-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
S_x96x_S
addikt
válasz bitblueduck #66621 üzenetére
> Ahogy írták szerintem is van itt egy kis félreértés itt.
> VRAM hiányát a dinamikus betöltés nem igazán enyhíti.Szerintem teljesen más paradigma kell a megértéséhez és a kihasználásához.
Lényegében a PS5 memóriakezelése olyan, mint egy hatékony Just-In-time-os rendszer,
mert bár a VRAM ( vagy asset raktár ) mérete fix, de az jobban kihasználja azzal,
hogy a rendszer extrém gyorsan mozgatja az adatokat a VRAM-ba,
és ezáltal a gyakorlatban sokkal nagyobbnak tűnik.de másképpen a memória-hierarchia piramisán keresztül nézve,
a Sony berakott egy teljesen új szintet a tároló és a memória közé,
és a dataflow-t optimalizálta, nem csak a hw-rel támogatott tömörítéssel, hanem a spéci DMA és IO chipekkel is. ( és ott már a Sony nem nagyon ment bele a részletekbe, az talán az Anandtech cikke a legrészletesebb a témában, a tömörítéssel kapcsolatban pedig az oodle [kraken, oodle-texture] fejlesztőjének a blogja )
Nekem az nVidia GPUDirect Storage (GDS) -a hasonlít legjobban a Sony PS5-ös optimalizációjára, habár az nem a gaming-re van kihegyezve.A PC-s az MS DirectStorage rengeteg akadállyal küzd,
- az adatoknak át tolni a CPU és GPU -n,
- különböző tömörítési módok ( Gdeflate, Brotli-G, ... )
- és mivel a hw eléggé heterogén, nem lehet valami extrém nagy sebességgel kalkulálni.
"In the old model, games typically targeted 100 MB/s of sustained bandwidth. With DirectStorage, that target becomes 2400 MB/s—24 times faster." ( phisonblog )Nem véletlen, hogy a fejlesztőknek is szokni kell, ,
de azért már 39 játékot listáz a steam https://steamdb.info/tech/SDK/DirectStorage/de a lényeg, hogy a PS5/Xbox ( + DirectStorage ) lehetővé tett egy új fejlesztési paradigmát.
És ezt az új gondolkodásmódot az Intel ki is emeli.
"""
New Game Design Paradigms
Intel envisions a future where fast storage is valued for more than its non-volatility, and is reckoned as the last level of a memory hierarchy, to be exploited through emerging game-design technologies that stream assets in steady state. This vision of steady state data-transport from storage to GPU local memory, while rendering, is in contrast to the traditional burst of data transport at the beginning of game levels today.
GPU decompression naturally competes for resources with rendering. Ideally, the work is complementary—that is, if decompression is memory-bound, and rendering is compute-bound, then decompression could be essentially free. In practice, the experience will depend on differences in platforms and software. For example, Expanse’s frame rate is not typically affected by GPU decompression, nor does frame rate noticeably affect bandwidth. However, in a targeted benchmark mode that tests the platform I/O performance, the frame rate is measurably affected by GPU decompression. Early data and investigation of this tension in real workloads is extremely interesting, and will feed into hardware and software roadmaps for the years to come.
"""A Sony japán cég, és a Lean/Just-in-Time is japán találmány.
és ha valaki érti a https://en.wikipedia.org/wiki/Lean_manufacturing paradigmáit,
az talán jobban megérti az új szemléletet is.Mottó: "A verseny jó!"
-
Busterftw
nagyúr
válasz bitblueduck #66621 üzenetére
Vagy dinamikusan valtozik a felbontas.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #66308 üzenetére
Az nem az NV zárt formátuma, hanem a szabványé. Ez oda van adva, hogy bárki készíthessen rá implementációt, ellenkező esetben nem lenne szabványos. De valóban, megnyitva nincs.
A konzolos RT API-k eléggé mások is. És a teljesítményük is jelentősen jobb. De ez pusztán abból ered, hogy például PS5-ön ellenőrizhető, hogy ha valami lassú az RT-ben, akkor az miért lassú, míg PC-n ez nincs meg, azt el kell fogadni, hogy lassú, és nincs mit tenni.
Az AMD kínál alternatív BVH formátumot PC-re is, de az csak AMD-n működik abban a formában, ahogy az AMD felkínálja.
Amire nekünk szükség lenne az egy szabványos és nyílt formátum. Az nem sokat ér, hogy másnak van, és az meg gyártóspecifikus, mert az API maga mögötte gyártóspecifikus.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Busterftw
nagyúr
válasz bitblueduck #65977 üzenetére
Nem akartam irni, de ez kb Jensen Huang, kb 2017-ben.
Jo reggelt AMD. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #65106 üzenetére
Itt a VR-ről van szó, amikor játszol a hardverrel valós időben. Az egy szar runtime, ami neked nem natív pipeline-nal dobja át a képet a futtatott VR játékról, mert magas lesz a késleltetés, és sok lesz az artifact. A natív képmegjelenítés itt a legjobb, és minden, ami nem ilyen az maga a kompromisszum. Ezért csak azt tudom javasolni, hogy ne vegyetek olyan VR eszközt, ami ilyen limitekkel működik csak PC-n, mert csak kidobjátok a pénzt.
Tudom, hogy ma már van AV1 encode is, ami elfogadható minőségű, de az sem natív.
Ha játszani akartok VR-ben, akkor a Valve Index egész kellemes alternatíva, vagy jön a PS5-nek a headsetje.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
válasz bitblueduck #64979 üzenetére
Hogy ez a bejelentes mennyire (nem) erinti a konzumer vonalat azt ebbol az idezetbol lathatod:
"The improvements to the software ecosystem will take some time, AMD is looking at a three to five year timeframe, and to support that, AMD has greatly increased their software engineer headcount as mentioned before. They have also accelerated their hardware development: "we are going to launch a new [Radeon] Instinct product every 12 months,"
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
PuMbA
titán
válasz bitblueduck #64414 üzenetére
Ja, ez ugye raszter plusz rajta pár RT effekt kiegészítőként. A Path Tracing (PT) módban vannak csak eltávolítva a raszter fények és dinamikusan számolt minden fény, árnyék.
Maga ez a kert a városközpontban , 100-200m felhőkarcolókkal körbevéve ráadásul autópálya alatt van, tehát nagy fény PT-vel se jut be, de legalább minden a helyén van. Aki grafikát akar elemezni azt ne ezt a régi videót nézze, hanem a 2.1-ás javítástól jelen lévő PT-seket.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz bitblueduck #64414 üzenetére
Nekem így első blikkre a cölöpöknél sokkal irritálóbb, hogy csillagszóróznak a bokrok.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Petykemano
veterán
válasz bitblueduck #64095 üzenetére
Meglehet, hogy félreértesz.
Egy adott semleges pillanatban meg lehetne nyitni. Nem vagyok elvből az opensource ellen.
De nekem úgy tűnik, geohotnak gyorsan kell a megoldás, és ha neki se menne gyorsan (mondjuk 1-2 hét), akkor én félnék, hogy megoldás helyett inkább újabb szarozás sülne ki belőle. Úgy emlékszem, valami ilyesmivel indult az egész közreműködése még tinycorp előtt.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
válasz bitblueduck #64088 üzenetére
Na ezt jó tudni,ez más megvilágításba helyezi az egészet,így valóban van értelme .Köszi az infót .
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Hubba12
senior tag
válasz bitblueduck #64072 üzenetére
Hm ertem, köszönöm a választ, csak érdeklődtem nem értek hozzá! De egy jobban futó ark-nak örülnék
Csak az ASUS!
-
Busterftw
nagyúr
válasz bitblueduck #63884 üzenetére
A logika nem ugyanaz, mert ez a project otthon takolo felprofi embereknek/"cegeknek" szol. Nekik az adott projectre olcsobb lenne berelni.
Profi szinten nem szorakoznak ilyennel, mert a kesz szoftver/hardver okoszisztema es a top teljesitmeny miatt nekik megeri megvenni egyben.
Az ido meg penz. -
Raymond
félisten
válasz bitblueduck #63876 üzenetére
Semmit ertelme?? Bocs, de milyen vilagban elsz? A cel egy adott feladat elvegzese. A tinygrad celja hogy ezt olcso ban, konzumer hardverrel el lehessen erni majd valamikor amikor lesz hasznalhato szoftver. A valosagban pedig mar most el tudod erni gyorsabban es olcso ban sima opex-kent a letezo harver es szoftver alltal.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Busterftw
nagyúr
válasz bitblueduck #63876 üzenetére
Csak ugye azon az egy napon helyi gyorsulasi verseny van, amit a Ferrarival megnyersz, mig a megvett Suzukival egyik napon sem fogod megnyerni.
Ha mar autos pelda. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #63623 üzenetére
Olyan is, meg nem is, mint az S3TC, de itt az NV ezért nem kér licencpénzt. Viszont maga a formátum az zárt, tehát nem lehet nyilvánosságra hozni a specifikációját. Valószínűleg valami háttéregyezményről van szó, mert anyagi háttere ennek úgy néz ki, hogy nincs, a licenc gyakorlatilag nem kerül pénzbe, csak azt korlátozzák, hogy ki kaphatja meg.
#63624 b. : Ugyanaz a két formátum. Ha nem lenne a DXR formátuma zárt, akkor a VGA-k sem zárt formátumra épülnének.
De a Microsoft, illetve az API-kat támogató implementációk erre csak használati jogot kapnak, nem kapják meg a specifikáció nyilvánosságra hozatalának jogát. És éppen ezért pont a fejlesztők nem jutnak hozzá az adathoz, ami szükség lenne a megfelelő optimalizáláshoz. Jelenleg csak el lehet hinni, hogy jó lesz, de tudni nem lehet.Aras Pranckevičius blogja, ezt körbejárta: [link]
Nyilván nem véletlen, hogy az Ubisoft ezt a black box jelleget kikerülte. Nem elegáns, de látványos előnyei vannak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #63272 üzenetére
Felhőbe inkább a virtualizáció a hasznos.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hokuszpk
nagyúr
-
S_x96x_S
addikt
válasz bitblueduck #62796 üzenetére
> igencsak félreérthető a tálalás.
részben igen ...
így utólag tényleg nem volt szerencsés az összekapcsolás ..
Mottó: "A verseny jó!"
-
M.T.
senior tag
válasz bitblueduck #62674 üzenetére
Nekem mar 2 vrl ezelottivel is javult csak 144hz en vmiert nincs RGB, csak ybcr4:2:2 elotte volt illetve most mar van 10 bites beallitas a driverbe ugysn igy elozo driverrel csak 8 bit smi érdekes. Bar nekem a 120hz is elég.
-
Alogonomus
őstag
válasz bitblueduck #62173 üzenetére
A téma abból indult, hogy az Nvidia driver overhead problémáját az E magokkal kellene kezelni, és úgy a P magokat nem terhelnék az emulációs munkafolyamatok, a P magok így felszabadult erejét pedig akár például a DirectStorage működésének a javítására is fel lehetne használni. Erre válaszoltam, hogy a legújabb generációs E magok teljesítménye is bőven elmaradhat attól a szinttől, amikortól már fel tudnák venni a komolyabb VGA-k működési ritmusát. Valószínűleg főleg a VGA várakozna az E magokból származó adatokra.
Aztán hokuszpk felvetette, hogy akár maguk az E magok is besegíthetnének a DirectStorage működésébe. Az E magok energiahatékonyak, negyed akkora helyet foglalnak el, de cserébe átlagosan kb fele annyi adatot tudnak feldolgozni egységnyi idő alatt. A kitömörítés hatékonysága pedig pont nagyon függ a felhasználható cache méretétől, amiből az E magoknak nagyon kevés jutott, mert pont azon lehetett az arányosan legkisebb befektetett munkával a legtöbb területet megspórolni. Így pedig az E magok valószínűleg kimondottan kevéssé hatékonyak a DirectStorage folyamatainak a futtatására.
-
Petykemano
veterán
válasz bitblueduck #62173 üzenetére
> röviden arról volt szó ebben a témában hogy az nvidia esetén állítólag emulált működés lehetséges ami a processzort terheli
Az emuláció most itt az Abu által említett "pure bindless bekötés"-re vonatkozik, vagy a DirectStorage-ra, amit elvileg épp arra találtak ki, hogy ki lehessen hagyni a CPU-t az adatbetöltésből, vagy a tömörítési algoritmusról, ami PS5 esetén valamilyen fixfunkciós egységen fut, az Nvidia GDeflate gondolom a GPU-n.
Csak szeretném érteni, hogy miről van szó. Elnézést, ha zavartam, akartam.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
válasz bitblueduck #62173 üzenetére
Sőt szerintem kifejezetten arra lenne ideális optimalizálni ha kell egyáltalán. Ezt a Windows ütemező vagy a CPU tudná kiosztani amúgy hogy az E magra kerüljön, ne P-re?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raymond
félisten
válasz bitblueduck #61704 üzenetére
Ki beszel itt current gen-rol? Es miert vagy inkabb hogyan upgradeelnel 4060-rol vagy 7900XT-rol egy 7600-ra?
Szerk: OK, az upgrade reszt ertem mire gondolsz.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Pug
veterán
válasz bitblueduck #61678 üzenetére
En gondolkodtam 4080-on, de annyit nem akartam raszanni.
4070Ti-n is, de ott a 12GB VRAM volt a no-go, igy lett a 7900XT.Szerintem price cut nem lesz nagyon Q4 elott a 7900XT-n, igy az itthoni arat leginkabb a forint szereplese fogja meghatarozni addig.
-
S_x96x_S
addikt
válasz bitblueduck #61678 üzenetére
> Valaki mejósolhatná nyár végéig mennyi lesz
az USD árak szépen lassan mennek lejjebb és lejjebb ;
kivéve, hogyha valami nem várt katasztrófa bekövetkezik.És akkor még ott a Ft árfolyam usd-hez történő aránya ..
Nézd meg az 1 éves alakulást - a nagy kilengés még mindig benne van a pakliban.
https://www.portfolio.hu/arfolyam/USDHUF/USD-HUF%20Spotén nem tudom és nem merek jósolni ...
Mottó: "A verseny jó!"
-
HSM
félisten
válasz bitblueduck #61630 üzenetére
Nekem gamer felhasználásra ezzel nem volt bajom korábban, jól kiszolgált az R9 290 majd utána a az RX580 sokáig. Ugyanakkor az RDNA óta nem látom, hogy jól lennének menedzselve a dolgok.
Az RDNA2-vel most (RX6800XT) pl. van olyan, hogy vissza kell tegyek egy bő 2 éves drivert, hogy ne bugozzon be pl. a BFV RT módban (természetesen a játék és a win10 is a legfrissebb, hivatalos verzió). És ez nem egy sufni játék, nem túl régi AAA-s cím, és nem is én vagyok az egyetlen, aki belefutott és riportolta, javítás eddig sehol... Mondjuk ezen kívül nálam teszi a dolgát.
Az sem volt amúgy hétköznapi, hogy megjelenés után hosszú időre ki kellett tiltani a foldingból az RX5700-akat, mert egyszerűen hibás eredményeket töltöttek fel...
A hardverrel maximálisan elégedett vagyok, de a szoftveres körítéssel nem igazán. Mondjuk én a zöldekétől sem ájultam el, ott is volt, amikor telepítés közben beállt, mint a szög, és a login-falas experience program sem nyerte el a tetszésem, de legalább így megkíméltek a telepítésétől is.A mostani driverekkel nem szokta már átrendezni szerencsére az asztalt, vagy legalábbis nem vettem észre.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz bitblueduck #61270 üzenetére
Igen, lehet hierarchiában nézni a dolgokat meg rámutatni, hogy de ez csak közép meg vannak jóval erősebb kártyák, de ha a szívünkre tesszük a kezünket, akkor tudjuk, hogy az RX6800-tól erősebb kártya a játékosok 0,00001%-nak szükséges egyáltalán, mert olyan 4K vagy TV-jük van egyáltalán. Én a kategóriákat emiatt úgy határoznám meg, hogy mire van szüksége az embereknek. Így nézve az RX6800 felső kategória, a felett meg már csak az elit van, aki minden egyes fps-ért és pixelért küzd.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #60881 üzenetére
A VRAM-ot egyszerűen nem lehet ilyen dolgokkal pótolni. Azt jó menedzsmenttel lehet megoldani. De a DirectStorage ezen pont ront.
#60882 HSM : Ez nem olyan egyszerű ám, ahogy leírva tűnik. Amíg a dekódolás tart, addig a VRAM terhelése nagyobb. Emellett maga az allokációk törlése sem ingyenes. Tehát addig például nem is érdemes törölni a kódolt adatokat tartalmazó allokációkat, amíg nem feltétlenül muszáj, mert a törlés művelet maga sebességvesztést okoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Alogonomus
őstag
válasz bitblueduck #60810 üzenetére
A +40% pont megvan a 6950 XT-hez képest, de 70%-ot ígértek a diagrammal, és az nincs meg a 7900 XTX meg a 6950 XT között.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #60648 üzenetére
Ezek a dolgok teljesen kiegyenlítik egymást, mert ide-oda menekülnek a userek. Aztán idővel megunják és vesznek konzolt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #60558 üzenetére
Az NVIDIA önhatalmúlag itt nem járhat el. Nyilván a nyílt forráskód miatt bárki beépítheti az AMD rendszerét, akár az NV is, de az AMD engedélye nélkül az NVIDIA nem említheti meg a céget.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz bitblueduck #60558 üzenetére
miért lennének azok?
Ez egy nyílt keretrendszer.
AMD nem támogatja ezt a keretrendszert, nem álltak be, mert az FSR nyílt forráskóddal rendelkezik alapból felesleges lenne.
Tavaly márciusi hír, itt írtam már ezt.[link]
Amúgy meg átjárható a három rendszer.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #60339 üzenetére
Drága. Bonyolult NYÁK kell hozzá, és az árnyékolása sem egyszerű ezekkel a gyors memóriákkal. Amúgy nyilván mérnökileg kivitelezhető, de ha van hova menekülni előle, akkor inkább menekülnek a gyártók egy másik megoldás irányába.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hokuszpk
nagyúr
válasz bitblueduck #59230 üzenetére
ha mukodne a prefetch, gyorsabb lenne a chip. also hangon ugy 10% -ot saccolok.
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
PuMbA
titán
válasz bitblueduck #59060 üzenetére
Igen, a driver problémákat az én módszerem nem szűri ki, csak azt, hogy a VGA hardverileg helyesen működik
#59065 Sontir Fel: Ez is igaz, tuningra nem jó ez a módszer. Én nem vagy tuningos, maximum csak undervoltolok, arra jó.
[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
válasz bitblueduck #59001 üzenetére
Ezek annyira várakozáson aluli eredmények, hogy csak Abu magyarázatával igazolhatóak.
Ami biztos, hogy hétfő este valaki csalódottan, valaki pedig vidáman alszik majd el. -
Pakmara
őstag
válasz bitblueduck #59001 üzenetére
Fura, h time spy-ban 1440-ben kevesebbet javult mint 4K-ban. Ha igazak az adatok annyira nem fényes szvsz.
-
Pakmara
őstag
válasz bitblueduck #58999 üzenetére
Izlések és pofonok, nekem pl jobban tetszik mint az előző ref dizájn.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #58989 üzenetére
A diákat ki lehet rakni, csak nem lehet nagyon belemélyedni, hogy milyen funkció mit ad, így nem láttuk értelmét annak, hogy enélkül kirakjuk. Meglátásunk szerint ez így nem annyira jó, de mindegy, már csak pár nap. A GN amúgy nem követett el semmi hibát, ezt meg lehet csinálni, de csak így, részletekbe azért még nem lehet belemenni, pedig rohadtul fontosak ám a részletek most.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#36531588
törölt tag
válasz bitblueduck #58904 üzenetére
Érdekes kérdés, szerintem kevesebben undervoltolnak egy ilyen karit, én legalábbis nem tervezem.
-
S_x96x_S
addikt
válasz bitblueduck #58605 üzenetére
>> 4080 és 4080 között nem feltételezel sebességkülönbséget,
> azért kíváncsi lennék hány százalék (ezrelék) az aki annyira ért PC-hez,
> .. egyszeri felhasználó ...túl magas labda az AMD marketingeseknek,
Mert az AMD a marketing anyagaiban eleve
mindig a gyengébb "4080" -assal hasonlítaná össze az XT / XTX -et.
És ha erre indít egy erős marketing kampányt ..
akkor
.. egyszeri felhasználó ...
úgy összezavarodik , hogy az nVidia ebből nehezen tudna jól kijönni ..
Mottó: "A verseny jó!"
-
Yutani
nagyúr
válasz bitblueduck #58605 üzenetére
Felesleges elvinni felhasználó szintig a dolgot. Vagy belátja valaki, hogy mi a különbség a két eset között, vagy tagadja, mert az AMD nem lehet kevésbé sáros, mint az Nvidia.
Jacek: Powercolor 7900 series
#tarcsad
-
awexco
őstag
-
#36531588
törölt tag
válasz bitblueduck #58531 üzenetére
Miért nem azt kérdezed aki kezdte, amire válaszoltam?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Nintendo Switch
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- OLED TV topic
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Crypto Trade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest