-
Fototrend
Android szakmai topic
Windows 8/10 gépen a készülék nem csatlakozik többé, mit tehetek?! ---> [link]
Az alábbi témák kitárgyalása kerülendő, mert nem ide tartozik!
Kérdésed a megfelelő topikba tedd fel:
"melyik alkalmazás, ami"
"milyen tokot vegyek"
"piros hátlap hol kapható"
"Melyik okostelefont vegyem?"
Új hozzászólás Aktív témák
-
tylerddd
veterán
Üdv! Play Áruházból hogyan lehet bankkártya nélkül, Vodafone szolgáltató esetében letölteni fizetős játékot? Létezik valami egyszeri vásárlásos, "megadom a bankkártya adataimat mentés nélkül" megoldás? Szeretnék segíteni egy ismerősnek, de őszintén, nem szeretném a bankkártyámat a fiókjához csatolni, még ha törölhető is, ill. webkártyáról van szó, amire ugye annyit töltök, amennyit költeni akarok. Ez az applikáció átküldése közeli megosztással mire jó igazából? Ebbe a weben való keresgélés során futottam bele, de nem vagyok benne biztos, hogy értem mire jó. Köszönöm!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
tylerddd
veterán
válasz mizoli #47654 üzenetére
Ha Telekomos vagy Yetteles kártyával megy, akkor megjelenik a fizetési módok között, hogy annak terhére vásárolhatsz. Most így fel is merült bennem, hogy mi van, ha áttesszük a SIM-et?! 🤔 Vodással pont nem megy. Ajándekkártya elvileg nincs Mo-n, ahogy néztem.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
Após kaoott egy ulefone-t, sima 13-as androiddal. Egy régi samsung gear s3-at használ.
A következő a jelenség: teló+óra párosítás, működik. Használja. Egyszercsak rányomott az órán a "Find my phone" gombra, ami után ahelyett, hogy a telefon jelzett volna, ledobták egymást az órával, és az óra "alaphelyzetbe" állt : "Kezdjünk képernyő + folytassa a telefonon szöveges információ. A telefonon pedig hiába próbálunk csatlakozni az órához csak teker a wear app. Minden is újra volt indítva, telefonról appol le, fel, de semmi. Ha factory reset történik a telefonon, és kerül újra fel a wearable + a szükséges szervizek, akkor működik. (Tuti, hogy a find my phone volt a trigger, kiporbaltam újrarakás után és dettó a fentieket okozta).
Azt elfogadnám, hogy valami szerviz beakad a telefonon, vagy hogy hiába android 13 a teló kínai, de hogy az óra hogy áll alaphelyzetbe?Van valakinek bármilyen tippje, mi lehet ez?
-
Norcsika
csendes tag
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kéni, vettem egy használt Nokia G11-t amiről a régi tulaja nem vette le a jelszót, és sajnálatos módon nem tudok bejutni a recoverybe menübe, hogy az eszköz gyári beállításait visszatudjam állítani, hogy majd Bypass ki tudjam törölni a régi használó adatait. Viszont a power+volume up nem müködik, nem enged be a menübe, csak a fastboot mode müködik a power-volume kombóval, de pc-ről se enged semmit fasboottal commanból. Valakinek esetleg valami ötlet, hogy lehet törölni?vagy bejutni a menübe? Köszi a választ.
-
crok
Topikgazda
-
Frozen
őstag
Üdv
A kérdésem az lenne ,hogy az android rendszerben hol lehet beállítani azt,hogy pl a család tagjait lehessen látni a térképen? ( Ha jól tudom az almákban van ilyen funkció, szerintem androidon is van csak nem találom vagy ez pont nincs?)Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
-
crok
Topikgazda
válasz Frozen #47662 üzenetére
Google Maps-en lathatod max, Google helyzetmegosztassal. De mi pl. Life360-at hasznalunk.
Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..
-
Frozen
őstag
Ez tiszta ,de most a család összes telefonján osztogassam meg ki hol jár és mindenkinek legyen egy linkje vagy ez mégis hogy?
Ezt az utvonal hely emgosztást én is ismerem , de ugye ezen így nem lesznek rajta a családtagok.Ha pedig az ő telefonjukon osztom meg a helyet akkor onnan is lesz egy link.Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
[CS]Blade2
addikt
Lenne itt egy probléma. Sok infóm nincs, a lényeg, hogy csináltak egy gyári visszaállítást egy Xiaomi telón, és most ez jön be:
This device is locked
This device is associated with an existing Mi Account. For security reasons, you need to enter password to verify the device.Activate this device
Open Wi-fi settings
Unlock code: ........Nem is emlékeztek, hogy lett volna ilyen Mi fiók, a kódot nem tudják.
Van valamilyen opció, hogy elfelejtetted, azzal próbálkoztak, de nem jön meg az új kód.
Elvitték szervízbe, ahol visszaadták, hogy nem tudják megoldani, amit én furcsállok. Állítólag nem kommunikál a gépükkel vagy mi.
Valami 5let, hogy hogy lehetne feloldani?
A Mi felhasználóhoz van egy számsor, amit itt az activate this device gomb után csillagozva kiír, az megvan csillagozás nélkül.
Van itt még egy olyan, hogy unlock help:
Connect to the network.
Insert a working sim card and don't connect to invaid wi-fi networks.Nincs a telefonban sim. Be kell rakni egyet, ha lesz új kód?
Can't activate device?
Go to i.mi.com/ss and submit your application to unlock the device.[ Szerkesztve ]
-
kidnou
senior tag
válasz [CS]Blade2 #47672 üzenetére
Biztos hogy volt MI fiók és a visszaállításkor be is volt lépve. Az a sim (telefonszám )kell a telóba amivel aktiválva lett, azon keresztül jön az új kód. Mobilnet is kell, wifi nem jó
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #47672 üzenetére
Ha beleraksz egy SIM kártyát talán előrébb jutsz , de írja is:
"Connect to the network.
Insert a working sim card and don't connect to invaid wi-fi networks."Lehet meg kell adni egy telefonszámot, amire jön a a kód... Jah és persze nem lenne hátrány ha a Mi fiókban beállított telefonszámhoz tartozó SIM kártya lenne az. Mert szerintem volt rajta Mi fiók .
[ Szerkesztve ]
-
Ricardo128
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap reggel frissítettem minden alkalmazást, amit feldobott (rendszer frissítés nem volt) és az akku olyan drasztikus sebességgel merült napközben, hogy öröm volt nézni. Nem nyomkodtam, kb. 6 óra alatt 60%-ot esett. Meleg volt a hátlap, gyanút fogtam. Este, lefekvésnél 75% körül, minden alkalmazás bezárva, reggelre pedig (~10-12óra) ki is kapcsolt a telefonom. Ilyet, azelőtt még sosem csinált, teljesen meg voltam elégedve az akku kapacitásával.
Csatolok egy mai képet az akkuról, miszerint a Google Play-szolgáltatások, és az android rendszer szívja le. Előbbinél a frissítést eltávolítottam, ki is dobta mindkét fiókomat a google szolgáltatásokból, szóval az nem megoldás. Az alany egy Redmi Note 9 Pro, MIUI 14.0.5, android 12. Ennyi volt? Itt a tervezett elavulás és kezi-csókolom? Lehet venni új telefont? Valaki tud valami megoldást?A válaszokat előre is köszönöm!
gölmétcsül ©
-
[CS]Blade2
addikt
válasz WhiteWalker #47674 üzenetére
Az új jelszót vagy kódot asztali PC-n próbálom kérni. Telefonszámra adott is, de ott a mi felhasználó ID nem az a számsor aminek a telefon kéri a kódot. Belépve más a számsor, és nincsen az eszközöknél eszköz. Xiaomi Account ID: 82****1
A telefon meg amit kér aktiváló kód: az egy másik: 64*1
Van egy olyan, hogy beírom a kiírt Unlock code utáni kódot, ott megnyomom, hogy újat akarok, és nem az e-mail-t és a telefonszámot adom meg (végig ugyanaz az illetőnek az email és a telefonszám, a problémás és a mostani telefonja is újként lett véve és nem volt más email-el és sim-el használva), hanem konkrétan azt az Mi ID-t amit a telefon kér, akkor azt mondja, hogy 3 napon belül küldik, de meg kell adni adatokat:
Azok viszont f.ságok, a legtöbbet nem tudjuk, hogy mit kellene beírni, ezért erre 3 nap után az az e-mail jön vissza, hogy nem tudnak új kódot adni, mert hiányosak vagy hibásak az adatok, amiket megadunk, kevés ahhoz, hogy azonosítson.Hi 64******01!We''re sorry to tell you that the request you submitted on 1/14/2024 has not passed review.
Possible reasons:The account or sign-in information you provided was incomplete or incorrectThe previous recovery option information you provided was incomplete or incorrect
If you weren''t the person who submitted this request, sign in to your account and change your password as soon as possible.
This email was sent automatically, please don''t reply to it.
Best,
Xiaomi Account TeamTovábbi infók: A telefont nem lehet kikapcsolni, a kikapcsoló gombra csak újraindul valamiért, és ez a fekete mi look jön be.
A wipe data-s téma 3%-ig megy el majd azt írja, hogy sikerült, újraindul, ilyenkor jó pár percig tart, és azonnal visszadobja ezt a Mi lock-os dolgot.Van egy ilyen oldal: https://i.mi.com/ss#/
Itt az unlock számhoz be tudom írni, amit a telefon kiír most.
Where did you purchase this device? Itt 6-ból lehet választani, beraktuk rá, hogy China, mert a telefon hátlapján az van.
Is the account associated with this device yours?
Yes. Reset password/phone number.
No. Report device.
Itt nyomok egy yes-t.
You can reset your password if you're still using your phone number or email.
Reset password
If you no longer use your phone number or email, submit your application to us.
Submit applicationA Reset password-re ugye telefonszámra és e-mail-re nem a nekem kellő ID-hoz tartozót állítja vissza, így megadom a 64-el kezdődőt:
(3-ból lehet választani, hogy telsz., email, mi ID)Once the review of your information has been completed successfully, we'll send you a reply to your new recovery email within 3 working days.Your application will be approved faster if the information you provide is full and accurate.Once the review has been completed successfully, your Xiaomi Account will be associated with this recovery email. Your previous passwords, recovery phone, and security questions will be reset.Required info:New recovery emailDevice infoSome account activity
Utána ez az oldal jön be:
Reset recovery infoIf you're using a Xiaomi phone, let us know the following details:This infomation helps us to verify your identityTell us the model of the device on which you signed in to your Xiaomi AccountEzt tudom, ez egy Note 7
IMEI of your deviceEnter " *#06# " on your dial pad, and copy all IMEI numbers you see.
A vészhívóba hiába írom be ezt, nem adja ki az IMEI-t.
Van egy ilyen opció: Can't provide this info. Ezt bejelölöm.Utána ezeket kellene megadni:
Ezekből viszont semmit nem tudok, jó pár verziót kipróbáltunk, mindig az a fenti e-mail jött, hogy nem elég az adat.Az elsőre adható opciók: desktop browser / mobile device / forgotten
2. Mi store / Xiaomi system settings / Xiaomi communtiy / Mi talk / other
3. év és China / Hong Kong / Brazil még pár és OtherA pipálósból szerintem semmit nem használtunk
A biztonsági kérdésesnél azt a jelszós dolgot nem is értem. Forgot.
Próbáltuk megadni a recovery email-nek az email-jét, próbáltuk úgy, hogy bejelölve a forgot, can't tell
Telefonszámot is megadva és nem megadva, mert ki tudja, hogy meg lett-e adva.Valószínűleg a 64-es ID akkor jött létre amikor tök új volt ez a note 7-es, és először kérte az adatokat, és ott megadták ezek szerint, hogy legyen ilyen mi fiók.
-
crok
Topikgazda
válasz Ricardo128 #47675 üzenetére
Dehogy tervezett elavulas.. hat hogyne
Battery historian-ben melyedj el, valami hasznalja esvagy ebreszti azt a vackot [link] lehet pl. a location provider reszet porgeti ah idojaras widget pl.... nem tulgondolni kell hanem megnezni!
Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #47676 üzenetére
Nekem ez kétlépcsős azonosítra hasonlít.
Gondolom ami ehhez a Mi accounthoz (Xiaomi Account ID: 82****1)
volt beállítva telefonszám , arra jön egy kód , azt kellene beadni mikor kéri ezt a kódot , weben legalábbis , mobilon is így van azt nem tudom. -
[CS]Blade2
addikt
válasz WhiteWalker #47679 üzenetére
A telefonszámát egy PC-n megadva be tudok lépni ide: Ott a 82-vel kezdődő ID:
A telefonszáma + az e-mail ott van ennél a 82-vel kezdődő ID-vel ellátot fióknál.
A telefon pedig ott írja, hogy 64-el kezdődő ID-nak kellene megadnom valami kódját:
A 82-vel kezdődőnek most már van új jelszava. Azt nem fogadja el a telefon.Töröljem ki ezt a 82-est, hogy hátha utána új jelszót kérve a 64-eshez kapok újat?
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #47680 üzenetére
Ez két különböző Mi Account! A 82-vel kezdődőt hagyd is , semmi köze ehhez , a 64-gyel kezdődő accounthoz kell a passwordot megadni.
Ha ezt nem tudod semmit nem tudsz csinálni , gondolom ezért is adta vissza a szerviz. -
[CS]Blade2
addikt
válasz WhiteWalker #47681 üzenetére
Kitöröltem a 82-est.
Amikor bátyám dec 25.-én csinálta, akkor az email-re még a 64-el kezdődőre küldte a megerősítést (utána már a 82-re), és úgy volt, hogy sms-ben kap jelszót amit nem kapott meg, és aztán történt valami, hogy lett ez a 82-es ID.Most megpróbáltam, hogy küldtem erről egy mailt a xiaomi supportnak.
Valszeg kuka a telefon így?
-
Danecay
őstag
Sziasztok!
Az átnevezős ROM frissítéssel próbálkoznék POCO F5 telefonomon. Mielőtt HyperOS-re váltanék, szeretnék először indonéz ROM-ra váltani a GDPR korlátozások miatt, aztán felőlem jöhet a HyperOS. A váltást elvileg átnevezős megoldással is meglehetne tenni bootloader nyitás nélkül, mint ahogy azt rengeteg YT-os videó is szemlélteti de én azt az üzenetet kapom, hogy a frissítés nem sikerült mert az "időbélyeg ellenőrzése sikertelen". Bár emlékeim szerint első 1-2 próbálkozásra nem kaptam ilyen üzenetet, sőt látszólag végig is ment a folyamat, újra is indult a telefon, viszont ugyanúgy a MIXM Global ROM maradt a telón. Mit jelent ez, lehet ezzel valamit kezdeni? Ráadásul már most dobálja is a HyperOS frissítést, ami alatt ha mondjuk feltennék, elvileg már nem lehete bootloadert nyitni, amennyiben valamiért mégis szeretnék. Laikusan ha lehet ilyet kérni!
Köszönöm!
-
Fall-N
veterán
válasz Ricardo128 #47675 üzenetére
Persze, vegyél is gyorsan egy iPhone 15 Pro Max GigaPowert.
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
HTC U Ultra (Android 7.0)Az alábbiakhoz kérném a segítségeteket.
Fotókat, videókat, letöltéseket szeretném a PC-re (Win10) átmásolni vagy szortírozni a telefonon. A telefonon minden fájl látszik (fotó, videó, letöltött fájlok) de amikor a PC-re van csatlakoztatva akkor a fájloknak egy nagyon kis "része" látszik (pl. a 15GB fotóból csak 2 GB).
Mi lehet a probléma és hogyan tudnám "láthatóvá" tenni minden fájlt a PC számára? -
Szabó András
tag
Sziasztok!
Tud abban valaki segíteni, hogy hogyan lehet az oldalgombokat Androidban újrakalibrálni?
Pl. képernyő ébresztésnél jól funkcionál az oldalgomb, altatásnál nem csinál semmit, csak képernyőfotót készít.
Zte A31 Blade
(Egyébként hibátlan) -
mobilizmo
addikt
válasz Szabó András #47686 üzenetére
Szerintem ezt leginkább a telefon topikjában tudják, ha van ilyen. Illetve ha nem gyári rendszer van rajta akkor a custom ROM-tól függ van-e ilyen lehetőség.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
makoss
addikt
Üdv!
Egyik ismerősömnek van egy Samsung A12 mobilja, a fájlok között, ha rákattint az mp3-ra, a Spotify jön be.
Hogyan lehet visszaállítani, hogy ismét a zenelejátszó val induljon az mp3?Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
már fentebb írtam a problémával kapcsolatban.
Amit sejtek, hogy miért nem "látom" a képeket, videókat, letöltéseket - a telefon tárolóhely titkosítása aktív (nem is tudtam róla, hogy be lett volna kapcsolva). Hogyan lehetne kikapcsolni és így sikerülne a letöltendőkhöz is hozzáférni vagy esetleg van e más módszer?
A PC-n az alábbi könyvtár nem látható:
Ez pedig a titkosítás:
Segítséget kérnék hogyan tudnám biztonsággal lementeni a fotókat, videókat, letöltéseket. A telefont most akarom nyugdíjazni és most szembesültem a problémával, hogy csak a 2023-tól készült fotókat "látom" a PC-n és tudom letölteni ( ez csak 545 a 4200 fotóból).
Segítségeteket előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
crok
Topikgazda
Szerintem azokat a képeket meg egyebeket max. akkor fogod látni PC-n ha a titkosított helyről kiveszed és átteszed a "sima" helyekre.
Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #47682 üzenetére
Nem értem hogy lehetett új fiókot létrehozni, amíg a régi (62) rajta volt.
Nem is értem ezt az egész kavarást.Mindenféle rosszindulat nélkül mondom , a szervizben ha akarnák meg tudnak csinálni , de nézd az ő oldalukról ezt a sztorit , mert lehet hogy épp találtad ezt a telefont az utcán és használnád , csak nem tudod , mert rajta van egy user fiók , megkéred őket legyenek már kedvesek ezt letörölni, hogy tudjad használni a készüléket.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz WhiteWalker #47694 üzenetére
Azért írok nekik, hogy ez hogy. Megvan az e-mail, hogy a hozzá tartozó 62-esre küldte 2023.12.25.-én az új jelszót kérő megerősítő kódot arra az email címre amin utána már a másik ID volt. (Azért is tudjuk a 62-es ID kicsillagozott részét, mert az e-mail-ben már nem volt kicsillagozva.)
Számlával, garanciapapírral valszeg tudnák bizonyítani amilyen gyakran dobálják ki a lejárt papírokat, jó eséllyel meg van valamelyik fiókban a teló papírja.
Nem egy mai darab már. Redmi Note 7.[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Szabó András #47696 üzenetére
Van topikja [link] , de augusztusi az utolsó bejegyzés és amúgy is kevés a hsz benne.
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Szabó András #47698 üzenetére
Reddit talán vagy egyéb nagyobb látogatottságú droid fórumok.
#?*@&!
Új hozzászólás Aktív témák
Sok embernek van kérdése az Android rendszerrel kapcsolatban, mely igazán nem köthető gyártóhoz. Ebben a topikban lehet feltenni a szakmai kérdéseket, amelyek telefon/tábla függetlenek.
A Factory Reset Protection (FRP) megkerülésében nem nyújtunk segítséget!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Xbox Series X|S
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Filmvilág
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Építő/felújító topik
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független