Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #36012 üzenetére

    "A másik probléma a Polarisszal, hogy nincs benne rapid packed math, ami az egyik leginkább nyomott fícsőr a játékfejlesztők oldalán. Az Ubisoft (Dunia, Snowdrop), a Bethesda (ID tech), az EA (Frostbite), a Rebellion (ASURA), a Croteam (Serious Engine), a Flying Wild Hog (Road Hog Engine) támogatja, illetve támogatni fogja."

    Ez érdekes, amit írsz, ugyanis a Croteam és a FWH pont olyan stúdiók, akik kizárólag szabványos technológiákat alkalmaznak, nem vetnek be gyártóspecifikus megoldásokat, vagyis egyik gyártót sem részesíti előnyben, ezt korábban ők maguk mondták. Továbbá sehol nem találtam tőlük olyan kijelentést, ami alátámasztaná az állításod, de lehet csak lemaradtam róla.
    Szóval légyszi linkeld be a forrást, nagyon érdekelne, köszi! Tehát még egyszer: kizárólag a Croteam és FWH hivatalos álláspontja érdekelne, a többiről már tudok, köszi!

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák