Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz bitblueduck #66308 üzenetére

    Az nem az NV zárt formátuma, hanem a szabványé. Ez oda van adva, hogy bárki készíthessen rá implementációt, ellenkező esetben nem lenne szabványos. De valóban, megnyitva nincs.

    A konzolos RT API-k eléggé mások is. És a teljesítményük is jelentősen jobb. De ez pusztán abból ered, hogy például PS5-ön ellenőrizhető, hogy ha valami lassú az RT-ben, akkor az miért lassú, míg PC-n ez nincs meg, azt el kell fogadni, hogy lassú, és nincs mit tenni.

    Az AMD kínál alternatív BVH formátumot PC-re is, de az csak AMD-n működik abban a formában, ahogy az AMD felkínálja.

    Amire nekünk szükség lenne az egy szabványos és nyílt formátum. Az nem sokat ér, hogy másnak van, és az meg gyártóspecifikus, mert az API maga mögötte gyártóspecifikus.

Új hozzászólás Aktív témák