér a Far Cry 5-ig.
Az NGG fast pathról utólag kiderült, hogy már ott van a 16.40 óta, viszont per game aktiválású jelenleg, és a fehérlista lényegében kimerül a Wolf 2-ben.A többi dolog mind aktív. A 16.50-es batch nem tartalmaz ezekre vonatkozóan módosítást.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AKCIÓ! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit Videokártya
- Fair Áron / AMD Radeon Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- ASUS ROG STRIX Geforce RTX 3080 Ti OC 12GB GDDR6X 384bit
- Fair Áron / NVIDIA GeForce Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- ELADÓ EGY HÓNAPOT HASZNÁLT AMD RADEON RX 6800 XT SAPPHIRE PULSE DOBOZÁBAN.
- MSI RADEON RX 570 8GB
- Asrock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming D 16GB OC újszerű videókártya, 21 hó garancia, Áfá-s számla
- Asrock Radeon RX 6700 XT Challanger D 12GB használt videókártya, 12 hó garancia, Áfá-s számla
- Asrock Radeon RX 6700 XT Challanger D 12GB újszerű videókártya, 21 hó garancia, Áfá-s számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest