-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Televan74
nagyúr
-
Oliverda
félisten
válasz Cathulhu #35688 üzenetére
Mégis inkább a V100-at veszik, pedig utóbbiért többszörösét kéri az NV.
“I think the important thing was that Scott [Herkelman, senior vice president and GM of AMD Radeon Gaming] mentioned about having some sort of consistency, delivering something to our customers so that you keep stimulating the excitement,” Wang said. “I think that’s how you make this so business so exciting, so interesting. That’s how it makes the gamers so excited about [it], every year.”
Wang went on to say that he felt that “AMD had lost momentum” in terms of gaining mindshare in the consumer enthusiast space. “I think, you know, that we lost momentum in all of the media, spending all our energy in chasing AI.” Wang appeared to be referring to the Radeon Instinct, which is used for deep learning and artificial-intelligence applications.
A két szék közé csücsülés esete.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Cathulhu
addikt
válasz Oliverda #35702 üzenetére
Ha a cegnel donteni kellene ilyen beszerzesrol en is a V100-at ajanlanam. De ez kizarolag a szoftveres kornyezet miatt van, amit emlitettem is. Nyers eroben a Vega nagyon ott lenne, softwareben kellene felnoniuk. Es ez nem azt jelenti, hogy egyetlen embert dedikalunk tensorflow portolasra...
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Oliverda
félisten
válasz Cathulhu #35703 üzenetére
Igen, ezt már sokan mások is mondták. Az NV-nek bejött a saját zárt API-ra épülő szoftveres ökoszisztéma, amivel csak a saját hardvereiknek, illetve a saját ügyfelek igényeinek kell megfelelni. Ezért is vagyok szkeptikus, hogy a 7 nanométeres Vega bármin is változtatna majd.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cathulhu #35703 üzenetére
Pedig nem. Maximum tréningben közelít. Dedukcióban viszont sokkal jobb a Tesla V100. Ahol a Vega 10 nagyon erős az a professzionális grafika. Ott különösen az SSG verziónak nincs ellenfele. Tartalomvizualizáció szempontjából ég és föld a különbség, amit kínál, abban a környezetben az NV maximum "out of memory" hibaüzenetet tud adni.
Az se véletlen, hogy a Vega 10-zel nem igazán mennek rá az AI-ra. A Vega 20 arra sokkal jobb lesz. Dedukcióra a Linux driver szerint megjelenik a 4 és 8 elemű packed dot product. Előbbivel az 600 TOPS körüli teljesítmény másfél gigahertzes órajellel, ami amúgy a Vega 20-tól reális. Erre majd az NV is válaszol valószínűleg, mert a Tesla V100 ennek kb. a negyedét tudja, de nyilván a 4 elemű packed dot productot be lehet építeni, és rögtön ott lesz nekik is az NV-nek is 15 ops/clock.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
válasz Oliverda #35702 üzenetére
Ezt azért eddig is tudtuk... sőt mindig is így volt: az AMD a legjobb időkben is alig tudott mindsharet nyerni.
De te hogy értelmezed, ez annak beismerése, hogy a gaming háttérbeszorítása az AI-al szemben volt a hibás döntés, amiből az következik, hogy vissza kell térni a gaminghez, vagy az "all-purpose goodforall bestofnone" lapkák gyártásával kell felhagyni, mert ezzel soha nem fognak tudni virítani semmilyen kiemelkedőt , és örökké a futottak még de kit érdekel kategóriában maradnak?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Jack@l
veterán
Ez elég érdekes feltételezés, hogy grafikára rosszabb a tesla, mint a vega. Csak azért mert gtx1080 sebességre egy hangyányit rátesz. Meg 32 giga vramba is elég sokminden belefér... (szemben a mostani vega 16gb + kamu háttértárjával, amire nem mutattál még mindig konkrét mérős videót, mekkora scene, mennyi fps)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Cathulhu
addikt
Csak a ket problema szamitasigenye kozott van kb 2 nagysagrendnyi kulonbseg. Dedukciot CPU-n is futtatok anelkul, hogy megoszulnek, mig a tanitasnak nincs ertelme pl. Viszont ott ahol nagyuzemben van szukseg elobbire, ott meg mar kb nincs ertelme GPU-t hasznalni.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Jack@l
veterán
válasz Callisto #35708 üzenetére
Jó embernek magyarázod, feleslegesen. Grafikára gondoltam. 2fps-el bazi jó sciene-t modellezni, meg animálni...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35707 üzenetére
A memória az előnye. Amíg a GV100-nál ez fixen 32 GB, tehát ebbe bele kell férni, ha törik, ha szakad, addig a Vega 10 esetében nincs ilyen limit. Illetve nyersen van, 512 TB, de ez aligha megközelíthető. Az a tapasztalat, hogy ~120 GB-os tartalomig bőven jó a sima Vega 10, míg efölött az SSG verzió az ajánlott, mert elkezd érezhetően gyorsabb lenni.
A scene mérete változó. A sima Vega 10 olyan 150 GB-nál kezd nagyon lassulni. Ott fogy el a HBCC tudása. Az SSG verzió 3,5 TB-ig tud hasonlóan működni. Efölött ugyan működik még a leképezés, de már durván visszalassul. Ugyanakkor sok esetében még így is megéri, mert többet nyernek a lassabb vizualizációval, mintha elkezdenének darabolni. Na meg ugye az is lényeges tényező már, hogy a 4 TB memóriát támogató szerverplatformok elég drágább, tehát persze ha kiépítesz egy csomót belőle, akkor előnyben leszel, de az nagyon durván növeli a költségeket.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z10N
veterán
-
#45185024
törölt tag
A mai termés
Computex 2018: Level1 @ AMD!
Nagyon klassz Video osszefoglalo AMD Computexes jelenletrolSokadik David Wang interjut olvasom ha ezt az évente uj GPUt ad ki az AMD valoban ugy gondolják hogy a 480 után nem 580 jon hanem az /Inteltol átemelt / tick tock valoság lesz arra nagyon lelkesednék
Ez a Wang nekem nagyon becsuletesnek tunik és oszintének ha olyan ember aki évente kiveri a balhét ha nem kap értelmezheto pénzt az éves GPU-jára akkor barátok leszunk -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nagyon függ attól, hogy a fejlesztők mekkora világokat akarnak csinálni a játékokba. A jó hír, hogy az AI bevetése tényleg lehetőséget ad, hogy 10x-50x-100x nagyobb legyen minden egy játékban, és alig dobná meg a költségeket, viszont már a tízszeres növelés is jelentős módosítást igényelne nemcsak a hardverben, hanem magában az API-ban is. Ami nem baj, nyilván a Microsoft okkal csinálja a tiled_resources TIER4-et, csak ha erre elmegyünk, akkor igazából nem VGA-ként lenne jó az SSG, hanem Kaby Lake-G-hez hasonló pGPU-ként, csak éppen nem PCI Express kapcsolattal.
Szerintem a következő konzolgenerációig nem fog változni semmi. Addigra pedig az új tiled_resources is letisztul, mindenkinek lesz egy integrált rendszere hozzá, amire lehet építeni ugye. Valószínű addigra a Win32 is karóba lesz húzva, ha nem is lesz kivéve, akkor is az újítások tuti UWP-only megoldások lesznek már.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #35717 üzenetére
Az nem fog változni, de a helyzet az, hogy a hardver előállítási költségével célszerű spórolni, mert az új node-okon a gyártás csak drágul, nem is kicsit ugye. Sokkal kedvezőbb csak annyi memóriát rakni a GPU mellé, amit tényleg jelenetenként aktívan használ, minthogy a fedélzeti tár 60%-a a programfuttatás 1-2%-ában legyen csak elérve. Az azért óriási gyártási pluszköltség csupán azért, mert szar a rendszert működtető szoftveres háttér. Végeredményben jóval olcsóbban kijössz, ha a memória egy része nem felejtő. Egyszerűen csak licencelsz egy vezérlőt a GPU-ba, és melléraksz két 32 GB-os V-NAND-ot RAID-ben, ahonnan gyorsítótárazod a szükséges adatokat a HBM2-be. Jelenetről-jelenetre ugorva a memóriaigényes változása igen csekély, alig pár MB-nyi extra adat lehet, amit simán be tudsz gyorsítótárazni, és megspórolod a memóriaköltség 70%-át is, amit mondjuk elkölthetsz nagyobb GPU-ra, azaz a memórián spórolt pénzt visszaforgatható ALU-kapacitásba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
válasz velizare #35718 üzenetére
that gamers will have something to look forward to every year. Link
A játékosoknak várni kell valamit minden évbenWang said AMD would shift their focus to an annual GPU release cycle to make the business "more fun" for consumers
Akkor ezt Te hogy értelmezed 4 GPU van a roadmapon 4 év alatt -
nagyúr
válasz #45185024 #35720 üzenetére
Nonetheless, in a small roundtable following AMD’s presentation, Wang confirmed that AMD would be bringing out a new graphics product every year, via a new architecture, process changes, or “maybe incremental architecture changes.”
a vastagon szedett részek között vagylagos kapcsolat van.
tehát minden évben lesz új grafikus termék. ami nem jelent új gpu-t. pl. a most bejelentett vega 56 nano az egy új termék.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Jack@l
veterán
válasz Callisto #35712 üzenetére
Azért remélem nem emiatt nem értettétek meg amit írok...
@Abu: akkor kérnék egy 1-3TB-os modellel készült videót, ahogy az emberünk megforgatja 15 fps-el.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35722 üzenetére
Itt a Baahubali adathalmaz egyben, ami több TB, pontosan nem tudni, hogy mennyi, viszont annyi hivatalos, hogy ~250 milliárd háromszög. [link] - persze ez a W9100-on ment, az SSG-n gyorsabb lenne, viszont alapvetően mindkettőnek ugyanúgy 512 TB a hardlimitje, csak a sebességen segít az SSG.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z10N
veterán
1) A Vulkan hogyan all ilyen teren?
2) Erre ott van a IF/GMI, nem?
3) Ezert becsultem a nextgen utanra.
4) A konzoloknal ez az irany es a vr, nem?Addigra az ilyen meretu hbm es nand lapkaknak az ara nagyon kedvezo lesz (remelhetoleg). Ameddig az nv-nek erre nincs valasza az amd nagyon el tudna huzni a koltsegcsokkentes teren. Raadasul az nvme-nel maradhatnanak korabbi node-n es meg tovabb lehetne az arakat faragni. Ezenkivul a meret is mardhat kompakt.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Jack@l
veterán
Milió, vagy miliárd, ki hallja ki azt... Mutass olyat amit nem amd demózott textúra nélküli parasztvakítás, hanem húsvér project, rendes felhasználótól. Rendes ellenőrizhető méréssel.
Csak hozzávetőlegesen 2013-ban ez egy húvér project: [link] 300 millió háromszööggel, nem látom hogy az a várszerű izébe hogyan kerül 1000x több poligon....
De ha mégis bekerülne, hogy rendereli ki egy szutyok vega 1000x gyorsabban...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
UI: ha 250 miliárd poligonról beszélne(legyen 1 poligon 1 négyzet), csak a geometria 12-16TB-ot foglalna (formátumtól függően)... Szóval millió lesz az, te meg kamuzol.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35725 üzenetére
Milliárd.
Ez a kétrészes Baahubali filmhez készült tartalom. [link] a trailerben látható is, és a film egy jó része itt játszódik.
Egyébként ez nem az AMD tulajdona, csak megvan nekik, mert Rajanak az indiai cége részt vállalt a film elkészültében, és így birtokában van az adathalmaz. Azért jó ezzel demonstrálni a rendszer képességeit, mert a legtöbb vásárló a közelében sem lesz ennek a terhelésnek, de így megmutatják, hogy ezt is bírja.(#35726) Jack@l: Amíg 512 TB alatt van, addig a HBCC-nek nem jelent problémát a funkcionális kezelése. 512 TB fölött már jönni fog az out of memory. Itt még megjegyezném, hogy a gamingre szánt RX sorozatnál a meghajtóban van egy konfigurált limit, ami 256 TB, de a professzionális modellek a hardver elméleti határáig működnek.
(#35724) Z10N: A Vulkan is kb. ugyanazokkal a limitekkel küzd, mint a DX12. Alig van eltérés ma a két API képességei között, és ez behatárolja azt is, hogy mik a limitációk.
A GMI csak eszköz. Lehetne GenZ is. Ezeknél nem maga a protokoll számít, hanem a memóriakoherencia biztosítása. Van szabványos memóriakoherens interfész a PCI Express helyére, csak túl vízfejű az AMD, az NV és az Intel ahhoz, hogy ne a saját érdekeiket nézzék.
A konzoloknál az ára miatt természetesen eléggé reális opció. Mennyit lehet már spórolni vele ugye. És ahogy láttuk a PS4-nál, marhára számít ám, ha 399-en tud startolni a gép.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Fpga mining
Emiatt kezdtek csökkenni az árak?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Yutani
nagyúr
-
#45185024
törölt tag
válasz Petykemano #35730 üzenetére
Most 180-tól indulnak a Vegák.
volt már picit olcsóbb is de nem minden jön le sajna
64et csak néha lehet rendelni 200 alatt azt is csak külföldről...[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Petykemano #35706 üzenetére
Elég világosan fogalmazott, szerintem ezt másképp nem lehet értelmezni.
Az AI vonat szerintem már elment, a gamingre viszont még vissza lehet kapaszkodni egy jó GPU-val.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Jack@l
veterán
Ok, értem, szóval látszólag nagyobb gixer nélkül ramból belapátol 16 TB-ot a hbcc és lerendereli a képet 1mp-en belül. AMD meg vesz ennyi ramot hogy demózhasson. Tiszta sor
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Kristof93
senior tag
-
korcsi
veterán
válasz Jack@l #35726 üzenetére
Négyzet?
"...Usually (but not always) triangular, polygons... "
Poligononként mennyi adattal számoltál?
Megvan, 48-64 byte / poligon.[ Szerkesztve ]
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
Jack@l
veterán
válasz Kristof93 #35735 üzenetére
Várom a logikusan levezetett magyarázotot a számolással alátámasztott méret lerenderelésére. A "CSAK, mert amd és abu aszonta" jelen esetben kevés lesz... trollszakértők
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35734 üzenetére
SSG nélkül inkább 5-6 másodpercen belül. Valószínűleg nincs sok tapasztalatod erről, de vizualizációnál beállítod a kamerát, és a rendszer abból a nézőpontból elkezdi a leképezést. Úgy nagyjából 1 másodperc múlva már látsz annyit a jelenetből, hogy kifejezetten az ilyen felvételeken az késznek tűnik, de ettől a hardver dolgozik tovább, és a teljes eredményig azért jó pár másodperc eltelik, csak ilyen távolról, ilyen minőségű videón ez nem látszik. Maga a rendezvény is professzionális közönségnek szólt, ezért nem rágták ezt szájba, mert feltételeztek annyit, hogy a közönségnek azért van egy minimális tapasztalata a tartalomvizualizációról, ergo tudják ezt. Ők sem a sebességet értékelték, mert ahhoz nem ilyen demót szoktak mutatni, ugyanis kérhetsz olyat is, hogy benyomod a jelenetet a programba, és leméred, hogy mennyi időt vesz igénybe egy képkocka elkészítése. De itt nem ezen van a hangsúly, hanem azon, hogy van egy bitang nagy, TB-os szintű adathalmazod, és azt nem kell 100-200-300 darabra bontani, mert a hardver egyben megoldja out of memory hibaüzenet nélkül. Vagy ha az anyagi részét fogjuk meg, akkor nem kell hozzá venni több tucat kétutas EPYC-et, hogy legyen 4 TB-nyi rendszermemóriád betölteni az adatokat. Ergo, ha nem akarsz hatalmas CPU-s renderfarmra költeni, vagy darabolni, akkor most már van alternatíva, igen olcsón is. Ezt akarták megmutatni ezzel. Ezért viccel egyébként a fószer a fehér képernyő láttán, hogy évek óta ezt látja. Persze, Bollywood sem olyan gazdag, hogy CPU-ból csinálják meg ezt, annak komoly fenntartási költségei vannak, így inkább vesznek GPU-s workstationt, szopnak a darabolással, és alapvetően sokkal olcsóbban megvan, csak közben marha sok extra meló is, mert ha nem jól daraboltad ki, akkor fehér képernyőt kapsz nincs több memória üzivel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Este már nézhetitek az E3-at 9 kor!!! Viva Los Angeles.
E3 COLISEUM
AMD ott lesz -
Jack@l
veterán
válasz Kristof93 #35741 üzenetére
Akkor most kérek egy 12 TB-osat is amiről a demóban szó volt(és nem 37 millió háromszöggel). Ugyanúgy másodperc alatti renderrel.
Vagy egy magyarázatot hogy lépik át a fizika korlátait mind átvitelben mind számítási kapacitásban.@Abu85: szóval azt mondod az ssg, alias SSD on board gyorsabban húzza át az adatot, mint az elméletileg 16gb/sec-es pci express 3 ramból?
Mert valahogy nem jön ki hogyan tudja átpörgetni a 12tb-ot egyik sem. A videóban meg 1mp-en bőven belül már renderelte a képet.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35743 üzenetére
Igen. Az a lényeg, hogy maga a Vega, ezen belül is a professzionális verzió 512 TB-ig be tud tölteni bármit. A gamer verzió csak 256 TB-ig, ez egy driveres limit. Na most igazából mindegy, hogy hol van az adat, a HBCC eléri, akár lehet a hálózaton egy NAS-ban is, a HBCC-nek nem számít. Az SSG amiatt gyorsabb, hogy a GPU melletti HBC mellett van még NAND a NYÁK-on, tehát oda tud gyorsítótárazni a rendszer, így a legtöbb adatot hamarabb éri el, és nem kell elnyúlni érte a rendszermemóriáig, a helyi adattárolóig, vagy akár a hálózati adattárolóig. Funkcionálisan viszont az SSG és az SSD nélküli professzionális Vega ugyanarra képes, csak utóbbi lassabban, sokszor jelentősen.
Maximum elkezdte leképezni, és a hiányzó ray-ek adatai nem látszanak a felvételen. De megközelítőleg sem volt kész. Ahhoz több másodperc kell. Ha egy 250 milliárd háromszöges modellt 1 másodpercen belül megoldaná egyetlen mai GPU, akkor az iparág a seggét csapkodná a földhöz örömében, és nem építene senki 100+ processzorból renderfarmokat. Az AMD sem építette volna meg a Project 47-et, hiszen minek is telepítsen bérelhető, petaflopsos szintű erőforrásokat Hollywood mellé, ha egy GPU-val simán megvan a feladat egy másodpercen belül. 7000 dollárt mindenki ki tud fizetni, az még a ZS kategória alatt is vállalható összeg. De sajnos nem, jóval több időbe kerül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
válasz Yutani #35747 üzenetére
Liberalizmus az amikor leszereljük a kereszteket a templomokról meg ne bántsuk a beáramló más vallású tömeget érzéseiben. Javasolnám hogy cseréljük le mi is a cégért "Nem NV találgatós Topic hanem a másik" táblára, és akkor a haterok egyből jobb érzéssel jönnének be ide. Szépen elmagyarázzuk nekik a triviálist hogy mi a vega, a hbcc , hogy a triangle a legkisebb poligon és hogy a pipeline-n hogy nyomjuk át az adatokat hogy a másik oldalán újra hálóvá álljon össze.
Ajánlom mindenkinek Nyisztor Károly Shaderprogramozás című alapművét.
Majd miután jól kitanítottuk őket, már tanult haterokkal vitázhatunk...Wait Bro ez nem is a VS szoba.[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz #45185024 #35748 üzenetére
Nos az a baj, hogy ez nyilvánvalóan nem safe space egy eltérő vallású technofan számára. Már amikor meglátja a topik nevét, akkor azt érzi: "I feel offended" - és akkor még bele se olvasott azokba az eretnek beszédekbe, amiket itt egyesek le merészelnek írni.
Még szerencse, hogy Jack nem Darth
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
Miután megnézte az ember a Bethesda konferenciát csak felmerul az emberben a kérdés
a Rage2 és a Fallout 76nál látunk e fekete AMD ryzen radeon Logot
Bárcsak lenne itt valaki aki meg tudná mondani
Egy érdekes kérdést boncolgatnak a redditen
Could anyone explain why doesn't intel use 7nm process nodes like AMD if both of them use external fabs ?
Egyszer volt hol nem volt volt az AMD-nek FAb-ja aztán megbotlott és már nincs
Szerintetek ha AMD-nek a ryzenekbol megszalad elképzelheto hogy felvásárolja a Glo Fo-t
Ugy tudom a teljes kapacitásukat lefoglalják most is folyamatosan[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210