Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #57764 üzenetére

    Korábban már linkeltem az Intelnek egy régebbi prezentációját, amiben kifejtik, hogy ez miért nem jó réjtrészing.

    [link]

    A lényege ennek annyi, hogy ahhoz hogy jó legyen nagyon-nagyon-nagyon sok GB-nyi VRAM kellene, és amíg ez nincs, addig rendkívül limitáltan tud az egész működni. Ezért sem jutott el olyan szintre a réjtrészing, hogy a usereket érdekelje. Egyszerűen keveset ad nagyon drágán. De maga az eljárás nem ilyen fos. Az aktuális implementáció teszi csak szarul alkalmazhatóvá.

    Az Intel is felhozza a saját előadásában, hogy jójó, de az UE5-ben mit csinálsz? Számolsz akár 1 GB-nyi többletterheléssel AS-t? Nincs annyi memória a VGA-kon, hogy megtedd, még két év múlva sem lesz. Ezért sincs az UE5-ben alapból RT. Nincs rá elég memória, márpedig az UE5 nagymértékben épít a geometriai részletességre, és részletes geometriával a mostani RT nem tud működni.

    #57765 imi123 : Lényegtelen a hardver. A programozható traversal eleve a shadereken fut. Nem kell hozzá külön részegység. Azért programozható, hogy ne is kelljen traversal unit. Szóval akármelyik RT-s hardver jó erre, csak a szoftveres háttér hiányzik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák