-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #1091 üzenetére
Pont a GF100 megjelenese napjan jott ez a pletyka, micsoda veletlenek vannak
Nem lesz iden az AMD-nek uj GPU architekturaja, ha lesz valami uj termek csalad akkor az R600 sokadig rancfelvarrasa lesz 40nm-en.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #1120 üzenetére
Mostanában jól működik Charlie kristálygömbje. Bár erről a Chiphellen folyamatosan témáznak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cszn
őstag
válasz huskydog17 #1149 üzenetére
Azért ez elég érdekesen hangzik... Nem úgy volt, hogy csak egy tesztkártya lesz a 4770 mintájára csak kicsit több módosítással? Abu vmi. info esetleg?
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz huskydog17 #5030 üzenetére
A 3.5TFLOPS-ot kevésnek érzem a HD6990-es megfogásához. A Cayman XT 2.7-et tudott az Antilles pedig ~5.1-et...
A 3W viszont brutális. Főleg ha valaki laptop vagy APU szinten gondolkodik...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Z10N
veterán
válasz huskydog17 #5030 üzenetére
Csak azt felejted el, hogy ez 264GB/s. Ha meg "keves" lesz tuningolod attol fuggoen,hogy a memoriavezerlo mennyire engedi majd. A 3W tenyleg brutalis ezzel a zero-core-ral
Viszont en 3788,8 GFLOPS-ot szamoltam, illetve 32(?) ROP Nem ugy volt, hogy CU-n kent 2 ROP, azaz 64 lesz? Nem lesz ez igy szuk a backend-en, ekkora savszelesseg mellett? Korabban meg ugye 48 is szoba jott , de nem 32. A tesszellacios grafikon impressziv.ui: vegre lesz ertelme az OverDrive-nak (1,1GHz minimum)
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
stranger28
addikt
válasz huskydog17 #5030 üzenetére
Csorog a nyálam, mostmár csak valami rendes teszt kell, aztán hajrá. Örülök, hogy 3 giga lett, nem másfél..de azért ez várható volt. Már csak az ár van hátra...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz huskydog17 #5040 üzenetére
de minek? a sávszélességet 1.5-szeresére emelték a szélesebb busszal (persze csak ha igaz a pletyka) - mire lenne jó a gyorsabb memória, azon kívül, többet fogyasszon?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
schwartz
addikt
-
BeLucZ
addikt
válasz huskydog17 #5047 üzenetére
én azt is olvastam hogy 7950esből nem lesz referencia design, ez hogy lehetséges ? ) azért illene, nemde?
-
stranger28
addikt
válasz huskydog17 #5047 üzenetére
Gondolom ez abból áll, hogy küldenek a nagyobb oldalaknak tesztre, aztán majd januárban megvehetjük, ha gondoljuk. Így ha valami nem olyan lesz, mint akarták, januárig ígérgethetnek/javíthatnak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz huskydog17 #5047 üzenetére
te ugye nem követted végig a 6970-es startja előtti időszakot, amikor vagy 3 különböző, egymásnak ellentmondó "hivatalos" slideshow terjengett az interneten?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
stranger28
addikt
válasz huskydog17 #6208 üzenetére
Jól teszi, hadd szokják!
-
füles_
őstag
válasz huskydog17 #22471 üzenetére
Na,ez jó hír Ha hozza az elvártakat szükség is lesz óriási raktárkészletekre mert ezt vinni fogják mint a cukrot
[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz huskydog17 #22471 üzenetére
Én nem csak a teszteket,hanem a magyar készletet is várom.Nekem első nap kell, Nem hetek múlva.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
titán
válasz huskydog17 #22471 üzenetére
1000 darab? Kettő órán át sem bírja egy egész Európában népszerű webshopnál. Lófütty. De biztos jön még.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz huskydog17 #22490 üzenetére
Ki írt az egész kontinensről? Nem tudom hol olvastad. Nem szeretem a szalmabábokat. Én egy olyan boltról írtam, ami egész Európában népszerű.
egy egész Európában népszerű webshopnál
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Ren Hoek
veterán
válasz huskydog17 #22490 üzenetére
Amúgy ezek a gameplay videók teljesen hiteltelenné váltak ilyenek után...
29-ig már nem lesz releváns infó sajnos... bármelyik lehet fake... a nagy oldalak úgysem kockáztatnak.
Szerk: Egy kérdes, a Vega és a Polaris amúgy ugyanazon alapokon jőn? Vega egy nagy Polaris iteráció lesz, vagy mégújabb feature-ök, mégmodernebb GPU?
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
válasz huskydog17 #22611 üzenetére
"Madvr-ban egy image doubling-ot bekapcsolva kis túlzással két vállra fekszik a kártya (és ahogy olvasom bármit könnyű szerrel térdre lehet kényszeríteni Madvr-ban)"
Itt írta mire kell neki: [link]
én lehet kirendereltetném előtte 4K-ban, aztán nem is kell realtime
Inkább off-ba rakom... ez amúgy is MadVR topicba való inkább. Ilyen robbanás előtti fórumot nem kéne terhelni offokkal Tuti idegesítő a +10 hsz, aztán semmi érdemleges leak.[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz huskydog17 #23680 üzenetére
Custom 380X árban kérem a custom 8 gigás 480-at, már viszem is.
Kár, hogy a custom 380X-nél 50%-kal drágábban is még csak ref 480-at adnak. De még a 380x custom és a 480 ref nyitóra között is 20% van. Pedig az USD-HUF árfolyam akkoriban pár százalékkal rosszabb volt.
Szóval egyelőre ezt az ár szerinti osztályozást hanyagolhatjuk.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
myckey
veterán
válasz huskydog17 #24354 üzenetére
Ismerem az xfx videót, jó ideje kinn van már.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz huskydog17 #24362 üzenetére
Majd a teszt érdekel.
Igen.De nem azért linkeltem, mert az xfx witcher 3 szerepel benne.
Réges rég kinn van már az, ahogy írtam is.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
olymind1
senior tag
válasz huskydog17 #24424 üzenetére
460-ban 896 feldolgozó (14 CU) van nem 1024 (16 CU). Memória sávszélességet is jól megnyírbálták, hagyhatták volna a 256bitet...
380-at 285-nek hívták azelőtt.
Annyiból legalább szerencsénk van, hogy a 400-as szériának semmi köze nincs az előzőekhez, nem rókabőr lehúzás még1x.
-
#00137984
törölt tag
válasz huskydog17 #24424 üzenetére
RX 460 felépitése 896 shader / 14 CU / 16 ROP / 2 vagy 4 GB GDDR5 videómemória. Ennek az RX470 megfelezése volt pletykaszinten a terv, de ne csüggedjünk mert nagy valószinűséggel jönni fog legalább még egy videókártya a termékpalettán az RX460 és az RX470 közé. Ott most hatalmas űr tátong és Nvidia részről oda érkezhet a GTX 1050. Eddig az előző szériákban is megjelentek ezek a középkategória alját képező kártyák, pl. a GTX 750ti vagy a GTX 950, mert az RX 470 és 460 ellen is fel kell állni valamivel. Next. Az R9 390X részben átnevezés volt, de itt jelent meg az első 8GB videómemória egy játékra készitett videókártyán (ellenben a GTX 980ti is csak 6GB-os volt). Egyéb optimalizációkat is kapott, mert magasabb órajelen is kevesebbett fogyasztott és máig tisztességessen helytáll a játékokban. Next. RX 470 és 480 hőmérséklete magas, pedig a fogyasztása elvileg alacsonyabb. Asus Strix R9 380 4GB után itt nem történt semmiféle javulás. Itt a teljesitményét nem értékeltem, ezért nem tudom te miért hoztad ezt igy szóba.
[ Szerkesztve ]
-
Omli85
őstag
válasz huskydog17 #24424 üzenetére
Jobban jársz ha ráhagyod ..
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
letepem
aktív tag
válasz huskydog17 #24424 üzenetére
A 380 is átnevezés volt! A 2-es széria életciklusának közepén-végén kihozták 285 néven.
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
myckey
veterán
válasz huskydog17 #24432 üzenetére
Mondhatnánk XFX et is.
Powercolor, vagy Asus se rossz, bár hangos, de ez egyéni dolog sztm."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Laja333
őstag
válasz huskydog17 #24465 üzenetére
Nem tesz jót neki. Egyébként ezt a "hibát" Kitguru is kiszúrta.
"Without a backplate we measured some very high temperatures on the rear of the PCB, close to 100c. MSI take note." -
MongolZ
addikt
válasz huskydog17 #24465 üzenetére
Kicsit túl van lihegve, egy az, hogy eddig is viszonylag kevesen mérték a VRM hőmérsékletet, másrészt volt eddig is 100+ fokos VRM is. Nem kell túlértékelni a dolgokat, valóban nem egy jó érték a 93 fokos VRM, de nem a világvége.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz huskydog17 #24465 üzenetére
pl. a "nepkartya" 970-eken sokon 90 fok felett volt a VRM. De ott egyszeru a dolog, mert nem monitorozhato szoftveresen, szoval nem latja a user.
-
Oliverda
félisten
válasz huskydog17 #24465 üzenetére
Semmilyennel. Ezeknek a komponenseknek a 120 fok sem fáj.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #24465 üzenetére
Valójában az állandó magas hőmérséklet nem probléma. A legsűrűbben a meghibásodásokhoz az vezet, hogy a hőmérséklet túl nagy tartományban ingázik és ezen belül is túlságosan visszahűl. A legjobb a VRM-eknek, ha az üzemhőmérsékletük a bekapcsolástól követően 60-110°C között marad, de elfogadható még az 50-120°C is. Ugyanakkor nagyjából olyan káros az alsó határ alá menni, mint a felső határ fölé, mert az feltételezi, hogy nagy lesz az ingázás a kép hőmérsékleti véglet között. A legtöbb VGA egyébként 50-90°C között ingázik a VRM szempontjából, plusz egy kis extra oda-vissza. Ez teljesen jó.
A GPU-nak is hasonló hatások fekszenek. Az ideális üzemi hőfok 80°C körül van, mert akkor éri el a legtöbb mai rendszer a legjobb hatékonyságot.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Oliverda
félisten
válasz huskydog17 #24835 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Z10N
veterán
válasz huskydog17 #24835 üzenetére
Ugyanez a kerdes multimonitornal eyefinity-nel. Csak trukkozessel lehet megoldani. Semmi hivatalos evek ota.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #24835 üzenetére
Nem erről van szó. Milliószor leírtam, hogy a Radeon meghajtókban van egy rakás kikapcsolhatatlan post-process erre a feladatra. Ezek arra szolgálnak, hogy a képminőségen dobjanak. Például hiába 1080p-s a tartalom, azt belsőleg felskálázza 4K-ra.
Az AMD nézőpontja nagyon egyszerű oka van a döntésnek. Mivel az asztali gép konnektoron van ezért sokkal többet ér a képminőség, mint a fogyasztás, mert a legtöbb felmérésükből az mutatkozik, hogy a megkérdezett felhasználóknak megér 4-5 dollár éves plusz villanyköltséget az, hogy legyen moszkító zajcsökkentés, részletkiemelés, adaptív váltottsoros letapogatásra vonatkozó korrekció, adaptív kontraszt, fehérkiemelés, képinterferenca-csökkentés, blokkosodáscsökkentés és a már említett 4K-s felskálázás.
Ugyanezek például a mobil Radeonokon nem futnak le, illetve a Carrizo APU-ban ezeket egy fixfunkciós egység végzi.
Érkezhetne egy olyan meghajtó, ami mindent letilt, csak akkor azok reklamálnának, akik azért vesznek Radeont, mert képminőségben nagyon aláz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz huskydog17 #24835 üzenetére
Multimonitor kérdést megoldottam.
400Mhz(gpu)/1400Mhz (ram) órajelet meg lehet kerülni és még külső program sem kell hozzá. Levittem 300/150-re. (legújabb 16.7.3 crimson)
http://i.imgur.com/ZIn6jxj.png jobb fölső sarok Add - megadtam egy progit ami nem baj ha fut, amúgy is szokott háttérbe menni jelen esetben RTSS (fps kijelzésre) - Profile OverDrive menüpont alatt beállítottam a 300/150-et és csókolom.Mindez két monitornál, és nem kellett sem xml tweakelni (15.7.1 óta nem működik) (Afterburner-t sem kellett használni, az nem is tudja ezt az órajelet beállítani)
[kép]Ha mondjuk durva villódzást tapasztalsz, akkor a memória órajelet húzd magasabbra. Részemről oké, nincs se vibrálás semmi egyelőre.
[ Szerkesztve ]
-
sakal83
addikt
válasz huskydog17 #25362 üzenetére
Es a computerbase is.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #25362 üzenetére
pont nem. rossz ábrát nézel. ez a memóriafoglalást mutatja. ha elemzed a fury (x) relatív teljesítményét mindhárom mért felbontáson, azt látod, hogy a felbontás növelésével a furyk jobban mennek. fhd-n még egál a 480hoz képest, wqhd-n már mérhető előnye van a nanonak is, az fxnek meg 10℅+, 4k-n pedig az fx minimálisan beelőzi a 980ti-t és a 1070et is, és 20%+t ver a 480ra.
ez vagy azt jelenti, hogy fhdra kell 8gb, de 4k-ra elég a 4 is, amit egész egyszerűen nem fogsz tudni megmagyarázni észérvekkel, vagy azt, hogy annyira mégsincs szüksége ennek a játéknak annyi memóriára.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #25653 üzenetére
Mert az NV cGPU-ként hivatkozott rá. Nem feladatom eldönteni, hogy kinek a definíciója helytálló. Ma sincs igazából problémám az NV definíciójával. A lényeg az, hogy definiálják, hogy szerintük mi a cGPU. Kb. annyira értelmes, mint az AMD definíciója. Úgy van megírva, hogy csak a saját architektúrára legyen ráhúzható. Amikor az NV megírta a saját definícióját, akkor még TeraScale 2 volt.
A definíciónál a legjobb az általánosságra való törekvés, mert annak nincs sok értelme, hogy kiválasztasz egy extrém dolgot az architektúrádból, és arra ráhúzod a definíciót. Lásd GCN-nél a teljes memória címzése az erőforrások kezelésénél. Az Intel a Larrabee idején megpróbálta eléggé általánosan definiálni, hogy mi számít, nem úgy, hogy csak a Larrabee-re legyen jó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #25653 üzenetére
a két definíció nem fedi egymást. ilyenkor vagy nem használod, vagy melléírod, mi szerint kell érteni, ha nem derülne ki egyértelműen a szövegkörnyezetből. de ha mégis, ez nem a science c. magazin, szóval ezen vitatkozni csak egy kicsivel jobb, mint a helyesírási hibákon csámcsogni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #25656 üzenetére
Én arra írom oda, amely az Intel régebbi definíciójának megfelel. Az egy nagyon jól megfogalmazott, láthatóan nem arra kiélezett definíció, hogy csak a gyártók kis részére legyen ráhúzható. Az NV és az AMD definíciója ebből a szempontból sokkal szarabb, nagyon specifikusan saját hardverhez igazított leírás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #28177 üzenetére
Nem kukázták a Far Cry 2-ben. Az AMD-n DX10.1-ben futott, míg az NV-n DX10-ben. Annyi volt a különbség, hogy az MSAA-nál a DX10.1 számolt pixel fedettségi maszkot, míg DX10-ben nem. Ezáltal az élsimítás DX10.1-ben az alpha textúrákra is működött, míg DX10-ben nem. Az Assassin's Creedben kukázták. De ott is ugyanezt tudta a rendszer - az első patchig.
A DX10.1 a DX11-es játékokban volt előny még, mert az nem csak DX10-re tudott ám visszaskálázni.A feature_level_12_1-et is használhatnák úgy, mint a DX10.1-et, mert van benne annyi potenciál, csak tényleg nem teljes a szabvány. Eléggé problémás, hogy van egy funkció szabványosítva, de nincs hozzá szabványos textúraformátum. Tehát vannak még gyermekbetegségek. Valószínűleg a Microsoft ezt a feature_level_12_1-et nem különösebben értelmezte. Beleraktak mindent, amit a gyártók kértek, gondolván az egész annyira mindegy, az Xbox One-ra úgy sem lesz elérhető.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #28182 üzenetére
Ez azonban nem a gyártók sara volt, hanem az Ubié. De amúgy igen, ebből a szempontból mindegy.
(#28183) Petykemano: Megéri, csak ami tényleg nagy előrelépés az sok kutatást igényel. És mivel egy rakás pénzt belevernek, ezért jó lenne, ha szabványosan megoldható lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #35799 üzenetére
Mi ellenőrizzük a híreiket. Csak azokat közöljük, amire azt kapjuk vissza, hogy igaz. A mostanit is ellenőriztük. Egy marha nagy LOL-t kaptunk vissza. Néha a hülyeségeiket is megírjuk csak bullshittelenítve: [link] ; [link] ; [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #36046 üzenetére
Ki beszél gyártóspecifikus megoldásról? Az RPM már szabványosítva van a Vulkan 1.1 API-ban, és a DX12-ben is benne van a shader modell 6.2-ben, bár utóbbi csak októberben lesz véglegesítve. Abszolút nem gyártóspecifikus már. Az így írt kód is működik akármin. Az Intelnek is van ugye ehhez megfelelő hardvere. A mostani támogatást ne vedd számításba, nyilván az Ubisoft vagy az Bethesda nem tudott sokat tenni a szabványos megoldásért akkor, amikor fejlesztették a Far Cry 5-öt és a Wolf 2-t. Átírni ezeket szabványosra nem túl szerencsés már, főleg kiadott játéknál. De a jövőben mindenképpen a szabványos megoldás felé mennek el, mert a mostanival csak a Radeonokat tudják célozni, míg az idén elérhető szabványokkal mindent.
Egyébként mindketten Radeonokat kaptak pár hete a fejlesztésekhez. Az Intel most még nem pont olyan játékokat vadászik, amiket a Croteam és a FWH készít (bár maradnak az Ubi partnerei a következő Assassin's Creedre, a Kaby Lake-G miatt kellenek már a komolyabb címek is), míg az NV problémás a Vulkan miatt. Maradt az AMD, arra van is elég erős integrált támogatás a Renderdocban, amelyik debuggert Vulkan mellett főleg használják a fejlesztők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
őstag
válasz huskydog17 #36050 üzenetére
Igazad van a találgatás nem ide való!
Ohh wait... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #36050 üzenetére
A szeretetcsomagot a Vulkan miatt kapták. Ezzel az API-val RenderDoc nélkül nem nagyon tudsz elboldogulni, és a RenderDoc ma már eléggé hozzá van kötve az RGP-hez, ami viszont megköveteli a Radeont (Fiji vagy újabb). Másképp a debug-profilozásra vonatkozó interoperabilitás, mint idei húzófícsőr nem működik. Az egyébként tervben van, hogy a jövőben biztosítanak más profilozónak is interoperabilitást, de ahhoz előbb nyílt forráskódúvá kell tenni az adott profilozót.
Az Intel GPA esetében szó van erről, de még csak most alakították át a szoftveres részleget, és nemrég döntöttek arról, hogy egyre több dolgot tesznek nyílt forráskódúvá. Időbe fog telni, amíg erre átállnak. Mindenesetre nagyon jó a Vulkan driverük, tehát van keresnivalójuk ezen a területen. Amikor kész lesz a saját pGPU-juk, akkor már fejlesztőeszközökben is elérhetik azt a szintet, amit az AMD ad. Addig pedig a Kaby Lake-G-vel úgyis profitálnak mindenből, amit az AMD csinál. Ügyes volt aki ezt kitalálta.Ahogy írtam az RPM az már nem egy zárt megoldás. Természetesen az AMD-nek működnek még az erre vonatkozó kiterjesztései, de ezt maximum akkor érdemes használni, ha kell DX11-es portot szállítani. Az ugyanis szabványosan semmiképpen sem megoldható, csak az AMD kiterjesztéseivel. DX12-től kezdve viszont ezekre nincs szüksége egy fejlesztőnek, egyszerűen ott van benne a shader modell 6.2-ben a szükséges tudás, ahogy a Vulkan 1.1 is támogatja. Hardveres szempontból pedig lényegesen jobb a szabványos megoldás, mert az AMD zárt konstrukciója ma már csak Vegán működik, míg a szabványos GCN3/GCN4/GCN5-ön és Intelnél a Gen8-től felfelé, valamint működni fog a következő generációs NV-n is. És nem kevés sebesség van ezekben a packing optimalizálásokban. Egyes eljárásokat a duplájára lehet velük gyorsítani. De még a rosszabbik struktúrával is 2/3-dal gyorsabb lesz a számítás. És ami még kedvező, hogy automatikusan kezeli a regiszter/LDS pressure problémát, amitől egyébként a Croteam és a FWH is rohadtul szenved egy ideje, mert szoftveresen az übershaderekre épülő programozási módszerekkel nem lehet velük mit kezdeni. Egyszerűen a statikus erőforrás-allokáció marhára pazarló. Akkor is be kell foglalni az erőforrást, ha alig fogod használni, és amíg a shader fut, addig nem szabadítható fel, függetlenül attól, hogy a programozó tudja, hogy marhára feleslegesen van befoglalva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #36059 üzenetére
Oda nekik igazából ez kell: VK_KHR_draw_indirect_count. Legalábbis akkor, ha GPU-driven pipeline-ra mennek, de meglepődnék, ha ilyen számok után brute force lenne alkalmazva. Azért oké, hogy explicit API, de a százezer ellenfél ez nem csak százezer rajzolás, hanem több, és kvázi nyolc mag lenne a minimum. Szóval kellenek a trükkök. Akár nagyobb váltást is el tudok képzelni, mondjuk texel shadinget. De az elég nehéz, durván felrúgná a mostani production pipeline-t, függetlenül attól, hogy marha sok előnye van.
Az emberek jönnek mennek, nem áll le ettől a cégeknél az élet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
válasz huskydog17 #36143 üzenetére
K....ra kis piac vagyunk,senkit sem érdekel ha a nagyker/importőr csak 100db -ot rendel egy hónapban,mondjuk az 1000db helyett.Sokan már annak is örülnek ha 110.000 körül kapnak rx580/gtx1060 -at az elmúlt hónapok magas árai után. Akinek ez sok,lehet az EU -ból rendelni. Ott a lehetőség.
Most én is kezdjek el sírni hogy a bányászláz végén 148.000 -ért vettem a Sapphire RX580 Nitrot.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #36333 üzenetére
Aha, tehát akkor véletlenül sem az baj, hogy egy négymagos CPU-n az Intel VTune szerint a prociidő 15%-át sem tölti ki munkával. Már azt hittem, hogy a driver szálak nem engedik a hozzáférést a rengeteg szabad erőforráshoz a sok kényszerített stall miatt, de akkor kiderült, hogy azért lassú, mert nagyon jól van optimalizálva és nagyon jól skálázódik.
Hála az égnek a PC-s port minősége is hasonló a konzolokéhoz. [link][ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yany
addikt
válasz huskydog17 #36780 üzenetére
Az USA msrp árak nettó árak. Ennyiért soha nem fogod idehaza megkapni.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Aliexpress tapasztalatok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-