Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Alogonomus #47090 üzenetére

    mutatnál egy ilyen elbeszélést?

    "AMD megvalósításában elvileg sokkal hatékonyabb lesz a raytracing, mert nem nyers erőből akarják majd megoldani. "

    Nincs olyan hogy nem nyers erőből . Az RT nek nincs határa. Végtelen erőforrás igényes dolog. Ha elég a hardver az adott feladathoz akkor növelik a részletességet / fényforrásokat / raytracing alapú hangeffekteket, romblható környezetet,és már is kevés újra a hardver. A cél a fotorealisztikus valóság megteremtése és attól még nagyon messze vagyunk...
    csalni lehet és kell is különböző erőforrás spóroló megoldásokat kitalálni, de a felszabaduló erőforrást akkor elköltjük újabb fényforrásokra részletesebb textúrákra amik újra növelik az RT erőforrás igényét.

    A DXr 1.0 ezt tudja amit jelenleg kapsz...
    Nem AMD megoldása a DXr 1.1 hanem a Microsofté amit együtt fejlesztettek AMD vel és hihetetlen ,de Nvidiával, mint ahogy a jelenleg elérhető DXr 1.0 sem az Nvidiáé hanem a Microsofté, jó lenne megértened végre így sokadszorra is leírva neked is.

    Azonos API-n azonos játékokon majd letesztelve kell megnézni mit tudnak a jelenlegi és az érkező kártyák és majd össze kell mérni a jelenleg elérhető 5700 XT-t a jelenleg elérhető 2070 kártyával mondjuk RT terén is,( most is össze lehet) meg majd az Amperet az Új Navival. Jelenleg a nullát hasonlítjuk össze a valamivel és ehhez origónak kiválasztjuk az ismeretlen képességű konzolokat és a koordináta rendszer két tengelyén az Nvidia és a konzol fejlesztők eltérő mértékegységet használnak a konzolok/ VGA RT képességének megállapításához .
    Ehhez X: Y hasonlítjuk össze a jelenleg még nem megjelent és nem létező játékok futásának sebességét és minőségét az Inlne RT vel megsózva amiről még annyit sem tudunk mint a többiről..... Azt tudjuk jelenleg egy valódi fejlesztő elbeszélése alapján, hogy a PS5 a Minecraft esetén egy 2080 szintjét ( nem a superét ) tudja kb abszolválni raytracing képességekben a DXr 1.0 alatt. Kérdés mit fog tudni a 2080 és a Ps5 / Xbox a DXR 1.1 alatt és ehhez hogy viszonyulnak az érkező VGA hardverek meg még sok kérdés van ebben a témában amire az idő fog csak válaszolni...

  • gejala

    őstag

    válasz Alogonomus #47090 üzenetére

    "A PS5-re fejlesztők elbeszélése alapján, a konzolok RT képessége messze meghaladja a 2080Ti RT képességét is. RTX 1.0 < RTX 1.1"
    Kb minden gyorsabb lesz RT-ben, mint a 2080 Ti. 3060 tutira, 3050 talán nem. :D

    "RTX azért nem olyan dolog, amit egy indie stúdió csak úgy poénból váratlanul hozzácsap a termékéhez pár hónappal a megjelenés előtt."
    Bright Memory-t egy ember fejlesztette és a srác hozzácsapta simán RT támogatást megjelenés előtt. ;]
    Egyébként RT nem olyan nagy dolog, bármelyik AAA játékba bele lehet tolni pár hónap alatt, ha akarják. Még őszi játékba is belefér, ha most elkezdenek dolgozni rajta. A tavasziakba meg lazán mehet akár mindbe, bőven van még rá idejük.

    Amihez ennyire előre bejelentették, az csak marketing miatt van, nem azért, mert olyan sok időbe telik.
    Illetve eddig az is lassította a munkát, hogy a Turing túl lassú és ezért próbálkozni kell, hogy mit bír még sebességgel. De Ampere már sokkal megengedőbb lesz. Amihez most trükközni kell kicsit Turingon, azt Ampere erőből kinyomja majd trükk nélkül is.

Új hozzászólás Aktív témák