Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz b. #57287 üzenetére

    Itt az elterjedés lesz a kérdés. Még mindig nincs túl sok játékban FSR, ha meg kivesszük azokat, amiben nincs DLSS, csak FSR, akkor pláne kevés.
    Merthogy előbb-utóbb mindenki lecseréli a kártyáját, ha PC-n akar játszani és a statisztika szerint 80% GeForce-t vesz. Tehát a nagy többségnél menni fog a DLSS, csak azok a játékok érdekesek, amiben nem lesz.

  • Alogonomus

    őstag

    válasz b. #57287 üzenetére

    Speciel te nem értetted meg a cikk több megállapítását.

    A DLSS 2.3 szintjét biztosítja egy 3 nap és egy hónap közötti szoftveres munka eredményeként. Ráadásul még ősrégi grafikus motort használó játékokhoz is igazodik. A DLSS ezzel szemben egy hosszú/drága és Nvidia szerverfarmokat igénylő feltanítási fázis után áll rendelkezésre.

    A másik figyelmetlenséged pedig, hogy az FSR 1.0-val szemben az FSR 2.0 azért komolyabb kártyát igényel, így a GTX 1060-on már 1080p esetén sem ígérnek optimális működést.
    Persze a 720p még ott lehet majd a GTX 1060 kártyákhoz. :D

    A DLSS 2018-as kezdeti szárnypróbálgatásai csak kényszer szülte opciók voltak, hogy legalább valamire használhassák a Turing kártyák RT magjait. Nem is készült belőle a 2 játékcímnél többhöz megvalósítás. Az FSR 1.0 a DLSS 2.0 ellenfele volt, és a könnyű integrálhatósága mellett is minimális mértékben volt csak gyengébb az Nvidia technológiájánál. Az FSR 2.0 pedig továbbra is könnyen integrálható technológiaként már valószínűleg minimum felért a DLSS 2.3 szintjére.

Új hozzászólás Aktív témák