-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Yutani
nagyúr
-
Alogonomus
őstag
válasz gejala #47083 üzenetére
A konzolok ára egyáltalán nem a bekerülési költségüktől függ, hanem attól, hogy mennyi pénzt hajlandóak az emberek fizetni értük. Sony és MS is bőven veszíteni fog a konzolokon, de a játékokkal majd visszatermelődik a meghitelezett veszteség.
2022-ig még elég sok idő van. Amint elkezdenek masszív mennyiségben érkezni az RT 1.1 játékok, akkor bőven elég lesz bevezetnie mind a két gyártónak egy altípust a friss architektúrájához, amivel olcsóbb RT kártyákat tud kiadni az addigra már jobban kiforrott technológiához. A közeli jövőben DXR 1.1 játék nem jön, a jelenlegi 1.0 alapján létező pár játék, plusz a Cyberpunk pedig mindenképpen erős - ezért drága - kártyát igényel.
-
Alogonomus
őstag
válasz gejala #47089 üzenetére
"AMD $500 konzolokba hoz RT hardvert. Ha akarják, azt a szintet ki tudják adni PC-n is $300-350 kategóriában."
A PS5-re fejlesztők elbeszélése alapján, a konzolok RT képessége messze meghaladja a 2080Ti RT képességét is. RTX 1.0 < RTX 1.1Azért nem 20% előnyt fognak hozni az ősszel 2-3x áron (1000-1500$) bemutatkozó kártyák. Mondjuk nehéz is összehasonlítani az ősszel érkező konzolokat egy ősszel összerakható DIY számítógéppel. Egy 500$-os konzol viszont biztosan sokkal erősebb lesz, mint egy 500$-ból megépíthető számítógép.
Azért az eléggé nyilvános, hogy milyen RTX játékok érkeznek 1-2 éven belül PC vonalon. [link] RTX azért nem olyan dolog, amit egy indie stúdió csak úgy poénból váratlanul hozzácsap a termékéhez pár hónappal a megjelenés előtt.
-
Alogonomus
őstag
válasz gejala #47169 üzenetére
Nem is RDNA2-re vontam le a következtetést, hanem arra, hogy ha az 5700XT alatt üzemelő 251 mm²-es RDNA1 chip a 2080Ti alatti 754 mm²-es Turing chip RT játékokon kívüli erejének nagyjából 70%-át tudja, akkor bőven elérhette volna az AMD a 2080Ti RT játékokon kívüli erejét egy nagyobb RDNA1 chippel, amihez épített kártya még mindig 700 USD alatt maradhatott volna. 754 háromszor annyi, mint a 251, és "csak" 40%-kot kellett volna fejlődnie az AMD-nek. Valószínűleg egyébként eleinte volt is ilyen terv AMD-nél, mert nem hiába hagytak legalább két szintet az 5700XT fölött számozásban.
Persze ezt már nem tudjuk meg, mert jön az RDNA2 ősszel. -
Devid_81
nagyúr
válasz gejala #47470 üzenetére
A DLSS as valoban jo, ha ez a resz megmarad es akar fejlodik is akkor az nagyon pozitiv.
Csak azt nem tudom mik lesznek az Ampere nagy es uttoro trukkjei amivel a Turingokat majd szepen ellehet felejteni.
Mivel egy 1.0-as beta hardware igy ha jol sejtem majd lesznek hatranyok elobb utobb, nVidiat ismererve inkabb elobb... mint utobb(#47471) GeryFlash nalam az RT az pont az az effekt ami nelkul jot alszok, viszont ha valami miatt durvan pofanverik a sebesseget es ezzel probalnak majd az Ampere fele terelni akkor sirni fogok
[ Szerkesztve ]
...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gejala #47467 üzenetére
Ne keverjük ezeket össze. A mai GPU-k úgynevezett veszteségmentes színtömörítési algoritmusokat kínálnak. Ezek az AMD és az NVIDIA rendszereiben is 2:1, 4:1 és 8:1 arányú, veszteségmentes tömörítést kínálnak, amelyek ugyan hasznosak, de nem oldanak meg olyan kritikus menedzselési problémákat, mint a töredezettség. Tehát fel lehet ezekre építeni egy marketinget, és van is valós hasznuk ezeknek az eljárásoknak, de a működésük pontosan ugyanaz.
Az allokálás problémáját egyik ilyen veszteségmentes színtömörítési algoritmus sem kezeli, márpedig a VRAM használatának hatásfoka ettől függ, nem attól, hogy pár kilobájtot nyersz a puffer/image adatokon.
Az alternatív megoldásokkal két probléma lesz. A pletykákban szereplő Tensor magos módszer csak veszteségesen tud működni, vagyis minőségvesztés árán vállalod be, hogy többet nyersz a puffer/image adatok tárolásán. De ez minőségvesztés mellett sem oldja meg a töredezettség problémáját, amitől rossz hatásfokú a VRAM használat, illetve a kitömörítés időbe kerül. Egy image adat betöltése egy mai GPU számára nagyjából 50-70 ns körül van. Arra vannak tervezve a hardverekhez szabott optimalizálások, hogy a wave-ek futtatása szempontjából ezt az 50-70 ns-ot áthidalják konkurens wave-ekkel. Tehát egy shader mondjuk allokál valamennyi erőforrást a multiprocesszoron, ami megenged mondjuk 16 wave-et futtatni. Ebből egy belefut egy memóriaelérésbe, jön a következő wave, és kialakul a működésben egy olyan egyensúly, hogy a wave-ek egy része adatra vár, míg a másik része addig dolgozik. Ez a működés a normál memóriaelérésre van szabva, és ezért van megadva minden architektúránál egy minimum wave szám, amit el kell érni a hatékony működéshez. Ha azonban még át is kell méretezni az image adatot a betöltés után, akkor az az 50-70 ns megnő az átméretezés időigényével, ami jó esetben is minimum 100 ns lesz. Így már jóval nagyobb késleltetést kell áthidalni a konkurens wave-eknek, miközben elképzelhető, hogy nem is futtatható annyi wave a multiprocesszoron belül, ami ezt meg tudná tenni. Sőt, a statikus erőforrás-allokálás miatt igen ritka, hogy egy adott shader képes annyi wave-et futtatni, amennyit az architektúra elméletben megenged.
Ez tehát egy egyensúlyi kérdés, hogy megéri-e vállalni a konvertálás extra késleltetését, azzal ugyanis tényleg lehet nyerni a VRAM oldalán, de ennek az az ára, hogy a GPU közben malmozni fog, amíg adatra vár.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz gejala #47476 üzenetére
Miért kéne új HW-t venni? Elég lessz a csuszkát "Ultra" helyett csak "High"-ra vagy "Very High"-ra húzni. Ez a szép a PC-s életben. Itt is gond nélkül el lehet lenni egy vassal 5+ évet is.
Sosem értettem ezt a feltételezést, hogy minden generáció-váltáskor rohanni kell a boltba, mert különben... Ha év végén kijönnek a next-gen konzolok (HW) a legkorábban jövőre, de inkább majd csak 2022-ben lesz PC-re olyan játék, ami natív next-gen motorra lesz írva, mert még a motorok is csak az elmúlt fél-egy évben jöttek ki. Onnan kezdve egy jobb játéknak 2-5 év, mire elkészül a zsáner és a lépték függvényében.
Nem volt ez másképp a korábbi konzolváltásokkor és nem lesz ez másképp most sem. Első évben legjobb esetben is csak felpimpelt multigen vagy egyszerűbb exkluzív címek jönnek.
sz: Ahogy Abu-nk is szokta mondani: Előbb a HW, aztán a SW. Nyilván konzolnál ez gyorsabb lefolyású, mert a HW berobban egy pillanat alatt a piacra, de a SW-nek akkor is kell idő.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gejala #47610 üzenetére
Elvileg lesz egy vizes verzió, de meglepődnék, ha túlpörgetnék a fogyasztást. Az elmúlt pár hónapban folyamatosan azt hangoztatták, hogy csak a papírért eladhatatlan termékeket nem fejlesztenek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z10N
veterán
válasz gejala #47610 üzenetére
"Gondolom nem is akarsz majd ezekre 3090-t kötni."
Latom nem fogtad fel az analogiat. Nem fogok 3090-t rakotni, de nem is fogok emiatt uj modularis tapot venni, marad az atalalkto. Ertsd a kisebb kartyak miatt se. Latod BALBOA se dobja ki 1000W-t ezert. Ha a kartya melle kap modularis kabelt akkor jo, ha nem akkor vesz.# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Alogonomus
őstag
válasz gejala #51699 üzenetére
Pont ahogy írtad is, Turingon lassabb a DXR 1.1 futása. Turingon is elfut (esetleg kis szoftveres segítség kellhet), de Turing az eredetileg eleve nem arra tervezett adottságai miatt nagyon rossz hatékonysággal kezeli. Ezért kell az Ampere, amit már célzottan a DXR 1.1 futtatására készítettek föl.
Raymond: Az ugye világos előtted (az ékezetek létezésén túl), hogy a DXR 1.1 akár emulálható is, ahogy az Nvidia driverből most is biztosítja a sugárkövetést a GTX kártyák esetén is. Ettől viszont élvezhető még nem lesz egy játék, csak meglesz a sugárkövetés benne. A DXR 1.1-hez a régi kártyák közül a 3DMark teszt alapján maximum a 2080Ti lehet eléggé erős kis felbontás mellett, a többi elvérzik.
Persze diavetítésre alkalmasak lehetnek. -
Malibutomi
nagyúr
válasz gejala #51987 üzenetére
Mondjuk az AC Valhalla PC-n is fos. A 3090 sem tud 4k 60 FPS-t.
Es itt jon be amit irtam hogy fasza a DLSS, csak epp eddig is voltak fosul optimalizalt jatekok ezutan aztan full szarnak bele a fejlesztok. Minek penzt es idot forditani optimalizalni ha ott a DLSS es tarsai
[ Szerkesztve ]
-
#09256960
törölt tag
válasz gejala #51987 üzenetére
Az a baj hogy úgy hoztak ki egy konzolgenerációt hogy nem tudják megmutatni az igazi erejét. EZ TÉNYLEG BAJ. Mert oda jutottunk hogy vedd meg a PS5-öt mert már a 4-et is megvetted, és ez bizony olyan iPHONE-s fíling.
Értem hogy ABUtól idéztem és ez mekkora nagy szálka sok ember szemébe de ebben a szobában erre elég jól rá lehet keresni.
Igen ez így vadul hangzik amikor azt mondják vegyél meg 3db 450 ezres videókártyát ahhoz hogy majd a harmadikra elérd egy mostani 110 ezres next gen erejét. Tehát van a kapitalizmus meg a vadkapitalizmus, és utóbbi már a márkahűségre nevelt réteg lefejéséről szól. (ájfón meg a videókártya évente milla és nem is kell gondolkoznod lesz e házad valaha) [*Ez társadalomkritika volt]
De ha a valós teljesítményt nézed azokra a programokra amik a konzol valós tudását veszik alapul ez akkor teljesen más.
A shaderek a konzolok sokkal gyorsabbak, a Winnek már nincs komoly bevételi forrása( mennyi egy akciós win kétezer xszáz?? még az ofisszal tartja valahogy magát az egy tizes fölötti "szolgáltatás")
Windowson fontosabb hogy a fész üzeneted kipattanjon azonnal mert mégiscsak életbevágóan fontos tudni hogy a haverodnak épp csiken dinere van (megszakításkezelés)
A konzolon merik egy alaplapon tárolni az elektronikát a PC ettől a videókártya kell dologtól nem mer eltérni, mert milyen baj is lenne ha az alaplapon közvetlen egymás mellett lenne a CPU GPU és közte a koherens memória amire a direct x puffer közvetlen memóriacímzéssel rámutat...
A Game készítés jó 20-30% az hogy a nagyfelbontású "szinematik"beszkennelt vagy grafikusok által létrehozott asseteket
lebutítsák arra a szintre amit a géped bír és hozzáigazítsák az adott memóriákhoz "optimalizálás". ÉS amikor egy rendszer azt állítja magáról hogy mindez nem kell, hanem ezeket a tartalomkészítők által magasminőségű tartalmakat te közvetlenül tudod kezelni (Unreal 5) akár gigás tartalmakat és amikor megfordulsz a kamerával ezt a 100 gigát neked SSDről bependeríti a memóriába...
akkor van olyan ember aki azt hiszi a 2070 erre alkalmas mert valaki 20szor is elmondta...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gejala #51993 üzenetére
A legtöbb modell eleve olyan részlegességű, mint ami az UE5 demóban van. Egyáltalán nem ez a probléma. Alapvetően maga lenne a Kánaán, ha elég lenne úgy készíteni a modelleket, ahogy az UE5 kezeli, mert akkor rengeteg tartalomtervezéssel járó munka megspórolható. A gond tehát nem ez, hanem az, hogy az adatokat az adattárolón tárolni kell.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#09256960
törölt tag
válasz gejala #51995 üzenetére
Nem, vegyél külső SSD-t ha nyílt világú játékkal akarsz játszani ami a játékok 1% sincs, és emelett azt akarod hogy más játékaid is elférjenek a rendszeren.. így helyes a mondat.
Szép barna a hajad Amigád akkor biztos nem volt
512 KB de a játékok zöme 1024-en indult csak el. ÉSSS ?[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
válasz gejala #52002 üzenetére
Nem a kapacitás, hanem az átviteli sebesség a korlát. A PS5 9 GB/s sebességgel tud adatot beolvasni, míg egy átlagos PCI-E 4.0 SSD PC-n olyan 5 GB/s, míg a csúcs SSD-k ideális esetben (masszívan hűtve) 7 GB/s sebességre képesek. XSX-en legfeljebb visszafogják a grafikai minőséget "pretty good" szintre, mert az XSX nagyjából 5 GB/s olvasási sebessége arra elég.
Persze az MS által nem olyan régen megvett fejlesztők címei talán tényleg nem lehetnek majd szebbek, mint az XSX változatban. -
GeryFlash
veterán
válasz gejala #52002 üzenetére
Sőt inkább 5-6 év múlva jönnek azok az elxkluzívok
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
válasz gejala #52452 üzenetére
Szerintem:
3060Ti = 2080S
3060 = 2070SHi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
mater799
csendes tag
válasz gejala #53030 üzenetére
Jovobiztos kartya? Arra aztan lehet varni mert soha nem is lesz.
Lassan az elkepzeles is kihal mint a regi meg bovitheto memoriaval felszerelet vodoo kartyak.
Pusztan SZERINTEM nincs semmi ertelme annak hogy tudja e az a dott kartya az " rtx + et vagy sem ameddig nem jtunk el arra a pontra hogy max 10% fps veszteségem legyen miatta.
Ezen az alapon elindulva talan 3-4 generacio mulva lesznek elerhetoek olyna teljesitmenyu kartyak amik mondjuk tudjak azt hogy 2k 144hz + rtx es nem kell neki majd se dlss se semmi okossag.MSRP / keszletek: MSRP igen egyszeru -> a vasarlo pofajaba kell hazudni hogy csak ennyi es pont. Ez kivalo alkalom volt hogy maximalizalja a naviknak az arrat ugye.
A keszletek szerintem pedig vastagon mestersegesen vannak visszafogva a meg magasabb ar erdekeben. Eleg visszagondolni arra amikor az MSI megbukott vele hogy egy leanyvallalata tobbszoros aron arulja az uj kartyakat az e-bay en ugye... a magyarazat meg annyi volt hogy veletlenul olyan keszletekhez fertek hozza amihez nem lett volna szabad.
Meg a " valasz " kiadasanal is hulyenek nezik az embereket konkretan.Ha kell valami akkor keress privátban itt az oldalon vagy írj egy sms-t.:) Crosshair VII Hero | R9 3900X | 32GB 3600 CL16 Trident Z | RoG 5700XT | Samsung 870EVO 1TB | Samsung 860QVO 1TB | WD Green 3TB | Cooler Master MasterWatt Maker 1200 Titanium | Fractal Design Meshify S2 TG
-
Pkc83
őstag
válasz gejala #53035 üzenetére
"Addigra annyit fog fejlődni a grafika, hogy egy Control is retro pixelhalom kategória lesz."
Nem értem mire gondolsz.
Az elmúlt években a grafika szinte semmit sem fejlődött csak a gépigény
emelkedett sokat ,gyakorlatilag indokolatlanul. Egy két kiadót leszámítva
semmi energiát nem fektetnek az optimalizációba inkább vegyél kétszer
olyan gyors vga-t holott nem is lenne rá szükséged.
Egyébként van jövőbiztos kártya , mindíg is volt csak lejjebb kell adni
az igényekből.
Például: Fhd 60Hz: Gtx 1660 super/Ti , Rx 5500xt
Fhd 144Hz : Rtx 2060 super , Rx 5600xt
Qhd: 60Hz: Rtx 2070 super , Rx 5700xt
Qhd 144Hz: Rtx 2080 super/TiA 4k-t meg az új kártyák hiánya miatt el kell felejteni.
[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
válasz gejala #53036 üzenetére
Plusz feature nincs benne, de elméletileg az Ampere belső adatmenedzselése már a jövőt jelentő DXR 1.1 igényeit figyelembe véve lett kialakítva. Szóval míg a Turing a DXR 1.0-s kódot tudja hatékonyabban futtatni, addig az Ampere a DXR 1.1-est. Aztán hogy mennyi igazság van a marketing mögött...
-
Pkc83
őstag
válasz gejala #53039 üzenetére
Nézhetjük a Controlt csakhogy ahhoz meg nincs vga amivel
normálisan futna max grafikán. Na erre mondom , hogy optimalizálatlan.
Pedig ha legalább annyi melót raktak volna bele mint pl a Resi 2 remake-be
akkor egy 2080 erősségü vga-val simán kellene futnia. Csak sza.tak rá.Az új konzol... Oké.. Tényleg szép a grafika de nem is 4k 120Fps.
-
-
Malibutomi
nagyúr
-
Malibutomi
nagyúr
válasz gejala #53061 üzenetére
Hat az elso pelda pont arra jo hogy azt mutassa hogy minimalis a kulonbseg amit ha nem dfirekt keresed eszre sem veszed.
En is latom hogy szep, es nyilvanvalo ez a jovo.
De JELENLEG es meg vagy 2 kartya generaciora a helyzet az hogy a kulonbseg minimalis, az FPS veszteseg meg hatalmas.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
-
Pkc83
őstag
válasz gejala #53142 üzenetére
Aham, értem. Én semmilyen akciót nem láttam ,németbe
legalábbis nem volt. Pont ugyanúgy 800 euró volt a 2080s és
1200 felett a 2080Ti. Én nem akarom elhinni , hogy annyiért megvették
az új kártyák fényében főleg,hogy a használt piac is tele volt
ezekkel a kártyákkal. Biztos van rá példa de nem tömegével,
márpedig egyik napról a másikra eltünt szinte az összes. -
Pkc83
őstag
válasz gejala #53680 üzenetére
"egyébként se jobb semmivel más gyártókénál, de ettől még a legdrágább. Kezet foghatnak az MSI-vel."
Azért ezt nem mondanám. A Strix és a Gaming x az egyik legjobb minőségü
kártya a piacon. Amd-nél meg ugye a Sapphire. Persze ettől még nem érnek meg
akkora felárat mint amekkorát rátesznek de ez van sajnos. -
Petykemano
veterán
válasz gejala #54335 üzenetére
Szerintem nem csak a CPU jelent(het) bottlenecket alacsonyabb felbontáson.
Megfordítom: a sok feldolgozó - amivel korábban a GCN rendelkezett - magas felbontáson tud értelmet nyerni, amikor nagyon sok a párhuzamos számítás.Pár éve még az volt, hogy a GCN rendelkezik sok számító egységgel, de alacsony frekvenciát értek csak el. Szemben az nvidia architektúráival, ami vékonyabb volt, de magas frekvencián dolgozott. Alacsony felbontáson relatív kevés párhuzamos számítást kell végezni és ezért lehet, hogy nagyobb arányban fordul elő kihasználatlan számítási kapacitás, miközben a kihasznált számító egységek esetén viszont nagyon fontos a frekvencia, mert az határozza meg a válaszidőket. Véletlen volna, hogy akkoriban tolta az AMD a async compute szekerét?
most valahogy megfordult a helyzet. Az AMD rendelkezik olyan lapkákkal, ami relatív kevesebb számítóegységgel működik, de magas frekvencián és az nvidia rendelkezik olyannal, ami széles, de nem ér el olyan magas frekvenciát.
Itt is az az érvényes, hogy alacsony felbontáson a széles számítókapacitás nem tud kihasználásra kerülni.Csak az Nvidia sikeresen megfordította a viszonítási alapot. (Ezt már az Ampere bemutatájánál lehetett sejteni, hogy az Nvidia a gpu közbeszédet el fogja vinni abba az irányba, hogy a 4K a standard és így is történt)
Ma már nem azt mondjuk, hogy X és Y kártya mit hoz 1080p-ben vagy 1440p-ben és X kártya 4K-ban mutatja meg az igazi erejét (ahogy ez a Fiji és a Vega64 idején volt - más kérdés, hogy akkor a 4K tényleg játszhatatlan volt még)
Hanem feje tetejére állítva azt mondjuk, hogy a 4K-ban mi van és X vagy Y kártya 1080p-ben bottleneckes, ezért abban nem ér az összehasonlítás.Na mindegy, a lényeg az, hogy az AMD a 6700XT-t 1440p-re célozza.
Ez azt jelenti, hogy 4K-ban el fog hasalni pont úgy, ahogy a 3070, minél nagyobb felbontásban nézed, annál nagyobb lesz a gap.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
válasz gejala #54355 üzenetére
Én nem vagyok 144Hz-es gamer. Ha választanom kéne, hogy 1080p 144Hz vagy 4K 40-50fps (csak hogy még csak ne is 60 legyen), akkor számomra a 4K-ban több érték lenne.
Azt nem tudom mennyi, de nyilván mindegyik fícsör az 1080p/60fps-hez képest feláras.Ezt most csak azért mondom, hogy értsd: egyetértek veled.
Ezzel együtt úgy tűnik, az AMD meg fogja próbálni $500-ért vesztegetni az 1440p-s kártyáját.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
válasz gejala #54539 üzenetére
Mindkét gyártónak anyagi érdeke a jelenlegi helyzet fenntartása, hiába nyilatkoznak bármit is. Nem fog Nv. sem előbb kártyákat juttatni a piacra mint az AMD és fordítva sem lesz. Erre most rá mernék tenni egy kisebb összeget, hogy ha az egyik gyártó kártyái elkezdenek állandó készlettel elérhetőek lenni, egy két héten belül a másik gyártóé is ott lesznek. Pedig két külön gyátócég két külön csíkszél.
Arról most ne is beszéjünk, hogy normál helyzetben most az AMD a felső kategóriában tarolhatott volna , mert nem igazán vették volna a az emberek a 3090-de a 3080 is kétséges- kártyát a 6800XT-6900 XT vel szemben, de mire lesz elérhető 6800- 6800 XT-6900 készlet kint lesz azonos áron a 3080 Ti és a 3070 Ti ,ami megint kétségessé teszi a piacszerzés lehetőségét a gamer szegmensben.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Alogonomus
őstag
válasz gejala #54828 üzenetére
Az már lényegében eldőlt, hogy az AMD megoldása nem machine learning megoldást használ, ha a mesterséges intelligencia alatt azt érted. Pont ezért lesz bekapcsolható minden játékban.
Rossz képminőséget adó megoldást valószínűleg nem ad ki az AMD, mert azt úgysem használná senki. Ugyanúgy csiszolják, ahogy a SAM képességet, és majd kiadják, amikor kiadásra éretté válik.b Ami ebben a fórumban szóba kerül, az pletyka és spekuláció, esetleg előzetes ígéret, de semmiképpen sem kész tény. Tényeket majd a tesztekben olvashatsz.
Az eredmény előtt ott van a "talán csak", szóval nem "kijelentő" mód, hanem találgatás amit írtam. A számmal pedig arra utaltam, hogy annál kisebb eredmény komoly előnyt nem jelentene. Valószínűleg ezért is nem adták még ki az AMD.
A DLSS új főverziója valószínűleg inkább a jövő zenéje. Az AMD FidelityFX már elérhető az XBOX játékok fejlesztéséhez, míg a DLSS 3.0 még developer kit szintjén sem mutatkozott be.
Felhívom a figyelmedet arra a valószínűleg szóra, mielőtt ezt is tévesen kijelentésként értelmeznéd tőlem . -
fatpingvin
őstag
válasz gejala #54847 üzenetére
emögött én elméláznék egy kicsit: mi alapján számították ezt? eladások vagy telemetria alapján?
ugyanis ha utóbbi akkor elgondolkodtató lehet az hogy a nagyipari bányászoknak mennyire érheti meg engedni a valós telemetriaadatokat, révén ezek a számok nagy tételben befolyásolhatják némileg a statisztikákat... nem tudom. nem vagyok közgazdász de ez valamiért megakadt az agyambanA tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Android szakmai topik
- PHP programozás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Aliexpress tapasztalatok
- OLED TV topic
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- No Rest for the Wicked
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...