-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #13834 üzenetére
Lesznek ilyesmi bejelentések. Nagyon leegyszerűsítve az AMD megmutatja, hogy mit akar kezdeni a PC-vel.
(#13836) Komplikato: Nem tudom, hogy a Square Enix hol akarja bemutatni a világnak, de elvileg kint lesz a PC-s port.
(#13840) daveoff: Igen a Battlefront az egyik húzócím a Fijihez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #14860 üzenetére
Ezt most is megtehetik. Megjelenik a Win10, kiadják rá a drivert és beszámolnak a gyorsulásokról.
Az egyértelműen hülyeség, hogy ugyanarra az architektúrára két drivert csináljanak.Hogy lesz eladás? Miből gondolod, hogy a GeForce Titan tulajokat nem zavarja, hogy a GTX 960 veri az ezer dolcsis jövőbiztos cuccukat. Vagy a GTX 680 tulajok látva a HD 7970 teljesítményét nem gondolkodtak el azon, hogy nem-e jobban jártak volna a Radeonnal.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#16729600
törölt tag
válasz Petykemano #16041 üzenetére
Ez a stratégia, ami kevésbé előremutató, jövőálló termékeket vonultat föl, piacképesebbnek tűnik.
Egyáltalán egy ilyen avulási mértékkel bíró DVGA piacon van bármi létjogosultsága a jövőállóságnak,mint fogalmi kategóriának? Nem hinném.
[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz Petykemano #16156 üzenetére
Sztem teszteket csinalnak meg gondolom dolgozik meg nem mindegy, majd ha lesz ugyis ir
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #16156 üzenetére
Nem lehet még beszélni mindenről. Csak a hardvert leplezte le az AMD azt, hogy mit hoznak még a hardverhez nem. De annyit elárulhatok, hogy nem véletlen, hogy júliusban lesz elérhető a sima Fury. Ezzel az a terv, hogy a Windows 10-hez legyen közel a start, hogy ott is le legyen mérve a teljesítmény a 15.200-as csomaggal, amiből egyébként amúgy is kapott a 15.15-os driver a tesztek előtt frissítést. Bár valószínűleg sokan már nem telepítették fel.
A Nano sem véletlenül jön később, hogy nagyobb legyen a fókusz a DX12-vel.Nagyon egyszerű dolog történt amúgy. Az Intel és az NV ugyanúgy látta cirka 7-8 évvel korábban, hogy az API-k a PC-n korlátozók. Rengeteg limittel, és jó lenne, ha ez megváltozna, de nem hittek benne, hogy egy ilyen váltást a PC-n át lehet nyomni egyáltalán. A célja mindig az volt, hogy biztosítsanak egy egyszerűnek tűnő felületet, és a komoly problémát okozó tényezőkkel a háttérben dolgozhat az API és a kernel driver. Ha pedig ez a cél, akkor ehhez kell tervezni a hardvert. Az AMD úgy gondolta 7-8 évvel korábban, hogy egy életük egy haláluk át kell nyomni a változást. És a potenciális változáshoz tervezték a hardvert, gondolva arra, hogy hagyományos szinten hátrányban lesznek, de ha sikerül letolni az ipar torkán a low-level irányt, akkor már a konkurensek lesznek hátrányban. Most történik a váltópont, mert nem kis meglepetésre egyébként, de átnyomták az irányt.
Többek között a DX12 az AMD-nek nagyon fontos, mert rengeteg olyan dolgot megváltoztat, amely most számukra hátrányos a DX11-ben. Például ma a bekötési modell váltása a legfontosabb és nem véletlen, hogy erről beszélnek a legtöbbet. Ma ez úgy néz ki, hogy a CPU beköt egy puffert az API-val és a kernel driverrel, amelynek az eredménye egy adat lesz a hardver számára. Ezt a driver szimplán elküldi a hardvernek mint erőforrás leírót. Ezt persze minden hardver máshogy csinálja, mert implementálás szintjén lehetnek különbséget, itt arról beszélhetünk, hogy a bekötés hol valósul meg a multiprocesszoron belül, például a legtöbb mai modern GPU-ban a textúra-mintavételezőben történik mindez, de itt is számolni kell azzal, hogy tömbösítve történik a bekötés, vagy különállóan. A GCN viszont teljesen egyedi. Ennek az architektúrának nincs szüksége erre a procedúrára. Egyszerűen a shaderbe bele lehet írni memória elérést és kész, a skalár egység elvégzi a bekötést. A hátránya, hogy ma egyik szabvány API sem működik így, tehát ezt le kell "emulálni" a kompatibilitást egy olyan hardverrel, amit nem hagyományosan terveztek. Az új API-k azonban így működnek, és fordul a kocka, vagyis a többi architektúrának kell "leemulálni" a kompatibilitást.
Ugyanilyen probléma a queuing. Egy mai API DX11/OpenGL úgy működik, hogy van a hardver felé egy parancslista, és abba lesz betöltve minden, majd a hardver szépen egyesével lekéri a feladatokat, és azokat sorban végre is hajtja. Ma több modern GPU-t erre terveztek. Egy mérnöki csapat felteszi a kezét, hogy tudunk mi hardvert tervezni, de miért is költsük tranzisztorokat a párhuzamos feladatfuttatás kigyúrására, ha a pipeline-ok úgyis sorban jönnek? És ez egy érthető döntés a maga szintjén. Valószínűleg senki sem vonja kétségbe az Intel és az NV vezetőségében, hogy a mérnökeik képesek lennének egy alternatív GCN-t tervezni, csak nem ezt kérték tőlük. Az AMD viszont úgy gondolta, hogy egy ilyen reformot is átnyomnak, mert azért masszívan párhuzamosításra tervezett rendszer a GPU, hogy olyan programok is fussanak rajta. Megtervezték a GCN-t stateless compute-ra, megpakolták regiszterekkel, gyorsítótárakkal, és igen ebből ma egyetlen szabványos API-n sem lehet kihozni semmit, de mit ad az úr a DirectX 12 queuing modellje copy/compute/graphics halmazba van szervezve, így a hardver tetszőleges számú compute és copy parancslistát kezelhet, és ezekről párhuzamosan kérhet le feladatokat, ha persze van rajtuk betölthető. Ezzel lehetőség adódik, hogy a feltöltés és a compute minden más feladattal párhuzamosan végrehajtható legyen, vagyis megszűnt a soros feldolgozásra kényszerítő modell. Itt megint fordul a kocka és a hátrányból előny lesz. És ezekről egyébként fognak beszélni H2-ben, csak megvárják a játékokat, hogy megmutathassák, hogy ez mit is jelent. A 3DMark API Overheadben már láthatjátok egyébként, hogy mi történik az architektúrák hatékonyságával a DX11-DX12 váltásnál.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Petykemano #16243 üzenetére
Milyen 7-8 eves lemaradasa van az NV-nek? Az AMD-nek az utolso utos kartyaja az a 5-os szeria volt. A 7-es jo volt de nem annyira hogy elajuljanak tole.A 2XX az fail volt, most a Fiji az eleg gyengen sikerult.
Nem is tudom minek vartak vele ennyit?Szerintem semmilyen lemaradasban nem szenved az NV, vagyis a tesztek szerint....jah, hogy lehet meselni...azt mar megszoktuk az ilyen: ha, majd, jovore, ket ev mulva, majd, stb... Ezeket mar nagyon unom!
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Petykemano #16264 üzenetére
Ertem, felreolvastam akkor
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #16443 üzenetére
A cél valószínűleg kattintások gyűjtése, vagy esetleg kis manipuláció, hogy shortolni lehessen, de ez nagyon nehéz.
(#16444) geresics: A 380 általánosan erősebb hardver. A 2 GB sok játéknak elég és elég lesz FullHD-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #16695 üzenetére
És az általad irt finFET hány nm t jelent /ha nem 20/
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #16734 üzenetére
A 128 nem opció, nem fért volna el HBM-el. HBM nélkül meg a fogyasztás lett volna csúfos. Szerintem okos kártya lett. A drivert mondjuk összerakhatták volna a startra szerintem is.
Tesztelési célokra bőven elég lett volna a Tonga vagy a Hawaii, ezért kár lett volna Fiji-t alkotni. Ami el lett szúrva viszont nagyon, hogy nem sürgették meg hozzá az átírt drivert.
-
Gilthanas
aktív tag
válasz Petykemano #16787 üzenetére
Óvakodnék az AMD védelmétől (a hdmi 2.0 hiánya mély haragvást keltett bennem a FuryX-el), de bízom benne, hogy professzionális szakemberek, megfelelő piackutatás után, rendes stratégiai tervezést követően döntenek a kártyák fejlesztéséről és azok kihozataláról, piaci integrációjáról, pozicionálásáról.. Legalább is muszáj hinnem ebben.
[ Szerkesztve ]
Egy gödör ásásán kívül kevés dolog van amit rögtön legfölülről lehet kezdeni.
-
Ren Hoek
veterán
válasz Petykemano #17358 üzenetére
Amíg ki nem derül mi van a Maxwell2 belsejében igazából, addig nincs értelme erről beszélni. Lehetetlen válaszolni. Teljesen más a két arch. Lehet hiteles az a grafikon, de lehet hogy valós helyzetben semmit sem fog érni hány queue van.
Első körben az nV nyilatkozatot kéne megvárni, aztán egy nagyobb 10 játékból álló mintán megfuttatni a dolgot. Ez még nagyon messze van.
Az az egy biztos, hogy a fejlesztőkre nehéz idők várnak optimalizálás és kompromisszumkötés terén, ha az NV tényleg susmákolt az Async-el. -
Laja333
őstag
válasz Petykemano #17358 üzenetére
Meg először jó lenne egy olyan bench, ami tényleg képes releváns eredményt mutatni. Ennél a grafikonosnál is megjegyezték, hogy a GCN is "sorosan" futott csak.
"In fact, a post points out that due to the workload (1 large enqueue operation) the GCN benches are actually running "serial" too (which could explain the strange ~40-50ms overhead on GCN for pure compute)."
[link] -
nagyúr
válasz Petykemano #17358 üzenetére
Újra leírom: az aszinkron compute akkor gyorsít, ha vannak kihasználatlan ALU kapacitások a rendszerben. Innentől kezdve az első compute queue-nak van esélye jelentős gyorsulást hozni, a második még lehet, hogy hoz valamit, aztán onnantól kezdve már nagyjából mindegy. Biztos lehet speciális eseteket kreálni, ahol több compute queue-val jobb lesz a teljesítmény, de nekem elég értelmetlennek tűnik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #17358 üzenetére
Engem szintén az érdekelne mi van ha több que van 128-nál, mert nv-nél látszik az ugrás szint, kb lineáris. De amd-nél 128-ig tök statikus a késleltetés(nála ott a határ).
De teljesen mindegy, mert tényleg nem látom hogy masszív grrafika mellett hogy lehet annyi szabad unitot(cu) befogni párhuzamos feldolgozásra. Ha csak 50-et lehet, ahhoz max 50 que kell...
Nyilván ezt oxideék is tudták, nem véletlenül pakoltak bele annyit amennyinél már nv-n rosszabbul fut. Ezért kérte a cég őket, hogy akkor tegyék át soros feldolgozásra.
Lehet az egész benchmark a fury-kra lett kihegyezve, nagy szívás lesz a nano-kon is ha így marad, mert ott fele annyi ACE van mint a fullosban.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #17532 üzenetére
Ez nagyon szép és jó, nagy kár, hogy egy (valós) jelenetszámítás marhára nem csak compressed (framebuffer color!!!!) data-ból áll.
Szval slideware-nek jó, de a valós helyzetet nagyon nem tükrözi. A PH cikkben sem viccből írnak 20-25%-ot átlagosan valódi szituációkra. AZ Nv is ennyit írt a sajt color compressionjára.Szerk.: Mondjuk nekem a 3DMark Firestrike per GB/s is kicsit fura ott alul.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #17534 üzenetére
Másként. Már a régi Tahiti-nél is volt jópár játék, ami profitált a nagyobb sávszélességből.
Pl. Sniper Elite 3, évekkel korábbanról: [link]
A Tahiti LE az az 1536 shaderes, 256 bites butított Tahiti volt. Jól látható, hogy még a jóval alacsonyabb órajelen járó 7950 is rávert bő 6%-ot. A Tahiti LE 1200/1500Mhz-en is csak 44,4FPS-ig jutott. Szóval ebből én azt szűrtem le, hogy jelentős mértékben visszafogta a 256bit.
Pedig ez csak egy erősen megvágott Tahiti volt.A 285-nél is ez volt a benyomásom. Volt, ahol a 280X-et is utolérte, de volt, ahol a 280-at sem sikerült neki. A PH tesztben is ez látható. [link].
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #17537 üzenetére
ilyet hogy "Rendben meggyőztél" PH fórumon még nem olvastam le is fagyott tőle a fórum...
a"mivan mivan mivan" sokkal gyakoribb
Szerintem a 6 Giga sokkal optimálisabb mint a 390 390X-eken lévő 8G .
Mire egy ilyen középkategóriás kártya megéli hogy 8 giga legyen a határ már teljesítményben rég elfogyott.
Sokkal optimálisabb a 6 giga és emiatt az ára lehet olcsóbb amitől jobb vétel.
Én tartom azt az álláspontomat hogy ha lesz egy jól meghúzott 380x, az VR-re optimálisabb mint a 390 390x esek. Crossfire-be meg egyenesn tökéletes.
Tehát elmondható Full hd ra veszel most egyet és a VR érkezésekor majd mégegyet fél egy év múlva és ott is jó leszel. Ez a legpénzbarátabb megoldás mind közül.[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz Petykemano #17609 üzenetére
Én remélem hogy a top kategórián kívül is kapunk valami vérfrissítést. Jó lenne már az AMD -től is,hogy ne csak átnevezések legyenek az alacsonyabb kategóriában.A következő kártyámra 150.000-160.000 Ft -ot szánok,szeretnék AMD -t de ha nem dob valami újat a top 200.000+ kategórián kívül,akkor könnyen előfordulhat hogy az Nvidia kártyái közül választok magamnak.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #17609 üzenetére
Az alsó szegmensben az IGP-k megették a morzsákat is, szóval oda IGP-s frissítés jön. A középkategóriától fog megtörténni a váltás.
A váltás szempontjából a kockázatokat kell mérlegelni. A HBM2-re való áttérés kockázat az AMD-nek, az NV-nek pedig pláne az nulla tapasztalattal. Tehát azt kell eldönteniük, hogy ha mégsem sikerül valamelyik komponens miatt a váltás, akkor hány termék csúszása vállalható be. Nyilván a felsőházban nincs sok választás, oda muszáj bevállalni, de alatta elképzelhető, hogy a biztonságosabb utakat választja mindkét cég. 2017-re tolni több 2016-os fejlesztést nem túl kedvező döntés, egy csúcskategóriás holmi még belefér.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz Petykemano #17719 üzenetére
Nem tartom valoszinunek, mivel a GTX970/980 es a Fiji PRO/XT utodja nagy esellyel ugyanarra a GPU-ra fog epulni, igy felesleges lenne vacakolni a GTX970 es a Fiji PRO utodjanal masik Interposerrel a HBM1 miatt.
Kisebb kartyaknal meg joval egyszerubb es olcsobb lesz a GDDR5/GDDR5X vonalon maradni.Mivel egyelore a Micron fogja csak gyartani a GDDR5X memoriat, kerdeses kifogjak-e tudni szolgalni az igenyeket.
Nagy az esely lesznek kenyszeru (nem igy tervezett) megoldasok GDDR5-el a highend VGA-k alatt, vagy par egy ideig alacsony darabszamu (amivel a keresletet nem fogjak tudni kielegiteni) termek GDDR5X memoriaval."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
veterán
-
füles_
őstag
válasz Petykemano #18128 üzenetére
Asszem lassan elkezdem hirdetni a 280X-szet
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Petykemano #18128 üzenetére
Ugy tunik nem tokolnek sokaig.
-
Z10N
veterán
válasz Petykemano #18128 üzenetére
A cim megteveszto! A datumokat es a darabszamokat megnezted? Ezek valoszinuleg ES kartyak voltak.
C981: "Polaris", 2db, 47578 INR (~207k), 2015-dec-28
C980: "Polaris", 2db, 40790 INR (~177,5k), 2016-jan-8
C924: "Polaris", 8db, 18263 INR (~79,5k), 2015-aug-13
C913: "Polaris", 30 db, 15182 INR (~66k), 2016-jan-6
C888: Fury X2, 8db, 124696 INR (~542,5k), 2015-nov-26
C880: Fury X, 10db, 78299 INR (~340,5k), 2015-jun-26Az indiai rupia most 4,35 HUF.
A Pascalnak is van egy shipping logja. Szerintem ez a PX2.
Tovabbi infok a Polaris-rol es a Pascal-rol.
Ui: Valoszinuleg a C924 volt demozva korabban a CES-n. Erre utal az augusztusi ES szallitmany. A C913 darabszambol pedig arra lehet kovetkeztetni, hogy Roll-Out elott van. Ez egybe is vag, hogy jon a low-end.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #18259 üzenetére
Az már pezsgős
-
nagyúr
válasz Petykemano #18259 üzenetére
Sorry, no cigar
Mondjuk olyan tuti nem lesz - ha így akarnak egy lyukat betömni, akkor tényleg átnevezik és rátesznek duplaannyi memóriát. Max. addig marad ilyen, amíg ki nem jön a teljes 400-as széria.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
robertosz91
tag
válasz Petykemano #18407 üzenetére
Az tényleg nem lenne rossz.
Televan:
Hát a ház az pofás, az árazás lehet, hogy pofátlanAz élet jó, csak meg kell tanulni lebegni a sz@rban.
-
Oliverda
félisten
válasz Petykemano #19095 üzenetére
Nyilván nem azért tette fel az NV, hogy végül a GDDR5 effektív órajelein hajtsák.
KAMELOT: VR developereknek szánják
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
stratova
veterán
válasz Petykemano #19208 üzenetére
Nem nekem szólt a kérdés de a GCN kártyacsalád pláne Tahiti abszolút svájci bicska volt AMD-nél, készült belőle compute: Firepro S, ws: Firepro W, gamer: Radeon termék és vélhetően inkább arra költötték a tranzisztor-keretet, ami mindenhol hasznosul, de a nagyobb haszonnal eladható professzionális piacon mindenképpen.
Ezzel szemben Maxwell kifejezetten az asztali és mobil (notebook) piac igényeihez lett igazítva, miközben a profi piacon vele párhuzamosan sokáig csak Kepler futott, amely ott egy frissítést is megélt (GK210). Csak később vezette be Nv a profi piacra Maxwellt de ott is javarészt Keplert mintegy kiegészítendő, más területeket célozva.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #19672 üzenetére
Arra jo lenne hogy Neoval átfordulosan kompatibilis lenne
Lefightelhetne AMD egy Xbox and AMD exclusive cimet az de szép lenne -
Yutani
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #19836 üzenetére
Hiába pakolsz alá 100 magot, akkor sem fog skálázódni, mert az API által kényszerített programozási modell volt elhibázott. [link] - erről itt beszél Tim részletesebben. Elég jól elmondja a problémát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z10N
veterán
válasz Petykemano #19961 üzenetére
Rejtett utalas, hogy a Polaris "bagoert" lesz kaphato
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
füles_
őstag
válasz Petykemano #19961 üzenetére
Mondta hogy ha bemutatják a Polaris-t az egész Radeon csapat ünnepelni fog
Amúgy ő is nagyon izgatott:
[link][ Szerkesztve ]
-
5ent1nel
aktív tag
válasz Petykemano #19961 üzenetére
Én rosszat sejtek, bár nem akarok károgni...
Persze, lehet ez egy ügyes marketing húzás, elvégre egy bomba is akkor robban igazán nagyot, ha a bumm előtt lefojtják, de ez AMD oldalról egy igazán jól pozicionált, átgondolt marketingfogást feltételezne...
...ha erről lenne híres a cég.[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz Petykemano #19965 üzenetére
En nyugodt vagyok, AMD most nagyon jo iranyban halad miota Raja szabadkezet kapott. Amennyi munkat beleoltek a termekekbe megerdemlik a pihenest, ha megvalositottak amit szerettek volna akkor meg plane bulizzanak. Emberek ok is hogy lazitsanak, megerdemlik. Mostantol a marketingesek dolga a tobbi.
Nem kell belegondolni semmit amugy sem, minden kiderul idejeben.
-
rocket
nagyúr
válasz Petykemano #19961 üzenetére
Eladta az RTG-t az Intelnek
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
füles_
őstag
válasz Petykemano #19987 üzenetére
1080-at már tényleg csak valami varázslattal (DX12,PDA?) tudná megszorongatni
Lehet,de érdekes hogy mind két szám ott landol a TX és a 980Ti között 3DMark11-ben
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Petykemano #19987 üzenetére
Két nappal azelőtt posztolt egy 7500/12k-s képet, semmi köze hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Z10N
veterán
válasz Petykemano #20017 üzenetére
Marmint tudom, hogy a polaris 14nm-re lett tervezve direkt. Ugy ertettem, mint ahogy mondod a tonga/fiji parost is arra terveztek kezdetben es ez lett volna a masodik szeria 20nm-n. Szoval a sok ujdonsag kozul mar lehet korabban debutalt volna nehany. Gondolom a vega csalad erre majd meg ratesz egy lapattal. Szoval a polaris tech-kel mar korabban keszen voltak es ezert tudtak a vega-t elkezdeni.
"sok más újítás is van, amit kivágtak a tongából és a fijiből"
Pontosan erre gondoltam.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
#85552128
törölt tag
válasz Petykemano #20245 üzenetére
Ez bejelentés volt, tényleges launch/tesztek/elérhetőség meg gondolom 29 ha "hard" launch lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Z10N
veterán
válasz Petykemano #20351 üzenetére
Most latom korabban elirtam az egyiket: p10xt: 2560 (+256)
Mar nem becsulgetek, mivel ugy latszik felesleges
Persze a tippelt arazas meg johet1) Jogos. Lehet azt is meg jobban megvagjak.
2) Abszolut nem ertem, foleg az rx470 fenyeben.
3) Igy van. Meg tobb kerdes vetodik fel.
4) Detto 470-t vartam p11-gyel."Viszont akkor alig lenne különbség a két kártya között, ami azt jelenté, hogy a 2048 p11 csúcs, a 2304 pedig nagyon vágott p10."
Ez mar nagyon szelsoseges lenne."De nekem még akkor is hiányozna egy 3000 shaderű modell."
A 48cu-t szinten hianyolom, de ok tudjak.Ui: Oszinten szolva mar nem is tudom milyen sku-k lesznek. Ha kepesek voltak kihagyni a 360X/370X-t nehol, lehet ilyen foghijas lesz a felhozatal megint.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
#29810176
törölt tag
válasz Petykemano #20348 üzenetére
-
nagyúr
válasz Petykemano #20373 üzenetére
Ja értem, az Ashes "tesztre" gondolsz. Én nem az alapján számolok a kártya teljesítményével (lejjebb leírtam, miért), hanem az árazás alapján - ha a 390-nél jelentősen gyorsabb lenne, akkor nem ennyiért adnák.
(#20374) Malibutomi: jah, az 5.5-re nem jön ki a matek. De miután arra vigyáztak, hogy valós teljesítmény-indikáció ne legyen, elképzelhető az 5.8 is.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ren Hoek
veterán
válasz Petykemano #20416 üzenetére
Sajnos a customok úgy néz ki drágábbak lesznek az MSRP ellenére... de talán majd alakul. Szerintem nem lesz egy máshogy itt sem. Persze ha refhűtőst akar valaki, akkor no problem...de azért én jobb szeretnék egy csendes customot.
-
Remus389
veterán
válasz Petykemano #20742 üzenetére
Azt mondja ha az olcsositott rx 480 65.000, akkor 97500Ft lesz osszel a GTX 1070-es (masfelszeres ar)
Hihetetlen miket irnak ide, elkepeszto
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
#00137984
törölt tag
válasz Petykemano #20742 üzenetére
RX 480(X) volt feldobva, de szerintem egy custom GTX 1070 árából nem kapok kettő Polaris P10-es videókártyát. Amúgy sem kéne CFX játékgép, mert inkább egykártyás jó teljesitmény/fogyasztás értékű, de 1440P felbontásra alkalmas videókártyára készülök fejleszteni. AMD most nem az, de fogyasztásban biztos javulás van, de a vártnál gyengébb teljesitmény várható. Ezért a kedvező árazás.
[ Szerkesztve ]
-
westlake
félisten
válasz Petykemano #20873 üzenetére
372 forintos $? What?
192.000 netóért vettem mindkét 1080-at...
274 forintos $ árfolyamnál.[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
TESCO-Zsömle
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming